Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Tatra T4R

2741 posts, 690476 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 196
 
 

📖 Pagination options
Re: Tatra T4R electricianu

din dispozitia sefilor cei mari se va circula pe 8,25,35,47 numai solo nu ca se mai putea ,se mai putea multa vreme dar nu se doreste acest lucru ,de catre sefi se vedeti haos in statii

 


Re: Tatra T4R SprinterXP

3343, 3368, 3399, 3421........
P1150056 (1024x768).jpg (574.51 KB; downloaded 1909 times)
P1150055 (1024x768).jpg (627.95 KB; downloaded 1909 times)
P1150054 (1024x768).jpg (639.6 KB; downloaded 1908 times)
P1150057 (1024x768).jpg (581.88 KB; downloaded 1909 times)

 


Re: Tatra T4R Gabi23

3307, 3308, 3316, 3356, 3393, 3400...

3307 - 47 - 01.09.2011.JPG (367 KB; downloaded 1880 times)

3308 - 35 - 01.09.2011.JPG (322.56 KB; downloaded 1879 times)

3316+3317 - 25 - 01.09.2011.JPG (340.85 KB; downloaded 1877 times)

3356+3301 - 25 - 01.09.2011.JPG (375.85 KB; downloaded 1877 times)

3393 - 47 - 01.09.2011.JPG (378.84 KB; downloaded 1877 times)

3400 - 8 - 01.09.2011.JPG (390.03 KB; downloaded 1877 times)

 


Re: Tatra T4R 3mil

electricianu wrote:
din dispozitia sefilor cei mari se va circula pe 8,25,35,47 numai solo nu ca se mai putea ,se mai putea multa vreme dar nu se doreste acest lucru ,de catre sefi se vedeti haos in statii

Numai cu vagoanele ce au fost master intr-un cuplu, nu? :evil:
Sau licitatia de piese ce se vehiculeaza pentru ele e ca sa le puna pe picioare si pe restul?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Dr2005

Licitaţia e de formă, nu se va aduce nimic.

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

Licitatia asta e ca in bancul acela cu Fata Morgana. De curiozitate, m-am uitat pe SEAP si nu am gasit nimic: nici un anunt de intentie, nici un anunt de participare, NIMIC! Deci, Andrei, pana la urma ce licitatie "se reia"? Cea din martie care vad ca apare ca atribuita?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Dr2005

Cea din martie a fost un acord cadru... din care se pot lua 0 sau n bucăţi din fiecare piesă, după cum vrea RATB-ul. Până acum se vede cu ochiul liber câte piese s-au luat.

 


Re: Tatra T4R Gabi23

S-au mai "spart" din cupluri Tatre. Astazi era solo 3321 pe linia 25, fara remorca 3320.

 


Re: Tatra T4R bogdan2010

Daca conducerea RATB avea interes..dar dupa cate vad nu are..putea  aduce Tatre t4d modernizate si din Magdeburg si din Dresda.Un oras mic ca Botosani a putut sa ia 11 bucati..Bucurestiul nu.Putea fi o solutie de tranzitie..cativa ani..pana or sa soseasca tramvaie noi..daca or sosi vreodata..

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

Conducerea RATBa refuzat acum cativa ani (in 2006, daca nu ma insel) un lot de 10 tramvaie T4D, pe care le-au luat ucrainienii pana la urma. Trageti singuri concluziile. Observ ca in materie de tramvaie, Critzul este preocupat in principal de Imperio, care nici nu se stie bine cand si cate vor fi, nu de intretinerea parcului actual si mentinerea lui cat de cat pe o linie de plutire. Probabil crede ca toti utilizatorii RATB'ului vor avea orgasm simultan cand se va introduce Imperio pe 41...

 


Re: Tatra T4R bogdan2010

Daca ar fi sa zic chestia ca Imperio e produs romanesc..sa sustinem economia romaneasca..da jos palaria.Insa aici este vb de bani multi..si multe atentii(vezi caz Neoplan Ploiesti).Nu sunt adeptul sa aducem toate harburile de afara..insa in afara de Bucuresti care mai scoate cateva vagoane noi pe an si Oradea cu ale sale ULF-uri..Romania e tara sh in materie de tramvaie.

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

Lumea producatorilor de tramvaie este una foarte mica, in care toata lumea se cunoaste cu toata lumea, iar piata si-o impart "echitabil" intre ei.  "Pigmeii" nu au nici o sansa, fiindca ori li se da sistematic in cap (ex. TramPower), fie sunt "absorbiti" de altii (ex. Adtranz). Tramvaiele Siemens, produse sub licenta, fie la Astra Arad, fie la URAC, consider ca sunt singura sansa de mentinere a tramvaiului in Romania, ca mijloc de transport, pe termen mediu. Mandria cu "produs romanesc" nu isi are rostul. Am vazut de ce suntem in stare. Daca V3A si Timis erau bune, poate reuseam sa exportam si noi cateva, macar la bulgari.

 


Re: Tatra T4R bogdan2010

Acum referindu-ma strict la Tatra T4R..cum de rezista aceste vagoane cu peste 30 de ani in spate si V3A sunt de ceva timp topite? Care e diferenta intre noi si ei? Referitor la Imperio..sincer as prefera inca un lot de 10-15 kt4dm ptr Ploiesti..

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

Diferentele sunt foarte mari. Tatra este un tramvai de  tehnologie americana fabricat in Cehoslovacia sub licenta. Spre comparatie V3A'ul este o copie austera dupa tramvaiul GT8 LHB. Acceleratorul rotativ PCC cu 99 de trepte este cu mult superior dpdv. al performantelor sistemului reostatic cu contactori mecanici de pe V3A si V3A-93. Dovada ca si in momentul de fata, la Praha, Tatra T3 este considerat cel mai fiabil model de tramvai, cu cele mai putine blocari in traseu si imobilizari.

ČKD Tatra Smíchov a fost uzina care a produs cele mai multe tramvaie - la nivel mondial - in secolul 20. Nu putem compara produsele lor cu tramvaiele V3A care pana acum cativa ani s-au fabricat intr-un cotetz (scuzati, dar asta e situatia). Desigur, si URAC'ul a facut treaba buna ca T4R, atat cat si-a permis, dovada ca dupa 36 de ani de exploatare, aceste vagoane inca mai exista, spre deosebire de cele din restul tarii, care sunt demult casate, desi erau in general mai noi.

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 196
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2338 forum members have written 425955 posts in 5295 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use