Topic: Tramvaiele din Galati
106 posts, 59234 views
📖 Pagination options
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
Onofrei Sergiu-Gabriel
Doar pana la minutul 2.54!!!! Dupa minutul 2.54, filmarea a fost facuta in zona intersectiei: Bd-ul Milcov, Bd-ul 1-Decembrie-1918, Bd-ul Traian Vuia. Sau ,,Zona Liceul-3" cum este denumita popular de galateni. De fapt una din cladirile Liceului Industrial Metalurgic nr.3 se si vede in filmare.
autob368 wrote:
Mai exact filmarea este facuta in Piata Energiei, la intersectia strazilor Basarabiei, Siderurgistilor, Magistrala CSG, 1 Decembrie 1918.
Doar pana la minutul 2.54!!!! Dupa minutul 2.54, filmarea a fost facuta in zona intersectiei: Bd-ul Milcov, Bd-ul 1-Decembrie-1918, Bd-ul Traian Vuia. Sau ,,Zona Liceul-3" cum este denumita popular de galateni. De fapt una din cladirile Liceului Industrial Metalurgic nr.3 se si vede in filmare.
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
Onofrei Sergiu-Gabriel
Vesti imbucuratoare pentru Galati.
Incepand din primavara, dupa cateva probleme birocratice ( deh...Romania!), incepe reabilitarea ampla a unei mari portiuni a magistralei principale de tramvai: Capat linie Micro-19 ----Str-Otelarilor --- Str. Stadionului --- Str. Frunzei --- Str. Ghe. Asachi --- Stadion ,,Otelul" ( Spitalul de Pediatrie, ,,Sf. Ioan"). Asta insumand o portiune de aproape 4 km de linie dubla plus macaze/incrucisari ( racord de talonare cu traseul 43 din fata intrarii la Stadionul Otelul si cele doua macaze de la capatul de linie din Micro-19: unul de deviere si unul de talonare inainte de bucla de intoarcere).
Adoua veste buna, se vor achizitiona in curand, 12 vagoane de tramvai articulate de tip ZGT-6 tot de la Rotterdam / Olanda! Asadar,...sa speram ca aceste vesti care circula si pe care le-am auzit de la angajatii Transurb ( vatmani, soferi, controlori, etc.) dar mai ales din gura...privatilor, soferii de dube/maxi-taxi.
Vesti imbucuratoare pentru Galati.
Incepand din primavara, dupa cateva probleme birocratice ( deh...Romania!), incepe reabilitarea ampla a unei mari portiuni a magistralei principale de tramvai: Capat linie Micro-19 ----Str-Otelarilor --- Str. Stadionului --- Str. Frunzei --- Str. Ghe. Asachi --- Stadion ,,Otelul" ( Spitalul de Pediatrie, ,,Sf. Ioan"). Asta insumand o portiune de aproape 4 km de linie dubla plus macaze/incrucisari ( racord de talonare cu traseul 43 din fata intrarii la Stadionul Otelul si cele doua macaze de la capatul de linie din Micro-19: unul de deviere si unul de talonare inainte de bucla de intoarcere).
Adoua veste buna, se vor achizitiona in curand, 12 vagoane de tramvai articulate de tip ZGT-6 tot de la Rotterdam / Olanda! Asadar,...sa speram ca aceste vesti care circula si pe care le-am auzit de la angajatii Transurb ( vatmani, soferi, controlori, etc.) dar mai ales din gura...privatilor, soferii de dube/maxi-taxi.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
stefan_br
Stirea cu cele 12 tramvaie "noi" poate fi confirmata de declaratia directoarei Transurb care a specificat la un post local ca se poarta discutii pentru aducerea acestor vagoane.Un alt indiciu vine din partea olandezilor care chiar au un set de ZGT-6 pregatire pentru Romania.Initial am sperat ca se va baga pe fir si Braila dar iata ca nu a fost sa fie asa, oricum ma bucur pentru galateni ca achizitioneaza asemenea tramvaie destule de bune (singurul inconvenient ar fi geamurile care-s adaptate pentru clima din Olanda, nu pentru canicula de la Galati).
Pentru ca tot am intervenit pe acest subiect as vrea sa mai anunt colegii de forum ca la Galati Transubul a avut grija ca parcul de tramvaie sa fie intretinut corespunzator, ba chiar am avut si placerea sa voresc cu o parte din angajatii ce se ocupa de intretinerea si mentenanta lor.Spre deosebire de Braila, la Galati mi-a palcut ce am vazut!E un efort destul de mare sa tii intr-o stare destul de buna 31 de KT4D, culmea majoritatae sa aiba functionala instalatia de incalzire, in timp ce la Braila mai mult vatmanii se chinuiau sa tina tramvaiul intr-o stare cat de cat optima!
Stirea cu cele 12 tramvaie "noi" poate fi confirmata de declaratia directoarei Transurb care a specificat la un post local ca se poarta discutii pentru aducerea acestor vagoane.Un alt indiciu vine din partea olandezilor care chiar au un set de ZGT-6 pregatire pentru Romania.Initial am sperat ca se va baga pe fir si Braila dar iata ca nu a fost sa fie asa, oricum ma bucur pentru galateni ca achizitioneaza asemenea tramvaie destule de bune (singurul inconvenient ar fi geamurile care-s adaptate pentru clima din Olanda, nu pentru canicula de la Galati).
Pentru ca tot am intervenit pe acest subiect as vrea sa mai anunt colegii de forum ca la Galati Transubul a avut grija ca parcul de tramvaie sa fie intretinut corespunzator, ba chiar am avut si placerea sa voresc cu o parte din angajatii ce se ocupa de intretinerea si mentenanta lor.Spre deosebire de Braila, la Galati mi-a palcut ce am vazut!E un efort destul de mare sa tii intr-o stare destul de buna 31 de KT4D, culmea majoritatae sa aiba functionala instalatia de incalzire, in timp ce la Braila mai mult vatmanii se chinuiau sa tina tramvaiul intr-o stare cat de cat optima!
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
Onofrei Sergiu-Gabriel
Adevarul este ca sunt tramvaie foarte bune. Silentioase, rapide, line, au caldura, confortabile si din 2006 de cand au fost puse in circulatie pana azi...rar se defecteaza. Si ceea ce se defecteaza este partea de rulare care ,,cade" din cauza liniilor vechi si uzate. Ceea ce se schimba sunt bandajele, in rest...merg foarte bine!!!
Adevarul este ca sunt tramvaie foarte bune. Silentioase, rapide, line, au caldura, confortabile si din 2006 de cand au fost puse in circulatie pana azi...rar se defecteaza. Si ceea ce se defecteaza este partea de rulare care ,,cade" din cauza liniilor vechi si uzate. Ceea ce se schimba sunt bandajele, in rest...merg foarte bine!!!
- autob368
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
autob368
De fapt as vrea sa mentionez si eu faptul ca toti oamenii din Transurb sunt devotati in ceea ce fac, tin la vehicule si incearca sa salveze tot ce se poate... Deasemenea sunt si foarte deschisi, primitori si receptivi la astfel de forumuri ale pasionatilor de transport in comun... Bravo Transurb !!!
Putin off topic, am citit undeva ca DAB-ul FRE ar fi fost reparat si e pe traseu (cel mai probabil la Conventii). Asta vara si FRE, care statea defect putea fi oricand un candidat la tarcul de casare...
P.S. Sergiu din pacate tot nu pot sa-ti trimis mesaj privat aici pe forum...
De fapt as vrea sa mentionez si eu faptul ca toti oamenii din Transurb sunt devotati in ceea ce fac, tin la vehicule si incearca sa salveze tot ce se poate... Deasemenea sunt si foarte deschisi, primitori si receptivi la astfel de forumuri ale pasionatilor de transport in comun... Bravo Transurb !!!
Putin off topic, am citit undeva ca DAB-ul FRE ar fi fost reparat si e pe traseu (cel mai probabil la Conventii). Asta vara si FRE, care statea defect putea fi oricand un candidat la tarcul de casare...
P.S. Sergiu din pacate tot nu pot sa-ti trimis mesaj privat aici pe forum...
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
Onofrei Sergiu-Gabriel
Dar mai ales experienta de peste un secol de tramvai in Galati...poate spune multe. Sunt vatmani care au o traditie in familie aceasta meserie. Nu neaparat ca vatman ci in oricare alta meserie din acest domeniu. Daca am avea si linii noi, atunci chiar ca ai putea sa pui la punct un parc suficient cat sa asigure fara batai de cap toate traseele din grila!!! Ramanand ca singurele lucrari sa fie bandajarea rotilor, si verificari curente, ori nu zilnic lucrari de intretinere dese si complexe!!! Cu toate astea, isi fac datoria saracele. Tatrele T4D stau la ,,marinat" de mai bine de 3 ani...Sunt bune, verificate, puse la punct dar...asteapta finalizarea programului de reabilitare a caii de rulare si a strazilor din Galati!!! Nicidecum vorba de casare.
autob368 wrote:
De fapt as vrea sa mentionez si eu faptul ca toti oamenii din Transurb sunt devotati in ceea ce fac, tin la vehicule si incearca sa salveze tot ce se poate... Deasemenea sunt si foarte deschisi, primitori si receptivi la astfel de forumuri ale pasionatilor de transport in comun... Bravo Transurb !!!
Putin off topic, am citit undeva ca DAB-ul FRE ar fi fost reparat si e pe traseu (cel mai probabil la Conventii). Asta vara si FRE, care statea defect putea fi oricand un candidat la tarcul de casare...
Dar mai ales experienta de peste un secol de tramvai in Galati...poate spune multe. Sunt vatmani care au o traditie in familie aceasta meserie. Nu neaparat ca vatman ci in oricare alta meserie din acest domeniu. Daca am avea si linii noi, atunci chiar ca ai putea sa pui la punct un parc suficient cat sa asigure fara batai de cap toate traseele din grila!!! Ramanand ca singurele lucrari sa fie bandajarea rotilor, si verificari curente, ori nu zilnic lucrari de intretinere dese si complexe!!! Cu toate astea, isi fac datoria saracele. Tatrele T4D stau la ,,marinat" de mai bine de 3 ani...Sunt bune, verificate, puse la punct dar...asteapta finalizarea programului de reabilitare a caii de rulare si a strazilor din Galati!!! Nicidecum vorba de casare.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
stefan_br
...si as mai vrea sa adaug ceva, toate (nu numai tatrele) au bandaje demne de invidiat, nu toticite si la limita uzurii cum au vagoane aflate in serviciu la Braila!
...si as mai vrea sa adaug ceva, toate (nu numai tatrele) au bandaje demne de invidiat, nu toticite si la limita uzurii cum au vagoane aflate in serviciu la Braila!
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
Onofrei Sergiu-Gabriel
Pentru ca materialul din care se confectioneaza bandajele tramvaielor din Galati sunt oteluri speciale produse ACASA: la C.S.G. ( recte, Arcelor-Mittal Galati ).Asadar, oteluri de calitate. Deci piesele brute sunt produse la Galati, iar prelucrarea lor finita a acestor bandaje se realizeaza pare-se ca la Bucuresti. Deci mana de lucru cu materialul clientului!!!
stefan_br wrote:
...si as mai vrea sa adaug ceva, toate (nu numai tatrele) au bandaje demne de invidiat, nu toticite si la limita uzurii cum au vagoane aflate in serviciu la Braila!
Pentru ca materialul din care se confectioneaza bandajele tramvaielor din Galati sunt oteluri speciale produse ACASA: la C.S.G. ( recte, Arcelor-Mittal Galati ).Asadar, oteluri de calitate. Deci piesele brute sunt produse la Galati, iar prelucrarea lor finita a acestor bandaje se realizeaza pare-se ca la Bucuresti. Deci mana de lucru cu materialul clientului!!!
- autob368
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
autob368
S.C. TransUrb S.A. are, la data de 01.02.2012 parcul de tramvaie format din 62 vagoane:
* 31 tramvaie Tatra KT4D
* 12 tramvaie Tatra T4
* 4 tramvaie Duewag tip L
* 15 tramvaie Duewag/Holec ZGT6
Acestea sunt garate in Depoul Energiei. Din acestea circula zilnic aproximativ 12 vagoane, plus cele pentru Conventiile spre Combinatul Arcelor Mittal Steel (C.S.G.). Restul sunt in conservare, dar NU se are in vedere casarea lor. Vara trecuta cand am trecut pe acolo se avea grija de ele, ca de altfel de intreg parcul de vehicule. BRAVO TransUrb !!!
Nu am informatii despre vagoanele Tatra T3 care din ce stiu (de acum cativa ani) erau garate in Depoul "Tatra" Bariera Traian. Acolo se afla si un vagon #31 "Vagonul Copiilor".
Pe masura ce mai aflu "noutati", revin cu detalii...
S.C. TransUrb S.A. are, la data de 01.02.2012 parcul de tramvaie format din 62 vagoane:
* 31 tramvaie Tatra KT4D
* 12 tramvaie Tatra T4
* 4 tramvaie Duewag tip L
* 15 tramvaie Duewag/Holec ZGT6
Acestea sunt garate in Depoul Energiei. Din acestea circula zilnic aproximativ 12 vagoane, plus cele pentru Conventiile spre Combinatul Arcelor Mittal Steel (C.S.G.). Restul sunt in conservare, dar NU se are in vedere casarea lor. Vara trecuta cand am trecut pe acolo se avea grija de ele, ca de altfel de intreg parcul de vehicule. BRAVO TransUrb !!!
Nu am informatii despre vagoanele Tatra T3 care din ce stiu (de acum cativa ani) erau garate in Depoul "Tatra" Bariera Traian. Acolo se afla si un vagon #31 "Vagonul Copiilor".
Pe masura ce mai aflu "noutati", revin cu detalii...
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
Onofrei Sergiu-Gabriel
Vagoane Tatra T3-R nu mai sunt decat una bucata: #31-,,Tramvaiul-Copiilor"! Restul...sunt casate toate!!!
Vagoane Tatra T3-R nu mai sunt decat una bucata: #31-,,Tramvaiul-Copiilor"! Restul...sunt casate toate!!!
- autob368
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
autob368
Multumesc pentru completare. Gabriel, daca mai afli alte informatii "la cald" asteptam sa le impartasesti cu noi... eu le aflu si de la Bucuresti, dar ceva mai greu sau nu intotdeauna "sursa" mea isi face treaba
Multumesc pentru completare. Gabriel, daca mai afli alte informatii "la cald" asteptam sa le impartasesti cu noi... eu le aflu si de la Bucuresti, dar ceva mai greu sau nu intotdeauna "sursa" mea isi face treaba
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
florin.lifticariu
Ce tip de tramvai e acesta ?
http://www.youtube.com/watch?v=YOFC8XcD ... =g-all-lik
minutul 1,26 si 2,03...
Poate ar fi interesant de aflat si o istorie a tramvaielor galacente,,,
Ce tip de tramvai e acesta ?
http://www.youtube.com/watch?v=YOFC8XcD ... =g-all-lik
minutul 1,26 si 2,03...
Poate ar fi interesant de aflat si o istorie a tramvaielor galacente,,,
- cris01
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Galati
macheta218
10 12 2012
10 12 2012
1334.jpg (361.45 KB; downloaded 5820 times)
1533.jpg (400.71 KB; downloaded 5819 times)
1264.jpg (358.07 KB; downloaded 5822 times)
1533 1.jpg (450.72 KB; downloaded 5837 times)
1531.jpg (384.77 KB; downloaded 5820 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Galaţi (SC TRANSURB SA)
•
Choose destination