Topic: Discuții diverse
4065 posts, 997198 views
📖 Pagination options
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
SprinterXP
Pe 4622 o vad zilnic in 253. Ar fi mare risipa daca cateva masini ar face excusiv trasport de personal.
O poza cu 4622 facuta acum doua luni.
Pe 4622 o vad zilnic in 253. Ar fi mare risipa daca cateva masini ar face excusiv trasport de personal.
O poza cu 4622 facuta acum doua luni.
4622 - 143 - 3.03.2011 (1024x768).jpg (424.18 KB; downloaded 2156 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Axel
4622 o vad aproape zilnic circuland dar nu pe o linie fixa.
6264 am avut noroc in 2009 s-o prind in linia 304, dar de atunci numai stiu nimic de ea, dar sunt sigur ca o gasesti in 331/331 BIS, 123 sau 182.
In aceste 3 linii are autobaza Nordului Mertanele din seria 625x-626x turate cel mai mult.
autob368 wrote:
#4622 - Autobaza Floreasca (linia 826)si #6264 - Autobaza Nordului (linia 811) fac exclusiv transport personal? Intreb fiindca nu prea le-am vazut la traseu. Ma refer in special la autobuzul de la Floreasca. Celios, ceva informatii?
4622 o vad aproape zilnic circuland dar nu pe o linie fixa.
6264 am avut noroc in 2009 s-o prind in linia 304, dar de atunci numai stiu nimic de ea, dar sunt sigur ca o gasesti in 331/331 BIS, 123 sau 182.
In aceste 3 linii are autobaza Nordului Mertanele din seria 625x-626x turate cel mai mult.
4622-261.JPG (92.08 KB; downloaded 2139 times)
6264-304.JPG (97.43 KB; downloaded 2136 times)
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
6264 era aseara in linia 123. Cam pe aici isi face veacul, alaturi de titularele 6259 si 6263.
Axel wrote:autob368 wrote:
#4622 - Autobaza Floreasca (linia 826)si #6264 - Autobaza Nordului (linia 811) fac exclusiv transport personal? Intreb fiindca nu prea le-am vazut la traseu. Ma refer in special la autobuzul de la Floreasca. Celios, ceva informatii?
4622 o vad aproape zilnic circuland dar nu pe o linie fixa.
6264 am avut noroc in 2009 s-o prind in linia 304, dar de atunci numai stiu nimic de ea, dar sunt sigur ca o gasesti in 331/331 BIS, 123 sau 182.
In aceste 3 linii are autobaza Nordului Mertanele din seria 625x-626x turate cel mai mult.
6264 era aseara in linia 123. Cam pe aici isi face veacul, alaturi de titularele 6259 si 6263.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
4622 era ieri turul 5 in 253, insa am inpresia ca soferul de la sch 2 este in concediu.Vineri era la sch 2 cu ea in 253 titularu de la sch2 a lui 6271 care si el am inpresia ca este rezerva luna aceasta. Luna aceasta cam pe aici gasiti toate masinile din seria 46XX de la Floreasca.
PS. Am uitat sa spun ca cel de la sch1 mai face din cand in cand si servicul de noapte.
4622 era ieri turul 5 in 253, insa am inpresia ca soferul de la sch 2 este in concediu.Vineri era la sch 2 cu ea in 253 titularu de la sch2 a lui 6271 care si el am inpresia ca este rezerva luna aceasta. Luna aceasta cam pe aici gasiti toate masinile din seria 46XX de la Floreasca.
PS. Am uitat sa spun ca cel de la sch1 mai face din cand in cand si servicul de noapte.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
In autobaza Titan astazi s-a facut ITP la aproximativ toate RDS existente in dotare si anume 28(din cate am auzit), plus inca vreo 4 care mai aveau valabil ITP.Oare ni se pregateste ceva?Eu cred ca da, dar oare ce?
In autobaza Titan astazi s-a facut ITP la aproximativ toate RDS existente in dotare si anume 28(din cate am auzit), plus inca vreo 4 care mai aveau valabil ITP.Oare ni se pregateste ceva?Eu cred ca da, dar oare ce?
- autob368
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
autob368
Daca spui ca s-a facut ITP-ul pentru 28 de Rocaruri inseamna ca domnul director Crit(a) a revenit la sentimente mai bune fata de aceste masini si vor circula in contiinuare. Desi sa fiu sincer mi se par foarte putine... dupa socotelile mele ar mai putea circula fara probleme cel putin 60 de Rocar. La DAF-uri nu stiu exact situatia, dar si Iveco ar putea reactivate.... este evident ca ar mai salva cateva linii "secundare" .
Daca spui ca s-a facut ITP-ul pentru 28 de Rocaruri inseamna ca domnul director Crit(a) a revenit la sentimente mai bune fata de aceste masini si vor circula in contiinuare. Desi sa fiu sincer mi se par foarte putine... dupa socotelile mele ar mai putea circula fara probleme cel putin 60 de Rocar. La DAF-uri nu stiu exact situatia, dar si Iveco ar putea reactivate.... este evident ca ar mai salva cateva linii "secundare" .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Una din următoarele:
1) Criţ a revenit la sentimente mai bune, mai ales că s-au cam terminat concediile în care au fost băgaţi cu forţa şoferii şi 300 de echipe de şoferi la 200 de maşini cam dă cu minus (iar dacă face concedieri, îi sar sindicatele în cap)
2) Se pregăteşte reînfiinţarea unor linii preorăşeneşti, tot din motivele de la punctul 1
3) S-a renunţat la ideea cu Daf-urile reactivate
4) Se pregăteşte vânzarea autobuzelor
5) Trebuie să trăiască din ceva şi secţia care face ITP-uri
Tare îmi e să nu fie punctul 5), că atunci ar fi furt pe faţă.
Una din următoarele:
1) Criţ a revenit la sentimente mai bune, mai ales că s-au cam terminat concediile în care au fost băgaţi cu forţa şoferii şi 300 de echipe de şoferi la 200 de maşini cam dă cu minus (iar dacă face concedieri, îi sar sindicatele în cap)
2) Se pregăteşte reînfiinţarea unor linii preorăşeneşti, tot din motivele de la punctul 1
3) S-a renunţat la ideea cu Daf-urile reactivate
4) Se pregăteşte vânzarea autobuzelor
5) Trebuie să trăiască din ceva şi secţia care face ITP-uri
Tare îmi e să nu fie punctul 5), că atunci ar fi furt pe faţă.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Dr2005 wrote:Apropo de asta, imi amintesc de un episod ca in filmele cu prosti din vara lui 2008 inainte de retragerea finala a autobuzelor Ikarus 260. La mai multe autobuze de la Ferentari se facuse ITP recent, se inlocuise tapiteria scaunelor acolo unde fusese smulsa sau taiata, se inlocuisera anvelopele si neoanele din salon, toate becurile arse de far si stopuri, si toate garniturile de usi. Dupa ce s-au facut toate astea, au mai circulat vreo cateva saptamani, dupa care s-au taiat.
Tare îmi e să nu fie punctul 5), că atunci ar fi furt pe faţă.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Din cate am inteles de la unii soferi varianta cu vanzarea de autobuze nu prea este valabila deoarece odata vandut autobuzul si radia,t ITP nu mai este valabil.Eu unul as vrea sa fie varianta cu infiintarea preorasenestilor mai ales ca se apropie alegerile locale,deci reapare RATB .As prefra si varianta cu reactivarea lor pentru Bucuresti pentru ca sincer m-am saturat sa tot vad numai viteza de 50 la f\toate Mercedes ramase
Din cate am inteles de la unii soferi varianta cu vanzarea de autobuze nu prea este valabila deoarece odata vandut autobuzul si radia,t ITP nu mai este valabil.Eu unul as vrea sa fie varianta cu infiintarea preorasenestilor mai ales ca se apropie alegerile locale,deci reapare RATB .As prefra si varianta cu reactivarea lor pentru Bucuresti pentru ca sincer m-am saturat sa tot vad numai viteza de 50 la f\toate Mercedes ramase
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Rocarurile sunt limitate (mecanic, prin scoaterea treptei a 4a de la cutia de viteze) la vreo 65 km/h. E drept, e mult mai bine decât Citaro,iar la orele serii se simte. Problema e că cine face itinerariile nu ştie că viteza maximă în oraş e 50 km/h pe majoritatea drumurilor şi 60 km/h pe unele artere mai largi, aşa că toate sunt făcute pentru un mers cu vreo 20 - 25 km/h. Mă uitam la 385... duminica se merge cu 20 km/h şi oprit la culoarea verde a fiecărui semafor. Tot se strâng câte 2 maşini la Piaţa Sfânta Vineri, deşi intervalul între ele e de vreo 10 minute, iar acolo nu au staţionare.
În schimb, pe 453 noroc că sunt puţine curse, că mereu se întârzie câte 5 minute (minim) la semicursă, chiar dacă treci ca vântul (cât îţi permite Şos. Măgurele, care e un fel de Drumul Săbăreni 2, ba mai e şi o groapă sub asfalt în care o să pice în curând un camion sau autobuz) şi fără să opreşti în staţii, de singura soluţie să recuperezi e să tai din pauza de masă. Acum sunt 36 de minute pe semicursă, la Dac-uri erau 45 de minute Poate problema timpului de parcurs s-ar putea rezolva prin refacerea Şos. Măgurele.
Rocarurile sunt limitate (mecanic, prin scoaterea treptei a 4a de la cutia de viteze) la vreo 65 km/h. E drept, e mult mai bine decât Citaro,iar la orele serii se simte. Problema e că cine face itinerariile nu ştie că viteza maximă în oraş e 50 km/h pe majoritatea drumurilor şi 60 km/h pe unele artere mai largi, aşa că toate sunt făcute pentru un mers cu vreo 20 - 25 km/h. Mă uitam la 385... duminica se merge cu 20 km/h şi oprit la culoarea verde a fiecărui semafor. Tot se strâng câte 2 maşini la Piaţa Sfânta Vineri, deşi intervalul între ele e de vreo 10 minute, iar acolo nu au staţionare.
În schimb, pe 453 noroc că sunt puţine curse, că mereu se întârzie câte 5 minute (minim) la semicursă, chiar dacă treci ca vântul (cât îţi permite Şos. Măgurele, care e un fel de Drumul Săbăreni 2, ba mai e şi o groapă sub asfalt în care o să pice în curând un camion sau autobuz) şi fără să opreşti în staţii, de singura soluţie să recuperezi e să tai din pauza de masă. Acum sunt 36 de minute pe semicursă, la Dac-uri erau 45 de minute Poate problema timpului de parcurs s-ar putea rezolva prin refacerea Şos. Măgurele.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alex230ro
am primit un mail la firma daca dorim introducerea unui traseu RATB...
asta in zona Pipera se intampla,posibil sa fi sesizat si RATB-ul ca poate face bani buni din reactivarea unor linii preorasenesti mai vechi,acum nu stiu ce va zice primarul din Voluntari de schema cat si cei cu dubele si autobuzele care duc angajatii in zona Pipera.
Dr2005 wrote:
Una din următoarele:
1) Criţ a revenit la sentimente mai bune, mai ales că s-au cam terminat concediile în care au fost băgaţi cu forţa şoferii şi 300 de echipe de şoferi la 200 de maşini cam dă cu minus (iar dacă face concedieri, îi sar sindicatele în cap)
2) Se pregăteşte reînfiinţarea unor linii preorăşeneşti, tot din motivele de la punctul 1
3) S-a renunţat la ideea cu Daf-urile reactivate
4) Se pregăteşte vânzarea autobuzelor
5) Trebuie să trăiască din ceva şi secţia care face ITP-uri
Tare îmi e să nu fie punctul 5), că atunci ar fi furt pe faţă.
am primit un mail la firma daca dorim introducerea unui traseu RATB...
asta in zona Pipera se intampla,posibil sa fi sesizat si RATB-ul ca poate face bani buni din reactivarea unor linii preorasenesti mai vechi,acum nu stiu ce va zice primarul din Voluntari de schema cat si cei cu dubele si autobuzele care duc angajatii in zona Pipera.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
rosetti61
Spre Pipera chiar trebuie RATB, insa drumul intre CF si rondul de la benzinarie (Ferma Rosia) nu e cine stie ce - deocamdata buildingurile de acolo au rasarit in camp si pana s-o inchega dpdv al esteticii urbanistice acest "La Defense" bucurestean mai e. Metrou ii mai trebuie - M2 e aproape, dar sa fie prelungita. Sunt necesare linii spre Floreasca si spre Lacul Tei, ca nu toata lumea care lucreaza acolo are masina si astfel sunt la mana dubelor si a altor transportatori. RATB ar trebui sa incerce si curse conventii, cum a fost 470. Pipera are tot ce-i trebuie dar nu sunt exploatate la intreaga capacitate (transport auto RATB sau particulari, linia CF cu trenurile "urbane" de Dragonul Rosu-Obor, in viitor poate metrou).
Spre Pipera chiar trebuie RATB, insa drumul intre CF si rondul de la benzinarie (Ferma Rosia) nu e cine stie ce - deocamdata buildingurile de acolo au rasarit in camp si pana s-o inchega dpdv al esteticii urbanistice acest "La Defense" bucurestean mai e. Metrou ii mai trebuie - M2 e aproape, dar sa fie prelungita. Sunt necesare linii spre Floreasca si spre Lacul Tei, ca nu toata lumea care lucreaza acolo are masina si astfel sunt la mana dubelor si a altor transportatori. RATB ar trebui sa incerce si curse conventii, cum a fost 470. Pipera are tot ce-i trebuie dar nu sunt exploatate la intreaga capacitate (transport auto RATB sau particulari, linia CF cu trenurile "urbane" de Dragonul Rosu-Obor, in viitor poate metrou).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
rosetti61 wrote:Din Pipera, pe vremuri spre Lacul Tei exista 167 si "tangential" 201. Pana la metroul de la Aurel Vlaicu exista 445. Acum nu mai exista nici una din aceste linii. Pacat. Desi nici in anii '90 frecventa pe aceste trasee nu era stralucita, pot sa spun ca deservirea orasului de catre RATB (per ansamblu, nu numai zona Pipera) si a comunelor limitrofe din Ilfov era raiul pe pamant fata de ce e acum.
Sunt necesare linii spre Floreasca si spre Lacul Tei, ca nu toata lumea care lucreaza acolo are masina si astfel sunt la mana dubelor si a altor transportatori.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Axel
Linia 201 mia povestit tata ca mergea de la Bucur Obor pana la Electronica Pipera(Fabrica de televizoare atunci).
Linia 167 avea traseul Bd.Lacul Tei - Baneasa S.A. unde intorc 301 si 148 in prezent.
Dar si linia 153 imi placea.
Mai exista si 233 dar numai stiu traseul ei.
Dominatrix wrote:rosetti61 wrote:Din Pipera, pe vremuri spre Lacul Tei exista 167 si "tangential" 201. Pana la metroul de la Aurel Vlaicu exista 445. Acum nu mai exista nici una din aceste linii. Pacat. Desi nici in anii '90 frecventa pe aceste trasee nu era stralucita, pot sa spun ca deservirea orasului de catre RATB (per ansamblu, nu numai zona Pipera) si a comunelor limitrofe din Ilfov era raiul pe pamant fata de ce e acum.
Sunt necesare linii spre Floreasca si spre Lacul Tei, ca nu toata lumea care lucreaza acolo are masina si astfel sunt la mana dubelor si a altor transportatori.
Linia 201 mia povestit tata ca mergea de la Bucur Obor pana la Electronica Pipera(Fabrica de televizoare atunci).
Linia 167 avea traseul Bd.Lacul Tei - Baneasa S.A. unde intorc 301 si 148 in prezent.
Dar si linia 153 imi placea.
Mai exista si 233 dar numai stiu traseul ei.
📖 Pagination options