Topic: Discuții diverse
783 posts, 233516 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Ce să caute un tren Sofia - Bucureşti - Ploieşti - Moscova în Otopeni?!
Gara Otopeni e undeva pe centură şi e închisă, ca toată jumatea aia de centură.
dj_exemplar wrote:
Gata stiu ce tren era:
R 383 Sofia-Bucuresti-Kiev-Moscova(Bulgaria express) si am dat o cautare pe Google si am gasti faptul ca opreste la gara Otopeni , poate cineva sa ma ajute, ca trebuie sa vina o ruda din Ucraina si nu stiu de unde s-o recuperez
Ce să caute un tren Sofia - Bucureşti - Ploieşti - Moscova în Otopeni?!
Gara Otopeni e undeva pe centură şi e închisă, ca toată jumatea aia de centură.
- lecter
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
lecter
Toate trenurile internationale care pleaca de la/trec pe la noi: http://www.triptkts.ro/Trenuri.aspx
Tare enervant e CFR-ul ca nu integreaza informatia asta in sistemul informatic de pe propriul site, incat sa poata omul sa caute trenuri cu destinatii ca Viena sau Moscova...
Toate trenurile internationale care pleaca de la/trec pe la noi: http://www.triptkts.ro/Trenuri.aspx
Tare enervant e CFR-ul ca nu integreaza informatia asta in sistemul informatic de pe propriul site, incat sa poata omul sa caute trenuri cu destinatii ca Viena sau Moscova...
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Aron
Ok, am gasit trenul, era 382(sens Moscova), dar de ce la fata locului(gara de nord) de o saptamana nu vad nimic, decat trenul de la Instambul/Sofia??
lecter wrote:
Toate trenurile internationale care pleaca de la/trec pe la noi: http://www.triptkts.ro/Trenuri.aspx
Tare enervant e CFR-ul ca nu integreaza informatia asta in sistemul informatic de pe propriul site, incat sa poata omul sa caute trenuri cu destinatii ca Viena sau Moscova...
Ok, am gasit trenul, era 382(sens Moscova), dar de ce la fata locului(gara de nord) de o saptamana nu vad nimic, decat trenul de la Instambul/Sofia??
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Pentru că 382 e anulat şi, în locul lui, circulă 1384, care are şi vagoane de clasă între Giurgiu şi Suceava.
Pentru că 382 e anulat şi, în locul lui, circulă 1384, care are şi vagoane de clasă între Giurgiu şi Suceava.
- Aron
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
De curiozitate, cu ce viteza efectiva circula trenurile pe ruta Constanta-Mangalia?
De curiozitate, cu ce viteza efectiva circula trenurile pe ruta Constanta-Mangalia?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Gabi23 wrote:Sper sa nu o luati ca reclama. Citeste mesajul postat de utilizatorul Trainerul, foarte detaliat pe aceasta tema: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=3424
De curiozitate, cu ce viteza efectiva circula trenurile pe ruta Constanta-Mangalia?
- Gabi23
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Andrei, poti da coordonate aproximative sau link wikimapia cu pozitia acelei locomotive cu abur pe care ai fotografiat-o la Constanta?
Andrei, poti da coordonate aproximative sau link wikimapia cu pozitia acelei locomotive cu abur pe care ai fotografiat-o la Constanta?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
E cocotata pe un deal aflat in incinta Petromidia, la nici 1km inainte de intrarea in Gara Constanta dinspre Agigea.
shoppy wrote:
Andrei, poti da coordonate aproximative sau link wikimapia cu pozitia acelei locomotive cu abur pe care ai fotografiat-o la Constanta?
E cocotata pe un deal aflat in incinta Petromidia, la nici 1km inainte de intrarea in Gara Constanta dinspre Agigea.
Untitled.jpg (318.98 KB; downloaded 3277 times)
- AlexCta
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Da, este un exponat foarte interesant, se pare ca este una din singurele doua locomotive cu abur "fara foc" ramase in tara, cealalta este la Sibiu. O poza cu ea de pe railwayfan:
Da, este un exponat foarte interesant, se pare ca este una din singurele doua locomotive cu abur "fara foc" ramase in tara, cealalta este la Sibiu. O poza cu ea de pe railwayfan:
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Am vrut azi să merg în Ploieşti. Toate bune şi frumoase, pe la 6:30 AM mă mai uit odată pe infofer să mă asigur că circulă trenul şi la 7:43, după ce mi-am scuipat plămânii alergând pe pasarelă, sunt în Buc. Basarab h. Trenul trebuia să vină la 7:53, aşa că îmi pregătesc banii de bilet. Se face 7:53, se face 8, se face 8:02... şi apare în staţie un personal de Piteşti. Cum personalul de Piteşti trebuia să fie după cel de Ploieşti, întreb pe naş ce-i cu trenul de Ploieşti. Îmi răspunde că ,,s-a anulat şi nu mai aveţi nimic până la prânz". Asta e, amân excursia cu o săptămână şi ceva... odată ajuns acasă, am pus mâna pe telefon să sunt la CFR. Mi se răspunde că ,,tr. 5021 nu au cu ce să-l formeze că s-au furat cablurile de la semnalizare în Griviţa, da' staţi să întreb" se aud discuţii aprinse la celălalt capăt al firului:
- Fată, vezi c-a plecat!
- Cum a plecat?
- Păi nu ştiu, io am auzit că ar fi plecat, da' întreab-o şi pe Geta de la ghişeu.
- A plecat 5021?
- Nu ştiu.
- La cât ai expediat 5021?
- Păi de mult, de vreo 20 de minute.
După care mi se răspunde ,,a plecat, dar a plecat întârziat".
Deci... trenul de la 7:49 a plecat din Bucureşti Nord la 8:30! Ce să-i faci, nimeni nu mai ştie să scrie un ordin de circulaţie (măcar atât să facă, dacă să păzească căblăraia nu-s în stare).
Vă daţi seama că, oficial, ÎMI BAG tot ce se poate băga în CFR Călători şi tot personalul său de la director la ultimul acar şi în toate neamurile lor până la gradul 6!!!!!!!!!!!
Am vrut azi să merg în Ploieşti. Toate bune şi frumoase, pe la 6:30 AM mă mai uit odată pe infofer să mă asigur că circulă trenul şi la 7:43, după ce mi-am scuipat plămânii alergând pe pasarelă, sunt în Buc. Basarab h. Trenul trebuia să vină la 7:53, aşa că îmi pregătesc banii de bilet. Se face 7:53, se face 8, se face 8:02... şi apare în staţie un personal de Piteşti. Cum personalul de Piteşti trebuia să fie după cel de Ploieşti, întreb pe naş ce-i cu trenul de Ploieşti. Îmi răspunde că ,,s-a anulat şi nu mai aveţi nimic până la prânz". Asta e, amân excursia cu o săptămână şi ceva... odată ajuns acasă, am pus mâna pe telefon să sunt la CFR. Mi se răspunde că ,,tr. 5021 nu au cu ce să-l formeze că s-au furat cablurile de la semnalizare în Griviţa, da' staţi să întreb" se aud discuţii aprinse la celălalt capăt al firului:
- Fată, vezi c-a plecat!
- Cum a plecat?
- Păi nu ştiu, io am auzit că ar fi plecat, da' întreab-o şi pe Geta de la ghişeu.
- A plecat 5021?
- Nu ştiu.
- La cât ai expediat 5021?
- Păi de mult, de vreo 20 de minute.
După care mi se răspunde ,,a plecat, dar a plecat întârziat".
Deci... trenul de la 7:49 a plecat din Bucureşti Nord la 8:30! Ce să-i faci, nimeni nu mai ştie să scrie un ordin de circulaţie (măcar atât să facă, dacă să păzească căblăraia nu-s în stare).
Vă daţi seama că, oficial, ÎMI BAG tot ce se poate băga în CFR Călători şi tot personalul său de la director la ultimul acar şi în toate neamurile lor până la gradul 6!!!!!!!!!!!
p5021.PNG (31.89 KB; downloaded 3055 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination