Parent forum: Complexul Feroviar București

 

Topic: Discutii generale

80 posts, 38177 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale shoppy

Aaaa, deci ala e noul turn de control? Deci vechiul turn, ala din care au demolat o bucata ca sa faca Pasajul Basarab, este acum gol?

 


  • Author: lilidrac
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale lilidrac

Da,turnul vechi e gol si se aude ca va fi cedat de cei de la instalatii catre cei de la linii.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale andrei11

Bucuresti Baneasa nu cred ca e coordonata tot din cladirea galbena, poate numai macazele de la Podul Constanta de la Chibrit. Bucuresti Baneasa nu are turn propiu ?

 


  • Author: Celestin Draganescu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Celestin Draganescu

andrei11 wrote:
Bucuresti Baneasa nu are turn propiu ?


Nu are turn, are birou de miscare de unde poate asigura comanda locala :lol:

Din cate stiu din cladirea galbena se pot comanda instalatiile de cale de pe o raza suficient de mare, nu mai stiu daca acopera si Gara Baneasa  :?:

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale shoppy

Baneasa are statie de semnalizare si este responsabila de tronsonul Baneasa - Pantelimon, zona Pajura (Podul Constanta) este controlata de cei din Nord.

 


  • Author: lilidrac
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale lilidrac

andrei11 wrote:
Bucuresti Baneasa nu cred ca e coordonata tot din cladirea galbena, poate numai macazele de la Podul Constanta de la Chibrit. Bucuresti Baneasa nu are turn propiu ?

Buc.Baneasa este coordonata din Complexul Bucuresti(cladirea galbena din spateleIDM).Local,in statia cf.Baneasa este post de miscare exterior ce are alte responsabilitati decat coordonarea circulatiei.Dealtfel nici nu ar avea cum, intrucat acolo nu exista aparat de comanda.Impiegatul exterior din Baneasa manevreaza macazele doar manual(cu manivela) si numai la ordinul scris al impiegatului dispozitor(coordonator-aflat in acea cladire galbena) in caz de deranjament la instalatia centralizata electronic.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale shoppy

Stiu sigur ca in Baneasa era si aparatura de comanda, se auzea ticaitul de pe peron, apoi mi-a zis cineva ceva de genul "scapa si Baneasa de ticait in scurt timp", deci se pare ca nu l-au modernizat ci l-au dat pe tot la Nord...

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Costin

Zilele acestea se lucreaza la dezafectarea liniei industriale din zona Straulesti, care facea legatura dintre M800 (racord situat imediat dupa podul peste Bd. Poligrafiei) si fostele depozite ale Petrom.. Ultima data am vazut trafic feroviar in zona primavara trecuta (LDHuri ale GFR care manevrau vagoane cisterna).
poligrafiei.jpg (1.12 MB; downloaded 8310 times)

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale ByOnu

cos wrote:
Zilele acestea se lucreaza la dezafectarea liniei industriale din zona Straulesti, care facea legatura dintre M800 (racord situat imediat dupa podul peste Bd. Poligrafiei) si fostele depozite ale Petrom.. Ultima data am vazut trafic feroviar in zona primavara trecuta (LDHuri ale GFR care manevrau vagoane cisterna).


Dar de ce? Cine face asta mai exact? Vor sa faca un drum de utilitate publica sau doar fierul ii intereseaza? :?:

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Costin

Linia nu mai e folosita de cand depozitele de produse petroliere au devenit complexul de birouri "Petrom City". Daca asta nu s'ar fi intamplat, am fi avut si acum trafic feroviar pe'acolo. Nu stiu cine lucreaza la dezafectare, dar din cate stiu eu, linia era a Petromului, deci, daca vor, pot sa se spele si pe cap cu ea, ca e a lor...

Momentan nu se face nici un drum, dar strapungerea Bd. Poligrafiei - Centura, care se va face la sfantu' asteapta, era intr'adevar incomodata de aceasta cale ferata.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale ByOnu

Exista o schita a liniilor din zona Herastrau? Fosta gara Herastrau banuiesc ca este aceasta, nu? De acolo linia urca pe actuala FdG si mergea pe Petricani pe amplasamentul tramvaiului de azi (pe asta nu mai stiu exact unde am auzit-o)? Dar daca ar fi asa, ce este cu linia de mai jos (traseul este vizibil pe satelit)?

Alta intrebare: unde se bifurca linia aceasta din actuala M800? SAU chiar acesta este "M800", mutat ulterior pe traseul actual?

Scuze daca reinventez apa calda. Daca aceste aspecte sunt prezentate mai pe larg, indrumati-ma spre topicul potrivit. :bere:
Linie CF Lizeanu.jpg (992.64 KB; downloaded 5793 times)
Linie CF Lizeanu part2.jpg (789.16 KB; downloaded 5777 times)

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale shoppy

Gara Herastrau era vizavi de Mall Promenada, inca exista Strada Gara Herastrau https://www.google.com/maps/@44.4777202 ... a=!3m1!1e3
Existau 2 racorduri din 800 pe Barbu Vacarescu, unul inainte de Pasajul Aviatiei si unul pe Strada Avionului.

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale TibiV

Cineva a dat peste un site rusesc, yandex.ru, in care apar toate liniile CFR care ar fi fost active pe teritoriul Romaniei (multe sunt disparute de mult): https://yandex.com/maps/?z=7&ll=25.7912 ... arest%2520

Se pare ca harta ruseasca se bazeaza pe planurile militare sovietice din anii '50, iar tu, ByOnu, ar fi trebuit sa stii de ea... ;)
Asa ca am mari dubii despre exactitatea lor, voi explica un pic mai incolo...

Oricum, in zona Pipera aveam asa
Amestec de denumiri vechi si noi...
In loc de Gara Herastrau apare... Gara Basarab !... :shock:
Bine totusi ca pe harta apar si A3 "Transilvaniya", dar si linia lui 16...
Anyway, daca aia era dispunerea liniilor... Din Gara Herastrau mergeai la Gara Baneasa sau la Obor ?...

ByOnu, harta ruseasca contrazice a doua ta poza.
Vezi aici.
Pe partea Garii Obor harta este absolut corecta, inclusiv "carligul" care mai exista in teren si care ducea vagoanele frigorifice la vechea Hala de Carne Obor...

Am spus mai sus ca am totusi dubii mari despre exactitatea liniilor...
Poate in '50 rusii au desenat si proiectele, inclusiv cele niciodate realizate, adica nu au facut diferenta intre linii "planificate" si linii "abandonate"...
De exemplu, cu un pic de zoom aici, veti vedea ca pe harta rusilor se pare ca am avut candva "Gara Centrala" (dar nu la Opera, ci la Grozavesti/Orhideea)...

Eu nu am auzit ca ar fi ajuns vreodata o linie CF la Piata Unirii. La ei pe harta apare...
Conform hartii lor ar fi putut sa exista si statiile/garile CF Izvor, Calea Victoriei, Piata Unirii, Biblioteca Nationala, Timpuri Noi, Asmita Garden sau AutoVit...
Serios ?!?!...

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale shoppy

Daca harta reprezinta fix situatia din anii 50 atunci este discutabila, daca se vrea completa cu tot ce a fost vreodata atunci nu ar absolut nici o treaba, lipsurile sunt foarte mari.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352383 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use