Topic: Discuții diverse
103 posts, 58608 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Discuții diverse
Gabi23
In fata clubului Bellagio, de pe Sos. Stefan cel Mare era astazi amplasat un apartat de zbor. Nu stiu insa ce model este...
In fata clubului Bellagio, de pe Sos. Stefan cel Mare era astazi amplasat un apartat de zbor. Nu stiu insa ce model este...
21.05.2011 (1).JPG (713.47 KB; downloaded 8485 times)
21.05.2011.JPG (577.28 KB; downloaded 8486 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
"Era pe cand nu l-am vazut, azi il vedem si nu (mai) e"
Daca va plictisiti, treceti la partea a 3'a.
"Era pe cand nu l-am vazut, azi il vedem si nu (mai) e"
Daca va plictisiti, treceti la partea a 3'a.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Macar in acel caz cauza accidentului a fost cat se poate de clara: cineva a uitat sa scoata acoperitoarele de pe senzorii respectivi.
Dar un accident si mai stupid a fost cazul Birgenair 301, cand cineva a uitat sa le acopere si s-a prabusit avionul din cauza unei insecte:
http://en.wikipedia.org/wiki/Birgenair_Flight_301
Un documentar bun pe marginea acestui accident. Merita vazut!
Macar in acel caz cauza accidentului a fost cat se poate de clara: cineva a uitat sa scoata acoperitoarele de pe senzorii respectivi.
Dar un accident si mai stupid a fost cazul Birgenair 301, cand cineva a uitat sa le acopere si s-a prabusit avionul din cauza unei insecte:
http://en.wikipedia.org/wiki/Birgenair_Flight_301
Un documentar bun pe marginea acestui accident. Merita vazut!
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
In cazul Birgenair, vina a fost a companiei si partial a pilotilor. Echipa de intretinere si-a facut treaba bine, dar nu a acoperit dupa aceea tuburile Pitot pentru ca nu a avut cu ce, pentru ca avionul nu avea huse si a stat asa 3 saptamani pe aeroport si a intrat viespea in tub si si-a facut cuibul acolo. La viteza de 80 noduri indicata de copilot, indicatorul capitanului arata mult mai putin, iar in cazul asta trebuia sa opreasca decolarea.
Iata si un incident in care au scapat toti, dar au ajuns in apa. Dupa ce au iesit toti, avionul a pornit singur
N'am inteles de ce a aterizat pe un aeroport inchis pentru avioanele cu reactie, ceea ce pilotul stia. Oricum, pilotul mai avusese niste incidente inainte. Odata i-a fugarit cu elicopterul pe unii care ii intrasera din greseala pe proprietate (inseamna ca avea ceva proprietate, o fi vreun Iovan de Danemarca).
Compania daneza care detinea avionul are si ea simtul umorului. Avionul (inregistrat OY-JET) a fost inlocuit cu unul identic, pe care l-au inregistrat cu indicativul OY-WET
In cazul Birgenair, vina a fost a companiei si partial a pilotilor. Echipa de intretinere si-a facut treaba bine, dar nu a acoperit dupa aceea tuburile Pitot pentru ca nu a avut cu ce, pentru ca avionul nu avea huse si a stat asa 3 saptamani pe aeroport si a intrat viespea in tub si si-a facut cuibul acolo. La viteza de 80 noduri indicata de copilot, indicatorul capitanului arata mult mai putin, iar in cazul asta trebuia sa opreasca decolarea.
Iata si un incident in care au scapat toti, dar au ajuns in apa. Dupa ce au iesit toti, avionul a pornit singur
N'am inteles de ce a aterizat pe un aeroport inchis pentru avioanele cu reactie, ceea ce pilotul stia. Oricum, pilotul mai avusese niste incidente inainte. Odata i-a fugarit cu elicopterul pe unii care ii intrasera din greseala pe proprietate (inseamna ca avea ceva proprietate, o fi vreun Iovan de Danemarca).
Compania daneza care detinea avionul are si ea simtul umorului. Avionul (inregistrat OY-JET) a fost inlocuit cu unul identic, pe care l-au inregistrat cu indicativul OY-WET
- IAR80
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
IAR80
Aerofox
Gabi23 wrote:
In fata clubului Bellagio, de pe Sos. Stefan cel Mare era astazi amplasat un apartat de zbor. Nu stiu insa ce model este...
Aerofox
- Tom
-
Posted:
-
- IAR80
-
Posted:
-
MIG-21 expus la Fetesti
IAR80
Inca ne mai amintim cu drag de “Thunder over the Black Sea”, de demonstratia in sine dar si de calatoria pana acolo, care, daca nu a fost o aventura, datorita excelentelor calitati ale lui Hyundai, a fost ocazia sa verific existenta MIG-21 nr (fictiv) 2004.
Am deviat de la traseul de baza numai dupa pifometru, pentru ca pe GPS nu e marcat 2004 (recunosc ca mi-a fost lene sa actualizez hartile). Am intrebat doi fetesteni, primul mi-a indicat ca reper carciuma “lu’ colonelu’”, al doilea un liceu. O fi deformatie profesionala, carciuma n-am gasit-o, dar la liceu Hyundai s-a dus intins. In semn de recunostinta, prima poza, un cadru largit, reprezinta liceul, Hyundai si 2004.
2004, solo
Uploaded with ImageShack.us
In continuare, inutilele mele incercari de a a lansa Migul. L-am impins din mai multe pozitii, inutil.
Totusi, dupa atata lucru mechanic, macar l-am adus la verticala:
Bun, acum, fara nici un fel de gluma, sa ne plecam impreuna capetele in memoria celor inscrisi pe obeliscul de pe postamentul avionului. ZBURATORI de Miguri, Il-28uri sau elicoptere, ei au murit pentru noi, astia nerecunoscatorii. Dumnezeu sa-i ierte si sa-i pomeneasca!
Inca ne mai amintim cu drag de “Thunder over the Black Sea”, de demonstratia in sine dar si de calatoria pana acolo, care, daca nu a fost o aventura, datorita excelentelor calitati ale lui Hyundai, a fost ocazia sa verific existenta MIG-21 nr (fictiv) 2004.
Am deviat de la traseul de baza numai dupa pifometru, pentru ca pe GPS nu e marcat 2004 (recunosc ca mi-a fost lene sa actualizez hartile). Am intrebat doi fetesteni, primul mi-a indicat ca reper carciuma “lu’ colonelu’”, al doilea un liceu. O fi deformatie profesionala, carciuma n-am gasit-o, dar la liceu Hyundai s-a dus intins. In semn de recunostinta, prima poza, un cadru largit, reprezinta liceul, Hyundai si 2004.
2004, solo
Uploaded with ImageShack.us
In continuare, inutilele mele incercari de a a lansa Migul. L-am impins din mai multe pozitii, inutil.
Totusi, dupa atata lucru mechanic, macar l-am adus la verticala:
Bun, acum, fara nici un fel de gluma, sa ne plecam impreuna capetele in memoria celor inscrisi pe obeliscul de pe postamentul avionului. ZBURATORI de Miguri, Il-28uri sau elicoptere, ei au murit pentru noi, astia nerecunoscatorii. Dumnezeu sa-i ierte si sa-i pomeneasca!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Doua avioane pozate acum cateva zile pe la Chiajna.
Doua avioane pozate acum cateva zile pe la Chiajna.
IMG_4408.JPG (251.8 KB; downloaded 8264 times)
IMG_4411.JPG (240.7 KB; downloaded 8264 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Cu putin "noroc", Romania putea trece pe locul 3 in lume la ceva.
Aoleu, I'm so sorry
Bine ca n'a fost Oops, I did it again
Cu putin "noroc", Romania putea trece pe locul 3 in lume la ceva.
Aoleu, I'm so sorry
Bine ca n'a fost Oops, I did it again
- rails
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
De remarcat şi engleza ,,bună" a controlorului de trafic, care la un moment dat zice ,,Aoleu Aegean!".
De remarcat şi engleza ,,bună" a controlorului de trafic, care la un moment dat zice ,,Aoleu Aegean!".
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Dr2005 wrote:Asta e mic copil. Ia uitati aici mostra de engleza "bună". Morala: nu zburati cu Air China!
De remarcat şi engleza ,,bună" a controlorului de trafic, care la un moment dat zice ,,Aoleu Aegean!".
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
O discutie despre incidentul de pe Otopeni:
http://www.liveatc.net/forums/atcaviati ... july-2011/
Cei care nu stiu romana isi vor petrece ceva timp incercand sa inteleaga semnificatia cuvantului "Aoleu" , pentru ei ar fi ca un fel de STENDEC.
O discutie despre incidentul de pe Otopeni:
http://www.liveatc.net/forums/atcaviati ... july-2011/
Cei care nu stiu romana isi vor petrece ceva timp incercand sa inteleaga semnificatia cuvantului "Aoleu" , pentru ei ar fi ca un fel de STENDEC.
- IAR80
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
IAR80
De fapt e Apollo Fox, mea culpa, apartine bazei particulare de la Sirna Tariceni si a fost amplasat acolo pentru propaganda aviatica.
mihaiatanasie wrote:Gabi23 wrote:
In fata clubului Bellagio, de pe Sos. Stefan cel Mare era astazi amplasat un apartat de zbor. Nu stiu insa ce model este...
Aerofox
De fapt e Apollo Fox, mea culpa, apartine bazei particulare de la Sirna Tariceni si a fost amplasat acolo pentru propaganda aviatica.
📖 Pagination options