Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu

42 posts, 13847 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu subway guru

Verificarea santierului “Supralargire Soseaua Pipera (Floreasca-CF Bucuresti-Constanta)+ Pasaj denivelat”
by Sorin Oprescu on Sunday, April 3, 2011 at 4:16am

Primarul General, Sorin Oprescu, a verificat astazi stadiul lucrarilor la obiectivul de investitii “Supralargire Soseaua Pipera (Floreasca-CF Bucuresti-Constanta) + Pasaj denivelat”.

Cu aceasta ocazie, Primarul General a dorit sa se asigure ca lucrarea va fi finalizata la termenul stabilit.

‘‘Lucrarea este in grafic, s-au executat aproape toti pilotii forati si pe trei tronsoane ale podului au fost deja amplasate grinzile. Exproprierile sunt terminate, asa ca nu exista niciun motiv ca termenul estimat sa fie depasit si ca intregul proiect sa nu fie dat in circulatie pana la sfarsitul acestui an”, a precizat Sorin Oprescu.



De asemenea, Primarul General a adaugat ca, fiind un proiect in derulare, nu se pune problema sa nu fie acoperita partea de finantare.

         Proiectul vizeaza largirea la sase benzi a soselei Pipera (fata de doua cate sunt in prezent), intre Calea Floreasca si Calea ferata Bucuresti – Constanta si constructia unui pasaj prin care sa se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Vacarescu, pe de o parte, si a Caii Floreasca pe de alta parte.

         Supralargirea Soselei Pipera este necesara pentru asigurarea accesului in zona de nord a Capitalei dinspre A3.

         Conditiile dificile de circulatie in aceasta zona conduc la sporirea timpului de parcurgere a distantelor si la consum marit de carburanti, deci la daune economice.

         Realizarea lucrarilor de largire a soselei Pipera si a pasajului denivelat va reduce nivelul de zgomot in zona analizata.



Nota:

         Contract nr. 6217/17.09.2009;

         Data predarii amplasamentului: PVPA nr. 6264/17.03.2010

         Constructor: Asocierea PA&CO INTERNATIONAL SRL si F. KIRCHHOFF STRBENBAU GmbH Co KG;

         Proiectant: Search Corporation;

         Consultant: SC Consitrans SRL:

Valoare contract: 106.022.831,34 lei din care TVA 16.928.015,25 lei;

         Valoarea contractului cuprinde:

         - executie: 84.852.206,04 exclusiv TVA, respectiv 100.974.125,19 inclusiv TVA;

         - proiectare: 4.242.610,30 exclusiv TVA, respectiv 5.048.706,25 inclusiv TVA;

         Garantie de buna executie: 8.909.816,34;

         Durata contractului: 18 luni de la data inceperii executiei lucrarilor;

         Lungime drum 1520m;

         Latime drum 34 m;

Stadiul executiei lucrarilor:



 -      s-au executat un numar de 197 de piloti din totalul de 201;



-         lungimea totala a pilotilor forati pana in prezent este de 4.925 metri ;



-         canalizarea cu diametrul de 1500 milimetri este finalizata in proportie de 50 % (200 de metri dintr-un total de 400 de metri);



-         reteaua de termoficare este finalizata in proportie de 75 %;



-         retelele de telecomunicatii sunt finalizate in proportie de 90 %;



-         reteaua de alimentare cu apa este finalizata in proportie de 45 %;



-         retelele electrice sunt finalizate in proportie de 75 %.



-         culeea 1 si culeea 2 sunt finalizate;



-         radierele 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 sunt finalizate;



-         elevatiile 13, 14, 15, 16, 17 sunt finalizate;



-         pentru tronsoanele: culee 2 – pila 17, pila 17 – pila 16, pila 16 – pila 15 grinzile au fost amplasate pe pozitie;

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu subway guru

Pasajul Pipera, bun pentru circulatie din septembrie
Pasajul din Pipera, care va lega soseaua Barbu Vacarescu de soseaua Pipera, va fi dat in folosinta in luna septembrie, cel putin asa spera primarul Sorin Oprescu, care duminica a mers pentru o a doua vizita pe santier pentru a vedea cum se desfasoara lucrarile.
http://www.ziare.com/stiri/trafic/pasaj ... ie-1085807
El a discutat cu sefii de santier care i-au spus ca pasajul va fi gata pana in toamna. "Sper ca la finele lui septembrie sa circulam pe aici. Sa nu mai zic date si apoi sa nu fie adevarat", a spus primarul Bucurestiului, Sorin Oprescu.

Potrivit lui, nu se va da drumul circulatiei dupa ce lucrarile vor fi finalizate partial. "Cand dam drumul, dam integral, ne strangem jucariile de aici si lasam lumea in pace. Nu vreau sa mai incurcam prea mult", a mai spus primarul general.

Acesta a mai spus ca vrea sa termine cat mai repede pentru ca lumea nu mai are rabdare. "De 20 de ani, tot asteapta promisiuni. Nu mai promitem, ca de povesti sunt satui romanii", a spus Oprescu.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Utilizator anonim

Stadiul lucrarilor la obiectivul de investitii “Supralargire Soseaua Pipera (Floreasca-CF Bucuresti-Constanta) + Pasaj denivelat.

Primarul General, Sorin Oprescu, a verificat astazi stadiul lucrarilor la obiectivul de investitii “Supralargire Soseaua Pipera (Floreasca-CF Bucuresti-Constanta) + Pasaj denivelat”.

Primarul General s-a declarat multumit de stadiul lucrarilor acestea fiind mai avansate decat graficul stabilit.

“Lucrarea merge mai mult decat bine. Pe Nicolae Caramfil se lucreaza la rampa de urcare, mai sunt doar 2 stalpi de montat, in acest moment fiinda gata mai mult de jumatate, aproape 60 la suta. Marti de dimineata, bucurestenii vor vedea cum incepe asezarea grinzilor peeste Barbu Vacarescu, podul urmand sa supratraverseze bulevardul. Conform promisiunilor, sfarsitul anului ne va prinde cu aceasta lucrare terminata.”,  a spus Primarul General.

Sorin Oprescu a adaugat ca prin aceasta investitie s-a realizat si reabilitarea tuturor retelelor edilitare (gaze, apa, energia electrica) si ca timp de 20 de ani, pentru niciuna dintre ele nu va mai fi necesara nicio interventie.

         Proiectul vizeaza largirea la sase benzi a soselei Pipera (fata de doua cate sunt in prezent), intre Calea Floreasca si Calea ferata Bucuresti – Constanta si constructia unui pasaj prin care sa se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Vacarescu, pe de o parte, si a Caii Floreasca pe de alta parte.
         Supralargirea Soselei Pipera este necesara pentru asigurarea accesului in zona de nord a Capitalei dinspre A3.
         Conditiile dificile de circulatie in aceasta zona conduc la sporirea timpului de parcurgere a distantelor si la consum marit de carburanti, deci la daune economice.
         Realizarea lucrarilor de largire a soselei Pipera si a pasajului denivelat va reduce nivelul de zgomot in zona analizata.
Primarul General, Sorin Oprescu, a verificat astazi stadiul lucrarilor la obiectivul de investitii “Supralargire Soseaua Pipera (Floreasca-CF Bucuresti-Constanta) + Pasaj denivelat”.
Primarul General s-a declarat multumit de stadiul lucrarilor acestea fiind mai avansate decat graficul stabilit.

“Lucrarea merge mai mult decat bine. Pe Nicolae Caramfil se lucreaza la rampa de urcare, mai sunt doar 2 stalpi de montat, in acest moment fiinda gata mai mult de jumatate, aproape 60 la suta. Marti de dimineata, bucurestenii vor vedea cum incepe asezarea grinzilor peeste Barbu Vacarescu, podul urmand sa supratraverseze bulevardul. Conform promisiunilor, sfarsitul anului ne va prinde cu aceasta lucrare terminata.”,  a spus Primarul General.
Sorin Oprescu a adaugat ca prin aceasta investitie s-a realizat si reabilitarea tuturor retelelor edilitare (gaze, apa, energia electrica) si ca timp de 20 de ani, pentru niciuna dintre ele nu va mai fi necesara nicio interventie.
         Proiectul vizeaza largirea la sase benzi a soselei Pipera (fata de doua cate sunt in prezent), intre Calea Floreasca si Calea ferata Bucuresti – Constanta si constructia unui pasaj prin care sa se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Vacarescu, pe de o parte, si a Caii Floreasca pe de alta parte.
         Supralargirea Soselei Pipera este necesara pentru asigurarea accesului in zona de nord a Capitalei dinspre A3.
         Conditiile dificile de circulatie in aceasta zona conduc la sporirea timpului de parcurgere a distantelor si la consum marit de carburanti, deci la daune economice.
         Realizarea lucrarilor de largire a soselei Pipera si a pasajului denivelat va reduce nivelul de zgomot in zona analizata.

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Nightwolf

Pacat ca nu prea stie Oprescu denumirea str in Capitala ... sa-i explice cineva ca Bd. Nic. Caramfil n-are nicio legatura cu lucrarea asta ... sau poate a vrut sa spuna pe Sos. Pipera DINSPRE Nic. Caramfil ...

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu andrei11

Utilizator anonim, e vreo smecherie ca ai postat de 2 ori informatia ? Daca e o greseala poti sterge aceasta intrebare, daca nu e o greseala imi cer scuze dar nu inteleg logica.

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Dominatrix

Pasajul Pipera, gata în trei luni? VEZI CUM ARATĂ DE SUS ȘI CUM VA ARĂTA LA FINAL
Lucrările la Pasajul Pipera au intrat pe ultima sută de metri. În trei luni, proiectul ar trebui finalizat, conform ultimelor declarații făcute de primarul general, Sorin Oprescu.

Supralărgirea Șoselei Pipera și Pasajul denivelat va fi gata în luna octombrie a acestui an, spune primarul general, Sorin Oprescu. Au fost montați deja stâlpii de susținere, iar grinzile au fost așezate pe rampa de urcare dinspre Pipera până la intersecția cu Calea Floreasca.

Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera (față de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța și constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu și a Căii Floreasca.

Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porțiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu și Calea Floreasca.

Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult față de costul stabilit inițial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie.

Asocierea SC Pa & Co International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG se ocupă de lucrările de construcție.




Poze gasiti in articolul original aici: http://b365.ro/news/pasajul ... -la-final/

 



Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Dominatrix

Fotogalerie Pasajul Pipera va fi gata abia peste şase luni

Muncitorii susţin că pasajul va fi inaugurat abia în primăvara anului viitor, nicidecum în luna decembrie, după cum promisese primarul Sorin Oprescu.

Bucureştenii care locuiesc în zona Aviatorilor vor fi nevoiţi să mai suporte încă jumătate de an calvarul lucrărilor la pasajul suprateran Pipera.

Deşi Sorin Oprescu avansase ca termen final de dare în funcţiune a pasajului luna decembrie, muncitorii de pe şantier îl contrazic şi suţin că lucrările vor continua cel puţin până în primăvara anului următor.

„Nici vorbă de luna decembrie, aşa cum a spus primarul. S-a mai amânat cu şase luni. Păi uitaţi-vă cum e vremea. Noi suntem condiţionaţi de ea. Şi gata, vine iarna, cum credeţi că o să mai turnăm beton?“, a declarat, sub protecţia anonimatului, unul dintre muncitori.

Un şef de echipă e de părere, însă, că până la sfârşitul anului acesta se poate deschide parţial dacă se forţează lucrările.

„Eu cred că totuşi vor fi deschise trei benzi ca să mai fluidizeze circulaţia în zonă“.

Pasajul le-a înghiţit parcările

Nu la fel de optimişti par însă şoferii care se înghesuie pe lângă pasaj pentru a ieşi sau a intra pe Drumul Naţional 1.

„Nu cred că va fi gata ceva aici până la vară. Oricum, m-am resemnat cu hârtoapele din Pipera“, spune Ionut Dedu, unul dintre conducătorii auto care face naveta în afara Bucureştiului.

Locuitorii blocurilor de pe lângă Pasajul Pipera trăiesc acelaşi coşmar prin care au trecut şi bucureştenii care au case în zona Pasajului Basarab.

„Ne-au dispărut locurile de parcare, deşi autorităţile au susţinut sus şi tare că ne creează altele. Am stat fără geamuri terompane până de curând, fiind forţaţi să îndurăm tot zgomotul infernal de sub buza balcoanelor“, povesteşte una dintre locatarele imobileleor de la piciorul podului.

Costuri duble

Deşi pe hârtie „datează“ încă din 2005, construcţia propriu-zisă a pasajului a început în 2007. De-atunci termenul de finalizare a mai fost prelungit de două ori, iar costurile pasajului s-a dublat.

Astfel, de la 6,22 milioane de euro s-a ajuns la 11,44 milioane de euro, dintre care 5 milioane de euro fonduri europene.

Pasaje în lucru

O altă lucrare de anvergură, anunţată ca fiind gata în aprilie 2012, o reprezintă pasajul suprateran Mihai Bravu.  

Lucrarea va consta în două pasaje paralele peste Dâmboviţa, câte unul pentru fiecare sens, construcţie pentru care primăria va plăti 28 milioane de euro.

Tot la începutul lui 2012 municipalitatea promite că va fi gata şi reabilitarea pasajului Muncii. Costul lucrării este de 9,6 milioane de euro.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 42188.html

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu mihai_atanasiu

macar sa finalizeze la sol lucrarile: Pipera cu 6 benzi, bretelele de acces, sa deschida circulatia la capatul Caii Floreasca;

 



Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu ionescu63

Numărătoare inversă pentru inaugurarea Pasajului Pipera
Lucrările la pasajul Pipera au intrat pe ultima sută de metri. Asfaltul a fost deja turnat pe pasaj, iar la sol procesul este în plină desfășurare. Primarul general, Sorin Oprescu, spune că pasajul va fi inaugurat până la sfârșitul anului.
Lucrările se apropie de sfârșit la pasajul Pipera. Se asfaltează, se amenajează intersecții și se realizează scuaruri noi. “Până la sfârșitul anului pasajul Pipera va fi gata. Vă vom pregăti o surpriză”, a precizat pentru B365.ro, primarul general, Sorin Oprescu. Edilu-şef spunea în mai că pasajul va fi terminat chiar mai devreme, în luna octombrie.
Termenul oficial de finalizare a lucrării expiră la sfârșitul acestui an, potrivit contractului încheiat de municipalitate cu Asocierea SC Pa & Co International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG.
Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera (față de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța și constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu și a Căii Floreasca.
Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porțiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu și Calea Floreasca.
Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult față de costul stabilit inițial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie.


http://b365.ro/news/numarat ... -inaltime/

 



Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu Dominatrix

Unde s-ar putea bloca maşinile care urcă pe pasajul Pipera

Inaugurarea podului care ar decongestiona traficul din nordul Capitalei este aşteptată cu sufletul la gură. Numai că circulaţia ar putea fi din nou perturbată pentru că lucrarea nu este gata.
Pasajul ce va fluidiza circulaţia în zona de nord a Capitalei este tot închis, deşi lucrările au fost finalizate. Ediul-şef Sorin Oprescu a avansat, până în prezent, trei termene de inaugurare: octombrie şi decembrie 2011, dar şi 10 ianuarie 2012.

"Lucrările s-au finalizat, la fel şi testele. Am primit mare parte din rezultate şi este totul în regulă. După ce vor fi gata toate formalităţile, îl vom inaugura. Nu s-a stabilit data exactă, dar nu va mai dura mult ", a explicat şeful Direcţiei de Transport din cadrul Municipalităţii, Mădălin Dumitru.

Numai că, şoferii de pe pod riscă să rămână blocaţi acolo. Motivul: lucrările de lărgire a unei părţi din Şoseaua Pipera la şase benzi nu s-au finalizat.

Cât de repede se va ajunge în nordul oraşului

Dacă acum şoferii stau ore întregi pe bulevardele Floreasca, Aviatorilor şi Barbu Văcărescu, atunci când autorităţile vor inaugura pasajul, vor putea ajunge în Pipera în maximum 10-20 minute, dacă traficul este lejer.

60.000 de şoferi vor tranzita pasajul în fiecare zi

Cert este că muncitorii au terminat de montat panourile fonoabsorbante şi balustradele de pe marginea pasajului şi au fost trasate liniile benzilor. Când acesta va fi deschis, 60.000 de maşini îl vor tranzita zilnic. Potrivit viceprimarului Capitalei, Mircea Raicu, lucrarea nu este finalizată efectiv.

Proiectul va fi gata atunci când strada Pipera, de la intersecţia străzilor Elena Caragian şi Moeciu cu Şoseaua Pipera, până la intersecţia acesteia cu calea ferată Bucureşti - Constanţa, va fi lărgită la şase benzi. Tronsonul care ar trebui mărit are o lungime de 1,6 km.

"Oprescu a primit de la CGMB atâţia bani cât a cerut"

În timp ce viceprimarul Victor Iovici a declarat, recent, că trebuie să verifice ce buget există pentru a continua lucrările, celălat viceprimar - Mircea Raicu - a explicat că edilul-şef nu ar trebui să se plângă de bani.

"Consiliul General al Capitalei a aprobat atât cât a cerut primarul general. Nu am tăiat niciun leu de la pasajul Pipera. Normal ar fi fost să facă lucrările simultan, astfel încât, atunci când se inau gura pasajul, să fie gata şi lărgirea şoselei", a explicat Raicu.

Potrivit unor surse din cadrul munici palităţii, lucrările la şosea se vor relua în luna aprilie sau atunci când va permite vremea.

Totodată, proiectul, care este văzut de specialişti ca şi "autostrada lui Oprescu", va lega zona de nord a oraşului - unde s-au construit mii de vile din 1990 şi până în prezent - cu Autostrada A3, atunci când aceasta va fi gata. În prezent, doar 52 de kilometri din 583, cât va avea autostrada A3, sunt daţi în folosinţă.

Pasajul traversează Bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca, el fiind realizat de asocierea SC PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG.

Pasajul Pipera în cifre

Construirea lui a costat 25 de milioane de euro;
pasajul are o lungime de 474 de metri;
înălţimea medie a pasajului este de 5,5 metri;
o bandă de circulaţie are 3,5 metri.
14 pasaje supraterane
prevede proiectul de construire a Autostrăzii suspendate. Alte trei pasaje, gen celui din zona Basarab a Capitalei, vor fi construite în următorii ani

PROIECTE

Pasajele suspendate pe care le vrea edilul-şef

Potrivit proiectului privind construirea austostrăzii suspendate, în Capitală ar putea fi construite între 10 şi 14 pasaje supraterane noi.

Pe de altă parte, edilul a mai pus pe hârtie un pod, numit de specialişti al doilea Pasaj Basarab, care ar urma să fie construit aproximativ paralel cu bulevardul Iuliu Maniu din sectorul 6.

Drumul, care se va numi "Penetraţie Splaiul Independenţei- Ciurel-Autostrada Bucureşti- Piteşti", care merge până în Chiajna, ar urma să fluidizeze mai multe trasee, susţin specialiştii angajaţi de Municipalitate pentru a realiza acest proiect. Pe de altă parte, un pasaj care va fi gata în martie 2012 este pasajul Mihai Bravu - Văcăreşti.

Proiectul, cu o lungime totală de 644 de metri, cuprinde două pasaje supraterane pe direcţia inelului principal de circulaţie al Capitalei. Ele vor supratraversa Splaiul Unirii şi Râul Dâmboviţa, precum şi intersecţia dintre prelungirea Şoselei Mihai Bravu cu Calea Văcăreşti.

http://www.evz.ro/detalii/stiri/unde-s- ... 61178.html

 


Re: Presa despre Pasajul Suprateran Barbu Vacarescu andrei11

Sa vedem ce ineptii mai spune o reporterita blonda :
evz.ro wrote:
Dacă acum şoferii stau ore întregi pe bulevardele Floreasca, Aviatorilor şi Barbu Văcărescu, atunci când autorităţile vor inaugura pasajul, vor putea ajunge în Pipera în maximum 10-20 minute, dacă traficul este lejer.

Duduie de cartier, daca traficul e lejer,  si acum ajungi in 10 - 20  minute la destinatie.
Eu am inteles ce a vrut sa spuna saracuta, dar s-a exprimat lamentabil, ca de obicei.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422741 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use