Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport aviatic

 

Topic: Bilete de avion

13 posts, 7391 views
Bilete de avion Celestin Draganescu

Alec wrote:
Multumesc la toata lumea.....cred ca imi cam trece romantismul......este 100 de euro dus-intors cu Austrian Airlines....dar macar nu e asa mizere cum spui.  :(  si dureaza doar 80 minute....


Cam da, la asemenea oferte nu prea te mai gandesti la alte variante... Mai ales ca Austrian nu este o companie low-cost. Ah si apropo, nu uita de flyniki (www.flyniki.com) :)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dr2005

Nu ştiu unde găsiţi voi ofertele astea... toate companiile se ludă cu oferte de 100 - 130 euro dus întors şi când cauţi pe site-urile lor nu găseşti sub 300 de euro... decât 300 de euro pe avion, mai bine 150 pe tren.

 


Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Celestin Draganescu

Un exemplu este cel de mai jos.
Pretul este cu TOATE taxele incluse si bagaj de cala de 20kg.
otp-vie.jpg (79.36 KB; downloaded 6672 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dr2005

Tot nu înţeleg...
aero.PNG (40.65 KB; downloaded 6662 times)


Mie nu îmi apare niciun preţ aşa mic.

 


Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Celestin Draganescu

E normal. Tu ai dat plecare si retur in aceeasi zi.
Dar haideti sa mutam discutia aceasta in alta parte.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dr2005

Păi... nu vreau să plătesc cazare... şi chiar dacă aşa face-o, nu vreau să plătesc două nopţi de cazare în plus aiurea (adică ajuns în Viena la 23 şi plecat spre Buc la 7 dimineaţa).

Tot mai bine cu trenul...

 


Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Celestin Draganescu

Cele mai bune oferte sunt in anumite conditii si la anumite ore... Mai bine e cu trenul, daca ai timp de pierdut in loc sa stai acolo.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dr2005

Păi decât să dau 200 de euro pe avion, mai bine fac 2 zile pe drum. Nu înţeleg, totuşi, de ce companiile aeriene îşi fac atâta reclamă pentru tot felul de zboruri dus-întors la preţuri de nimic, câtă vreme toate implică întorsul făcut la n zile de la dus.

 


Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Celestin Draganescu

Dr2005 wrote:
Păi decât să dau 200 de euro pe avion, mai bine fac 2 zile pe drum. Nu înţeleg, totuşi, de ce companiile aeriene îşi fac atâta reclamă pentru tot felul de zboruri dus-întors la preţuri de nimic, câtă vreme toate implică întorsul făcut la n zile de la dus.


Off... nu ma pot abtine sa nu continui acest total off-topic.
Raspunsul e cat se poate de simplu: Marea majoritate a pasagerilor, merg in interes turistic. Asta inseamna ca stai cateva zile acolo. Mai sunt oferte valabile doar daca stai o noapte de Sambata spre Duminica la destinatie si asa mai departe.

Oricum, aceasta oferta cu 100Eur cu 3 zile inainte de zbor pe care am postat-o mai devreme, este una dintre cele mai bune pe care le-am vazut pana acum.  :D

 


Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Alec

Dr2005 wrote:
Nu ştiu unde găsiţi voi ofertele astea... toate companiile se ludă cu oferte de 100 - 130 euro dus întors şi când cauţi pe site-urile lor nu găseşti sub 300 de euro... decât 300 de euro pe avion, mai bine 150 pe tren.



Daca iei bilete din timp , poti sa mergi cu 100 Euro cu avionul , poti verifica Austrian Airlines , 93 Euro dus-intors, promotie red-tiket, dar asta inseamna 2-3 luni in avans. Cu trenul poti sa te duci cu 150-160 chiar si maine.....Deci cam asta este diferentza. Cine isi cunoaste foarte bine programul de vacantza poate merge cu avionul la un pret OK.

 


Re: Bilete de avion Celestin Draganescu

Daca vezi, la Austrian poti sa iti iei bilet chiar si cu 3 zile inainte cu 100 Eur, dupa cum am postat anterior. :)

 


Re: Bilete de avion DanCld

Nu mai exista bilete foarte ieftine spre Viena de cand Blue Air a parasit ruta iar SkyEurope a dat faliment. Dar ca idee sa explic cum functioneaza preturile la bilete la avioane la companiile non low cost (incluzand Austrian):

1. In functie de incarcare: in general primele A bilete sunt vandute la pretul minimal, urmatoarele B bilete la un pret mai mare, urmatoarele C la un pret si mai mare... iar ultimul loc costa de obicei mai mult decat face. In functie de ora de zbor si de ziua saptamanii variabilele A, B, C... pot sa varieze sensibil. Deh, tinta de profit trebuie totusi atinsa!

2. In functie de tipul calatoriei:
- biletele doar dus costa de regula mult mai mult decat 50% din calatoria dus-intors (mai sunt si exceptii in special in zona low-cost)
- biletele cu dus si intors in aceeasi zi sunt mai scumpe chiar si cu 50% si peste fata de biletele dus-intors cu intoarcere in alt azi (target-ul lor sunt oamenii de afaceri cu timp calculat)

3. In functie de cat de "in avans" iei biletul: ideea e ca nimeni nu poate sa prevada exact conditiile economice sau de ocupare pe mai mult de vreo 3-4 luni in avans. Daca rezervi cu 6 luni in avans nu vei obtine in niciun caz pretul minimal ci mai degraba un pret mediu si poate si un pic mai ridicat. Ofertele bune si reducerile in caz de predictie de ocupare redusa apar in general cam cu 2-3 luni inainte de calatorie pe rutele scurte si medii si cam cu 3-4 luni pe rutele intercontinentale. Cam cu 2-3 saptamani inainte de calatorie incep sa se "simta acut" regulile de la punctul (1).

 


Re: Bilete de avion Celestin Draganescu

BlueAir a renuntat la ruta datorita pressing-ului facut de competitia de la FlyNiky care a intrat cu preturi de 29E one-way si 4 zboruri pe zi. Acum preturile au ajuns la minim 49E si sunt doar 3 zboruri pe zi...

 


Home page  • 
Parent forum: Transport aviatic  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use