Infrastructura feroviară din RomâniaMagistrale de cale feratăMagistrala 100

 

Topic: Magistrala 100: București Nord - Craiova - Timișoara Nord

46 posts, 23104 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Magistrala 100: București Nord - Craiova - Timișoara Nord orex

Modernizarea liniei de tren Craiova-Caransebeş, la un pas de lansarea licitaţiei : Guvernul aprobă contractul de 12 miliarde lei, cea mai mare investiţie din Transporturi. Tunelul Balota va avea o lungime de 6 kilometri
Modernizarea liniei de tren Craiova-Caransebeş, o investiţie estimată la 12 miliarde lei, face miercuri ultimul pas înainte de lansarea licitaţiei în SEAP. Guvernul aprobă indicatorii tehnico-economici pentru cel mai mare contract din Transporturi, modernizarea liniei de 225 km. urmând să se facă cu fonduri europene.

Din valoarea de peste 2 miliarde de Euro, Tunelul cu o lungime de 6 km. de la Balota (Mehedinți) ar putea costa aprox. 500 de milioane de Euro.  De la Caransebeș la Timișoara și Arad, pe Magistrala M 100, cele 4 loturi din programul de modernizare sunt finanțate prin PNRR. Durata de execuție a investiției este de 5 ani, iar finanțarea este asigurată din Programul Operațional Transport 2021-2027. Pe M 100 București-Craiova-Timișoara ( 533 km.) cele mai rapide trenuri CFR Călători fac peste 10 ore din cauza liniilor vechi și nereparate, la Balota în județul Mehedinți viteza fiind limitată la doar 10-20 km/h.

 


Re: Magistrala 100: București Nord - Craiova - Timișoara Nord orex

SRCF Craiova a semnat contractul pentru reconstrucția și repararea VIADUCTULUI CÂRCEA
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că, Sucursala Regională CF Craiova și Asocierea SC STRABAG SRL - SC METABET CF SA, au semnat astăzi, 29 decembrie 2022, contractul în valoare de 56,46 milioane lei, pentru proiectarea și execuția lucrărilor de “Reconstrucție și reparare a viaductului Cârcea’’, situat la km 200+306, pe linia CF 100 Videle – Orșova.

Constructor: Asocierea SC STRABAG SRL (lider de asociere) – SC METABET CF SA

Valoare contract - 56.468.460,90 LEI (fără TVA)

Finanțare: Buget de Stat

Durată implementare contract: 26 de luni (proiectare și execuție)

OBIECTIVE:
consolidarea infrastructurilor pe firul I;
consolidarea infrastructurilor pe firul II;
montarea tablierelor 1, 2 și 3 noi pe firul I;
schimbarea suprastructurii pe firul I;
lucrări la instalațiile BLA, TTR și LC, aferente firului I.

De asemenea, SRCF Craiova va executa, din fonduri proprii, lucrări de reparație a tablierului nr. 1, de pe firul II al viaductului Cârcea.

Lucrările vor consta în:
revizuirea pozițiilor aparatelor de reazem și a unghiurilor de rotire a rulourilor aparatelor de reazem mobile la tablierul de pe firul II;
introducerea în spatele culeei C1, fir II, a unui podeț provizoriu U5 în vederea descărcării terasamentului;
executarea reparațiilor elementelor structurale avariate ale tablierului nr. 1, de pe firul II;
executarea unor rezemări suplimentare a celor trei tabliere, de pe firul II,
executarea unui trotuar nou, prin montarea unor console noi la tablierele 1, 2 de pe firul II pe partea dinspre firul I și refacerea podinei de trotuar cu dulapi metalici transversali;
executarea unui parapet nou, pe trotuarele dinspre firul I, pe lungimea tablierelor 1 și 2 de pe firul II;
refacerea zidului de gardă pe zona firului II, la culeea dinspre Videle
Durata de execuție a lucrărilor: 4 luni.

 


Re: Magistrala 100: București Nord - Craiova - Timișoara Nord Gabi23

Pe pagina de Facebook - ”Cineclic” - Gara Roșiori Nord în anul 1961
https://www.facebook.com/Cineclic.ro/pos ... bq6nTkGl
Gara Roșiori Nord - 1961.jpg (83.14 KB; downloaded 742 times)
Sosirea unui tren in gara... Rosiori Nord (1961).jpg (78.19 KB; downloaded 742 times)


In plin santier, amenajarea barajului Portile de Fier. In imagine, un tren de marfa circuland pe vechiul amplasament al liniei Orsova - Drobeta Turnu Severin. (1966)
In plin santier, amenajarea barajului Portile de Fier. In imagine, un tren de marfa circuland pe vechiul amplasament al liniei Orsova - Drobeta Turnu Severin. (1966).jpg (98.34 KB; downloaded 738 times)

 


Re: Magistrala 100: București Nord - Craiova - Timișoara Nord BMihai

Am văzut pe Google Maps pe Magistrala 100/900 un semnal care este în zona curbei din dreptul Străzii Lămâiului. Este vorba despre acest semnal:

https://www.google.com/maps/@44.4700619, ... 4!8i8192

Nu am mai văzut genul acesta de semnal. Ce tip de semnal este ? Ce indicații de culoare are ? E un model mai vechi de semnal ? Vad că cele două diferă.

 


Re: Magistrala 100: București Nord - Craiova - Timișoara Nord shoppy

Are un foc rosu, semnificatia este avarie la instalatia electrica a barierei automate de la trecerea la nivel, se aprinde cand instalatia are un defect sau pe trecere este deja un tren pe alt fir, nu stiu ce ar trebui sa faca mecanicul cand se aprinde.

 


Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Magistrala 100  • 
Choose destination

Since our 2158 forum members have written 407371 posts in 5067 topics and 487 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use