Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Pasaje hobanate din tara si din lume

72 posts, 36703 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pasaje hobanate din tara si din lume Dr2005

O macara e uşor de doborât... chiar o manipulare necorespunzătoare poate să o răstoarne.

 


Re: Pasaje hobanate din tara si din lume shoppy

Mana criminala este sabotaj, indiferenta criminala e doar incompetenta cu urmari grave.

 



Re: Pasaje hobanate din tara si din lume Dominatrix

Sârbii au inaugurat la Belgrad cel mai lung pod suspendat cu cabluri pe un pilon din lume GALERIE FOTO

Podul Ada, peste râul Sava, trece peste insula Ada Ciganlija și leagă Belgradul de cartierul Novi Belgra. Lung de 969 de metri, podul are șase benzi pentru mașini, două linii de tramvai, pistă pentru bicicliști și două trotuare.

Podul Ada a devenit una din noile imagini ale capitalei Serbiei, Belgrad. Construcția a început în 2009, podul fiind inaugurat la 1 ianuarie 2012.

În anul 2004 au fost desemnate cele trei firme constructoare (două din Slovenia și una din Novi Sad), proiectrarea a început în 2006, iar lucrările au demarat în aprilie 2009. Costul total, după terminarea drumurilor adiacente, depășește 161 de milioane de euro.

Podul cu un pilon (care se află pe insula Ada Ciganlija), are o lungime totală de 969 de metri. Pilonul este înalt de 200 de metri. Podul are șase benzi pentru vehicule, două linii de tramvai, pistă pentru bicicliști și două trotuare.

Belgrădenii au salutat inaugurarea noului pod la trecerea dintre ani, cu un impresionant foc de artificii. Este primul pod nou construit la Belgrad după 40 de ani.

Podul Ada de la Belgrad a fost prezentat pe Discovery Channel ca fiind cel mai lung pod suspendat cu cabluri pe un pilon din lume.

http://www.adevarul.ro/locale/timisoara ... 7423.html#

 


Re: Pasaje hobanate din tara si din lume florin

Deci Basarabul nu mai este cel mai lat pod urban din Europa din ce văd.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Pasaje hobanate din tara si din lume Mircea G

" Podul Ada, peste râul Sava, trece peste insula Ada Ciganlija și leagă Belgradul de cartierul Novi Belgra. Lung de 969 de metri, podul are șase benzi pentru mașini, două linii de tramvai, pistă pentru bicicliști și două trotuare "...cu alte cuvinte , putem sa ne bagam Basarabul in ....dos .
Noi am reusit sa facem un pod care rupe orasul in doua , bine , nu ca n-ar fi fost rupt , dar n-am reusit sa facem o legatura pt oameni ci numai ptr masini , pietonii sa traverseze pe sub pamint  :evil: sau cu tramvaiul . Inca o dovada ca sintem praf , varza , si ca nu sintem in stare sa gindim ceva cu cap .

 


Re: Pasaje hobanate din tara si din lume andrei11

Acum esti si tu putin rau, dar asta e. Una este sa construiesti un trotuar peste un fluviu / afluent / ce o fi ăla ca stau mai prost la capitolul "apa" si alta e Basarabul unde nu e nevoie de trotuare suspendate pentru ca se poate merge la sol cu pasul. Nu inteleg ce te deranjeaza pasajul subteran pietonal de la Basarab. De ce nu te deranjeaza pasajele pietonale subterane de la : Universitate, Unirii, Leontin Salajan, Obor, Victoriei, PPL, Podul Baneasa, BIG Berceni. Cred ca le-am spus pe toate sau pe aproape toate.
Si ca o curiozitate, sa sti ca podurile ceausiste Dunarene de la Cernavoda de peA2 au prevazut trotuar pietonal de trecere a fluviului.

 


Re: Pasaje hobanate din tara si din lume subway guru

Pasajul Basarab a fost construit ca sa 'rezolve o problema', nu ca sa intre in cartea recordurilor...
Ce ai fi vrut, sa demolam toate blocurile de pe Titulescu doar pentru Guiness-book??? :evil:  :evil:  :evil:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pasaje hobanate din tara si din lume Dr2005

Nu ştiu ce ar fi vrut antevorbitorii mei, dar eu aş fi vrut o pistă de biciclete, să nu mai trebuiască să mă feresc de bizonii care merg cu 100 km/h şi care nu ştiu că o bicicletă se depăşeşte la o distanţă laterală de minim 3m.

 


Re: Pasaje hobanate din tara si din lume andrei11

Dr2005 wrote:
... o bicicletă se depăşeşte la o distanţă laterală de minim 3m.

:?:

 


Re: Pasaje hobanate din tara si din lume vancouver

In Germania legislatia rutiera precizeaza ca biciclistii se depasesc lasând o distanta laterala de minim 1,5 metri. (3m ar fi exagerat).
La rândul lor biciclistii au voie sa depaseasca coloana oprita la semafor EXCLUSIV pe partea dreapta, lânga trotuar (adica intre trotuar si masinile de pe prima banda). Daca biciclistul face stânga si trebuie deci sa se incadreze pe alta banda, nu are voie sa depaseasca si nici nu poate fi depasit (trebuie tratat ca orice alt vehicul aflat în trafic).
Circulatia biciclistilor pe trotuar este interzisa, cu exceptiile:
- banda speciala trasata (atunci TREBUIE folosita banda si nu mai au voie prin alta parte, nici pe carosabil) sau indicator express care sa permita circulatia mixta pe trotuar (in cazul unor trotuare foarte largi sau in parcuri)
- se dau jos de pe bicicleta si o imping
- copii sub 10 ani trebuie sa circule cu bicicleta NUMAI pe trotuar (parintii pe carosabil sau pe benzile speciale sau merg pe jos)

In România nu stiu sa existe nici un fel de prevederi exprese legate de modul de circulatie al biciclistilor, ci doar clasicul "pâna la evitarea oricarui pericol". Cel putin in 2002 cand am facut scoala de soferi nu imi amintesc sa fi invatat asa ceva.

 





Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use