Topic: V3A-93-CH-PPC
2495 posts, 780036 views
📖 Pagination options
- Aron
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Aron
eu l-am vazut undeva in jur de 6:30
Gabi23 wrote:
A da am uitat sa il mentionez si pe 4014, care insa a fost doar cateva curse fiind tur mic, la ora pranzului fiind in depou. SI parcul lui 41 era asigurat, fiind doar 324 si 299.
eu l-am vazut undeva in jur de 6:30
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
136 a plecat azi spre depou din 41, in jurul orei 14, defect cu ventilatia.
136 a plecat azi spre depou din 41, in jurul orei 14, defect cu ventilatia.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Cristy
Astazi, la ora 19:35, 4021 era impins catre terminalul Piata Presei de un alt ch-ppc, iar paralel ce cu cele 2 era si o masina de interventii Ratb. Mentionez ca eram in statia Bd. Ion Mihalache, iar dupa ce au trecut de semafor, masina de interventii a luat-o pe linia de tramvai si s-a oprit in statie.(bineinteles in statie era o aglomeratie deplina). Cred ca a durat ceva timp pana s-au cuplat ceel 2 ch-ppc , deoarece dupa ele era o coada de vreo 9-10 tramvaie.
Astazi, la ora 19:35, 4021 era impins catre terminalul Piata Presei de un alt ch-ppc, iar paralel ce cu cele 2 era si o masina de interventii Ratb. Mentionez ca eram in statia Bd. Ion Mihalache, iar dupa ce au trecut de semafor, masina de interventii a luat-o pe linia de tramvai si s-a oprit in statie.(bineinteles in statie era o aglomeratie deplina). Cred ca a durat ceva timp pana s-au cuplat ceel 2 ch-ppc , deoarece dupa ele era o coada de vreo 9-10 tramvaie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
A ramas fara baterie dupa ce jaful de 176 a blocat de nu stiu cate ori linia si a provocat probleme aproape tuturor vagoanelor din linie dupa ce a pus de nu stiu cate ori reteaua la masa. O sa revina colegii cu detalii mai tarziu.
A ramas fara baterie dupa ce jaful de 176 a blocat de nu stiu cate ori linia si a provocat probleme aproape tuturor vagoanelor din linie dupa ce a pus de nu stiu cate ori reteaua la masa. O sa revina colegii cu detalii mai tarziu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Da, ciudat ca blocarea s-a facut pe coborarea de pe Grand si asa s-a facut coada de masini si pe Grand ca masina de interventii a ocupat o banda, bine, nu inteleg de ce era nevoie de ditai camionul fix pe banda 2 ca sa il defraneze si sa-l lege de urmatorul, si cu oamenii care coborau din coada de tramvaie care se formase, tacamul complet.
Da, ciudat ca blocarea s-a facut pe coborarea de pe Grand si asa s-a facut coada de masini si pe Grand ca masina de interventii a ocupat o banda, bine, nu inteleg de ce era nevoie de ditai camionul fix pe banda 2 ca sa il defraneze si sa-l lege de urmatorul, si cu oamenii care coborau din coada de tramvaie care se formase, tacamul complet.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Blocarea a inceput in jurul orei 18.45, cand rabla de 176 a inceput sa puna la masa reteaua in zona Casin incepand sa blocheze vagoanele de pe ambele sensuri. De la Bucurestii Noi au ramas blocate 144 la Casin in statie si 218 la Agronomiei in statie. Pe celalalt sens la fel au inceput sa cada CH-PPCurile. 4021 a ramas fara baterii si a ajuns impins la Presei de catre 4033. Dintr-o grava eroare, vagonul 176 a fost lasat sa plece spre Dep. Alexandria, fara sa fie cuplat "rece" si cu alt vagon. Evident, a facut prapad pana in Ghencea (blocari pe Turda, Grant, Lujerului si cea decisiva la Tricodava de unde a ajuns impins in Ghencea). In acest timp, in statii pe traseu era haos calatorii injurand vatmanii si conducerea RATB. In jurul orei 21 vagonul 197 l-a luat cuplat dupa el pe 4021 de la Presei ducandu-l la depou. 176 a fost carat din Ghencea de catre vagonul 198.
S-a ales praful de linia 41, de cand vin tot felul de vagoane care pur si simplu nu fac fata liniei 41. Dintre cele de FAUR, dupa parerea mea nu au ce cauta altele in afara de 299, 197 si 295. Restul sunt praf si pulbere. Bine toate astea NU s-ar intampla daca cineva ar aloca fondurile necesare achizitionarii de piese si ar repara vagoanele. Da si la Depoul Alexandria sunt o groaza de vagoane defecte pentru ca nu sunt piese, pentru ca se aproba greu repararea lor, nu numai la Bucurestii Noi aveam aproape 20 de vagoane indisponibile. La Alexandria sunt indisponibile din diverse motive vagoanele: 306, 4001, 4006, 4011, 4020, 4029, 4030, 4036, 4045, 4048. Daca toate aceaste vagoane ar fi funtionale nu am mai avea toate jegurile care crapa pe linia 41!!!
Blocarea a inceput in jurul orei 18.45, cand rabla de 176 a inceput sa puna la masa reteaua in zona Casin incepand sa blocheze vagoanele de pe ambele sensuri. De la Bucurestii Noi au ramas blocate 144 la Casin in statie si 218 la Agronomiei in statie. Pe celalalt sens la fel au inceput sa cada CH-PPCurile. 4021 a ramas fara baterii si a ajuns impins la Presei de catre 4033. Dintr-o grava eroare, vagonul 176 a fost lasat sa plece spre Dep. Alexandria, fara sa fie cuplat "rece" si cu alt vagon. Evident, a facut prapad pana in Ghencea (blocari pe Turda, Grant, Lujerului si cea decisiva la Tricodava de unde a ajuns impins in Ghencea). In acest timp, in statii pe traseu era haos calatorii injurand vatmanii si conducerea RATB. In jurul orei 21 vagonul 197 l-a luat cuplat dupa el pe 4021 de la Presei ducandu-l la depou. 176 a fost carat din Ghencea de catre vagonul 198.
S-a ales praful de linia 41, de cand vin tot felul de vagoane care pur si simplu nu fac fata liniei 41. Dintre cele de FAUR, dupa parerea mea nu au ce cauta altele in afara de 299, 197 si 295. Restul sunt praf si pulbere. Bine toate astea NU s-ar intampla daca cineva ar aloca fondurile necesare achizitionarii de piese si ar repara vagoanele. Da si la Depoul Alexandria sunt o groaza de vagoane defecte pentru ca nu sunt piese, pentru ca se aproba greu repararea lor, nu numai la Bucurestii Noi aveam aproape 20 de vagoane indisponibile. La Alexandria sunt indisponibile din diverse motive vagoanele: 306, 4001, 4006, 4011, 4020, 4029, 4030, 4036, 4045, 4048. Daca toate aceaste vagoane ar fi funtionale nu am mai avea toate jegurile care crapa pe linia 41!!!
DSCF4321.JPG (446.58 KB; downloaded 2704 times)
DSCF4323.JPG (376.28 KB; downloaded 2704 times)
DSCF4328.JPG (320.83 KB; downloaded 2706 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
S-a reparat vagonul 4020 care a fost imobilizat mai mult timp cu reductor reaparand de astazi pe linia 41. In schimb in cursul diminetii s-a defectat 4003...
S-a reparat vagonul 4020 care a fost imobilizat mai mult timp cu reductor reaparand de astazi pe linia 41. In schimb in cursul diminetii s-a defectat 4003...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4045 a ajuns astazi la URAC pentru reparatia tamponarii. Mai sunt pentru reparatie 4011, 4048 si 306.
4045 a ajuns astazi la URAC pentru reparatia tamponarii. Mai sunt pentru reparatie 4011, 4048 si 306.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
306 a traversat astazi pentru prima data pasajul Basarab catre URAC pentru reparatia tamponarii. De asemenea mai este in uzina 4045. In scurt timp ajung 4048 si 4011 pentru reparatie.
A revenit in traseu si vagonul 4020 care a lipsit o perioada din cauza ca a avut un reductor defect.
306 a traversat astazi pentru prima data pasajul Basarab catre URAC pentru reparatia tamponarii. De asemenea mai este in uzina 4045. In scurt timp ajung 4048 si 4011 pentru reparatie.
A revenit in traseu si vagonul 4020 care a lipsit o perioada din cauza ca a avut un reductor defect.
IMG_0333.JPG (305.66 KB; downloaded 2470 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Şi totuşi, azi la ora 10 erau 5 vagoane de Faur pe 41 + #280 la Ghencea + ce era în traseu.
Nu ştiu de ce am senzaţia că #4002 o să pice zilele astea... chopper-ele vibrează şi fac gălăgie mai ceva ca ventilatoarele de pe Tatra (!), iar la boghiul 4 reductorul tinde să se gripeze.
Şi totuşi, azi la ora 10 erau 5 vagoane de Faur pe 41 + #280 la Ghencea + ce era în traseu.
Nu ştiu de ce am senzaţia că #4002 o să pice zilele astea... chopper-ele vibrează şi fac gălăgie mai ceva ca ventilatoarele de pe Tatra (!), iar la boghiul 4 reductorul tinde să se gripeze.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
S-a reparat si 4003, care avusese ceva probleme saptamana trecuta, ieri era in traseu.
S-a reparat si 4003, care avusese ceva probleme saptamana trecuta, ieri era in traseu.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Astazi a reaparut la traseu vagonul 4045. Vagonului i-a fost reparat spatele (re)tamponat in urma cu ceva vreme. Oricum vagonul trebuia sa ajunga pentru cosmetizare inca din 1 Decembrie 2010. Urmeaza sa apara in traseu zilele urmatoare vagonul 306. Urmeaza sa fie reparate cat mai curand posibil si tamponarile vagoanelor 4048 (spate) si 4011 (fata).
Astazi a reaparut la traseu vagonul 4045. Vagonului i-a fost reparat spatele (re)tamponat in urma cu ceva vreme. Oricum vagonul trebuia sa ajunga pentru cosmetizare inca din 1 Decembrie 2010. Urmeaza sa apara in traseu zilele urmatoare vagonul 306. Urmeaza sa fie reparate cat mai curand posibil si tamponarile vagoanelor 4048 (spate) si 4011 (fata).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4011 este in uzina, la sosirea lui 306 ajunge si 4048.
4011 este in uzina, la sosirea lui 306 ajunge si 4048.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
306 s-a reintors vineri la Depoul Alexandria, dupa reparatia la uzina a tamponarii din urma cu 3 saptamani. Astazi s-a reintors in traseu pe linia 41.
306 s-a reintors vineri la Depoul Alexandria, dupa reparatia la uzina a tamponarii din urma cu 3 saptamani. Astazi s-a reintors in traseu pe linia 41.
306 - 41 - 02.10.2011.JPG (324.78 KB; downloaded 2150 times)
📖 Pagination options