Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Tatra T4R

2763 posts, 729631 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 198
 
 

📖 Pagination options
Re: Tatra T4R Gabi23

App de Tatre, in aceasta seara cuplul 3303-3422, linia 8, era partial defect. Spun partial pentru ca se indrepta catre Dep. Militari, incarcat bine de tot cu calatori in vagonul 3303, iar 3422 era fara nici un calator, vatmanul deschizand usile in statii doar in vagonul motor. Presupun ca 3422 avea ceva defect dar putea circula, si se indrepta spre depou luand totusi calatori in primul vagon.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Dr2005

Sau mergea aşa ca să nu mai oprească în staţii pe Preciziei... aşa se proceda şi cu 47 când pleca de la CET Vest sau Ghencea la ore cu puţini călători: se deschidea doar primul vagon, pentru ca vatmanul să nu mai oprească în staţii dacă nu coboară nimeni şi nu urcă nimeni.

 


Re: Tatra T4R Gabi23

Sunt sigur ca avea o problema pentru ca la cat de aglomerat era si presiunea calatorilor ar fi deschis si cabina 2. Cred ca daca ar fi insistat mai mult lumea era varianta: bai fratilor ia dati-va jos si eu plec gol spre depou "DEFECT" :P.

 


Re: Tatra T4R Gabi23

O Tatra fara numar, fara numar  :twisted:.
Este 3325 care inca se lucreaza la ea. In acest moment mai sunt prin uzina: 3324 (este chituita toata, urmeaza sa fie vopsita), 3309 (este pe capre in curs de echipare), 3378 (se lucreaza la caroserie), 3389 (a intrat saptamana aceasta in vopsitorie).

3310 cred ca a fost deja predata la depou, dar in traseu vad ca n-a fost dibuita insa.
3415 ati vazut-o careva in traseu? Teoretic ar trebui sa fie la depou.

3325 - URAC - 10.05.2011.JPG (597.17 KB; downloaded 2814 times)

 


Re: Tatra T4R adn2377

Sa inteleg ca inca se iau Tatre la RK in uzina?

 


Re: Tatra T4R ByOnu

adn2377 wrote:
Sa inteleg ca inca se iau Tatre la RK in uzina?


Nu, sunt doar cele ramase in uzina la luarea deciziei idioate, acelea vor avea RK-ul terminat. Norocoase oare? --- Doamne ajuta sa nu pateasca precum Ikarusurile (pt cunoscatori). :|

 


Re: Tatra T4R Gabi23

adn2377 wrote:
Sa inteleg ca inca se iau Tatre la RK in uzina?

Nu, aceste vagoane sunt ultimele care mai au parte de RK-uri, fiind inceputa deja reparatia lor cand s-a luat decizia sa nu mai intre vagoane la RK. Astfel 3324, 3378 si 3389 sunt vagoane care prind 2 RK-uri in schema portocalie, in timp ce unele n-au prins nici unul: 3319, 3328, 3340, 3362, 3363, 3370, 3375, 3376, 3398, 3431.

 


Re: Tatra T4R fider

Utilizator anonim wrote:
Acum am vazut mesajele de mai sus, dispar Tatrele, si nu mai zicem ca poate la anu ca se vor aduce vagoane "de afara" etc, chiar la 1 sau 15 iunie depoul Militari va primi minim 4 vagoane, nu conteaza ce, ori ca sunt cele 4 LF ori ca sunt 4 V3A-EPC de la Dudesti dar sunt 4 vagoane care vor inlocui 4 vagoane... Apoi se mai fac 5 LF, la toamna/iarna mai vin 5 LF sau V3A, mai dispar 5 Tatre... si asa mai departe.


Gandirea tipic imbecila a sefuletilor din Regie. Scoatem 5 vagoane taiem alte 5 de pe lista. Asa ramanem in continuare in situatia cretina a unui parc infim si a unei deserviri de toata jena a traseelor. Trebuie sa se tina cont si de alta idiotenie: sa zicem ca un T4R se "modernizeaza" in Bucur LF cu eufemismul cunoscut. Ce nu ia in calcul nimeni, ca doar nu vrem sa gandim ca ne doare capul, este ca scoatem un vagon cu toate osiile motoare si introducem unul cu maxim 2/3 osii motoare. Sa nu mai intram in mizilicuri cum ca fenomenalele Bucur 1 si Bucur LF sau ce alte "modernizari" nu suporta comanda multipla si au limitarea cretina de viteza la 55km/h ca sa nu fie prea evident ca vagoanele nu au frane bune desi sunt noi. Vechea problema ramane conceptia tehnica in sine marca URAC: sa accelereze daca se poate bine, cu franele ne descurcam ca in Famlia Flintstone. Etichetele cu "modernizat", URAC, "I*PE" trebuie sa fie la mare pret si atentie.

Ca sa dau un exemplu bun si sa nu mai ridicam in slavi creatiile URAC ca de, cineva lucreaza la o firma de unde se cumpara o parte din echipamente, nici macar vagonul cu nr. parc 205 nu are frane suficient de bune pentru puterea motoarelor si masa sa. Daca motoarele dezvolta suficienta putere pentru o acceleratie serioasa, la modul sincer cam singura situatie in care un V3A nu e o amarata de martoaga oricat curent se duce in motoare si cat de CH sau Bucur este, ei bine franele, cu toata "inovatia" aplicarii simultane pe ambele boghiuri purtatoare, tot slabe sunt. E adevarat, motoarele si actionarea in curent alternativ e bine pusa la punct, franele raman vesnica problema a cam oricarui vagon de "conceptie" URAC. Pana si vagoanele TATRA de acum 40 de ani franeaza mai bine. Dar, vai! Tatra nu sunt moderne si nu le mai putem intretine. Daca ne gandim putin la cate transformari a putut suferi vagonul Thomson acum aproape un secol e clar ca se putea face ceva si cu sasiul de Tatra fara a ajunge la mizeria "Ghildusa" de Bucur 1 unde, de fapt, era suficienta schimbarea acceleratorului cu chopper, usi noi, introducerea unei surse statice; atat.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Utilizator anonim

Ca tot vorbeam ieri de 3323, astazi era ratacita pe 35 printre Bucur (si inca 1-2 Tatre), la pranz s-a defectat, din ce am inteles avea probleme la unul din motoare care se tot bloca si punea reteaua la masa, probabil se gaseste un boghiu de inlocuire prin depou. A plecat de la Gara Basarab trasa de 3004.

IMG_4920.JPG (233.72 KB; downloaded 2796 times)


IMG_4943.JPG (228.44 KB; downloaded 2794 times)


IMG_4946.JPG (209.45 KB; downloaded 2796 times)


IMG_4947.JPG (210.72 KB; downloaded 2797 times)

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

fider wrote:
Gandirea tipic imbecila a sefuletilor din Regie. Scoatem 5 vagoane taiem alte 5 de pe lista. Asa ramanem in continuare in situatia cretina a unui parc infim si a unei deserviri de toata jena a traseelor.
Nu cred ca "sefuletii" din regie sunt imbecili (ba din contra) ci actioneaza conform intereselor a diferite cercuri, cum ar fi:

1) dealerii de autoturisme, loviti de de criza
2) unele persoane, inclusiv sefi de autobaze direct avantajate  de popularea strazilor Capitalei cu autobuze de pe urma carora sa isi traga dumnealor diferite sucuri, cu toate avantajele materiale care rezulta de aici.
3) transportatorii privati, cu fime de dube, care in tari normale la cap ar fi acceptate cel mult pentru transportul animalelor.
4) unii investitori, in asteptarea terenurilor de sub depourile Victoria, Floreasca sau Vatra Luminoasa.

Hai sa o spunem pe aia dreapta: transportului electric din Bucuresti (sau cel putin unei parti din el) i se va canta vesnica pomenire peste cativa ani.
fider wrote:
Sa nu mai intram in mizilicuri cum ca fenomenalele Bucur 1 si Bucur LF sau ce alte "modernizari" nu suporta comanda multipla
Ba ar suporta, cu modificari minime, adica introducerea prizelor propriu-zise de cuplare (un mizilic) si montarea unui bloc electronic in vagonul slave pentru comandarea celorlalte functii: deschidere usi, iluminat, incalzire etc., instructiuni primite de la "master" tot prin cablu.
Pentru comanda chopperelor vagonului slave, prin simpla montare a cuplei electrice se poate anula sistemul de diagnoza al vagonului 2, iar blocul logic de tractiune al "sclavului" isi ia semnalul normal de accelerare sau franare de la mansa "masterului" prin intermediul unui cablu.
Problema e ca discutam degeaba - la cat de putine tramvaie au ramas in Bucuresti nu cred ca vom mai vedea vreodata trenuri "urbane" ca pe vremuri din simplul motiv ca nu mai avem din ce le alcatui.
fider wrote:
si au limitarea cretina de viteza la 55km/h ca sa nu fie prea evident ca vagoanele nu au frane bune desi sunt noi.
In afara de linia 41, pe anumite portiuni, oricum nu au unde sa dezvolte viteze superioare, deci nu cred ca aceasta limitare e neaparat un lucru rau.
fider wrote:
Pana si vagoanele TATRA de acum 40 de ani franeaza mai bine. Dar, vai! Tatra nu sunt moderne si nu le mai putem intretine. Daca ne gandim putin la cate transformari a putut suferi vagonul Thomson acum aproape un secol e clar ca se putea face ceva si cu sasiul de Tatra fara a ajunge la mizeria "Ghildusa" de Bucur 1 unde, de fapt, era suficienta schimbarea acceleratorului cu chopper, usi noi, introducerea unei surse statice; atat.
Cu banii care s-au bagat in "fundul" Bucuriilor (acesta e pluralul?) s-ar fi putut moderniza "ca la carte" cel putin 20-30 de Tatra asa cum au vrut cehii in anii '90. Sictirul romanilor si proverbiala "lipsa de fonduri" i-a gonit. Acum, nu stiu ce s-ar mai putea face. Nu cred ca e o idee buna sa montezi choppere si alte echipamente moderne pe sasiuri vechi de 40 de ani. Nici la cehi sau slovaci nu prea mai vezi circuland vagoane Tatra vechi ca ale noastre in ciuda intretinerii mai bune de acolo.

 


Re: Tatra T4R 3mil

Utilizator anonim wrote:
Ca tot vorbeam ieri de 3323, astazi era ratacita pe 35 printre Bucur (si inca 1-2 Tatre), la pranz s-a defectat, din ce am inteles avea probleme la unul din motoare care se tot bloca si punea reteaua la masa, probabil se gaseste un boghiu de inlocuire prin depou. A plecat de la Gara Basarab trasa de 3004.

Eu de-abia ajunsesem in statie la Gara Basarab si il vad pe 3323 venind in fuga fara placile cu numar sau traseu, se da jos vatmanul, probeaza functionalitatea macazului de iesire din bucla, se duce inapoi in vagon, isi face ordine pe-acolo, isi aduna toate lucrurile din cabina, porneste, intoarce. Intre timp soseste 3010 in terminal, iar vatmanul de pe acest vagon este solicitat de cel de pe Tatra sa il dirijeze la mersul inapoi ca sa ,,parcheze" sub piloni. Asa s-a intamplat, si-a luat bagajele si a incuiat vagonul. M-am urcat in 3010 ca ma grabeam si n-am vazut mai departe ce si cum, insa mie nu mi s-a parut sa fi avut probleme 3323. Mai degraba vatmanul grabit avea treaba in alta parte sau nu i-a venit schimbul la timp. :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Utilizator anonim

La prima vedere nu avea probleme ca mergea, dar ii tot facea probleme un motor si punea reteaua la masa. Risca sa faca o blocare in cazul asta si afecta vagoanele de pe sectiune cand punea reteaua la masa.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Utilizator anonim

Gabi23 wrote:
3310 cred ca a fost deja predata la depou, dar in traseu vad ca n-a fost dibuita insa.
3415 ati vazut-o careva in traseu? Teoretic ar trebui sa fie la depou.


Momentan tot ce vine de la RK este tinut in depou, doar daca e strict nevoie apar, se forjeaza la maxim vagoanele care sunt pe duca pentru a fi retrase la venirea V3Aurilor, pana si 3421 care a circulat cateva zile a disparut, nu am mai vazut-o de minim o saptamana.

 


Re: Tatra T4R Gabi23

3375~3376 inca circula  :)

3375 - 25 - 12.05.2011.JPG (785.53 KB; downloaded 2359 times)

3375 - 25 - 12.05.2011 (1).JPG (568.34 KB; downloaded 2359 times)

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 198
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432392 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use