Topic: Magistrala 800: București Nord - Constanța - Mangalia
47 posts, 26279 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
shoppy
Pana la Agigea Ecluza nu se pune, acea e deja dublata / electrificata.
Pana la Agigea Ecluza nu se pune, acea e deja dublata / electrificata.
- gaddy
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
gaddy
Chestiunea aceasta că sunt mai multe autocare şi microbuze este una plauzibilă şi evident care aduce profit patronilor care deţin aceste companii. Dar 50 de km sunt foarte uşori de electrificat şi reabilitat, dacă ar exista voinţă şi ceva bani s-ar realiza, prin urmare nu este un lucru dificil, este un lucru perfect realizabil. Chiar nu înţeleg, Ceauşescu a construit foarte multe căi ferate, eram dacă nu mă înşel primii din Europa de Est cu cei mai mulţi km de cale ferată şi locul 6 în Europa raportat la suprafaţă. Noi avem deja un masterplan pentru reţeaua rutieră autostrăzi, drumuri expres dar aşijderea pentru reabilitarea căilor ferate şi renunţarea la liniile cu puţini călători şi atunci nu îmi vine decât să mă gândesc că Ceauşescu nu a dorit să mai electrifice şi Agigea Nord-Mangalia, sau probabil că nu ar ţine stâlpii de înaltă tensiune acolo, dar eu refuz să cred această afirmaţie dacă ar fi fost formulată de cineva. Şi atunci, nu rămâne decât să te gândeşti că nu se mai doreşte şi Constanţa-Mangalia spun Constanţa întrucât locomotiva nu se schimbă la Agigea Nord ci la Constanţa în gară. Oricum CFR-ul a pierdut de la an la ani sute de mii de călători prin managementul defectuos şi al promovării ineficiente sau mai corect spus al nepromovării şi va pierde în continuare dacă nu există o strategie clară eficientă a conducerii şi a Ministerului Transporturilor.
stakee wrote:
Pentru ca nu mai e Ceausescu si sunt multe firme de autocare/dube
Chestiunea aceasta că sunt mai multe autocare şi microbuze este una plauzibilă şi evident care aduce profit patronilor care deţin aceste companii. Dar 50 de km sunt foarte uşori de electrificat şi reabilitat, dacă ar exista voinţă şi ceva bani s-ar realiza, prin urmare nu este un lucru dificil, este un lucru perfect realizabil. Chiar nu înţeleg, Ceauşescu a construit foarte multe căi ferate, eram dacă nu mă înşel primii din Europa de Est cu cei mai mulţi km de cale ferată şi locul 6 în Europa raportat la suprafaţă. Noi avem deja un masterplan pentru reţeaua rutieră autostrăzi, drumuri expres dar aşijderea pentru reabilitarea căilor ferate şi renunţarea la liniile cu puţini călători şi atunci nu îmi vine decât să mă gândesc că Ceauşescu nu a dorit să mai electrifice şi Agigea Nord-Mangalia, sau probabil că nu ar ţine stâlpii de înaltă tensiune acolo, dar eu refuz să cred această afirmaţie dacă ar fi fost formulată de cineva. Şi atunci, nu rămâne decât să te gândeşti că nu se mai doreşte şi Constanţa-Mangalia spun Constanţa întrucât locomotiva nu se schimbă la Agigea Nord ci la Constanţa în gară. Oricum CFR-ul a pierdut de la an la ani sute de mii de călători prin managementul defectuos şi al promovării ineficiente sau mai corect spus al nepromovării şi va pierde în continuare dacă nu există o strategie clară eficientă a conducerii şi a Ministerului Transporturilor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
shoppy
800 de pe A3, spre Baneasa si spre Pantelimon.
800 de pe A3, spre Baneasa si spre Pantelimon.
DSC07375.JPG (323.79 KB; downloaded 6646 times)
DSC07376.JPG (454.22 KB; downloaded 6650 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
TibiV
Si unde este A3?...
Sub picioarele fotografului?....
Si unde este A3?...
Sub picioarele fotografului?....
- andrei11
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: București Nord - Constanța - Mangalia
PTMZ
Sursa: Club Feroviar
Proiectul Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța-Mangalia-Studiu de Fezabilitate primește o alocare bugetară de 100.000 de lei (14.308 mii lei credite de angajament).
Sursa: Club Feroviar
- Dragosdimitrescu
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: București Nord - Constanța - Mangalia
Dragosdimitrescu
E adevarat ca pe M800 se va merge cu max 150 km/h in loc de max 160?
Am vazut un reportaj de pe Protv despre trenurile verii si spunea reporterita (sigur fara competente) ca trenurile circula fara oprire si cu vmax 150.
E adevarat ca pe M800 se va merge cu max 150 km/h in loc de max 160?
Am vazut un reportaj de pe Protv despre trenurile verii si spunea reporterita (sigur fara competente) ca trenurile circula fara oprire si cu vmax 150.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: București Nord - Constanța - Mangalia
ByOnu
Multumim Primarului din Fetesti pentru stoparea modernizarii liniilor in anii 2000. Felicitari! Tin minte, la Romania te iubesc cat era de mandru de ceea ce a facut.
Multumim Primarului din Fetesti pentru stoparea modernizarii liniilor in anii 2000. Felicitari! Tin minte, la Romania te iubesc cat era de mandru de ceea ce a facut.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: București Nord - Constanța - Mangalia
cris_m
Si cred ca trebuie sa le multumim si localnicilor pentru aprovizionarea cu componente din linia CF...
Si cred ca trebuie sa le multumim si localnicilor pentru aprovizionarea cu componente din linia CF...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: București Nord - Constanța - Mangalia
ByOnu
Despre problemele gărilor dintre Constanța și Mangalia.
Despre problemele gărilor dintre Constanța și Mangalia.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: București Nord - Constanța - Mangalia
Gabi23
Au început să dispară cupoane de contra-șina de pe podul de la Miorița, în zona Băneasa. Cei de la CFR SA (Infrastructură), au mai tuns câțiva boscheți pentru vizibilitate, în rest nimic nou. Enorm de multe gunoaie, vegetație crescută necontrolat de ani de zile, mai nou avem și iepuri rătăciți
Au început să dispară cupoane de contra-șina de pe podul de la Miorița, în zona Băneasa. Cei de la CFR SA (Infrastructură), au mai tuns câțiva boscheți pentru vizibilitate, în rest nimic nou. Enorm de multe gunoaie, vegetație crescută necontrolat de ani de zile, mai nou avem și iepuri rătăciți
Gara Băneasa - 30.11.2021 (2).JPG (360.95 KB; downloaded 3753 times)
Gara Băneasa - 30.11.2021 (3).JPG (467.49 KB; downloaded 3753 times)
Gara Băneasa - 30.11.2021 (4).JPG (549.68 KB; downloaded 3753 times)
Gara Băneasa - 30.11.2021 (1).JPG (462.34 KB; downloaded 3753 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: București Nord - Constanța - Mangalia
orex
Lucrări de reabilitare la două treceri la nivel situate pe magistrala 800 București - Constanța.
Lucrări de reabilitare la două treceri la nivel situate pe magistrala 800 București - Constanța.
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că, în perioada 03.01.2023 – 05.01.2023, se vor executa lucrări de reabilitare a trecerilor la nivel cu calea ferată situate pe linia magistrală 800, Bucuresti Nord – Constanța, la km 11+035 (zona Pipera) și la km 13+951 (zona Andronache). Lucrările se vor realiza de SRCF București, în regie proprie, dar și cu firme de specialitate, prin închidere de linie și interzicerea totală a circulației auto prin pasaje, după următorul program:
în data de 03.01.2022, intervalul orar 700 - 2100, se vor executa lucrări în zona trecerii la nivel situată la km 11+035, cu închiderea circulației feroviare pe fir II Băneasa – Pantelimon (circulația feroviară se va realiza pe firul I) și interzicerea circulației auto prin pasaj.
în data de 04.01.2022, intervalul orar 700 - 2100, se vor executa lucrări în zona trecerii la nivel situată la km 13+951, cu închiderea circulației feroviare fir I Băneasa – Pantelimon (circulația feroviară se va realiza pe firul II) și interzicerea circulației auto prin pasaj;
în data de 05.01.2022, în intervalul orar 700 - 2100,se se vor executa lucrări în zona trecerii la nivel situate la km 13+951, cu închiderea circulației feroviare fir II Băneasa – Pantelimon (circulația feroviară se va realiza pe firul I) și interzicerea circulației auto prin pasaj.
Lucrările de reabilitare a trecerilor la nivel (TN) vor consta în refacerea suprastructurii căii, prin înlocuirea traverselor defecte cu traverse de beton noi, refacerea sistemului de drenare a apelor pluviale în zona TN, completarea prismului de balast cu piatra spartă nouă, burajul mecanizat al liniei CF cu utilaje de cale, pentru remedierea deficientelor de nivel și direcție și montarea dalelor elastice noi.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Magistrala 800: București Nord - Constanța - Mangalia
Chev Celios
Stie cineva de ce in zona Pietricani trenurile circula foarte incet ( aprox 30-40 km/h) mai ales pe sensul CT-> Buc?
Stie cineva de ce in zona Pietricani trenurile circula foarte incet ( aprox 30-40 km/h) mai ales pe sensul CT-> Buc?
📖 Pagination options