Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)

 

Topic: Tronsonul Timisoara - Arad

82 posts, 29143 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Autostrada Timisoara - Arad DanCld

Am avut rabdare sa am uit la tot filmul din 15 decembrie pus pe site la MT; mai e inca destul de mult de lucru la finisaje si la pasajele peste autostrada. De asemenea mi se pare un pic grabita inaugurarea totala a centurii Arad - eu as fi asteptat cel putin pana la montarea tablierului podului din cadrul nodului pe directia Nadlac. Dar poate e bine si asa.

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad Dominatrix

Tocmai aici este schepsisul: centura Aradului va fi inaugurata in sistem "half-profile". Facem prinsoare ca Boca-Boca va mai taia o panglica si cand va fi gata in totalitate, la anul?

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad Dominatrix

HARTA DINAMICA / VIDEO Autostrada Arad - Timisoara va fi deschisa circulatiei sambata. Vezi cum arata si pe unde trece noua autostrada

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10 ... strada.htm

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad DanCld

La buna aducere aminte:

Orban: Lucrările la autostrada Timişoara-Arad vor dura un deceniu

Fostul ministru al Transporturilor, actual primvicepreşedinte al PNL, Ludovic Orban, nu crede că cei 44 de kilometri ai autostrăzii Timişoara-Arad vor fi finalizaţi în mai puţin de zece ani. Orban s-a aflat la Timişoara pentru a participa la manifestările ocazionate de împlinirea a 20 de ani de la reînfiinţarea PNL în judeţul Timiş.


(Sursa: TION, Data: 24 ianuarie 2010)

Daca ramanea el ministru cu siguranta ca ar fi avut dreptate  :?

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad ionescu63

Noua autostradă Arad-Timişoara a fost inaugurată azi.
Cea mai nouă autostradă din România, care leagă, în numai 32,25 de kilometri, Timişoara de Arad a fost inaugurată, în această dimineaţă de premierul Emil Boc și de ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.
Cei doi au fost primii români care au rulat pe autostrada proaspăt finalizată şi care face patrte din Coridorul IV.
În numai 20 de minute, orice timişorean ajunge la Arad, cu maşina. Practic distanţa dintre cele două oraşe s-a înjumătăţit, dacă luăm în calcul timpul parcurs, pe autostradă, comparativ cu traseul consacrat, pe DN 69. Acesta număra 55 de kilometri, care se parcurgeau, cel mai optim, în 50 de minute.
Emil Boc: Încă o victorie a lui "Da, se poate!"
Ca de fiecare dată, premierul a atestat calitatea lucrării cu ajutorul unui pahar plin cu apă pe care l-a pus pe bordul Dacei Duster pe care a condus-o până la Arad, demarând în trombă de la urcarea timişoreană pe cea mai nouă autostradă din România, la ora 11.00. Înainte de a se urca la volan, Boc a afirmat că are noroc cu această inaugurare, că mai apucă și el să conducă.
"De astăzi, încă 32 km de autostradă intră în circulație în România. Asta înseamnă pentru noi, cei care de 3 ani conducem destinele Guvernului României, că avem 122 de kilometri de autostradă pe care se circulă în România. Felicit pe doamna ministru (n.r. – Anca Boagiu) că din nou a dat dovadă de pragmatism și s-a ținut de cuvânt. Am fost aici uneori mai supărat, alteori mai puțin supărat pe constructori, dar iată că au reușit să respecte termenul pe care l-au angajat cu Guvernul și de azi timișorenii, arădenii și toți cei care intră în țară au un drum pe care să circule și să nu mai avem necazuri cu accidente, cunoscută fiind zona dintre Arad și Timișoara pentru că a generat foarte multe accidente în decursul timpului.
De aici înainte se va putea circula în siguranță. Este încă o victorie a lui "Da, se poate!" Încă o dată se vede faptul că dacă aloci mai mulți bani pentru infrastructură lucrurile încep să se vadă. Dacă în mandatul vechiului guvern s-au finalizat 5 km de autostradă, deja în cei 3 ani de mandat avem deja 122 de kilometri", a declarat premierul Emil Boc.
Boc s-a declarat mulţumit de lucrare, însă a anunţat că va penaliza, totuşi, constructorul, pentru că a întârziat finalizarea tronsonului de autostradă.
Anca Boagiu va efectua, după ora 14, şi o vizită de lucru pe şantierul lucrărilor de pe lotul 1 al tronsonului Timişoara- Lugoj. La inaugurare au mai participat ministrul Educației, Daniel Funeriu, și Valeriu Tabara, ministrul Agriculturii.  
Limitare de viteză până la finalizare
Autostrada are 11 poduri și 14 pasaje, 1 nod rutier, 1 spațiu de servicii și 1 centru de întreținere și coordonare.
Până la finalizarea tuturor lucrărilor, șoferii vor putea circula cu o viteză maximă de 100 km/h, în timp ce pe centura Aradului, viteza maximă admisă va fi de 60 km/h.
Şantierul pentru autostrada Arad – Timişoara a fost deschis în iulie 2009. În vara lui 2010, proiectul era finalizat doar pe o treime. Apoi s-au sistat lucrările, care au fost redemarate, în forţă, sub ameninţarea rezilierii, în ianuarie 2011. Lunar, oficialii de la Ministerul Transporturilor au verificat la faţa locului starea şantierului, iar săptămânal au primit informări cu filmări din avion despre evoluţia construcţiei autostrăzii.
Până în luna noiembrie, CNADR a achitat constructorului autorutei 73% din valoarea constractuluid e execuţie. Mai precis, asocierea Astaldi – FCC 357,12 milioane de lei (circa 81,9 milioane de euro).
Costul autostrazii a fost estimat, la începutul lucrarilor, la 483 de milioane de lei. Finanţarea a fost asigurată dintr-un împrumut de la Banca Europeană de Investiţii, în valoare de 200 milioane de euro. Guvernul României cofinanţeaza proiectul cu 70 milioane de euro.
Lucrările vor fi teminate integral în primăvara anului 2012.

http://www.evz.ro/detalii/stiri/noua-au ... 58127.html

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad ionescu63

Noua AUTOSTRADĂ spre Occident urma să fie construită de Ceaușescu
Astfel, în 1977, specialiștii de la IPTANA au întocmit  studiul de amplasament pentru Autostrada Nord-sud (TEM) pe traseul care parte din Coridorul IV: Beba Veghe - Nădlac - Timișoara - Drobeta Turnu Severin - Craiova - București - Fetești - Constanța. Lungimea totală a acestei autostrăzi era 820 de km.
După cum se vede, față de proiectul din zilele noastre, Ceaușescu voia ca autostrada să treacă direct de la Timișoara la Nădlac, fără să includă și Aradul.
Conform raportului IPTANA, studiul a vizat, printre altele stabilirea traficului intern pe drumurile situate pe direcția autostrăzii., precum și a stabilirii traficului de perspectivă pe autostradă. Mai mult, s-au determinat termenele "la care este necesară darea în folosință" și s-au analizat "economiile anuale provenite din utilizarea autostrăzii".
Iliescu, mai tare ca "Nea Nicu": Ne-a lăsat să visăm la aproape 4.000 de km de autostradă
IPTANA a realizat în 1998 un proiectat autostrada care pleca de Nădlac, trecerea prin Timișoara, Ligoj și Deva, a cărei hartă este cea de mai jos.  
Planul lui Ceaușescu nu era să dea banii pe autostrăzi pe care să nu circule nimeni
Rețeaua de autostrăzi "urma să se execute pe măsura necesităților reieșite din studiile de trafic aduse la zi pe baza recensămintelor ce urmau să se efectueze la fiecare 5 ani", se arată în raportul Iptana. Mai precis, Ceaușescu nu voia să dea bani pentru autostrăzi inutile și avea în permanență de studii care să arate necesitatea unui tronson sau altul.
Altfel spus, Ceaușescu făcea un recensământ și în urma lui stabilea care este prioritatea pentru construcția de autostrăzi. Apoi, după 5 ani, făcea un alt recensământ și stabilea dacă și unde să mai construiască.
De exemplu, în 1968 a fost realizat un studiu pentru realizarea de autostrăzi, studiu care "s-a bazat pe datele recensămintelor de circulație efectuate în 1965 și 1967-1968 pe rețeaua drumurilor naționale. Pe baza datelor obținute din aceste recensăminte a fost estimată evoluția traficului de perspectivă până în anul 1990 pe întreaga rețea de drumuri naționale", se arată în raport.

http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 58347.html

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad telvanni

Autostrada se continua de acolo cu Centura-ocolitoare a Aradului in regim de autostrada. Practic cei 12,5 km din centura fac parte din aceeasi autostrada componenta a Coridorului IV, insa, deocamdata, de sambata, tronsonul va fi deschis circulatiei doar pe doua din cele patru benzi de circulatie.


Stiu, stiu, am avut dreptate si de data aceasta.

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad telvanni

Autostrada se continua de acolo cu Centura-ocolitoare a Aradului in regim de autostrada. Practic cei 12,5 km din centura fac parte din aceeasi autostrada componenta a Coridorului IV, insa, deocamdata, de sambata, tronsonul va fi deschis circulatiei doar pe doua din cele patru benzi de circulatie.



telvanni wrote:
Din cate vad in filmuletul de la Capital, cred ca pe centura se va circula doar pe un singur fir.
.

Stiu, stiu, am avut dreptate si de data aceasta.

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad telvanni

telvanni wrote:
Autostrada se continua de acolo cu Centura-ocolitoare a Aradului in regim de autostrada. Practic cei 12,5 km din centura fac parte din aceeasi autostrada componenta a Coridorului IV, insa, deocamdata, de sambata, tronsonul va fi deschis circulatiei doar pe doua din cele patru benzi de circulatie.



telvanni wrote:
Din cate vad in filmuletul de la Capital, cred ca pe centura se va circula doar pe un singur fir.


Stiu, stiu, am avut dreptate si de data aceasta.

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad telvanni

hotnews wrote:
Autostrada se continua de acolo cu Centura-ocolitoare a Aradului in regim de autostrada. Practic cei 12,5 km din centura fac parte din aceeasi autostrada componenta a Coridorului IV, insa, deocamdata, de sambata, tronsonul va fi deschis circulatiei doar pe doua din cele patru benzi de circulatie.



telvanni wrote:
Din cate vad in filmuletul de la Capital, cred ca pe centura se va circula doar pe un singur fir.


Stiu, stiu, am avut dreptate si de data aceasta.

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad DanCld

Mult mai interesanta mi se pare reflectarea in presa, cum s-a trecut de la "nu o sa se termine niciodata" pana la "Ceausescu voia sa o faca si n-a mai apucat"; pe prima pagina la iRealitatea stirea e strecurata undeva jos de tot iar breiking niusu' e inmormantarea sotiei lu' Cornel Dinu. Si noi le dam atentie...  :|

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad telvanni

Singurul lucru care inca ma deranjeaza este ca nimeni cu are *** sa-si asume un termen de predare al intregii lucrari.
Vreau sa stiu si eu dom'le cand va fi 100% gata aceasa autostrada. Cu parapeti, cu gard de protectie, cu protectie la luminile celor de pe contrasens, cu centre de servicii, cu podurile finalizate...adica GATA GATA. E asa greu? Tare mi-e c-o sa urmeze o lalaiala pana la mijlocul anului viitor. Sper sa ma insel.

Scuze pentru  multitudinea de mesaje de mai sus dar nu mai apare butonul de DELETE.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Autostrada Timisoara - Arad Dr2005

Soluţia asta cu ,,şantiere gata care nu sunt gata" se aplică cu succes de o vreme peste tot. Problema e că, în majoritatea cazurilor, prostimea chiar crede că lucrările sunt gata şi că ,,micile" probleme se vor remedia în scurt timp şi va pune ştampula (scuze, nu m-am putut abţine  :oops: ) pe cine trebuie la alegeri, că tot le-au comasat ca să fie nevoie de mai puţină pomană electorală (adică un singur rând de mici şi bere şi pentru primar şi pentru parlamentar). Exemple de lucrări aproape terminate şi lăsate aşa se găsesc la tot pasul... una din ele e această pseudo-autostradă. Apoi mai e cea spre Constanţa. Şi mai e şi Pasajul Basarab (care n-are legătură cu Boangioaica, dar principiul e acelaşi şi acolo).

 


Re: Autostrada Timisoara - Arad Goldmund

Presupun ca cei care posteaza aici sunt oameni informati (peste medie)si care sunt preocupati de infrastructura Romaniei, coloana vertebrala a tarii, asa ca nici nu ar mai trebui sa va mire nemernicia de pe antene si Irealitati si ineptiile acelor jalnici ziaristi...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use