Topic: China
29 posts, 10746 views
📖 Pagination options
- telvanni
-
Posted:
-
China
telvanni
China a inaugurat 200 km de cale ferata pe care viteza maxima ajunge la 350 km/h. Constructia a durat un an si jumatate, investitia a fost de peste 4 miliarde dolari
Trenul merge in medie cu 250 km/h
Foto: Reuters China a inaugurat marti alti 200 de km de cale ferata de mare viteza, dupa o investitie de 4,4 miliarde dolari si 20 de luni de lucrari. Trenurile parcurg cei 202 km dintre Shanghai si Hangzhou in 45 de minute, iar costul unui bilet de clasa a doua este de 15 dolari, scrie Xinhua. China are peste 7.000 km de cale ferata de mare viteza, iar pana in 2013 va avea 13.000 km. In doi ani va fi gata si linia dintre Shanghai si Beijing cu o distanta de 1.300 km ce va fi parcurs in cinci ore. Costul liniei depaseste 32 miliarde dolari.
de Vlad Barza HotNews.ro
Marţi, 26 octombrie 2010, 13:25
Restul articolului si filmuletele aici
China a inaugurat 200 km de cale ferata pe care viteza maxima ajunge la 350 km/h. Constructia a durat un an si jumatate, investitia a fost de peste 4 miliarde dolari
Trenul merge in medie cu 250 km/h
Foto: Reuters China a inaugurat marti alti 200 de km de cale ferata de mare viteza, dupa o investitie de 4,4 miliarde dolari si 20 de luni de lucrari. Trenurile parcurg cei 202 km dintre Shanghai si Hangzhou in 45 de minute, iar costul unui bilet de clasa a doua este de 15 dolari, scrie Xinhua. China are peste 7.000 km de cale ferata de mare viteza, iar pana in 2013 va avea 13.000 km. In doi ani va fi gata si linia dintre Shanghai si Beijing cu o distanta de 1.300 km ce va fi parcurs in cinci ore. Costul liniei depaseste 32 miliarde dolari.
de Vlad Barza HotNews.ro
Marţi, 26 octombrie 2010, 13:25
Restul articolului si filmuletele aici
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Goldmund
RPChina,o natiune in dezvoltare...Trenuri germane(trenul Maglev de la Siemens,acum copiat si fabricat in tara...),acum...japoneze:priviti cum arata acest tren(doar o linie de 200km?)precum trenurile japoneze.Dar in Asia e normal:daca priviti trenurile de mare viteza din Coreea de Sud,Taiwan si RPChina,toate seamana perfect cu cele japoneze care sunt de mult pe sina.Acesta e stilul asiatic...Occidentul(si Japonia)se afla intr-o mare dilema:sa nu fii prezent in RPChina,inseamna ca nu esti o mare firma,dar cum esti acolo,esti copiat si dat afara...Da...,marea si puternica RPChina...
RPChina,o natiune in dezvoltare...Trenuri germane(trenul Maglev de la Siemens,acum copiat si fabricat in tara...),acum...japoneze:priviti cum arata acest tren(doar o linie de 200km?)precum trenurile japoneze.Dar in Asia e normal:daca priviti trenurile de mare viteza din Coreea de Sud,Taiwan si RPChina,toate seamana perfect cu cele japoneze care sunt de mult pe sina.Acesta e stilul asiatic...Occidentul(si Japonia)se afla intr-o mare dilema:sa nu fii prezent in RPChina,inseamna ca nu esti o mare firma,dar cum esti acolo,esti copiat si dat afara...Da...,marea si puternica RPChina...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Dr2005
Ei măcar ştiu să copieze şi au şi infrastrucutra necesară. Noi nu avem nici fabrici de material rulant, nici infrastructură pentru el.
Ei măcar ştiu să copieze şi au şi infrastrucutra necesară. Noi nu avem nici fabrici de material rulant, nici infrastructură pentru el.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Goldmund
asa e,Dr2005,
au infrastructura necesara("funia"data tot de Occident!) si sunt 1,4 miliarde oameni-cine le sta in cale?!Eu ma bucur si doar ca ,chinezul obisnuit nu mai face foamea...E un progres urias si ma bucur pentru fiecare natie care iese din saracia generala-un pas inainte pentru intrega omenire
asa e,Dr2005,
au infrastructura necesara("funia"data tot de Occident!) si sunt 1,4 miliarde oameni-cine le sta in cale?!Eu ma bucur si doar ca ,chinezul obisnuit nu mai face foamea...E un progres urias si ma bucur pentru fiecare natie care iese din saracia generala-un pas inainte pentru intrega omenire
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Utilizator anonim
China a stabilit un nou record feroviar- 486,1km/h
Până în 2012, China va dispune de o reţea impresionantă de căi ferate, care vor ajunge la 110.000 de kilometri, şi tronsoane pentru trenurile de mare viteză de peste 13.000 kilometri.China a stabilit un nou record feroviar. Un tren de mare viteză, care va face legătura între Beijing şi Shanghai, a atins 486,1 de kilometri pe oră, în timpul testelor.
Noua linie de cale ferată dintre cele două oraşe va fi inaugurată în 2011, iar cei peste 1300 de kilometri vor fi parcurşi în cinci ore. Totuşi, trenul de mare viteză va circula cu o viteză medie de 350 de kilometri pe oră, aşa cum a fost proiectat. Până în 2012, China va dispune de o reţea impresionantă de căi ferate, care vor ajunge la 110.000 de kilometri, şi tronsoane pentru trenurile de mare viteză de peste 13.000 kilometri. Investiţiile chinezilor în domeniul feroviar se ridică, astfel, la peste 32,5 miliarde de dolari.
http://www.realitatea.net/china-a-stabi ... 79028.html
China a stabilit un nou record feroviar- 486,1km/h
Până în 2012, China va dispune de o reţea impresionantă de căi ferate, care vor ajunge la 110.000 de kilometri, şi tronsoane pentru trenurile de mare viteză de peste 13.000 kilometri.China a stabilit un nou record feroviar. Un tren de mare viteză, care va face legătura între Beijing şi Shanghai, a atins 486,1 de kilometri pe oră, în timpul testelor.
Noua linie de cale ferată dintre cele două oraşe va fi inaugurată în 2011, iar cei peste 1300 de kilometri vor fi parcurşi în cinci ore. Totuşi, trenul de mare viteză va circula cu o viteză medie de 350 de kilometri pe oră, aşa cum a fost proiectat. Până în 2012, China va dispune de o reţea impresionantă de căi ferate, care vor ajunge la 110.000 de kilometri, şi tronsoane pentru trenurile de mare viteză de peste 13.000 kilometri. Investiţiile chinezilor în domeniul feroviar se ridică, astfel, la peste 32,5 miliarde de dolari.
http://www.realitatea.net/china-a-stabi ... 79028.html
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
mindmasster
Stai putin . Recordul este detinut de francezi cu o viteza maxima de 575 km /h. Nu e nici un record .
Stai putin . Recordul este detinut de francezi cu o viteza maxima de 575 km /h. Nu e nici un record .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Dr2005
E un record pentru un tren de serie, ce va circula cu viteza asta şi cu călători. TGV-ul francez era un tren experimental, special modificat.
E un record pentru un tren de serie, ce va circula cu viteza asta şi cu călători. TGV-ul francez era un tren experimental, special modificat.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Chev Celios
E destul de rapid, chiar mai rapid de cat va fi si AGV-ul.
E destul de rapid, chiar mai rapid de cat va fi si AGV-ul.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Tom
Daca TGV a atins 575 km/h, ar putea in teorie sa mearga macar cu 450 km/h cu calatori fara niciun fel de problema, decat daca problema e din alta parte: dela calatori. Nu stiu ce senzatie ai intr'un tren la viteza asta, dar sigur nu e ca la avion. Or fi chinezii mai rezistenti la viteza mare sau pentru ei nu conteaza?
Daca TGV a atins 575 km/h, ar putea in teorie sa mearga macar cu 450 km/h cu calatori fara niciun fel de problema, decat daca problema e din alta parte: dela calatori. Nu stiu ce senzatie ai intr'un tren la viteza asta, dar sigur nu e ca la avion. Or fi chinezii mai rezistenti la viteza mare sau pentru ei nu conteaza?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
bercenicity
La viteze mari creste mult zgomotul si, mai important, consumul. In relatie cu rezistenta la inaintare, puterea necesara e direct proportionala cu viteza la puterea a treia http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_(physics)#Power
La viteze mari creste mult zgomotul si, mai important, consumul. In relatie cu rezistenta la inaintare, puterea necesara e direct proportionala cu viteza la puterea a treia http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_(physics)#Power
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
ionescu63
Puterea consumata pentru "invingerea" rezistentei aerodinamice nu este singura putere necesara.
Este drept ca la viteze mari este cea mai importanta componenta (depinde de viteza la puterea a treia).
Puterea consumata pentru "invingerea" rezistentei aerodinamice nu este singura putere necesara.
Este drept ca la viteze mari este cea mai importanta componenta (depinde de viteza la puterea a treia).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Utilizator anonim
Chinezii fac autostrăzi subterane că să "aerisească" traficul
După revoluţia culturală a venit rândul revoluţiei ecologice în China. Astfel, Beijingul a gândit un plan de anvergură pentru a elimina de pe străzi maşinile şi camioanele, care funcţionează pe bază de combustibil convenţional.
Acestea vor circula doar în subteran, unde va fi construită cea mai vastă reţea de tuneluri din lume, relata într-o recentă ediţie La Repubblica.
La suprafaţă vor rămâne doar autocarele, taxiurile şi scuterele, precum şi bicicletele şi ricşele. Pentru autoturismele private, muncipalitatea capitalei chineze prevede locuri de parcare speciale de suprafaţă, ce vor fi situate în diferite zone periferice ale Beijingului.
Scopul acestui megaproiect este de a transforma una din cele mai poluate metropole pe plan mondial, paralizată de un trafic demenţial, într-un simbol al traficului controlat - notează publicaţia italiană.
În prezent, la Beijing sunt concentrate circa 5 miloane de autoturisme, iar către 2015 numărul acestora va ajunge la 10 milioane de unităţi. Aceasta în condiţiile în care structura rutieră a rămas aceeaşi ca în epoca lui Mao, iar nivelul de emisii zilnice de gaze şi praf fin corespunde cantităţii înregistrate în partea de nord a Italiei timp de o săptămâna.
'La suprafaţă, Beijingul va rămâne accesibil doar pietonilor, bicicliştilor şi vehiculelor cu zero emisii şi zgomot.Vom construi noi parcuri, iar pe distanţe lungi pasagerii se vor putea deplasa cu ajutorul trenurilor de mare viteza' - detaliază primarul capitalei chineze Guo Jinlong planul de asanare ecologică a marii metropole.
'Revoluţia verde' va începe la Beijing prin construirea a 26 de tuneluri, indică la Repubblica. Prima autostradă de centură subterană va fi construită lângă Piaţa Tiananmen şi va cuprinde şi alte situri istorice. Dar, autorităţile chineze se gândesc să ascundă sub pământ nu doar camioanele şi autoturismele poluante, ci intenţionează să construiască în subteran şi mall-uri, hoteluri şi oficii.
În afară de faptul că va decongestiona traficul, va elibera teritoriul de suprafaţă pentru activităţi de recreere şi divertisment, sistemul de tuneluri subterane va permite economisirea energiei, reducerea emisiilor de dioxid de carbon şi de căldură.
Potrivit primarului Beijingului, lipsa luminii solare în timpul deplasării pe sub pământ şi în timpul orelor de muncă în subteran va putea fi compensată printr-o economie de timp ce se va putea petrece în aer liber, într-un mediu nepoluant.
http://www.money.ro/chinezii-fac-autost ... 33881.html
Chinezii fac autostrăzi subterane că să "aerisească" traficul
După revoluţia culturală a venit rândul revoluţiei ecologice în China. Astfel, Beijingul a gândit un plan de anvergură pentru a elimina de pe străzi maşinile şi camioanele, care funcţionează pe bază de combustibil convenţional.
Acestea vor circula doar în subteran, unde va fi construită cea mai vastă reţea de tuneluri din lume, relata într-o recentă ediţie La Repubblica.
La suprafaţă vor rămâne doar autocarele, taxiurile şi scuterele, precum şi bicicletele şi ricşele. Pentru autoturismele private, muncipalitatea capitalei chineze prevede locuri de parcare speciale de suprafaţă, ce vor fi situate în diferite zone periferice ale Beijingului.
Scopul acestui megaproiect este de a transforma una din cele mai poluate metropole pe plan mondial, paralizată de un trafic demenţial, într-un simbol al traficului controlat - notează publicaţia italiană.
În prezent, la Beijing sunt concentrate circa 5 miloane de autoturisme, iar către 2015 numărul acestora va ajunge la 10 milioane de unităţi. Aceasta în condiţiile în care structura rutieră a rămas aceeaşi ca în epoca lui Mao, iar nivelul de emisii zilnice de gaze şi praf fin corespunde cantităţii înregistrate în partea de nord a Italiei timp de o săptămâna.
'La suprafaţă, Beijingul va rămâne accesibil doar pietonilor, bicicliştilor şi vehiculelor cu zero emisii şi zgomot.Vom construi noi parcuri, iar pe distanţe lungi pasagerii se vor putea deplasa cu ajutorul trenurilor de mare viteza' - detaliază primarul capitalei chineze Guo Jinlong planul de asanare ecologică a marii metropole.
'Revoluţia verde' va începe la Beijing prin construirea a 26 de tuneluri, indică la Repubblica. Prima autostradă de centură subterană va fi construită lângă Piaţa Tiananmen şi va cuprinde şi alte situri istorice. Dar, autorităţile chineze se gândesc să ascundă sub pământ nu doar camioanele şi autoturismele poluante, ci intenţionează să construiască în subteran şi mall-uri, hoteluri şi oficii.
În afară de faptul că va decongestiona traficul, va elibera teritoriul de suprafaţă pentru activităţi de recreere şi divertisment, sistemul de tuneluri subterane va permite economisirea energiei, reducerea emisiilor de dioxid de carbon şi de căldură.
Potrivit primarului Beijingului, lipsa luminii solare în timpul deplasării pe sub pământ şi în timpul orelor de muncă în subteran va putea fi compensată printr-o economie de timp ce se va putea petrece în aer liber, într-un mediu nepoluant.
http://www.money.ro/chinezii-fac-autost ... 33881.html
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
📖 Pagination options