Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA2 (București - Fetești - Constanța) și A4 (Vama Veche - Constanța - Tulcea - Brăila)

 

Topic: A4 (Vama Veche - Agigea - Constanta - Tulcea - Braila)

126 posts, 50942 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Centura Constanta telvanni

HotNews.ro

Boagiu: Inca 21 de kilometri de autostrada pe tronsoanele spre Constanta, la sfarsitul lunii iulie

de V.M. HotNews.ro

Duminică, 19 iunie 2011, 20:12 Actualitate | Esenţial


Cei care merg pe litoral cu masina vor putea evita aglomeratia din orasul Constanta dupa ce, la sfarsitul lunii iulie, circa 21 de kilometri de autostrada vor fi deschisi circulatiei, a precizat ministrul Anca Boagiu dupa ce a inspectat lucrarile la autostrada Medgidia - Constanta si la varianta de ocolire a municipiului Constanta, transmite Agerpres.

Astfel, traseul pe care se va putea circula incepe de la intersectia cu DN 3 in zona localitatii Basarabi, continua pana la nodul rutier cu Varianta de ocolire a municipiului Constanta si pana la intersectia cu DN 39 spre Mangalia. In total, 21 de kilometri de autostrada pe aceste tronsoane vor fi deschise circulatiei la o cale la sfarsitul lunii iulie, conform unui comunicat al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.

"Nu pot sa ma declar multumita atunci cand vorbim totusi de tronsoane de autostrada incepute in 2009. Ultimele luni au aratat ca, atunci cand exista implicare si exigenta din partea administratiei, si constructorii se pot mobiliza, recuperandu-se astfel timpul pierdut din anii anteriori cand lucrarile au stagnat nejustificat. In septembrie cand am preluat mandatul de ministru nu erau facute nici exproprierile, nici descarcarile arheologice, iar constructorii faceau claim-uri. Intre timp, cu o noua lege a exproprierilor, cu o mobilizare a arheologilor si cu implicarea din partea prefectilor cu care am semnat parteneriate, lucrarile care trenau au inceput sa intre intr-un grafic normal. La sfarsitul lunii iulie, cei care merg pe litoral cu masina vor putea evita aglomeratia din orasul Constanta. De vineri, 17 iunie, a scazut la 2 ore si 50 minute si timpul calatoriei cu trenul rapid spre Constanta, urmand ca de la 15 iulie sa ajunga la 2 ore si 30 minute, deci avem si aceasta alternativa", a declarat ministrul Anca Boagiu.

 


Re: Centura Constanta Goldmund

La adressa asta :
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 47&page=85
gasim cateva foto mai noi, de remarcat calitatea buna a lucrarilor...Nu inteleg, daca un tronson nu are contructor, iar celalalt este facut impecabil, de ce exista 2 constructori pentru 50km de autostrada?-acum n-am fi avut aceasta problema daca era un singur constructor...
La urmatoarea licitatie(pt. tronsonul  Cernavoda- Medgidia)sper sa castige firmele care construiesc si tronsonul Medgidia- Constanta...Tot au utilajele in zona...si ar fi acelasi standard, aceleasi materiale folosite.

 


Re: Centura Constanta Goldmund

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 47&page=87
La ultimile doua cifre mai adaugati o data la cateva zile cate doua, trei numere si aveti adresa 'actualizata'...
Autostrada 'cu bordura', faine lucrari- unde s-a mai construit astfel in Romania?!

 


Re: Centura Constanta telvanni

Da domnule, asa DA. Imi place foarte mult acest detaliu, pare nemtesc :D
dscn3964x[1].jpg (58.35 KB; downloaded 4752 times)

 


Re: Centura Constanta Dominatrix

ATENTIE! Se inaugureaza autostrada cu o banda pe sens :!:

De vineri se va putea circula pe încă 21 km din Autostrada Soarelui

Cei care vor merge pe litoralul Mării Negre la finele acestei săptămâni vor putea evita aglomerația din Constanța, întrucât va fi deschisă circulația, câte o bandă pe fiecare sens, pe o lungime de încă 21 km de autostradă.

Traseul pe care se va putea circula începe de la intersecţia cu DN 3 în zona localităţii Basarabi, continuă până la nodul rutier cu Varianta de ocolire a municipiului Constanţa şi până la intersecţia cu DN 39 spre Mangalia. Este vorba de puțin peste 21 de kilometri de autostradă care vor fi deschise circulaţiei la o cale, conform, anunțului făcut luna trecută de ministrul Transporturilor Anca Boagiu.

În urmă cu două săptămâni, Anca Boagiu a vizitat șantierul tronsonului de autostradă de la Medgidia la Constanța. Cu această ocazie, ea a declarat că până în septembrie vor fi finalizate şi alte porţiuni, ''o cale a tronsonului de la Medgidia la Constanţa şi secţiunea între intersecţia de la Valea Dacilor şi DN3'', urmând ca în 2012, pe ruta Bucureşti - Constanţa să se circule pe întreaga autostradă finalizată, cu excepţia tronsonului Cernavodă-Medgidia pe care se va circula pe o singură bandă.

Referitor la această porţiune, ministrul Transporturilor a spus că este ''abandonată din cauza constructorului care vrea să facă autostrăzi la preţuri triple'', menţionând că Autostrada Soarelui va fi finalizată integral în anul 2013.

Sursa: http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 50535.html

--------------------------------------------------------------

De sâmbătă se va circula pe Autostrada Soarelui până la Constanţa

Termenul limită dat de ministrul Transporturilor Anca Boagiu pentru terminarea lucrărilor la Autostrada Soarelui şi Varianta de Ocolire a Constanţei, de la Murfatlar la Constanţa nu a fost încă amânat. Aşadar, de sâmbătă, turiştii care merg în staţiunile din sudul litoralului nu vor mai fi nevoiţi să străbată oraşul.


Lucările sunt aproape finalizate şi se va putea circula numai pe câte un fir. Reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale spun că inaugurarea se va face vineri, la o oră ce urmează să fie stabilite ulterior, iar recepţia lucrărilor se va face anul viitor.

Ministrul Transporturilor Anca Boagiu a efectuat mai multe vizite, în ultimele luni, la şantierele Autostrăzii Soarelui şi Variantei de ocolire a Municipiului Constanţa (Constanţa By-pass) şi s-a arătat mulţumită de felul în care au decurs lucrările, afirmând că totul are loc aşa cum este prevăzut în grafic.

Deja, la ieşire din oraşul Constanţa spre Valu lui Traian a fost redirecţionată circulaţia vehiculelor pe vechiul drum, care trece pe sub podul ce formează nodul rutier al variantei de ocolire, în apropiere de intersecţia cu A2.

Sursa: http://www.adevarul.ro/locale/constanta ... 47787.html

 


Re: Centura Constanta andrei11

Voi sunteti siguri ? Eu luna asta "am facut" Constanta de cel putin 6 ori si nu am vazut nici o schimbare, cu exceptia podului de la Valu lui Traian unde se trece pe sub pod. Dar acest pod nu e legat cu nimic nici in dreapta nici in stanga. Idem la Hobanatul de la Agigea. Cred ca reportajul se refera la altceva, habar nu am unde "bate".  Cei ce vor sa evite Constanta si au treaba in Sud pot folosi varianta Medgidia [oras] - Valea Dacilor - Ciocarlia de Sus - Techirghiol - Agigea - Eforie.

 


Re: Centura Constanta Dominatrix

andrei11 wrote:
Voi sunteti siguri ? Eu luna asta "am facut" Constanta de cel putin 6 ori si nu am vazut nici o schimbare, cu exceptia podului de la Valu lui Traian unde se trece pe sub pod.
Se pare ca ai dreptate...

Treabă românească: Autostrada spre mare se amână cu încă DOI ANI

Noul termen de finalizare pentru autostrada Cernavodă-Constanţa este 31 decembrie 2013. Aceasta este promisiunea făcută de Guvernul de la Bucureşti finanţatorilor internaţionali.

Autorităţile de la Bucureşti au extins termenul de execuţie al autostrăzii Cernavodă-Constanţa până la 31 decembrie 2013, potrivit unui amendament la contractul de finanţare a acestui proiect, propus de partea română Băncii Europene pentru Investiţii (BEI), instituţie financiară care a acordat un credit României pentru construcţia autostrăzii. Amendamentul va trebui să fie aprobat de Guvern sub forma unei Hotărâri.

Subsecvent, secţiunea Medgidia-Constanţa din această autostradă, mai avansată din punct de vedere al execuţiei, are şi ea termenul de finalizare decalat: de la 31 decembrie 2011 la 31 decembrie 2012.

Autorităţile române au avansat mai multe cauze pentru care au cerut BEI extinderea termenului de execuţie şi a termenului limită de contractare a creditelor pentru construcţie. Iată două dintre cele mai importante: “stadiul execuţiei lucrărilor (10% Cernavodă-Medgidia şi 33% Medgidia-Constanţa la nivelul lunii ianuarie 2011)” şi “stadiul exproprierilor aferente construcţiei autostrăzii Cernavodă-Constanţa (27,8% Cernavodă-Medgidia şi 48,03% Medgidia-Constanţa la nivelul lunii ianuarie 2011)”.

În aprilie, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a anulat contractul de execuţie pentru porţiunea Cernavodă-Medgidia, atribuit firmei franceze Colas, pe motiv că aceasta a cerut prelungirea termenului de execuţie dar şi o creştere a preţului. În toamnă, va fi organizată o nouă licitaţie. La celălalt tronson al autostrăzii şi la centura Constanţei se lucrează.

La sfârşitul anului trecut, Boagiu a promis că în vara acestui an se va putea ajunge la litoral pe secţiunea de autostradă Cernavodă-Constanţa, dar pe o bandă pe sens. Ulterior, promisiunea a fost restrânsă la tronsonul Medgidia-Constanţa, pentru ca, la jumătatea acestei luni, ministrul să promită şi mai puţin: se va putea circula pe o bandă pe sens doar pe tronsonul Murfatlar-Constanţa, traseu pe care oricum circulaţia este ceva mai mai fluidă, dat fiind că actualul drum european are două benzi pe sens.

Autostrada Cernavodă-Constanţa va avea 51 de kilometri şi face parte din coridorul IV pan-european.

Sursa: http://www.money.ro/autostrada-spre-mar ... 42891.html

 


Re: Centura Constanta Dominatrix

De vineri nu veţi mai fi obligaţi să traversaţi Constanţa spre litoral. Încă 20 km de Autostrada Soarelui, deschişi traficului. Vedeţi aici cum se schimba traseul spre mare

Premierul Emil Boc şi ministrul transporturilor, Anca Boagiu, vor inaugura vineri un nou tronson de 21 km din Autostrada Soarelui. Practic, de vineri se va putea circula pe autostradă pe o bandă şi într-un sens şi în celălalt începând de la intersecţia cu DN 3 ( în zona localităţii Basarabi) şi continuând cu varianta de ocolire a municipiului Constanţa până la intersecţia cu DN 39 spre Mangalia.

Deşi nu sunt decât 21 de km şi aceştia pe un singur sens importanţa lor este foarte mare pentru cei care merg spre staţiunile de la mare şi care erau obligaţi să traverseze municipiul Constanţa. Cu deschiderea noii căi, oraşul a cărui traversare lua cel puţin o jumătate de oră va putea fi ocolit au explicat pentru ZF oficiali ai Ministerului Transporturilor.


În urmă cu o lună, Anca Boagiu afirmase că lucrările la autostrada Murfatlar - Constanţa şi la centura ocolitoare a municipiului Constanţa sunt în grafic şi vor fi terminate până la sfârşitul acestei luni. Oficialii Ministerului Transporturilor au mai spus că săptămâna viitoare vor anunţa acordul la care au ajuns cu compania americană Bechtel pentru continuarea lucrărilor la Autostrada Transilvania. Compania ar fi acceptat să reducă semnificativ din preţ, a transmis ProTV.

harta-a2-buna.jpg (76.57 KB; downloaded 4483 times)


Sursa: http://www.zf.ro/eveniment/de-vineri-nu ... 7420/poze/

 


Re: Centura Constanta Dominatrix

Un articol ceva mai complet in Adevarul. Aici gasiti si o filmare cu autostrada.

De astăzi Autostrada Soarelui este mai lungă cu 21 de kilometri! Premierul Boc şi ministrul Boagiu au testat noul tronson

Astăzi este inaugurat tronsonul de autostradă Murfatlar - Constanţa, porţiunea cuprinsă între DJ 381 (ce duce spre Ciocârlia) şi intersecţia cu şoseaua de ocolire a municipiului Constanţa, în apropiere de Valu lui Traian.


UPDATE, ora 14.20. Primele autoturisme au intrat pe noul tronson de autostradă, dinspre DN 39 spre DJ 381. În continuare se efectuează lucrări pe o porţiune de 7 kilometri, pe cealaltă bandă a autostrăzii, ce va fi deschisă traficului în luna septembrie.

UPDATE, ora 13.55 Cei 21 de kilometri de autostradă sunt parcurşi în aproximativ 10 minute! S-a circulat cu viteza de 100 de kilometri la oră.

UPDATE, ora 13.45

Premierul Emil Boc şi ministrul Anca Boagiu au pornit pe autostradă şi au mers până la podul rutier ce trece peste canalul Dunăre-Marea Neagră, la Murfatlar, la kilometrii 193+645. Deocamdată nu au făcut nicio declaraţie.

UPDATE, ora 13.15. Premierul Emil Boc şi ministrul Anca Boagiu nu au ajuns încă pentru a inaugura noul tronson. Prefectul Constanţei, Claudiu Palaz, se află la faţa locului. „Se va circula pe câte o bandă pe sens, pe partea dreaptă a autostrăzii. Infrastructura realizată este un beneficiu pentru locaţia către care duce acel drum, în acest caz pentru partea economică a judeţului Constanţa. Pentru municipiu, cei 21 de kilometri inauguraţi azi înseamnă descong stionarea traficului din oraş. Cei care merg spre sudul litoralului sau spre port vor folosi cu siguranţă acest drum“, a declarat prefectul.

Premierul Emil Boc şi ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, vor tăia panglica de inaugurare la ora 13.00. Oficialii vor intra apoi pe firul de autostradă şi vor parcurge întreg tronsonul, până la Agigea. Primele maşini vor intra pe noul tronson la ora 14.15.  

Aşadar, cei care ies de pe Autostrada Soarelui la Cernavodă îşi continuă drumul pe traseul vechi până în Murfatlar. În centrul localităţii virează la dreapta spre Ciocârlia, pe DJ 381, iar după doi kilometri intră în nodul rutier care îi duce din nou spre autostradă.

Traseul va trece peste Canalul Dunăre-Marea Neagră pe un pod (o construcţie complexă), pe lângă Valu lui Traian şi pe sub un pod realizat la intrare în Cumpăna, pentru ca, într-un final, să iasă în DN39 Constanţa - Mangalia, în spatele magazinului Dedeman.

Lungimea totală a traseului pe care se va circula de mâine este de 21 de kilometri şi a fost realizat într-un an şi nouă luni. Viteza de deplasare va fi mai mică decât pe A2 Bucureşti - Cernavodă pentru că se va circula numai pe o singură bandă pe sens. Lucrările au început acum un an şi 9 luni.
1.jpg (229.37 KB; downloaded 4477 times)

 


Re: Centura Constanta vancouver

Pentru a nu exista confuzii: in harta postata de Dominatrix din Adevarul este facut cu verde intregul tronson al A2 pâna la Nod Valea Dacilor cu DJ381. Acest lucru este gresit, pentru ca se circula numai pâna la intersectia improvizata cu DN3, între Murfatlar (numit Basarabi pe harta din Adevarul) si Ciocârlia de Sus.

Astfel pe directia Bucuresti->Constanta trebuie urmat traseul:
-A2 Bucuresti - Cernavoda
- Cernavoda, Str. Constantei (iesire spre Cernavoda)
- Cernavoda, Str. Garii (pod peste canal)
- Cernavoda, Str. Medgidiei (directia Constanta/Medgidia)
- DN22c Cernavoda - Murfatlar (Murfatlar=Basarabi)
- DN3 Murfatlar - Ciocârlia de Sus (dreapta in Murfatlar spre Calarasi/Adamclisi)
- A2 intrare improvizata Ciocârlia - interchange A2/A4
- A4 interchange A2/A4 - Agigea

pe maps.google.ro autostrada noua este mai bine figurata: http://maps.google.ro/?ll=44.196482,28.56308&spn=0.298329,0.816422&z=11

In toamna se preconizeaza si deschiderea bucatii ramase din A2 Constanta-Medgidia, pâna la nod Valea Dacilor.
De asemenea la 30.09.2011 se va deschide probabil si A4 (centura Constanta) pe ­înca 4 km, de la nod cu A2, pâna la nod cu DN3 (Bd. I.C. Bratianu).

 


Re: Centura Constanta Dominatrix

Filmare cu noul sector de autostrada.



 


Re: Centura Constanta andrei11

Si totusi cred ca s-a trecut canalul odata in filmulet. Poate zilele viitoare vor apare si poze cu podul.

 


Re: Centura Constanta Dominatrix

Bucurie cu limitare pe Autostrada Soarelui

Sfertul de oră câştigat pe noul tronson Agigea - Murfatlar este o palidă compensaţie pentru timpul pierdut în trafic, între Murfatlar şi Cernavodă, bară la bară. Bonus: pe şoseaua de centură a Constanţei, între Valu lui Traian şi Agigea, se circulă pe două benzi.

Cei care vin pe litoral pe Autostrada Soarelui urmează vechiul drum spre mare (DN22C Cernavodă-Constanţa) până la Murfatlar. Aici este un nod rutier unde se intră pe tronsonul de autostradă inaugurat vineri, pe care se merge până la Valu lui Traian. De aici se pătrunde pe noua şosea de centură a Constanţei, ce iese la Agigea şi continuă cu şoseaua litoralului DN39 Constanţa-Mangalia. Per total, sunt 21 de kilometri pe care ai liber la drum.

Sfertul de oră câştigat pe noul tronson Agigea - Murfatlar este o palidă compensaţie pentru timpul pierdut în trafic, între Murfatlar şi Cernavodă, bară la bară. Bonus: pe şoseaua de centură a Constanţei, între Valu lui Traian şi Agigea, se circulă pe două benzi.


Cei care vin pe litoral pe Autostrada Soarelui urmează vechiul drum spre mare (DN22C Cernavodă-Constanţa) până la Murfatlar. Aici este un nod rutier unde se intră pe tronsonul de autostradă inaugurat vineri, pe care se merge până la Valu lui Traian. De aici se pătrunde pe noua şosea de centură a Constanţei, ce iese la Agigea şi continuă cu şoseaua litoralului DN39 Constanţa-Mangalia. Per total, sunt 21 de kilometri pe care ai liber la drum.

A fost primul weekend cu Autostradă a Soarelui aproape completă. În cel mai aglomerat weekend al verii, când pe litoral au fost 200.000 de turişti, pe tronsoanele de autostradă s-a circulat în linie. Excepţie a făcut ultima porţiune pe care se circulă pe vechiul drum: Murfatlar-Cernavodă. Aici, pe cei 60 de kilometri, maşinile merg mai ales vara, în şir indian, bară la bară, iar la Cernavodă, traficul se sufocă iarăşi.

La firul asfaltului

Duminica, în ziua de întoarcere a turiştilor de la mare, traficul era lejer în apropierea nodului rutier de la Agigea. Porţiuni pe care înainte te deplasai numai cu viteza întâi erau acum libere. Nu se stătea la coadă mai mult decât la un sens giratoriu obişnuit. O dată intrate pe şoseaua de centură a Constanţei, între Agigea şi Valu lui Traian, maşinile zburdau pe cele două benzi de pe fiecare sens de mers. Se circula cu peste 100 de kilometri la oră, în condiţiile în care limitatorul de viteză impune un maximum de 130 de kilometri la oră, iar pe timp polios - 80 de kilometri pe oră.
După 7 kilometri parcurşi, la borna kilometrului 201, la Valu lui Traian, un indicator te avertizează că A4 (şoseaua de centură) s-a încheiat şi începe A2 (Autostrada Soarelui). Diferenţa o face lăţimea drumului, ce are pe autostradă un singur fir pe sens. Nu există refugii, loc de oprire, loc de staţionare. Nu poţi să depăşeşti. Dar mergi întins, pe un asfalt nou ce ţine 14 de kilometri.

Atât!

Bucuria şofatului se termină cu 2 kilometri înainte de Murfatlar, la drumul judeţean 381 Ciocârlia. Până aici, ai parcurs cei 21 de kilometri de centură+autostradă în fix 17 minute, menţinând regimul de viteză impus de indicator şi de ritmul celorlalte maşini.

De aici mai faci 5 minute până la giratoriul din Murfatlar, peste podul de la Canalul Dunăre-Marea Neagră, ce te introduce pe vechiul drum Murfatlar-Cernavodă. La intersecţia cu pricina, duminică, nervii erau întinşi la maximum. În sensul giratoriu de la Murfatlar, un singur poliţist dirija traficul, enervat de confuzia şoferilor. Şi cei de pe ruta veche, şi cei de pe ruta nouă se întâlneau în punctul nevralgic de la Murfatlar, unde drumul spre Cernavodă continuă pe o singură bandă. „N-am mai văzut atâţia şoferi proşti la un loc", a exclamat cu năduf agentul de circulaţie, refuzând să îşi decline identitatea.

Deruta era şi mai mare pentru şoferii care veneau dinspre Cernavodă şi încercau să ajungă la mare pe noul drum. Niciun indicator rutier nu le arăta încotro să o apuce, astfel că oamenii întrebau de la volan pe cine era destul de calm să le răspundă.

Termen pentru finalizare

La tronsonul inaugurat s-a lucrat un an şi nouă luni, iar întreaga lăţime a tronsonului de autostradă Murfatlar-Constanţa va fi gata în luna septembrie. Pentru porţiunea restantă Cernavodă-Murfatlar, unde contractul cu constructorul francez Colas a fost reziliat din cauza întârzierilor în execuţie, urmează o nouă licitaţie. Ministerul Transporturilor avansează anul 2013 ca termen de finalizare a Autostrăzii Bucureşti-Constanţa (255 de kilometri), singura din sud-estul ţării.

Comuniştii au început-o, capitaliştii noştri ne termină

Construirea Autostrăzii Soarelui între Bucureşti şi Constanţa a început în anii `80, iar primul tronson Feteşti-Cernavodă (18 kilometri) a fost dat în folosinţă în 1987. Tronsonul este cel mai complex, cuprinzând un sistem de poduri, viaducte de autostradă, cale ferată peste Dunăre şi unul din braţele acestuia (Braţul Borcea). Autostrada trece pe lângă podul istoric de cale ferată construit de Anghel Saligny în 1896, în timp ce podul folosit astăzi separă autostrada de calea ferată.

Construirea autostrăzii a continuat timid după căderea comunismului, iar în 1993 s-a oprit de tot din cauza lipsei banilor. Cinci ani mai târziu, lucrările au fost reluate, planul de finalizare fiind anul 2007. Guvernele care s-au perindat la putere au decalat semnificativ termenele de finalizare.

În 2004, două tronsoane au fost deschise traficului: Bucureşti-Fundulea şi Fundulea-Drajna Nouă (în total 106 km). Tronsonul Drajna-Feteşti (37 km) a fost deschis circulaţiei în 2007. În 2008, deşi spaţiile de servicii erau amenajate, nicio benzinărie nu era deschisă între Bucureşti şi Cernavodă. Primele benzinării s-au deschis în vara lui 2009.

Sursa: http://www.adevarul.ro/locale/constanta ... 7303.html#

 


Re: Centura Constanta andrei11

Articol scris cu picioarele, cu creier cat a unei gaini schizofrenice, etc, etc.
Eu sa inteleg urmatoarele : Pana la finalizarea intregului asamblu de lucrari si declararea drumului Autostrada nici o masina sa nu aiba  voie sa circule pe acolo ?
Reportajul este facut supertendentios, in mare s-a dat in folosinta centura ocolitoare a Constantei, care are rolul ca tot traficul din sudul litoralului care vrea sa iasa din judet  sa nu mai treaca prin Municipiul Constanta, resedinta judetului Constanta, port la Marea Neagra, oras ce face parte din Republica Capitalista Romania. Ce mare lucru este de inteles ? Nu e vorba de nici o autostrada deocamdata, ci de o sosea de centura, foarte folositoare ca sa nu mai strabati tot orasul de la un cap la altul. Si in pluspana la Odobesti mergi fara sa mai strabati nici o localitate ce face parte din zona Metropolitana Constanta, deci mergi cu 100 km / h fara sa risti sa traverseze coana Frusina soseaua sa se duca la vecina la un pahar de Odobesti / Valea Calugareasca. ( productia anului 2010 ca anul asta inca nu s-a facut vinul ).
Ne sucim, ne invartim, stim sa criticam si sa aratam cu degetul cum ca nu e bine, e chiar foarte rau ca s-a realizat lucrarea, mai bine nu se facea si intram  prin Valu(l) lui Traian si sa dam peste coana Frusina ca si  pana acum.
Am fost luni ( ieri ) pe la ora 11,00 ca deobicei la Techirghiol si am folosit ruta :  luati aminte pentru ultima oara si nu mai postati  ernomitati pe forum ( enormitati preluate din tot felul de articole de 2 bani ) :
A2 pana la Cernavoda - s-a mers normal, apoi Cernavoda - Medgidia am facut fix 70 minute ( saptezeci minute ) apoi ATENTIE : :
Orasul Medgidia - Valea Dacilor - Ciocarlia de Sus - Mereni - Topraisar - Techirghiol - Eforie Nord - Sud - bla bla bla. Eu m-am oprit in Techirghiol ca acolo am treaba. Se merge lejer cu 120 km / h,  drumul e ok, n-are nici o groapa, atentie ca de la Ciocarlia de Sus spre Techirghiol sunt cel putin 16 ( saisprezece ) curbe la 90 * care vin dupa sosele drepte, sa nu va ia prin surprindere si sa iesiti in decor. Cum am spus, pe liniile drepte 120 km / h fara problema. Si nici nu va mai incurcati cu noua sosea de centura a Constantei. Drumul dintre Techirghiol si Eforie Nord s-a dat in folosinta integral, e asfaltat si cu fundatie serioasa de beton, e un mic ocolis in Techirghiol dar tot pe strazi asfaltate, e semnalizat.
Are cineva poze cu noul pod peste canal de pe Centura Constantei ?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A2 (București - Fetești - Constanța) și A4 (Vama Veche - Constanța - Tulcea - Brăila)  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420984 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use