Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-PPC

369 posts, 147378 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 27
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Mr. Tramvai

LucaTB wrote here:
De ce să le distrugem pe 008 și pe 164 pe OR? Ele merită să facă parte din flota liniei 41 la fel de mult ca restul M2000-urilor.


Dar călătorii liniilor 3, 24 și 45 nu merita sa beneficieze de condițiile acestor două tramvaie?  :think:
Doar cei care folosesc linia 41 au dreptul la PPC?  :?:
Mie mi se pare ok ca 008 si 164 sa circule pe celelalte linii.
Dacă era vorba de 044, 218 sau 273 înțelegeam, dar și ele circula pe OR, cand fac accesul/retragerea pe Expoziției.
@TPB, de ce ai zis ca 256 nu ar trebui să circule pe 41?  :think:

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 LucaTB

Da, așa e, și liniile 3, 24 și 45 ar merita PPC, dar e și problema faptului că acele linii au șinele destul de distruse.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 TPB

Știu că de la bun început linia 41 a avut V3A-93 în schema cu rosu. Timpul a trecut, și pe această linie circulă:
V3A-93-CH-PPC;
V3A-93M-FAUR;
V3A-2010-CA;
V3A-93-M2000;
Mai punem si cele 2 V3A-93-M2000-PPC că de, cei care merg cu 45, 24 sau 3 nu merită PPC;
Mai avem si cele 2 EPC-uri CA (205 si 361).

Ce mai caută 280 sau 256 pe 41?
280 poate să meargă bine mersi pe 25 cu alte tramvaie V3A-93;
256 poate circula pe 45, ținând cont că mai sunt alte tramvaie V3A-93.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 SirVlady

Tramvaiele sunt ale STB, pot fi repartizate pe orice linie. 280 și 256 au pantografe Schunk care permit viteze mai mari față de cele clasice. Nu are rost să venim cu argumente total invalide că tramvaiul X nu are ce căuta pe linia Y.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 ADK

Totuși, liniile mai importante merită vehicule mai bune în general...

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Costin

Nu, gresit. Practic discriminezi calatori pe baza cartierului unde locuiesc. Si este o practica generalizata la STB, din pacate. dar este gresita.

Mr. Tramvai wrote here:
Dar călătorii liniilor 3, 24 și 45 nu merita sa beneficieze de condițiile acestor două tramvaie?  :think:
Doar cei care folosesc linia 41 au dreptul la PPC?  :?:

Aceasta este abordarea corecta. Vagoanele trebuie exploatate peste tot unde este posibil.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Cezar210

TPB wrote here:
... Că cei de la BN trimit tramvaiele bune pe 41. Avem tramvaiele V3A-93-CH-PPC de la Alexandria...


Ce-ar trebui acum, toate vagoanele praf și pulbere sa fie trimise în 41, că na, avem CH-PPC, și cele foarte bune sa fie date pe 24/45, pe acea infrastructura?

Da, și liniile de pe Mihalache (24/45) ar trebui sa conțină in parcul de zi măcar 1  vagon cu podea coborâtă, însă în starea actuala a infrastructurii, este cam greu. Pe linia 41, infrastructura este buna și sunt mult mai multe persoane ce au nevoie de podea coborâtă, zic eu. Cât am mers eu cu 24/45 (puțin), de fiecare data tramvaiele erau goale... Călătorii aleg mai mult 381 pentru a ajunge din zona centrala până pe Bulevardul Ion Mihalache. Tocmai de aceea, 008 și 164 trebuie sa rămână în 41, deoarece liniile 24/45 au alternativa Low-Floor linia 381.

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC LucaTB

Totuși, linia 381 nu acoperă Cartierul Dămăroaia și porțiunea de pe Șoseaua Chitilei..
Ca o întrebare diversă: se știe o estimare la când ar intra la modernizare șinele de pe Bd. Bucureștii Noi?

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC shoppy

Poate ca pe 41 ar fi realist ca daca vrei PPC si tramvaiul venit nu are PPC atunci sa il astepti pe urmatorul ca vine repede iar sansele ca din doua sa fie unul PPC sunt mari. Din nefericire, pe o linie cu interval de succedere mare, cum ar fi 3 / 24 / 45, un PPC care circula aleatoriu este fix degeaba ca nu o sa stea nimeni sa il astepte 15min pe urmatorul si daca acircula aleator nu iti poti face programul dupa el(normal ar fi sa fie cel putin unul pe fiecare linie iar in programul de circulatie publicat sa se marcheze care sosiri in statie sunt cu PPC, dar ei nici macar nu sunt in stare sa respecte un program, dapai sa se organizeze ca anume tur sa aiba PPC).

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC PTMZ

LucaTB wrote here:
Ca o întrebare diversă: se știe o estimare la când ar intra la modernizare șinele de pe Bd. Bucureștii Noi?

Proiectul a fost depus prin PNDL-3, dar nu știu dacă a fost aprobat. Dacă răspunsul e afirmativ, atunci în 2025-2026 ar trebui finalizate lucrările, deci la anul ar fi cel mai realist termen pentru lansarea execuției lucrărilor.

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Mr. Tramvai

Si cand 047, 049, 054, 055, 062, 068, 075, 098, 118, 144, 154 si 158 vor fi modernizate si vor intra in circulatie, mă întreb daca vor scăpa si pe liniile 3, 24 si 45, daca este necesar sa existe cel puțin un tramvai cu PPC pe fiecare linie. Dar daca stam sa ne gandim, in urmatorii ani, 41 o sa fie doar cu tramvaie PPC.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC TPB

@Cezy210  Nu cred! Nu vrei să înlocuiești tramvaiele liniilor 45 si 24 cu... autobuze. Prefer să stau 20 minute în stație pentru un M2000 decât să urc în Otokar.
008 și 164 trebuie să circule doar pe 24 și 45. Dacă sinele nu sunt bune, n-ai ce să faci, STB-ul trebuia să se ocupe de asta.
Și dacă vrei să scoatem 45-ul si 24-ul, băgăm 2 linii naveta de autobuze? 624 si 645?

 


Re: Propuneri de noi trasee Stefan28

TPB wrote here:
Nu mai contează. Orice propunere pe care o fac este respinsă imediat. Gata, eu nu mai scriu nimic. STB-ul rămâne același... sănătate si la revedere.


@TPB Parcă spuneai că nu mai scrii nimic  :popa:

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Cezar210

Nu vreau, dar persoanele care necesită să aibă podea coborâtă, pot urca în 381. De exemplu eu nu am nevoie de acea podea coborâtă așa că pot merge cu 24/45. Dacă cineva nu poate urca în vagoanele cu podea înaltă, pot merge cu 381.

TPB wrote here:
...Dacă sinele nu sunt bune, n-ai ce să faci, STB-ul trebuia să se ocupe de asta...


Problema este că vagoanele își pătrățesc roțile în 24/45 și, dacă mai e cazul să intre în 41, ondulează linia...din acest motiv calea de rulare a ajuns ca valurile mării..

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430590 posts in 5351 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use