Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Siguranța rutieră

680 posts, 201377 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Siguranta rutiera Dominatrix

Tom wrote:
Din lista asta, Romania se situeaza sub tarile baltice, Croatia, Bulgaria, Slovacia si Polonia ca si sub tarile ex-sovietice si Turcia.
Cred ca pe wikipedia e o lista mai veche. Iata lista centralizata pe anul 2010. Sursa: European Transportation Safety Council (ETSC).
ETSC_traffic_related_deaths.jpg (42.95 KB; downloaded 7016 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Dr2005

Am văzut cum conduc grecii şi bulgarii, chiar mi s-a părut o junglă mai mare decât la noi...

Se vorbea mai sus de condusul agresiv... într-adevăr, el nu vine de la instructor, la şcoala de şoferi rar mergi cu peste 40 km/h (cel mult cu 50 dacă instructorul e mai nebun şi drumul drept, neted şi liber), pentru că, oricum, dacă la examenul de traseu i se pare miliţianului că te bagi prea cu tupeu, te trânteşte imediat. Problema e că, după ce termini şcoala, oricâte semne îţi pui în parbriz, nu mai e lângă tine instructorul să te tempereze şi să se ia în gură cu bizonii care-ţi taie faţa sau nu-ţi dau prioritate. Deci trebuie să te descurci cu ei, aşa că singura soluţie e să ai mai mult tupeu ca ei... altfel, dacă mergi cu 50 km/h (deci V.max admisă) şi nu are loc de tine vreo maşină de şmecheri, ăia în prima intersecţie pot să-ţi ia faţa, să coboare cu bâtele de baseball şi, în cel mai fericit caz, scapi cu oglinzile sparte şi tabla îndoită (după cum au păţit nişte colegi acum vreo 2 ani pe Splaiul Independenţei, pe la Eroilor), iar în cel mai nefericit caz îţi petreci următoarele luni la urgenţe.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Tom

Alea sunt cazurile nefericite. Cazurile fericite sunt cand toti dau din gura si pleaca mai departe. Cazurile mai "fericite" sunt altele, nu le pot spune aici sau in public, tot ce pot spune e ca in final bizonul isi cere scuze, personal sau prin intermediul parintilor si e fericit ca nu a stricat nimic si promite sa nu mai faca. Cazul nefericit pentru ei e sa si-o ia cu propria lor bata. S'a mai dat unul jos din masina la un pieton care traversa pe zebra si a ajuns la spital. Am fost socat acum 25 ani cand am citit cum in Brazilia doi soferi s'au impuscat reciproc in inima dintr'un conflict in trafic. Evident, amandoi au murit. Maine nu va mai trebui sa te duci pana la Sao Paulo pentru asemenea spectacole.

 


Re: Siguranta rutiera Goldmund

Ai dreptate, Tom, caracterul omului conteaza in orice situatie(si la volan)ca si infrastructura(daca e proasta, sunt mai multe accidente- e normal, adica nu e normal sa fie asa), insa eu am vrut sa scot in evidenta un alt aspect pe care eu l-am descoperit abia in Germania:instructori auto  de un calm fantastic, dar si buni pedagogi, corecti(normal ca nu injura sau insulta pe nimeni) si te invata in orice situatie circulatia defensiva(la volan doar "impotentii sau cei cu probleme sexuale vor sa se impuna in intersectie"-chiar am citit un studiu in acest sens de curand...)Pe mine m-a invatat unul de un calm iesit din comun si ce am invatat de la el nu am uitat nici pana azi...
Daca ar fi un clasament al criteriilor pentru siguranta rutiera, as pune pe primul loc starea infrastructurii si a masinilor care circula...

 


Re: Siguranta rutiera iliutu

@Nightwolf

In legatura cu podul m-am gandit si va dau dreptate: nu este o intersectie propriuzisa, si aici este greseala celor din Comisia de sistematizare cred, care au vrut sa permita celor de pe pod sa poata face dreapta pe Cuza, dar nu au ales corect solutia. Si mai sunt multe astfel de exemple ...

Aici am o nedumerire mai veche: atat CT (cedeaza trecerea) cat si STOP au aceiasi semnificatie finala: sa acorzi prioritate celui care are drept de trecere, dar difera modalitatea de realizare, iar prioritatea este sau nu este, fara inflexiuni mai prioritar sau mai putin. Pe de alta parte, daca vrei sa schimbi banda (si in cazul de mai sus) trebuie sa acorzi prioritate. Putem dezvolta discutia cu cazuistica Dvs. ?

De obicei incerc sa fiu OK in trafic, dar mai fac si nefacute. De asta incerc sa gasesc si sa folosesc idei bune de aplicat cand sunt la volan.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Tom

Acum exact 33 ani....




Pentru mai multe informatii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Los_Alfaques_Disaster
Articolul e mare parte si contributia mea :twisted:

 


Re: Siguranta rutiera andrei11

Referitor la anvelopele de vara / iarna.
In vremuri imemoriale cand am dat si eu "pentru carnet" la scoala de soferi te invata, printre altele, sa faci o pana de cauciuc, sa schimbi un bec ( bine, la anumite tipuri de masini actuale trebuie sa demontezi juma de masina ca sa schimbi un bec ), sa controlezi nivelul uleiului, lichidului de frana, presiunea in anvelope, etc.
Eu am vrut sa atrag atentia aici asupra unei false concluzii care incolteste in mintea reporterilor de ziar sau al altor cititori / soferi amatori, si anume ca daca esti dotat cu anvelope de iarna ai scapat de toate necazurile, ceea ce este fals aproape in totalitate. Intr-adevar o anvelopa de iarna poate face diferenta in anumite situatii, dar nu te scuteste de necazuri daca confunzi vara cu iarna. Majoritatea celor care au citit diversele articole din publicatii "usoare" pe aceasta tema asta au inteles, ca daca ai anvelope de iarna ai scapat de griji. Sper ca am fost inteles.

 


Re: Siguranta rutiera macheta218

Ce se intampla cand nu se respecta regulile de circulatie    



 


Re: Siguranta rutiera Dominatrix

Cred ca problema vine de la faptul ca in America, tramvaiul, chiar in "hainele" moderne de metrou usor (LRT), nu e un mijloc de transport folosit pe scara larga, si ca atare soferii nu sunt in general obisnuiti sa imparta carosabilul cu el. De aici si numarul relativ mare de accidente. Cu atat mai mult cu cat majoritatea sistemelor moderne de LRT din America sunt in general complet separate de traficul rutier cu care se intersecteaza la nivel in general numai in intersectii mai importante, deci implementarea e foarte diferita de conceptul european de tramvai. Sunt si exceptii: Toronto, San Francisco, Boston, Philadelphia etc. care au avut capete mai luminate care nu au renuntat niciodata la tramvai, si unde acest mijloc de transport in varianta "clasica", cu cale de rulare neseparata de trafic, e parte din cotidian.

 


Re: Siguranta rutiera Dominatrix

Cele mai periculoase străzi din Bucureşti şi cele 4 intersecţii "mortale". Vezi pe unde trebuie să circuli prudent

Viteza, neacordarea de prioritate şi traversarea neregulamentară a pietonilor sunt printre primele cauze generatoare de accident în România. În primele nouă luni ale anului, au murit 1.454 de oameni în accidentele rutiere.

Potrivit datelor furnizate de Poliţia Rutieră, cea mai periculoasă stradă din Bucureşti este Şoseaua Colentina din sectorul 2. Aceasta este artera cu cel mai mare număr de accidente grave produse în primele 9 luni ale acestui an. Conform datelor de la Brigada Rutieră, pe această arteră au avut loc 20 de evenimente rutiere, soldate cu doi morţi şi 19 răniţi grav.


Pe locul al doilea se află tot o stradă din sectorul 2. Este vorba de Şoseaua Pantelimon, cu 16 accidente grave, 3 morţi şi 15 răniţi grav.

Cu 15 accidente grave pe locul al treilea în topul străzilor cu cele mai multe accidente grave se află Drumul Taberei, din sectorul 6. Pe acaestă arteră au murit 3 oameni şi au fost răniţi alţi 12, în primele 9 luni ale acestui an.

Calea Rahovei din sectorul 5 şi Şoseaua Bucureşti-Ploieşti din sectorul 1 au câte 14 accidente grave, în urma cărora au murit câte 3 oameni. Şoseaua Bucureşti-Ploieşti are însă 15 răniţi grav, iar Şoseaua Rahovei, are 12 răniţi grav.

Pe Bulevardul Ghencea, din sectorul 6 s-au produs, în primele 9 luni, ale acestui an, 11 accidente grave care au avut ca urmare moartea a cinci oameni şi rănirea gravă a altor 8.

Şoseaua Mihai Bravu din sectorul 3 al Capitalei are 10 accidente grave înregistrate în perioada ianuarie-septembrie 2011. Un om a murit şi 9 au fost grav răniţi în urma acestor evenimente.

Pe Şoseaua Olteniţei, din sectorul 4 s-au produs 9 accidente grave, soldate cu decesul unei persoane şi rănirea gravă a altor 9. Tot în sectorul 4, pe Soseaua Vitan Bârzeşti s-au produs 6 accidente, cu 2 morţi şi 4 răniri grav.

În primele 9 luni ale acestui an, pe Bulevardul Unirii, în sectorul 3, s-au întâmplat 4 accidente, în urma cărora au fost 2 morţi şi 2 persoane rănite grav. Şi tot 4 accidente s-au produs şi pe Bulevardul Lascăr Catargiu, în sectorul 1. În urma acestora au murit 2 oameni şi 2 au fost grav răniţi.

Ultima în topul celor 12 străzi criminogene este Şoseaua Antiaeriană din sectorul 5 al Bucureştiului. În urma acestora au murit 2 oameni şi unul a ajuns la spital în stare gravă.

Intersecţii criminale

Printre intersecţiile cele mai periculoase se află, potrivit statisticilor cea dintre Şoseaua Colentina şi Doamna Ghica. În primul trimestru al acestui an s-au produs 9 acindente, în urma cărora au fost rănite grav 6 persoane.
Pe locul al doilea se află intersecţia dintre Şoseaua Kiseleff şi strada Primo Nebiolo. Aici s-au produs 6 accidente, în urma cărora un om a murit şi alţi 5 au fost grav răniţi, numai în primul trimestru al anului.
A treia intersecţie este cea dintre Bulevardul Eroilor şi Splaiul Independenţei. Cu 7 accidente şi 8 răniţi, iar pe locul al patrulea se află cea dintre străzile IC Brătianu şi Gabroveni, cu 6 accidente şi 6 răniţi în primul trimescru al anului 2011.

http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 42723.html

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Tom

Era mai interesant daca statistica era realizata si pe tipurile de accidente sau cauza lor si cate procente il detine fiecare cauza de accidente. Sunt aproape sigur ca in Colentina e vorba de traversari neregulamentare sau neacordare de prioritate pietonilor, daca sunt 20 accidente si 21 victime (incluzand ranitii). La fel si Pantelimon cu 16 accidente si 18 victime (inclusiv ranitii). La fel si Mihai Bravu.
In rest s'ar putea sa fie vorba mai mult de viteza sau neacordare de prioritate intre vehicule.
Spun ca e interesant de vazut asta pentru a se vedea cu cat s'ar putea reduce numarul accidentelor prin separarea sensurilor de mers si preferabil si a caii de rulare a tramvaiului de restul traficului, precum si semaforizarea (cu buton) a tuturor trecerilor de pietoni din zone cu trafic (auto sau pietonal) intens.

 


Re: Siguranta rutiera Dominatrix

Ce trebuie să ştii pentru a nu rămâne blocat în Bucureşti

Puteţi scăpa de calvarul de a deveni prizonier în maşina personală sau în mijloacele de transport în comun dacă ştiţi ce intersecţii se aglomerează şi când. Poliţiştii au făcut câteva calcule.

În Bucureşti sunt 830.000 de posesori de permise de conducere şi sunt înmatriculate peste 1.100.000 de maşini. Şeful Brigăzii de Poliţie Rutieră (BPR) a Capitalei, comisarul şef Nicu Dragoş, a explicat, pentru EVZ, cine sunt cei responsabili pentru producerea accidentelor, dar şi de ce se circulă haotic în oraş.

Pietonii, o problemă

Din datele poliţiştilor de la Rutieră, centralizate pentru primele nouă luni ale acestui an, reiese că indisciplina pietonilor a dus la multe dintre accidentele înregistrate.

"În acest an, am dat peste 20.000 de amenzi pietonilor pentru că nu folosesc locurile de traversare special amenajate. Dar nici şoferii nu acordă pioritate pietonilor tot timpul. Am fost nevoiţi să reţinem 6.000 de permise conducătorilor auto care nu au acordat prioritate pietonilor şi peste 500 de permise de conducere pentru depăşirea limitei legale de viteză", a explicat comisarul Nicu Draşoş.

Traversarea haotică a pietonilor şi neacordarea de prioritate au fost primele cauze care au generat accidentele rutiere.

Accidente miercuri şi sâmbătă

Agenţii de la Rutieră spun că, în zilele de miercuri şi sâmbătă, s-au înregistrat de la începutul anului, cele mai multe accidente de circulaţie. "De asemenea, am constatat că, în luna februarie, de regulă, se înregistrează cele mai multe accidente. În această lună au fost 12 morţi", a mai precizat comisarul Dragoş. Iar pe Şoseaua Colentina, din sectorul 2, au fost, în acest an, cele mai multe accidente, soldate cu doi morţi şi 19 răniţi grav. Pe "harta neagră" îi urmează Drumul Taberei, cu 15 accidente.

1.000 de şoferi turmentaţi

Situaţia arată că, în acest an, numărul accidentelor a scăzut, faţă de 2010. Anul acesta, în primele nouă luni, au fost 659 de accidente, cu 7,05% mai puţine faţă de anul trecut. Au decedat 59 de persoane, cu 22, 36% mai puţine faţă de anul trecut, şi 653 de persoane rănite, mai puţine cu 4,53%. "Sunt aproape 1.000 de permise reţinute în cursul acestui an şoferilor care au condus după ce au consumat alcool. În plus, sunt patru şoferi depistaţi că au consumat droguri", a explicat comisarul Nicu Dragoş.

INTERVIU

Câte limbi străine cunosc poliţiştii de la Rutieră, care este cea mai mare problemă a agenţilor de circulaţie, la câţi dintre colegi a "tăiat" amenzi. Sunt câteva dintre lucrurile pe care le-am aflat de la şeful Brigăzii de Poliţie Rutieră a Capitalei, comisarul şef Nicu Dragoş.

EVZ: Anul trecut spuneaţi că cele mai multe accidente rutiere sunt provocate de pietonii care traveresează neregulamentar. Anul acesta este aceeaşi situaţie? Ce măsuri aţi luat?
Nicu Dragoş: Da, în continuare, pietonii rămân cea mai indisciplinată categorie de participanţi la trafic, chiar dacă numărul accidentelor este în scădere. Am constatat că pietonii, într-o aglomeraţie urbană, circulă extrem de haotioc. În primele nouă luni ale acestui an am aplicat peste 20.000 de amenzi pietonilor. Ne-am concentrat pe această problemă pentru că din cele 230 de accidente rutiere grave, care au avut cauză traversările neregulamentare, în primele nouă luni ale anului, deşi sunt cu 13 mai puţine faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, au avut ca urmare 26 de morţi şi 206 răniţi grav.

Situaţia arată că numărul accidentelor a scăzut. Anul acesta, în primele nouă luni, au fost 659 de accidente, cu 7,05% mai puţine faţă de anul trecut. Au decedat 59 de persoane, cu 22, 36% mai puţine faţă de anul trecut, şi 653 de persoane rănite, mai puţine cu 4,53%.

După accidentul în care a fost implicat Andrei Andronie, fiul cunoscutului om de afaceri din Bucureşti, poliţiştii au fost criticaţi de unii că o parte din vină ar fi avut-o şi poliţiştii care l-au urmărit. Au procedat corect poliţiştii?
Da, categoric. Nu ei au fost de vină pentru producerea accidentului şi nu este normal ca ei să nu facă ceva în cazul în care au în faţă un şofer care încalcă legea.

Sunt mulţi şoferi care urcă băuţi la volan? Dar care consumă droguri? Cum îi testaţi pe cei care sunt drogaţi şi ce sancţiuni li se aplică acestora?
Aici trebuie să distingem că şoferii care sunt depistaţi cu o concentraţie de 0,40 alcool în aerul expirat primesc o contravenţie. Iar o alcoolemie mai mare de 0,40 reprezintă infracţiune. Aceştia sunt conduşi apoi la Institutul Naţional de Medicină Legală(INML), unde li se recoltează probe de sânge, ale căror rezultate sunt de folos la întocmirea dosarului penal. Sunt aproape 1.000 de permise reţinute în cursul acestui an şoferilor care au condus după ce au consumat alcool.

În plus, sunt patru şoferi depistaţi că au consumat droguri în cursul acestui an. Avem un parteneriat cu Agenţia Naţională Antidrog(ANA) de la care luăm teste de salivă, cu ajutorul cărora, în aproximativ 10 minute, putem afla dacă persoana respectivă a consumat droguri. Evident că şoferul este condus apoi la INML, unde i se ia probă de urină şi sânge. Dar testele de salivă au doar o valoare orientativă.

Câţi poliţişti au fost reţinuţi pentru luare de mită, anul acesta?
Un poliţist care a primit mandat de 30 de zile, este cazul recent mediatizat, şi încă unul, cu mai mult timp în urmă, reţinut tot de Direcţia Generală Anticorupţie(DGA).

Dumneavoastră câţi aţi sancţionat?
Eu am amendat şase subalterni care nu aveau centura de siguranţă pusă. Atâta timp cât ei au pretenţia ca alţi şoferi să o poarte şi, mai mult, îi sancţionează pe alţii, am considerat că şi eu trebuie să o fac. Le-am tăiat amenzi. Dar pe linie administrativă, deci pentru cei care îşi încalcă atribuţiile de serviciu au fost sancţiuni puţine. Ponderea e mică dar asta nu înseamnă că nu suntem exigenţi.

Poliţiştii îi pot sancţiona şi pe administratorii drumurilor. Acestora le-au dat  amenzi poliţiştii? Pentru ce?
S-au dat amenzi, cele mai multe pentru nesemnalizarea lucrărilor. Dar colaborarea cu administratorii drumurilor şi cu firmele s-a îmbunătăţit pentru că se fac întâlniri cam de două ori pe an, în care ne punem la curent cu ultimele reglementări în domeniu.

Agenții de circulaţie din Bucureşti cunosc limbi străine?
Cei mai mulţi cunosc engleza. Unii cunosc engleza şi franceza. Dar cert este că se descurcă să chestioneze un străin sau să-l îndrume prin oraş. Oricum, se derulează şi cursuri de perfecţionare pentru aceştia.

Vă plac bancurile cu poliţişti? Câte ştiţi?
Da, îmi plac, unele mă amuză foarte tare. Ştiu multe, dar nu le spun...

Noaptea, în Bucureşti, pe Dorobanţi, băieţii de bani gata mai organizează "liniuţe"?
A scăzut numărul sesizărilor prin 112 sau 9544 în care sunt semnalate astfel de întreceri. În urmă cu trei ani se mai organizau. Se adunau câte 50 de şoferi, de exemplu. Dar acum, nu. Se mai fac întreceri spontane. Şoferii îşi mai fac semne la semafor şi vor să vadă cine porneşte primul. Acestora li se ridică certificatele de înmatriculare. Avem cazuri în care au tunat maşinile şi acestea au devenit foarte zgomotoase. În cazul acestora am ridicat certificatele de înmatriculare şi le-au recuperat după ce au venit cu maşina refăcută.

Câţi şoferi care susţin examenul pentru redobândirea permisului de conducere îl pică?
Cam 30% dintre aceştia pică examenul. Câștigul este că apoi citesc Ordonanţa 195, cea intrată în vigoare recent.

Pentru motociclişti se pot lua mai multe măsuri de siguranţă în această perioadă, având în vedere că este mai riscant să conduci în condiţii meteo de iarnă?
Legea nu prevede acest lucru, dar sunt mult mai puţini motociclişti care circulă acum. Probabil că sunt conştienţi de riscuri.

Când vor avea poliţiştii de la Rutieră camere video montate pe maşini?
Sincer, nu ştiu.

Cât ar trebui să fie cea mai mare sancţiune pentru şoferi, în opinia dumneavostră? Şi pentru ce?
În primul rând, pentru viteză. Aş suspenda permisul pentru şase luni şi aş da o amendă mare... apoi pentru alcool şi pentru neacordarea de prioritate aş aplica sancţiuni mai dure.

Aţi primit vreodată amenzi de la agenţii de circulaţie?
Da, am primit. Eram în Academia de Poliţie şi am primit o amendă pentru că nu purtam centură. Dar nu am mai încălcat regulile din alt motiv- când m-am angajat la Rutieră, imediat după ce am terminat Academia, am fost trimis prima oară la un accident cu victime, ceea ce m-a impresionat foarte tare. Era un accident cu un tânăr care a decedat. În momentele acelea mi-am dat seama că nu purtase centură...

Mai există controlul de rutină?
Nu. Opreşti un şofer cu un motiv. Bine, se pot face filtre cu un anumit scop, să cauţi un infractor de pildă... dar acolo este o altă situaţie şi toate maşinile se verifică.

Care sunt cele mai mari probleme ale poliţiştilor din teren? Când au loc cele mai multe accidente?
Indisciplina pietonilor. Nu folosesc locurile de traversare special amenajate, aşa cum am mai spus, am dat peste 20.000 de amenzi pietonilor. Apoi neacordarea priorităţii pietonilor. Am fost nevoiţi să reţinem 6.000 de permise de conducere şoferilor care nu au acordat prioritate pietonilor şi peste 500 de permise de conducere pentru depăşirea limitei legale de viteză. Primele două fiind şi cauzele care au generat cele mai multe accidente rutiere în primele nouă luni ale acestui an. Cele mai multe accidente se înregistrează în zilele de miercuri şi sâmbătă. De asemenea, am constatat că în luna februarie, de regulă, se înregistrează cele mai multe accidente. Au fost în această lună 12 morţi

Câţi şoferi contestă în instanţă sancţiunile aplicate de poliţiştii de la rutieră?
Cam 2,7% dintre procesele verbale sunt contestate în instanţă. Din totalul acestor contestaţii, cam 75-80% sunt câştigate de Poliţia Rutieră.

Aveţi idee câte maşini circulă în Bucureşti?
Sunt 830.000 de posesori de permise de conducere în Bucureşti şi sunt înmatriculate peste 1.100.000 de maşini.

Cât timp îi ia unui şofer să parcurgă distanţa de la km 0 până în cartierul Pipera?
Depinde de intervalul orar. De regulă, în Bucureşti, cele mai multe intersecţii se aglomerează între orele 07.00-09.30 şi între 16.30-19.30.

ARTERE PLINE

Orele şi zonele aglomerate. Unde se aud claxoane

Sectorul 1

Între Piaţa Universităţii şi Piaţa Victoriei se aglomerează, în special, între orele 07.00-10.00;
Pe Şoseaua Bucureşti Ploieşti, între Pasajul Băneasa şi Piaţa Presei Libere, cele mai multe maşini trec între orele 07.00- 09.30;
Bulevardul Mărăşti, între Ion Mihalache- Averescu, 07.30- 09.30;
Între Piaţa Victoriei şi Piaţa Universităţii este mai aglomerat între orele 17.00-20.30;
Între Piaţa Revoluţiei şi Bd. Regina Elisabeta pe Calea Victoriei se aglomerează între 17.00- 20.30;
Bd. Iancu de Hunedoara- Pasajul Victoriei către pasajul Basarab, între 17.00-20.30;
Sectorul 2

Şos. Colentina, între Şos. Fundeni şi str. Ziduri Moşi, în întervalul orar 07.00-10.00;
Pantelimon-Morarilor şi Iancului, între 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Ştefan cel Mare-Lizeanu şi Cal.Floreasca, între 07.00-10.00;
> M.Bravu- Bd.Ferdinand I, între 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Ferdinand I- Pantelimon, între 07.00-10.00 şi 15.00-18.00 ;
Barbu Văcărescu-Lacul Tei, 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Colentina-Ştefan cel Mare, 07.00-10 şi 15.00-18.00;
Sectorul 3

Piaţa Unirii, între orele 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Sf.Vineri-Corneliu Coposu, între orele 15.00-18.00;
Unirii-I.C.Brătianu şi Colţea, între 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Mircea Vodă-C.Coposu, între 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Mihai Bravu-Baba Novac, 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Calea Victoriei-Doamnei, între 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
L.Rebreanu-N. Grigorescu, între 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Spl. Independenţei-Cal. Victoriei -07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Mihai Bravu- Splaiul Unirii, între 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Mircea Vodă-Unirii, între 07.00-10.00 şi 15.00-18.00;
Sectorul 4

Piaţa Sudului, între orele 07.00-09.00 şi 16.30-19.30
Bd. Dimitrie Cantemir-Bd. Mă răşeşti, 07.00-09.30 şi 16.30- 19.30;
Şos. Olteniţei- Bd. C-tin Brâncoveanu: 07.00-09.30; Şos. Olteniţei- Şos.Giurgiului: 07.30-09.30 şi 16.30-19.30;
Bd. Unirii-Bd. Regina Maria: 07.00-09.30, 16.30-19.30;
Splaiul Independenţei-Str. Halelor: 07.00-09.30, 16.30-19.30; > Pod Timpuri Noi: 16.30-19.30;
Bd. D.Cantemir-Bd.Gheorghe Şincai: 07.00-09.30;
Sectorul 5

Calea 13 Septembrie-str. Drumul Sării: 16.30-19.30;
Calea 13 Septembrie-str. Se bastian: 07.00-09.30-16.30- 19.30;
Calea 13 Septembrie-Şos. Progresului:07.00-09.30;
Calea 13 Septembrie-str. Tudor Vladimirescu: 07.00-09.30;
Şos.Progresului-str. Răzoare: 07.00-09.30, 16.30-19.30;
Calea Rahovei-str. Buzoieni: 16.30-19.30;
Sectorul 6

Bulevardul Iuliu Maniu, între Valea Cascadelor şi Bd.V. Milea- Bd.Geniului: orele 07.30-09.30 şi între 15.00-18.00;
Şoseaua Virtuţii, între str. Lujerului şi Podul Grant: 07.30- 09.30;
Bd. Vasile Milea, între pasajul Basarab şi Bd. Iuliu Maniu: 17.00- 20.30;
Şos Cotroceni, între Pod Cotroceni şi Bd. Geniului: între orele 17.00-20.30;
Bd. Iuliu Maniu între Bd. Geniului şi Apaca, între 17.00-20.30;
Bd. Iuliu Maniu, între Piaţa Gorjului şi ieşirea la A1, în special între orele 17.00-20.30.

http://www.evz.ro/detalii/stiri/ce-treb ... 56483.html

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

# mihai_atanasiu Te contrazic in cel mai categoric mod. Astazi 27 Decembrie in Piata Iancului s-au ridicat masini in draci desi circulatia este superlejera, parca ar fi week - end. Asadar unii chiar lucreaza, si chiar cu zel  :x

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului LArSON

Daca erau parcate pe interzis, atunci sa se ridice, primesc. (Nu n-am masina :D )

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use