Infrastructura rutieră din RomâniaȘtiri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere

 

Topic: Coridorul IV

360 posts, 137602 views
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Coridorul IV Dominatrix

VIDEO Ministrul Transporturilor a anunțat că problema exproprierilor de la Cristian, pe traseul viitoarei autostrăzi, a fost rezolvată

Alexandru Nazare a revenit la Sibiu, la două săptămâni de la ultima vizită, de această dată în zona tunelului care urmează să fie construit în zona Cristian-Săcel. Ministrul a refuzat să nominalizeze loturile cu probleme de pe traseul viitoarei autostrăzi, în schimb a anunățat că problema exproprierilor de la Cristian a fost rezolvată.

”N-aș vrea să vorbesc despre loturile unde sunt cele mai mari probleme și loturile unde merge cel mai bine. Am avut observații echilibrate pe fiecare lot în parte. Cred că important este să le monitorizăm foarte atent, și am avut observații punctuale pentru fiecare sector în parte iar aici observația mea privea hotărârea de guvern de expropriere și mă bucur că am reușit să rezolvăm această problemă, și așa cum noi ne-am ținut de cuvânt și în două săptămâni hotărârea de expropriere a fost emisă de guvern așa vreau să văd că și constrctorul se mobilizează și va lucra la maxim pentru finalizarea acestui tunel”, a declarat Alexandru Nazare, la Sibiu.

http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/VID ... 33239.html

----------------
Primul TUNEL DE AUTOSTRADĂ din ţară. "Începeţi lucrările cât mai repede"

Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, afirmă că s-a rezolvat problema exproprierii terenului pentru construcţia primului tunel de autostradă din ţară, cel aflat pe lotul IV al tronsonului de autostradă Orăştie-Sibiu, cerându-le constructorilor să înceapă lucrările cât mai repede.

Ministrul Transporturilor a inspectat, duminică după-amiază, şantierul primului tunel de autostradă care urmează să fie construit pe lotul IV al tronsonului Orăştie-Sibiu, în zona Săcel din judeţul Sibiu, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Constructorii i-au prezentat stadiul lucrărilor, Nazare declarându-se mulţumit, dar insistând asupra importanţei ca lucrările la tunel să înceapă cât mai repede.

"Aşa cum v-am promis în urmă cu două săptămâni, am rezolvat problema cu exproprierea terenului, cu ajutorul primului ministru şi al ministrului Mediului. (...) Este primul tunel de autostradă din ţară, dar nu e atât de lung încât să nu poată fi atacat repede. Vreau să lucraţi la tunel cât mai repede", a spus ministrul.

Constructorul l-a asigurat că luni va comunica Direcţiei Silvice hotărârea de guvern privind exproprierea, iar în maxim trei săptămâni se vor defrişa cele 12 hectare de pădure pentru a putea începe excavaţiile.
Nazare a spus că, pe tronsoanele unde este nevoie, a insistat să se lucreze în două-trei schimburi.

"E nevoie şi aici, voi monitoriza atent stadiul lucrărilor şi unde sunt întârzieri voi interveni", a spus el.

Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, a inspectat şi în 10 martie şantierul lotului IV din tronsonul de autostradă Sibiu - Orăştie, spunând atunci că singura problemă era neînceperea lucrării la primul tunel de autostradă din ţară din cauza unor probleme de expropriere.

Atunci, constructorul Sorin Scarlat, director adjunct al asocierii Astaldi (Italia) Euroconstruct Trading 98 (România) - Astalrom (România), spunea că utilajele erau concentrate mai ales la cele două viaducte care vor face legătura cu primul tunel de autostradă din ţară, de pe Dealul Săcelului. Lucrările la acesta erau însă întârziate din cauza unor probleme cu exproprierea unei păduri.

Potrivit acestuia, tunelul, lung de 340 de metri, este o lucrare complexă, la care se va folosi aceeaşi metodă ca la metroul din Bucureşti, "o soluţie pe pereţi mulaţi, cu o excavaţie minimală, comparativ cu soluţia iniţială".

Ministrul Alexandru Nazare dădea asigurări că problema cu exproprierea pădurii va fi rezolvată în cel mult două săptămâni.

Lotul IV din tronsonul de autostradă Orăştie-Sibiu are o lungime de 16,2 kilometri, de la Sălişte la capătul centurii ocolitoare a municipiului Sibiu, valoarea contractului fiind de 484 de milioane de lei fără TVA, din care aproximativ 412 milioane de lei sunt finanţare europeană.

Tronsonul cuprinde două noduri rutiere, două viaducte de 925 metri, două poduri de 42 metri, patru pasaje peste autostradă de 26 metri, două pasaje peste calea ferată de 40 de metri şi primul tunel de autostradă din ţară, lung de 340 de metri.

http://www.gandul.info/financiar/primul ... de-9436716

 


Re: Coridorul IV Dominatrix

De pe Coridorul IV, filmari noi realizate de MT: http://mt.ro/nou/galerie.php#video

 


Re: Coridorul IV ionescu63

Anunt de participare studiu de fezabilitate Sibiu - Pitesti
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul  
Revizuirea Studiului De Fezabilitate Autostrada Sibiu – Pitesti.
Scopul acestui contract este de a se revizui studiul de fezabilitate si a verifica/revizui sau elabora daca este necesar proiectele de relocare/protejare utilitati precum si acordarea de asistenta Beneficiarului in vederea pregatirii aplicatiei de finantare, documentatiei de atribuire si raspunsului la solicitarile de clarificare pe documentatia de atribuire pentru autostrada Sibiu - Pitesti. Astfel, se va asigura ca implementarea acestui contract va furniza un proiect cu suficienta „pregatire matura” din punct de vedere financiar, social, economic si tehnic, bine fundamentata cu privire la necesitatea si oportunitatea investitiei si selectarii in vederea finantarii din Fondul de Coeziune.
Rezultatele asteptate a fi atinse de catre Prestator sunt urmatoarele :
Obiectiv Autostrada Sibiu Pitesti :
• Revizuirea Studiului de Fezabilitate (incluzând Studii de Evaluare a Impactului asupra Mediului (SEIM), Studii de Evaluare Adecvata, necesare sau impuse de catre Autoritatile competente pentru protectia mediului sau alte Autoritati implicate, cu parcurgerea tuturor etapelor procedurilor de mediu pana la obtinerea efectiva a Acordurilor de Mediu, si a tuturor documentelor de reglementare necesare.),
• Elaborarea si dupa caz revizuirea/actualizarea proiectelor de relocare/protejare utilitati
• Asistenta acordata Beneficiarului in vederea intocmirii Aplicatiei de finantare
• Asistenta acordata Beneficiarului in vederea elaborarii documentatiei de atribuire pentru contractul de proiectare/executie inclusiv asistenta tehnica in perioada de clarificari la documentatia de atribuire.  
Valoarea estimata fara TVA: 61,930,486.8 RON  

IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor  
Data: 06.06.2012 14:30

 


Re: Coridorul IV ionescu63

Anunt de participare, lotul 4, Lugoj - Deva
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul  
Proiectare Si Executie Autostrada Lugoj-Deva, Lot 4.
Total: 22,139 Km astfel: . km. 77+361 – km 99+500
Proiectul se propune a se executa conform conditiilor de contract Fidic Galben de tip Proiectare si Executie.
Autostrada Lugoj-Deva Lot 4 este parte integranta a coridorului IV paneuropean, care se desfasoara pe teritoriul tarii noastre de la Nadlac pana la Constanta.
Viitorul tronson de autostrada este situat in partea de vest a tarii, in zona Banatului, fiind cuprins in teritoriul administrativ al Judetului Hunedoara, avand o lungime totala de 22,140 Km.
Proiectul va include:
I. Autostrada cu 2 benzi de circulatie, lungime totala de 22,140 km si latimea platformei de 26 m care consta in;
• parte carosabila cu latimea de 2 x 2 x 3.75 m = 15 m latime;
• banda de încadrare cu latime de 0,5 m de fiecare parte 0,5 m x 2 x 2 = 2 m;
• zona mediana cu latime de 3,0 m;
• benzi pentru stationarea de urgenta cu latime de 2 x 2,5 m = 5 m;
• acostamente de 2 x 0,5 m = 1 m;
• acostamente cu parapet marginal – benzi de separare standard, cu latime de 0,75 m fiecare (banda pentru glisiera de urgenta, adica 2 x 0,75 m = 1,5 m, rezultând o latime totala a autostrazii de 27,5 m;
Pentru iesirea si intrarea de pe autostrada în/dintr-o zona de parcare/odihna sau parcare/odihna si servicii, respectiv pentru benzile de iesire din flux si sau decelerare, accelerare si intrare în flux, se aplica aceleasi principii ca si la nodurile rutiere:
• latimea benzilor auxiliare (latimea de 3,75m cu o margine/acostament consolidat de 0,50m);
• lungimea minima a benzilor auxiliare de 250m (incluzând 75m pana de racordare);
II. Structurile includ:
a) Doua poduri;
b) Sase pasaje peste autostrada;
c) Trei viaducte;
d) Numeroase structuri de scurgere a apelor, inclusiv podete.
III. Spatiul de servicii va fi amplasat la est de Ilia, aproximativ la km 79+000 - tip S1.
IV. Noduri rutiere:
- Nod rutier Soimus – acest nod rutier cu DN76 este amplasat aproximativ la km 99+500, la capatul noii autostrazi, la 4,0 km la nord de Deva. La acest nod rutier, razele bretelelor de legatura directe au valoarea R = 125 m, adecvate unei viteze de proiectare de 60 km/h. Razele bretelelor semi-directe au valoarea R = 60 m (viteza de proiectare = 40 km/h).
V. Centrul de intretinere va fi amplasat in apropierea nodului rutier Soimus (la aproximativ km 99 al autostrazii).
Lucrarile vor include de asemenea, dar nu vor fi limitate la: lucrari de terasament, constructia rambleelor, constructia trotuarelor, garduri, bariere, parapete, marcaje si elemente de semnalizare orizontala si verticala, sistemul de iluminat, sistemele de comunicatie ale autostrazii, zone publice de agrement si lucrari de peisagistica si de amenajare a terenului.

1.3.2 Studiul de fezabilitate indica traseul preferat. Beneficiarul a achizitionat terenul de-a lungul traseului preferat pe un coridor in latime de 70m in baza alternativei de traseu aprobate. Antreprenorul trebuie sa proiecteze Lucrarile astfel incat acestea sa poata fi executate in interiorul coridorului definit, iar in cazul in care anumite lucrari permanente pot afecta suprafete de teren in afara acestui corridor, Antreprenorul va proiecta solutii tehnice adecvate astfel incat lucrarile permanente sa nu depaseasca limitele coridorului definit.
In cazul in care se depaseste coridorul expropriat de 70m prin proiectarea urmatoarelor:
- Drumuri de intretinere
- Perdea de protectie
- Rampe la pasaje peste autostrada
- Noduri rutiere
- Legaturi cu drumuri existente
- Spatii de servicii si Centre de intretinere
- Relocari de utilitati
- Descarcari ale sistemului de scurgere a apelor catre emisari
- Amenajarea taluzelor in zone de debleu adanc
- Alte situatii create ca urmare a solicitarilor Beneficiarului

Exproprierea se va face de catre Beneficiar in urmatoarele conditii:
- Antreprenorul va intocmi documentatiile necesare procedurii de expropiere in conformitate cu prevederile Legii 255/2010
- Beneficiarul va acoperi costurile despagubirilor cuvenite proprietarilor expropriati.  
Valoarea estimata fara TVA: 1,048,528,295 RON  

IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor  
Data: 12.06.2012 10:00  

 


Re: Coridorul IV ionescu63

Un tabel cu situatia tronsoanelor de pe CIV
CIV.jpg (163.68 KB; downloaded 5231 times)

 


Re: Coridorul IV George

Intre Timisoara si Lugoj sunt doar 2 loturi care incep la...km 44?!
Pe harta apare ca intre cele doua orase ar fi 66 km. N-ar trebui sa fie si alte loturi, inainte de "km 44"?
Multumesc!

 


Re: Coridorul IV DanCld

Autostrada trece la vreo 10km de Lugoj, legatura cu orasul va fi cu un drum de legatura tot la standard de autostrada (inclus in Lugoj-Deva lot 1).

 


Re: Coridorul IV vancouver

George wrote:
Intre Timisoara si Lugoj sunt doar 2 loturi care incep la...km 44?!
Pe harta apare ca intre cele doua orase ar fi 66 km. N-ar trebui sa fie si alte loturi, inainte de "km 44"?
Multumesc!


Km zero este la Arad.
Km 44 este la Giarmata, lânga Timisoara.
Km 79 este între Belint si Iosifalua.

Pentru a ajunge efectiv pe autostrada la Lugoj mai trebuie mers de la km 79 pe circa 12 km spre Deva, si apoi inca ca. 12 km pe drumul de legatura cu centura Lugoj. Drumul de legatura este si el la standard de autostrada, mai putin ultimii 2km, care sunt sinuosi si se termina intr-un sens giratoriu. (in proiectul initial era prevazut nod denivelat, dar au modificat si au facut sens giratoriu - din pacate).

Deci 79-44=35 + 12 + 12 = aprox. 60 km. De la Giarmata pâna pe centura Lugoj.

PS. Numerotarea kilometrilor este provizorie si se refera la km de proiect. Pe autostrada la Giarmata este aprox. km 510 al autostrazii, masurati de la Bucuresti pe viitoarea A1 prin Pitesti, Sibiu, Deva.

 


Re: Coridorul IV George

multumiri, vancouver!  :)

 


Re: Coridorul IV ionescu63

site-ul CNADNR: http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/lu ... mlugoj.pdf
Comunicat de presă
- 1 aprilie 2012 –
Compania Naţională de Autostrăzi si Drumuri Naţionale din România a lansat licitațiile pentru atribuirea
contractelor de proiectare și execuție a autostrăzii Lugoj-Deva lot 2, lot 3 și lot 4, între Dumbrava și Deva, și
a autostrăzii Timișoara-Lugoj lot 2.
Proiectarea și execuția autostrăzii Lugoj – Deva, sectorul Dumbrava - Ilia, lotul 2, între km
27+620 și km 56+220 Valoarea estimată a celor 28,6 kilometri este 1.081.063.518 lei fără TVA.
Proiectarea și execuția autostrăzii Lugoj – Deva, sectorul Dumbrava - Ilia, lotul 3, între km
56+220 și km 77+361 Valoarea estimată a celor 21,14 kilometri este 1.008.570.085 lei fără TVA.
Proiectarea și execuția autostrăzii Lugoj – Deva, sectorul Ilia - Deva, lotul 4, între km 77+361 și
km 99+500 Valorea estimată a celor 22,14 kilometri de autostradă este de 1.048.528.295 lei fără
TVA.
Proiectarea și execuția autostrăzii Timișoara – Lugoj, lotul 2, între km 54+000 și km 79+625
Valorea estimată a celor 25,62 kilometri de autostradă este de 611.884.622 lei fără TVA.
Proiectarea este preconizată a dura maximum 6 luni, execuția lucrărilor maximum 2 ani, la
care se adaugă o perioadă de garanție de 4 ani.
Aceste contracte sunt finanțate din fonduri europene nerambursabile și de la Bugetul de stat.
Termenul limită de depunere a ofertelor este 11 iunie 2012, ora 16,00, iar deschiderea va avea
loc pe 12 iunie pentru Autostrada Lugoj-Deva și pe 13 iunie pentru Autostrada Timișoara -
Lugoj.
Biroul Comunicare al CNADNR


Sper sa nu fie pacaleala de 1 aprilie. :(
Pe SEAP apare doar lotul 4, Lugoj-Deva.

 


Re: Coridorul IV Dominatrix

Penalizări de 1,5 milioane euro pentru un apropiat de-ai Elenei Udrea

Nelu Iordache, unul dintre regii asfaltului şi apropiat al Elenei Udrea, a primit penalizări de un milion şi jumătate de euro  pentru că nu a respectat planul de construcţie pe autostrada Nădlac-Arad, transmite Antena3.ro.

Romstrade ar fi trebuit să realizeze construcţia pe tronsonul de 22 de kilometri în proporţie de 10%, dar abia a ajuns la jumătate. Asta deşi a primit încă de anul trecut avansul de 15%, aproape 14 milioane de euro .

La finalul anului trecut, kilometri construiţi s-au surpat, iar reprezentanţii firmei au fost nevoiţi să dărâme tot ce ridicaseră din cauza pământului care nu putea susţine lucrările efectuate. Tronsonul de autostradă ar trebui să fie gata în aprilie anul viitor.

http://www.cotidianul.ro/penalizari-de- ... ea-178559/

 


Re: Coridorul IV DanCld

Eu stiam ca Nelu Iordache este constructorul de casa al PNL, cel care a "drenat" putinii bani trimisi efectiv pe sosele de catre Ludovic Orban in 2007-2008 (ma refer la ocolitoarea Adunatii Copaceni si la Transalpina). Dar daca ma uit la cine a publicat articolul... nu ma mira. Udrea e de vina!  :lol:

 



Re: Coridorul IV Techno

Sefa si-a dat demisia. Sau a fost demisa? Nu conteaza prea mult. "Motivul", da.
Si exprimare tare, "autostrada Sibiu Piteşti să treacă prin Făgăraş - Comarnic – Ploieşti". Nu puteau sa spuna ca nu se mai face? Cum adica, sa ajungi de la Sibiu la Pitesti prin Brasov si Ploiesti? Pai facem si autostrada Ploiesti - Pitesti? :roll:

http://www.jurnalul.ro/observator/danie ... 613610.htm

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420672 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use