MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 443708 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Baiu e ca trenul la 1 Mai vine din ambele directii si se duce in ambele directii de pe ambele linii. Asta e baiul, ca una scrie pe indicator si alta va fi pe teren.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Deocamdata va trebui sa va bazatzi pe anuntzurile facute de mecanic...pentru inceput...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Poate pentru "bobor", ca noi "profesionistii" nu avem nevoie de anuntul mecanicului ! Deabia astept schema de circulatie sa vad daca am avut dreptate sau nu cu cele 5 metrouri simultan in circulatie.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului Dominatrix

sab wrote:
Insa ce ar fi sa vedem o naveta 1Mai-Bazilescu si o transbordare acolo ?  :roll: Nimeni nu miza pe aceasta solutie...Naveta sa se faca de la linia 1, iar trenurile spre GdN2 sa se formeze de la linia 2...Pana la urma este mai corect asa decat sa se circule in ambele sensuri pe ambele linii, care ar fi fost o premiera mondiala, cred..
Nu inteleg de ce sa introduci  o transbordare suplimentara si total inutila. Adica investesti o gramada de bani in tunel dublu intre 1 Mai si Zarea ca sa circuli pe un singur fir? Nu are nici o logica. Oricum, vorbim de pomana: se va circula in dublu sens pe ambele fire, fara nici un fel de transbordare, asa cum e normal si firesc.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Se va circula absolut normal, fara nici o transbordare 'tembela'...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

"Absolut normal " este o "licenta poetica" pentru situatia data .. :lol:
Dominatrix wrote:
Nu inteleg de ce sa introduci  o transbordare suplimentara si total inutila. .

Normal si firesc era fiecare sens cu linia lui, dar cum nu se poate.... Ce facem noi este anormal si nefiresc, dar data fiind situatia, no comment. Mai exista vreun astfel de exemplu de circulatie in lume ?
Si transbordarea de la Eroilor era suplimentara, inutila si as spune...cam sado-maso pt calatori. ;)  Si totusi realitatea crunta ne-a aratat timp de 10 ani ca daca se vrea se poate...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Daca stau si ma gandesc profund situatia "anormala" este numai pentru cei care vor sa ia trenul de la "Jiului" si "1 Mai". Pentru restul (deci cei care coboara din metrou ) este intradevar absolut normala  8-)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

Normal ca de ei vorbim ..  Pentru restul ramane ca pana acum, iar pentru capatul de linie Bazilescu nu are importanta, atata timp cat are peron central. De acolo trenul nu poate merge decat catre GdN2 ;) Ei nu se pot trezi in alta directie decat cea dorita...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@sab:
Eu chiar nu te intzeleg...
Aceleasi 'elucubratzii' le-ai lansat si cand a fost cu 'circulatzia pe stanga' la Grigorescu...si conform celor prognozate de mine 'in contra' opiniilor tale nu am auzit nici macar 1 (unul) calator sa se planga...
Acum o reiei cu Bazilescu...si la fel de lipsit de temei...
Ce ti-ai fi dorit tu, sa nu dam drumul la circulatie cu calatori la doua statii terminate?
De ce si pentru ce?
Doar ca nu-tzi convine tzie ca imbarcarea se face de la ambele peroane si nu de la unul singur?????
Ia mai stai tata tu acasa si lasa-i pe cei doritori SA CIRCULE!
Chiar exagerezi, zau asa... :evil:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului Dr2005

Problema e că între 1 Mai şi Bazilescu o să se circule îm ambele sensuri pe orice fir, deci nu ai cum să ştii dacă metroul care e deja în staţie la Jiului va pleca spre Bazilescu sau spre Gara de Nord.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Vei stii pt inceput cf anuntzului mecanicului, vei stii apoi cf anuntzului facut la megafoanele din statzie si vei stii in final cf anuntzurilor facute prin sistemul dinamic de informare calatori, valabil si pt surzi pt ca va fi scris pe monitoare...
Doar nu e nevoie si de invitatzii scrise trimise prin posta... :mrgreen:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Si la urma urmei ( probabil ca nu voi mai interveni in aceasta problema ) daca te afli in situatia disperata de a fugi dupa metroul din statie si nu esti receptiv la anunturile facute, ramane clasica intrebare :
- Basarab ?
Si ti se va raspunde :
NU !. Spre parc.
Promit solemn ca este ultima mea aparitie la 'subiect'.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@andrei11:
te rog eu 'nu promite solemn' nimic, pt ca n-ai de ce...
Te rog sa ma iertzi daca dezvalui ceva 'personal' si anume ca tu-tzi doresti de mult aceasta linie, pt ca-tzi va fi de folos...
Singura 'promisiune solemna' valabila e ca intr-o saptamana te vei plimba la Bazilescu cu metroul si nimic altceva...
Si doar asa intre noi doi, punerea asta in functziune e cu dedicatzie si de la mine pentru tine 'in particoler'...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

subway guru wrote:
@sab:
Eu chiar nu te intzeleg...
Aceleasi 'elucubratzii' le-ai lansat si cand a fost cu 'circulatzia pe stanga' la Grigorescu...si conform celor prognozate de mine 'in contra' opiniilor tale nu am auzit nici macar 1 (unul) calator sa se planga...
Acum o reiei cu Bazilescu...si la fel de lipsit de temei...
Ce ti-ai fi dorit tu, sa nu dam drumul la circulatie cu calatori la doua statii terminate?

Te lansezi iar in afirmatii cam fara temei. Cand "s-a dat drumul" la NG-LdC (2008) si s-a discutat problema circulatiei pe stanga tu nu activai pe niciun forum. ;) . Tot ce am sustinut despre ce s-a facut acolo a fost ca este o improvizatie si ca se putea mai mult, dar s-a preferat (si in acel caz) solutia ieftina. Macar acolo se stia ca situatia este provizorie, iar racordul (si circulatia pe o linie in doua sensuri) a functionat doar cateva luni. In schimb nici tu si nici altcineva nu puteti "jura cu mana pe inima" ca in momentul in care s-a luat decizia sa se faca statia Bazilescu fara macaz stiati cu siguranta ca se va construi Laromet si/sau Straulesti si cat va dura provizoratul. Nici macar acum nu poti sa spui cu siguranta cat va dura aceasta situatie nefireasca (sau fireasca, in opinia ta). A fost ceva cam ca la poker, ati mizat pe o carte care putea sa apara sau putea sa nu apara. Intr-un fel poate ati vrut sa ''fortati mana'' acolo, cam ca la o 'cacialma', dar repet, nu aveati nicio siguranta ca linia va mai continua.
Nici pe departe nu am gandit vreodata sa nu dati drumul la circulatie. Tot ce am sustinut a fost si este sa se faca un lucru corect de la inceput, nu improvizatii. Atata si nimic mai mult. Iar pana acum n-ai venit cu niciun argument legat de costul acelui macaz, sa vedem si noi cam macar cat ar fi costat (asta daca s-a pus vreodata problema legata de costuri, tare imi este teama ca nu ). Ai avut o iesire la fel de virulenta  (cred ca "dincolo") si asta a fost singurul tau 'argument'. La fel si cu Gorjului, iesire virulenta ("era mai bine daca nu se facea ?") si...pauza argumente.
Iar despre NG-LdC, nu stiu cat ai calatorit tu cu metroul pe acolo cat era racord, eu am vazut oameni care doreau sa ajunga la NG si s-au trezit la Policolor si invers, cu toate anunturile si afisajele. Bineinteles ca nu au adresat plangere oficiala, tie sau oricui altcineva. Au spus cu voce tare sau in gand ce aveau de spus  :twisted:   si au coborat la prima statie. Bineinteles ca ei erau 'vinovati' ca n-au cascat ochii si urechile. Si cand au inceput sa se obisnuiasca, s-a dat drumul la M3, fara nicio pregatire, fara harti in ramele IVA, fara anunturi in statie, fara afisaj la peron, etc. Si uite asa oamenii care luau metroul de la NG peronul 3 se trezeau la Dristor in loc de 1 Decembrie, cum tocmai se obisnuisera. Dar repet, nu cred ca am discutat impreuna problema aceasta in perioada 2008-2009 cat a fost "dubla circulatie" la 1 Decembrie, singurul caz similar de pana acum.
(banuiesc ca la asta te referi, nu la circulatia pe stanga, care nu are importanta atata timp cat stii peronul, indiferent ca este circulatie pe stanga sau pe dreapta).
La fel ca si andrei11, promit sa fie ultima interventie pe tema asta. Sa asteptam inaugurarea si mai "vedem". Si nu te mai enerva atat, nu "face bine la sanatate'', iar romanii sunt un popor tolerant si forumurile sunt (si) pentru discutii, nu numai pentru 'aplauze si ovatii' pentru inaugurari de lucrari incepute in 1989, inaugurari anuntate in fiecare an si amanate mereu .. ;)

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420920 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use