Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: Știri și articole din presă

137 posts, 36552 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa V2A

Nicușor Dan pe Facebook:
⚠️S-a dat ordinul de începere a lucrărilor pentru reabilitarea buclei de tramvai de pe Bulevardul Aerogării. În prima lună se face organizarea de șantier și proiectul tehnic, iar în următoarele 3 luni se efectuează lucrările care constau în modernizarea liniei tramvaiului 5, rețeaua de contact și peroanele și se vor reface canalizația pentru semafoare, carosabilul și trotuarele.
🟢Mulțumim Primăriei sectorului 1 pentru că se alătură acestui proiect și contribuie cu 5 milioane de lei din cele 9,6 milioane lei necesare lucrărilor.
🟢În paralel avem DALI-ul (Documentația de Avizare a Lucrărilor de Intervenții) făcut pentru restul liniei 5 și foarte curând vom demara procedura de achiziție.
⚠️Vom ieși, de asemenea, și cu Studiul de fezabilitate pentru continuarea liniei 5 până la Complexul comercial Băneasa.

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) TrainWrecker

Viceprimarul Stelian Bujduveanu, responsabil cu transportul public, a publicat recent un calendar de reabilitare a liniei:

Pe data de 01 iulie 2022 încep săpăturile pentru refacerea buclei de la capătul Bulevardului Aerogării. Termenul asumat de execuție este data de 01 Decembrie 2022.
În intervalul 15 iulie - 01 August 2022, STB va depune cererea de eliberare a Autorizației de Construcție pentru realizarea lucrărilor de reabilitare a liniei 5, pe tronsonul Ștefan cel Mare - Bd. Barbu Văcărescu - Pod Elvila - Bd. Aerogării, până la intersecția cu Bd. Ficusului
În intervalul 15 octombrie - 15 noiembrie este fixat termenul de începere a lucrărilor pentru refacerea în integralitate a liniei 5.

Mda... nicio sapare pana acum, ultima data cand am fost pe strada Gratioasa a fost acum 3 zile si nu era nico miscare p-acolo, poate cateva buruieni scoase de pe sine dar cam atat...
Macar s-a depus acea cerere de eliberare pentru modernizarea liniei intregi?

 


Re: Stiri si articole din presa orex

Am început lucrările pentru continuarea și finalizarea proiectului de reabilitare a buclei de tramvai de pe bulevardul Aerogării.
Lucrările sunt realizate de Societatea de Transport București.
Este vorba despre un proiect sistat de mai bine de zece ani, din cauza unor probleme de natură juridică legate de exproprieri, dar și de intrarea în insolvență a fostului executant.
Se vor moderniza linia de tramvai, rețeaua de contact și peroanele, se vor reface canalizația pentru semafoare, carosabilul și trotuarele și se va moderniza cu tehnologie de tip LED sistemul de iluminat public.
Conform contractului, lucrările vor dura 6 luni.
Lucrările presupun și construcția unui peron în bucla de întoarcere, astfel încât călătorii care folosesc acest traseu vor fi mult mai aproape de obiective de interes precum aeroportul Băneasa.
Prin reactivarea buclei de întoarcere se va realiza o mai bună desfășurare a parcului de tramvaie ce deservește linia 5, se reduc semnificativ timpii de așteptare a vagoanelor asigurându-se un flux continuu al acestora.

 


Re: Stiri si articole din presa Zetterberg

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-25935380-bulevarde-face-primaria-capitalei-benzi-unice-pentru-transportul-public.htm
Separat va fi scoasă la licitație, pentru execuție, și linia de tramvai de pe bd. Barvu Văcărescu. Acolo proiectarea este deja făcută.

Știe cineva de proiectarea liniei și a reușit să o obțină sau să se uite la ea? Se țin până la urmă de sistemul cu șine pe marginea bulevardului și nu pe mijloc? Mă gândesc că nu, ținând cont de lucrările de modernizare de pe Aerogării și Ștefan Cel Mare..

 


Re: Stiri si articole din presa orex

1 Aerogarii si... Barbu Vacarescu, voiai sa spui. ;)
2. N-are rost o cheltuiala inutila sa muti liniile la bordura, ci sa reabilitezi, pe toata lungimea dintre Stefan cel Mare si str. Gratioasă, linia de tramvai care poate fi folosita si de autobuze implicit, cu o conditie, sa dispara stalpii din zona mediana a caii de rulare a tramvaielor!

 


Re: Stiri si articole din presa Zetterberg

Corect, cei 15 metri reabilitați sunt pe Barbu Văcărescu, rămași pe mijloc. Și eu sper să rămână la mijloc, la 3 metri de la bordură sunt intrările la blocuri, totuși cam prea aproape, plus că nu merită economic, cum ai zis. Sper totuși să ajungem și noi să vedem proiectul, dacă îl fac în stil 41 sau green track sau cu tram+bus comun...

 


Re: Stiri si articole din presa TrainWrecker

Destul de sigur ca o sa-l faca TRAM+BUS.

 


Re: Stiri si articole din presa Zetterberg

Asta ar însemna atunci mutarea unor stații de autobuz la comun cu tramvaiul, și chiar desființarea completă a altora. Exemplu stația Glinka (la mijloc între Ceaikovski și Rossini) nu ar avea niciun alt loc pentru că tramvaiul nu oprește acolo. :think:

 


Re: Stiri si articole din presa Zetterberg

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-26019659-buget-primaria-capitalei-2023-pentru-proiecte-infrastructura-rutiera-vrea-dea-bani-nicusor-dan.htm
Urmează să se facă licitația și pentru modernizarea liniei de tramvai de pe bd. Barbu Văcărescu, unde proiectarea este deja făcută și urmează doar desemnarea constructorului pentru execuția lucrărilor.

Dacă proiectarea este deja gata, atunci de ce se întârzie atât cu lansarea licitației? Așteptau oare aprobarea bugetului pe '23?

 


Re: Stiri si articole din presa Zetterberg

Viceprimarul Stelian Bujuveanu, invitat aseară, 6 februarie, la emisiunea "Cu Gândul la București", anunță pregătirea efectuată pentru proiectul străpungerii Bulevardului Dimitrie Pompeiu în Bulevardul (sau aparent, mai nou, strada) Barbu Văcărescu, precum și stadiul proiectului de modernizare a tronsonului de la Ștefan cel Mare până la Pod Elvila.

Relevant pentru acest topic este intervalul 27:45 - 28:54.

Aici întreaga emisiune:
https://www.youtube.com/live/_2XylhTMl3c ... re=share

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Da, si in Google Maps scrie strada Barbu Vacarescu.
La ce derdelus este acolo intre Vacarescu si Pompei ar trebui sa sape o rampa de vreo 100m lungime pe Pompei si sa intrerupa strada Gara Herastrau, si mai este si metroul pe acolo, greu. Mai usor ar fi sa puna rampa liniei de tramvai in diagonala prin spatiul verde dintre Vacarescu si Gara Herastrau dar daca vor spre Baneasa atunci iar este metroul dedesubt.

 


Re: Stiri si articole din presa Media

Eu nu aș pune mare baza in ce spune acest domn. Anul trecut, prin martie, prezenta introducerea sensului unic pe Floreasca. Si nimic. Si multe alte propuneri. Creativitate in PPT. Zero implementari.

 


Re: Stiri si articole din presa ByOnu

shoppy wrote here:
La ce derdelus este acolo intre Vacarescu si Pompei ar trebui sa sape o rampa de vreo 100m lungime pe Pompei si sa intrerupa strada Gara Herastrau, si mai este si metroul pe acolo, greu. Mai usor ar fi sa puna rampa liniei de tramvai in diagonala prin spatiul verde dintre Vacarescu si Gara Herastrau dar daca vor spre Baneasa atunci iar este metroul dedesubt.


Pai PUZ Inel Median zona nord ofera deja o solutie pentru unirea celor doua artere.
Screenshot_20230207-173159_Adobe Acrobat.jpg (1.11 MB; downloaded 1512 times)

 


Re: Stiri si articole din presa zapacitu

Stiu avionul ala, dar acea fantezie nu are in vedere ca vorbim de o intersectie majora la nici 300m in fiecare directie de cate o alta intersectie majora, iar nivelul de trafic este incomaptibil cu faptul ca sunt generate practic conflicte de trafic la fiecare intersectie.

Dupa umila mea parere, aici se preteaza o sistematizare desteapta intre cele trei bulevarde, cu mai multe artere de interconectare nu doar Gara Herastrau si Petricani. Nici nu stiu daca se mai poate acum, ca au fost cretini si nu au lasat cate 30m la fiecare cvartal de ca sa poti face strazi. Deh, lacomie.

Oricum in zona e un fel de marasesti-marasti-oituz (in traducere Fabrica de Glucoza, Dimitrie Pompeiu, Pipera). Daca implementezi tampenia din PUZ o sa extinzi acest "pe aici nu se trece" pana la Floreasca. Si fara alternative reale de transport in comun (sa fim realisti, in continuare nu ai cum sa ajungi din Est/Vest sau din comunele adiacente in Pipera fara masina), nu faci decat sa deranjezi pe toata lumea si sa strici mai rau traficul in zona. ATAT.

Cel mai elegant ar fi sa tragi un pasaj subteran, insa (ca si la Dristor) te lovesti de metrou.  Suprateran este o varianta, insa mai degraba pentru auto decat pentru tramvai (lungimea rampelor plus lungimea macazurilor - e la limite limitei), si ideea e sa ai in vedere si tramvaiu nu ca la PS2 sau PS4 cu pasajele lor de pe median. Ce vorbesc? Pai propunerea e sa "muti" actuala Gara Herastrau deasupa Barbu Vacarescu, cu bretele de acces. Cel mai bine se preteaza giratoriu suspendat, dupa parerea mea. Iti permite sa ai trafic relativ fluid pe ambele directii. Dar asta ignora tramvaiul si nu rezolva problema traficului prin celelalte doua puncte nevralgice care nu pot vira stanga-dreapta: Pipera si Fabrica de Glucoza. De aici nevoia de a sistematiza toate cele trei intersectii dintr-un foc.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422241 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use