Topic: Discutii generale
83 posts, 38408 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
Dominatrix
CFR SA a anunţat câştigătorul proiectului liniei Vinţu de Jos-Simeria, în urma reevaluării
În urma procesului de reevaluare, CFR SA a declarat câştigătoare asocierea de companii Swietelsky – Strabag – Alstom – Arcada – Euro Construct – Transferoviar Grup pentru contractul privind execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii (exclusiv ERTMS, GSM-R, centralizare electronică) pe secţiunea de cale ferată Coşlariu-Simeria, tronsonul Vinţu de Jos-Simeria, linie ce face parte din Coridorul IV Paneuropean.
Oferta depusă de grupul format din cele 6 companii a avut o valoarea de 1,350 mld lei, fără TVA,
(aprox 310 mil euro), termenul de execuţie a lucrării fiind de 30 de luni calendaristice.
Proiectul pentru reabilitarea tronsonului Vinţu de Jos – Simeria, parte integrantă a secţiunii Coşlariu – Simeria, reprezintă pentru infrastructura feroviară primul proiect finanţat din fonduri europene după anul 2003, dar şi primul proiect major finanţat prin programul POS-T 2007-2013.
Proiectul include realizarea lucrărilor la infrastructură şi suprastructură, lucrări de electrificare şi energoalimentare, lucrări de telecomunicaţii feroviare (exclusiv GSM-R), lucrări de construcţii civile şi lucrări de protecţie a mediului.
Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană (85%), prin Fondul de Coeziune, şi de Guvernul României (15 %), cu fonduri de la bugetul de stat.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/32411?lang=ro
George wrote:S-a finalizat "reevaluarea":
Sa inteleg ca pentru Simeria - Vintu de Jos exista inca diverse contestatii si nu s-a semnat niciun contract?
CFR SA a anunţat câştigătorul proiectului liniei Vinţu de Jos-Simeria, în urma reevaluării
În urma procesului de reevaluare, CFR SA a declarat câştigătoare asocierea de companii Swietelsky – Strabag – Alstom – Arcada – Euro Construct – Transferoviar Grup pentru contractul privind execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii (exclusiv ERTMS, GSM-R, centralizare electronică) pe secţiunea de cale ferată Coşlariu-Simeria, tronsonul Vinţu de Jos-Simeria, linie ce face parte din Coridorul IV Paneuropean.
Oferta depusă de grupul format din cele 6 companii a avut o valoarea de 1,350 mld lei, fără TVA,
(aprox 310 mil euro), termenul de execuţie a lucrării fiind de 30 de luni calendaristice.
Proiectul pentru reabilitarea tronsonului Vinţu de Jos – Simeria, parte integrantă a secţiunii Coşlariu – Simeria, reprezintă pentru infrastructura feroviară primul proiect finanţat din fonduri europene după anul 2003, dar şi primul proiect major finanţat prin programul POS-T 2007-2013.
Proiectul include realizarea lucrărilor la infrastructură şi suprastructură, lucrări de electrificare şi energoalimentare, lucrări de telecomunicaţii feroviare (exclusiv GSM-R), lucrări de construcţii civile şi lucrări de protecţie a mediului.
Sursa de finanţare este asigurată de Comisia Europeană (85%), prin Fondul de Coeziune, şi de Guvernul României (15 %), cu fonduri de la bugetul de stat.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/32411?lang=ro
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
ionescu63
Avem urmatoarea situatie pe CIV feroviar
Avem urmatoarea situatie pe CIV feroviar
New Bitmap Image (2).gif (18.68 KB; downloaded 6371 times)
- George
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
George
In raport de diferentele uriase intre preturile estimate si cele obtinute, nu s-ar mai putea "ataca" un tronson de pe CIV? Se tot vorbise despre Gurasada - Simeria...stiu ca am mai abordat tema...
Poate ar trebui sa cerem informatii publice de la MTI pe acest subiect, cu tabelul pus de userul ionescu63...
In raport de diferentele uriase intre preturile estimate si cele obtinute, nu s-ar mai putea "ataca" un tronson de pe CIV? Se tot vorbise despre Gurasada - Simeria...stiu ca am mai abordat tema...
Poate ar trebui sa cerem informatii publice de la MTI pe acest subiect, cu tabelul pus de userul ionescu63...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
Dominatrix
Semnarea contractului pentru Coslariu - Micasasa s-a suspendat, intrucat atribuirea a fost contestata la CNSC.
Semnarea contractului pentru Coslariu - Micasasa s-a suspendat, intrucat atribuirea a fost contestata la CNSC.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
Dominatrix
Uite asa.
Vad ca informatia a aparut si in presa: http://www.realitatea.net/contestatia-l ... 31449.html
Uite asa.
Vad ca informatia a aparut si in presa: http://www.realitatea.net/contestatia-l ... 31449.html
- George
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
George
De vreme ce vizita a fost doar amanata, e clar ca se va respinge contestatia!
Ce contracte au fost semnate pana acum, exact? (in afara de Radna - Curtici si Vintu - Coslariu?
Doi, stiu ca am mai intrebat, dar nu se pot muta fonduri din cele economisite ca urmare a preturilor mai scazute la licitatii pentru Simeria - Gurasada?
De vreme ce vizita a fost doar amanata, e clar ca se va respinge contestatia!
Ce contracte au fost semnate pana acum, exact? (in afara de Radna - Curtici si Vintu - Coslariu?
Doi, stiu ca am mai intrebat, dar nu se pot muta fonduri din cele economisite ca urmare a preturilor mai scazute la licitatii pentru Simeria - Gurasada?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
Dominatrix
S-au mai semnat Sighisoara - Atel si Atel - Micasasa.
Fonduri se pot muta, dar in limita disponibila in ciclul curent de finantare si doar pentru tronsoanele eligibile. Concret, pe coridorul IV nu sunt inca eligibile pentru finantare europeana tronsoanele Simeria - Radna, Predeal - Brasov si Brasov - Sighisoara. Asteptam ciclul urmator din 2014...
S-au mai semnat Sighisoara - Atel si Atel - Micasasa.
Fonduri se pot muta, dar in limita disponibila in ciclul curent de finantare si doar pentru tronsoanele eligibile. Concret, pe coridorul IV nu sunt inca eligibile pentru finantare europeana tronsoanele Simeria - Radna, Predeal - Brasov si Brasov - Sighisoara. Asteptam ciclul urmator din 2014...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
subway guru
Dreaci de ziaristi!
Ori anulat, ori contamandat ori amanat...ca toate trei la un loc nu se poate...
Asteptam stirea care sa adauge si 'reprogramat'...
Dominatrix wrote:
Uite asa.
Vad ca informatia a aparut si in presa: http://www.realitatea.net/contestatia-l ... 31449.html
Dreaci de ziaristi!
Ori anulat, ori contamandat ori amanat...ca toate trei la un loc nu se poate...
Asteptam stirea care sa adauge si 'reprogramat'...
- George
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
George
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 81934.html
Parca mai trebuie atribuite si lucrarile pentru sistemul de semnalizare, nu?
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 81934.html
Parca mai trebuie atribuite si lucrarile pentru sistemul de semnalizare, nu?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
Robert24
Reportaj cu situatia lucrarilor dintre Sighisoara si Coslariu la data de 15 august 2013:
viewtopic.php?f=34&t=2883
Reportaj cu situatia lucrarilor dintre Sighisoara si Coslariu la data de 15 august 2013:
viewtopic.php?f=34&t=2883
- vancouver
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
vancouver
Multumim robert24. Reportajul este profi si minunat in acelasi timp. Bravo. E imbucurator ca se lucreaza peste tot, chiar daca destul de timid. La anu pe vremea asta probabil ca vom avea zonele mai avansate de acum cu un fir gata si se va circula pe acesta - speram macar cu 70km/h, in loc de 30 acum.
Multumim robert24. Reportajul este profi si minunat in acelasi timp. Bravo. E imbucurator ca se lucreaza peste tot, chiar daca destul de timid. La anu pe vremea asta probabil ca vom avea zonele mai avansate de acum cu un fir gata si se va circula pe acesta - speram macar cu 70km/h, in loc de 30 acum.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
Robert24
Stadiu execuție 30.06.2013
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Simeria. Sectiunea 3-Tronson Vintu de Jos - Coslariu - 8,74%
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Sighişoara. Lot 1 - Ațel - Sighișoara - 11,97%
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii - Tronson 1: „Frontieră – Curtici – Arad – km 614” - 31%
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Sighişoara. Lot 3 - Micăsasa - Coșlariu - 21,93%
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Sighişoara. Lot 2 - Ațel - Micăsasa - 7%
Executia lucrarilor de constructii si instalatii (exclusiv ERTMS, GSM-R, Centralizarea electronica) Sectiunea 3: Coslariu - Simeria. Lot 1 - Simeria - Vințu de Jos - 0%
http://testcfrsa.infofer.ro/omti/central/a4fe.pdf
Stadiu execuție 30.06.2013
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Simeria. Sectiunea 3-Tronson Vintu de Jos - Coslariu - 8,74%
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Sighişoara. Lot 1 - Ațel - Sighișoara - 11,97%
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii - Tronson 1: „Frontieră – Curtici – Arad – km 614” - 31%
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Sighişoara. Lot 3 - Micăsasa - Coșlariu - 21,93%
Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii – Secțiunea Coşlariu – Sighişoara. Lot 2 - Ațel - Micăsasa - 7%
Executia lucrarilor de constructii si instalatii (exclusiv ERTMS, GSM-R, Centralizarea electronica) Sectiunea 3: Coslariu - Simeria. Lot 1 - Simeria - Vințu de Jos - 0%
http://testcfrsa.infofer.ro/omti/central/a4fe.pdf
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV feroviar
TibiV
Pe ordinea de zi a sedintei de guvern de maine, la capitolul HG:
http://gov.ro/ro/media/comunicate/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-in-sedinta-guvernului-romaniei-din-13-04-2016&page=1
Văd că subiectul nu este de prea mare interes...
Dar în cei aproape 3 ani de la postarea precedentă (august 2013 ?!?! ) lucrările au avansat "fabulos", la vreo 66% (+/- 3-4%, în funcție de lot)...
Pe ordinea de zi a sedintei de guvern de maine, la capitolul HG:
6. PROIECT DE HOTĂRÂRE pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea liniei C.F. Frontieră-Curtici-Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h; Tronsonul 2: km 614 - Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada-Simeria"
http://gov.ro/ro/media/comunicate/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-in-sedinta-guvernului-romaniei-din-13-04-2016&page=1
Văd că subiectul nu este de prea mare interes...
Dar în cei aproape 3 ani de la postarea precedentă (august 2013 ?!?! ) lucrările au avansat "fabulos", la vreo 66% (+/- 3-4%, în funcție de lot)...
📖 Pagination options