Topic: Stiri, noutati, perspective
113 posts, 65835 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Niste prosti. Traseul 2 avea mult mai multa nevoie de o suplimentare, decat traseul 1. De asemenea, Tursibul intotdeauna s'a ferit sa introduca articulate pe Calea Cisnadiei si str. Siretului/Matei Millo, din cauza curbelor stranse si strazilor inguste, pline cu masini parcate. Acum s'au razgandit? Sau scot traseul 1 de pe calea Cisnadiei (si unde l'or baga... nu vreau sa stiu). Traseele din zona ind. vest aveau nevoie de articulate (pentru a elimina trenuletul de 2 autobuze plecand pe acelasi traseu in acelasi timp), dar prioritar ar fi fost traseul 2, in care se circula in format .zip toata ziua. Un fel de 381, dimineata, spre centru
Bai Popo, daca nu stii meserie, lasa'te. Tot ce s'a facut in Sibiu in legatura cu transportul in comun nu a fost decat un facelift la o baba de 97 de ani. Imaginea pare buna, cu statii noi, orar afisat, autobuze cat de cat aspectuoase... Dar in esenta transportul e cat se poate de prost, suferind de cele mai grave boli: orare proaste si acoperire a unor zone si mai proasta. De desfiintarea troleibuzelor ce sa mai zic? Macar de s'ar fi eficientizat transportul in comun, chit ca ar fi fost cu autobuze. Dar nu s'a facut absolut nimic bunc. Cititi primul mesaj de aici ca sa vedeti cum in 2001-2002 tot Sibiul era deservit in proportie de 70% de troleibuze, autobuzele acoperind doar zonele unde nu era retea. Existau legaturi bune si rentabile de oriunde pana oriunde. Acum sa dea dracu' sa vrea un calator neinitiat sa mearga din Gusterita in Turnisor, prin Terezian, face mai putin pe jos, oricum ar combina mijloacele Tursibului... si e doar un exemplu. Cred ca traseul asta ti'a scapat, Popo
Niste prosti. Traseul 2 avea mult mai multa nevoie de o suplimentare, decat traseul 1. De asemenea, Tursibul intotdeauna s'a ferit sa introduca articulate pe Calea Cisnadiei si str. Siretului/Matei Millo, din cauza curbelor stranse si strazilor inguste, pline cu masini parcate. Acum s'au razgandit? Sau scot traseul 1 de pe calea Cisnadiei (si unde l'or baga... nu vreau sa stiu). Traseele din zona ind. vest aveau nevoie de articulate (pentru a elimina trenuletul de 2 autobuze plecand pe acelasi traseu in acelasi timp), dar prioritar ar fi fost traseul 2, in care se circula in format .zip toata ziua. Un fel de 381, dimineata, spre centru
Bai Popo, daca nu stii meserie, lasa'te. Tot ce s'a facut in Sibiu in legatura cu transportul in comun nu a fost decat un facelift la o baba de 97 de ani. Imaginea pare buna, cu statii noi, orar afisat, autobuze cat de cat aspectuoase... Dar in esenta transportul e cat se poate de prost, suferind de cele mai grave boli: orare proaste si acoperire a unor zone si mai proasta. De desfiintarea troleibuzelor ce sa mai zic? Macar de s'ar fi eficientizat transportul in comun, chit ca ar fi fost cu autobuze. Dar nu s'a facut absolut nimic bunc. Cititi primul mesaj de aici ca sa vedeti cum in 2001-2002 tot Sibiul era deservit in proportie de 70% de troleibuze, autobuzele acoperind doar zonele unde nu era retea. Existau legaturi bune si rentabile de oriunde pana oriunde. Acum sa dea dracu' sa vrea un calator neinitiat sa mearga din Gusterita in Turnisor, prin Terezian, face mai putin pe jos, oricum ar combina mijloacele Tursibului... si e doar un exemplu. Cred ca traseul asta ti'a scapat, Popo
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Tursibul cumpără o autoutilitară de 20.000 de euro prin programul Rabla
Firma de transport public din Sibiu continuă procesul de modernizare demarat acum câţiva ani şi lucrează continuu la îmbunătăţirea infrastructurii proprii.
Tursibul pune la bătaie aproximativ 90.000 de lei pentru cumpărarea unei autoutilitare noi. „Cea care este acum în dotare este extrem de veche şi total depăşită din punct de vedere tehnologic. De aceea am decis să facem o astfel de investiţie, mai ales că vine iarna şi este nevoie de o astfel de maşină”, a explicat directorul Tursib-ului, Adrian Popa.
„Autoutilitara achiziţionată de Tursib vine să răspundă mai multor necesităţi pe care această firmă le are: transportul intern de marfă, asigurarea service-ului rapid pentru autobuzele aflate în trafic”, a explicat joi şi primarul Klaus Iohannis.
Au folosit 3 tichete de casare.
Procedura de achiziţie publică este în ultima etapă, Tursib primind două oferte pentru furnizarea acestui tip de maşină. “Pentru achiziţionarea acestei autoutilitare SC Tursib beneficiază şi de facilităţile programului Rabla, fiind utilizate în acest sens trei tichete de casare” a mai declarat primarul Klaus Iohannis.
Sursa: Adevarul.ro
http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Tur ... 64728.html
Tursibul cumpără o autoutilitară de 20.000 de euro prin programul Rabla
Firma de transport public din Sibiu continuă procesul de modernizare demarat acum câţiva ani şi lucrează continuu la îmbunătăţirea infrastructurii proprii.
Tursibul pune la bătaie aproximativ 90.000 de lei pentru cumpărarea unei autoutilitare noi. „Cea care este acum în dotare este extrem de veche şi total depăşită din punct de vedere tehnologic. De aceea am decis să facem o astfel de investiţie, mai ales că vine iarna şi este nevoie de o astfel de maşină”, a explicat directorul Tursib-ului, Adrian Popa.
„Autoutilitara achiziţionată de Tursib vine să răspundă mai multor necesităţi pe care această firmă le are: transportul intern de marfă, asigurarea service-ului rapid pentru autobuzele aflate în trafic”, a explicat joi şi primarul Klaus Iohannis.
Au folosit 3 tichete de casare.
Procedura de achiziţie publică este în ultima etapă, Tursib primind două oferte pentru furnizarea acestui tip de maşină. “Pentru achiziţionarea acestei autoutilitare SC Tursib beneficiază şi de facilităţile programului Rabla, fiind utilizate în acest sens trei tichete de casare” a mai declarat primarul Klaus Iohannis.
Sursa: Adevarul.ro
http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Tur ... 64728.html
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Popa nu spune ca utilitara de acum, "complet depasita", e un turn de interventii la reteaua de contact. Cea noua, nu! Mai demult aveau doua turnuri, ma intreb daca or fi amandoua functionale. Nu de alta, dar mai au niste console de demontat
Popa nu spune ca utilitara de acum, "complet depasita", e un turn de interventii la reteaua de contact. Cea noua, nu! Mai demult aveau doua turnuri, ma intreb daca or fi amandoua functionale. Nu de alta, dar mai au niste console de demontat
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Tursib – cu 14% mai rapid şi cu 8% mai eficient
* Timpii în care autobuzele Tursib parcurg un traseu s–au scurtat simţitor după deschiderea centurii ocolitoare a Sibiului şi scoaterea traficului greu din oraş * Şi consumul de carburanţi a scăzut cu 8 procente * Orarele de circulaţie vor fi actualizate în următoarea perioadă * Circulaţia autobuzelor este monitorizată cu ajutorul unei camere video * Anul acesta, Tursib a cumpărat încă 6 autobuze *
Autobuzele Tursib au nevoie de mult mai puţin timp să parcurgă distanţa de pe trasee, iar consumul de combustibil a scăzut şi el odată cu scoaterea traficului greu din oraş, a anunţat ieri primarul Sibiului, Klaus Iohannis, în cadrul conferinţei de presă.
"Tursibul a făcut măsurători: şi a vitezei parcurgerii traseului, şi a modului de respectare a timpilor când autobuzele trebuie să sosească în staţii, şi a reieşit că viteza de deplasare a autobuzelor a crescut cu peste 14%, ceea ce este foarte mult. (...) Iată că scoaterea din oraş a traficului greu duce la o mult mai bună fluidizare a transportului în comun", a explicat Iohannis.
Sunt trasee pe care viteza de deplasare a mijloacelor de transport Tursib a crescut în medie cu 14,2%, iar pe traseele care se suprapuneau cu traficul greu, viteza de deplasare a crescut în medie cu 22%. Spre exemplu pe traseul 16, creşterea este de 26%.
Odată cu creşterea fluenţei traficului, şi orele de sosire în staţii sunt respectate.
Un alt efect important a fost economia de carburant care s-a realizat odată cu reducerea timpilor petrecuţi în ambuteiajele de pe trasee, în condiţiile în care consumul de carburant a scăzut cu aproximativ 8%.
Orare actualizate
Tursib-ul a început încă din 2007 un amplu program de modernizare. Pe lângă achiziţia de autobuze noi, modernizarea de staţii şi regândirea traseelor pentru optimizarea activităţii, o componentă cheie a fost creşterea calităţii serviciilor oferite călătorilor. La acest capitol este inclusă şi rigurozitatea frecvenţei de circulaţie a mijloacelor de transport în comun, se arată într-un material al municipalităţii.
Pentru reglarea orelor de sosire a autobuzelor în staţii în conformitate cu noua realitate din teren, inspectorii Tursib au efectuat o serie de măsurători pe fiecare traseu cu scopul de a determina viteza de deplasare şi timpii intermediari realizaţi între staţii.
În următoarea perioadă, societatea de transport public va actualiza orarele de circulaţie din cele peste 200 de staţii Tursib pentru a reflecta aceste modificări.
Societatea de transport în comun a montat o cameră de luat vederi în Piaţa Unirii, cu ajutorul căreia urmăreşte încadrarea mijloacelor de transport în graficele de circulaţie şi supraveghează 66% din totalul traseelor din municipiul Sibiu.
1.000 de locuri în plus
Tursib a cumpărat anul acesta şase autobuze articulate marca MAN, achiziţie care a dus la creşterea capacităţii de transport a companiei cu 960 de locuri. Autobuzele vor fi puse în circulaţie începând cu 31 martie 2011.
La sfârşitul anului 2010 au mai fost achiziţionate încă cinci autobuze: trei MAN articulate şi două autobuze Volvo. Toate cele unsprezece autobuze au fost achiziţionate în regim “second hand” însă starea tehnică a acestora este foarte bună.
---
Acum... era de asteptat sa se intample asa. Sunt curios daca actualizarea graficelor inseamna reducerea de ture sau micsorarea intervalului de succedare intre autobuze. Cine stie... cred ca nici ei nu stiu inca
Tursib – cu 14% mai rapid şi cu 8% mai eficient
* Timpii în care autobuzele Tursib parcurg un traseu s–au scurtat simţitor după deschiderea centurii ocolitoare a Sibiului şi scoaterea traficului greu din oraş * Şi consumul de carburanţi a scăzut cu 8 procente * Orarele de circulaţie vor fi actualizate în următoarea perioadă * Circulaţia autobuzelor este monitorizată cu ajutorul unei camere video * Anul acesta, Tursib a cumpărat încă 6 autobuze *
Autobuzele Tursib au nevoie de mult mai puţin timp să parcurgă distanţa de pe trasee, iar consumul de combustibil a scăzut şi el odată cu scoaterea traficului greu din oraş, a anunţat ieri primarul Sibiului, Klaus Iohannis, în cadrul conferinţei de presă.
"Tursibul a făcut măsurători: şi a vitezei parcurgerii traseului, şi a modului de respectare a timpilor când autobuzele trebuie să sosească în staţii, şi a reieşit că viteza de deplasare a autobuzelor a crescut cu peste 14%, ceea ce este foarte mult. (...) Iată că scoaterea din oraş a traficului greu duce la o mult mai bună fluidizare a transportului în comun", a explicat Iohannis.
Sunt trasee pe care viteza de deplasare a mijloacelor de transport Tursib a crescut în medie cu 14,2%, iar pe traseele care se suprapuneau cu traficul greu, viteza de deplasare a crescut în medie cu 22%. Spre exemplu pe traseul 16, creşterea este de 26%.
Odată cu creşterea fluenţei traficului, şi orele de sosire în staţii sunt respectate.
Un alt efect important a fost economia de carburant care s-a realizat odată cu reducerea timpilor petrecuţi în ambuteiajele de pe trasee, în condiţiile în care consumul de carburant a scăzut cu aproximativ 8%.
Orare actualizate
Tursib-ul a început încă din 2007 un amplu program de modernizare. Pe lângă achiziţia de autobuze noi, modernizarea de staţii şi regândirea traseelor pentru optimizarea activităţii, o componentă cheie a fost creşterea calităţii serviciilor oferite călătorilor. La acest capitol este inclusă şi rigurozitatea frecvenţei de circulaţie a mijloacelor de transport în comun, se arată într-un material al municipalităţii.
Pentru reglarea orelor de sosire a autobuzelor în staţii în conformitate cu noua realitate din teren, inspectorii Tursib au efectuat o serie de măsurători pe fiecare traseu cu scopul de a determina viteza de deplasare şi timpii intermediari realizaţi între staţii.
În următoarea perioadă, societatea de transport public va actualiza orarele de circulaţie din cele peste 200 de staţii Tursib pentru a reflecta aceste modificări.
Societatea de transport în comun a montat o cameră de luat vederi în Piaţa Unirii, cu ajutorul căreia urmăreşte încadrarea mijloacelor de transport în graficele de circulaţie şi supraveghează 66% din totalul traseelor din municipiul Sibiu.
1.000 de locuri în plus
Tursib a cumpărat anul acesta şase autobuze articulate marca MAN, achiziţie care a dus la creşterea capacităţii de transport a companiei cu 960 de locuri. Autobuzele vor fi puse în circulaţie începând cu 31 martie 2011.
La sfârşitul anului 2010 au mai fost achiziţionate încă cinci autobuze: trei MAN articulate şi două autobuze Volvo. Toate cele unsprezece autobuze au fost achiziţionate în regim “second hand” însă starea tehnică a acestora este foarte bună.
---
Acum... era de asteptat sa se intample asa. Sunt curios daca actualizarea graficelor inseamna reducerea de ture sau micsorarea intervalului de succedare intre autobuze. Cine stie... cred ca nici ei nu stiu inca
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Autobuze nocturne în programul de circulaţie al Tursib de Paşte
În ziua de 23 aprilie pe toate traseele se va circula după orarele de sâmbătă. Plecările şi sosirile de pe traseul 13 se vor face din alveola amenajată pe DJ 106 A, situată la 50 de metri înspre Răşinari, pe partea opusă intrării în muzeu.
Suplimentar, pe traseul 13 (Gară – Muzeul Satului), în noaptea de 23 spre 24 aprilie 2011, între orele 23 şi 4.30 vor circula două autobuze cu plecări la “fix” şi la şi “30 min” (prima plecare la ora 23 din Gară, ultima plecare de la Muzeul Satului - ora 4).
În ziua de 24 aprilie pe traseele din interiorul municipiului Sibiu se va circula între orele 10 şi 20, după orarele de duminică, uşor modificate. Pe traseul Sibiu - Răşinari nu se va circula. Pe traseul Sibiu – Păltiniş prima plecare din Sibiu va fi la ora 11.
În ziua de 25 aprilie pe toate traseele se va circula după orarele obişnuite de duminică. Începând cu data de 26.04.2011 pe toate traseele se va circula normal.
Sursa: Adevarul.ro
http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Aut ... 53675.html
Autobuze nocturne în programul de circulaţie al Tursib de Paşte
În ziua de 23 aprilie pe toate traseele se va circula după orarele de sâmbătă. Plecările şi sosirile de pe traseul 13 se vor face din alveola amenajată pe DJ 106 A, situată la 50 de metri înspre Răşinari, pe partea opusă intrării în muzeu.
Suplimentar, pe traseul 13 (Gară – Muzeul Satului), în noaptea de 23 spre 24 aprilie 2011, între orele 23 şi 4.30 vor circula două autobuze cu plecări la “fix” şi la şi “30 min” (prima plecare la ora 23 din Gară, ultima plecare de la Muzeul Satului - ora 4).
În ziua de 24 aprilie pe traseele din interiorul municipiului Sibiu se va circula între orele 10 şi 20, după orarele de duminică, uşor modificate. Pe traseul Sibiu - Răşinari nu se va circula. Pe traseul Sibiu – Păltiniş prima plecare din Sibiu va fi la ora 11.
În ziua de 25 aprilie pe toate traseele se va circula după orarele obişnuite de duminică. Începând cu data de 26.04.2011 pe toate traseele se va circula normal.
Sursa: Adevarul.ro
http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Aut ... 53675.html
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
sursa
Cateva observatii personale:
-in Sibiu este implementat un sistem de plata contactless cu cardul de debit, in parteneriat cu BRD. Evident, functioneaza orice card de plata contactless emis de orice banca. Momentan, pe aceste carduri nu se poate incarca un abonament (dar ei ne promit ca in curand se va implementa si aceasta facilitate), ci se poate doar plati calatoria (cu scaderea din soldul contului a contravalorii acesteia).
-Emiterea cardurilor pentru abonamente la o singura agentie este una din multele masuri 'competente' marca Tursib. Eu personal as fi asteptat intai sa implementeze BRD-ul sistemul de incarcare a unui abonament pe cardul de debit, cel putin ar fi rezultat o aglomerare mai mica la agentia proprie Tursibului.
-Deocamdata nu se va renunta la biletele de hartie.
-Din pacate, in autobuze exista doua tipuri de validatoare, unul pentru bilete si unul pentru carduri. Acesta din urma e destul de incomod (trebuie sa astepti sa iti elibereze o chitanta).
-Validarea este oricum greoaie, pentru ca in autobuzele MAN tursibenii nu si'au batut capul sa instaleze validatoare la usa 1 (ce'i drept, configuratia barelor face acest lucru mai dificil), asa ca avem cate doua la usa 2. Intr'un autobuz arhiplin va dati seama ce se intampla.
SC TURSIB SA anunta sibienii care folosesc transportul in comun ca, incepand cu data de 01.12.2011 sunt valabile doar abonamentele pe suport card. Primul suport de card este oferit gratuit de catre SC TURSIB SA. Emiterea acestuia se va face in baza cartii de identitate, la Agentia Tursib, din Calea Dumbravii nr. 135 (sediul societatii), in zilele de luni – vineri intre orele 6:30 – 21:30. Pentru copiii care nu detin carte de identitate, va rugam sa va prezentati pentru fotografierea copilului, cu certificatul de nastere si carnetul de elev vizat pe anul scolar curent. Incarcarea efectiva a cardului se poate face fie concomitent cu emiterea, fie ulterior la orice chiosc Tursib. Pentru evitarea aglomeratiei specifice sfarsitului de luna, va rugam sa va prezentati in orice zi din luna, pe tot parcursul intervalului orar sus-mentionat, la Agentia Tursib.
sursa
Cateva observatii personale:
-in Sibiu este implementat un sistem de plata contactless cu cardul de debit, in parteneriat cu BRD. Evident, functioneaza orice card de plata contactless emis de orice banca. Momentan, pe aceste carduri nu se poate incarca un abonament (dar ei ne promit ca in curand se va implementa si aceasta facilitate), ci se poate doar plati calatoria (cu scaderea din soldul contului a contravalorii acesteia).
-Emiterea cardurilor pentru abonamente la o singura agentie este una din multele masuri 'competente' marca Tursib. Eu personal as fi asteptat intai sa implementeze BRD-ul sistemul de incarcare a unui abonament pe cardul de debit, cel putin ar fi rezultat o aglomerare mai mica la agentia proprie Tursibului.
-Deocamdata nu se va renunta la biletele de hartie.
-Din pacate, in autobuze exista doua tipuri de validatoare, unul pentru bilete si unul pentru carduri. Acesta din urma e destul de incomod (trebuie sa astepti sa iti elibereze o chitanta).
-Validarea este oricum greoaie, pentru ca in autobuzele MAN tursibenii nu si'au batut capul sa instaleze validatoare la usa 1 (ce'i drept, configuratia barelor face acest lucru mai dificil), asa ca avem cate doua la usa 2. Intr'un autobuz arhiplin va dati seama ce se intampla.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Aron
SIBIU: Călătorii vor şti când ajunge autobuzul în staţie
55 din totalul de 90 de autobuze din Sibiu vor fi dotate, până la sfârşitul anului, cu aparate GPS. Anul viitor, călătorii aflaţi în staţii vor vedea, pe un ecran, ora exactă a sosirii autobuzelor.
Până în primăvară, toate cele 90 de autobuze Tursib vor fi dotate cu GPS-uri.
"Sper ca prin acest sistem să facem un pas în față către un transport confortabil și punctual pentru sibieni", a declarat primarul Klaus Johannis, citat de Turnul Sfatului.
Imediat după ce toate maşinile vor fi dotate cu aparate GPS, în staţii de autobuz vor fi instalate mici ecrane care vor anunţa călătorii cât timp mai au de aşteptat până la sosirea în staţie a mijlocului de transport în comun.
http://ro.stiri.yahoo.com/sibiu--c%C4%83l%C4%83torii-vor-%C5%9Fti-c%C3%A2nd-ajunge-autobuzul-%C3%AEn-sta%C5%A3ie-115640955.html
Vai ce ma bucur ca se dezvolta la capitolul transport in comun, mai toate orasele si poate intr-un final capitala, care teoretic trebuia sa fie prima, dar deee...
SIBIU: Călătorii vor şti când ajunge autobuzul în staţie
55 din totalul de 90 de autobuze din Sibiu vor fi dotate, până la sfârşitul anului, cu aparate GPS. Anul viitor, călătorii aflaţi în staţii vor vedea, pe un ecran, ora exactă a sosirii autobuzelor.
Până în primăvară, toate cele 90 de autobuze Tursib vor fi dotate cu GPS-uri.
"Sper ca prin acest sistem să facem un pas în față către un transport confortabil și punctual pentru sibieni", a declarat primarul Klaus Johannis, citat de Turnul Sfatului.
Imediat după ce toate maşinile vor fi dotate cu aparate GPS, în staţii de autobuz vor fi instalate mici ecrane care vor anunţa călătorii cât timp mai au de aşteptat până la sosirea în staţie a mijlocului de transport în comun.
http://ro.stiri.yahoo.com/sibiu--c%C4%83l%C4%83torii-vor-%C5%9Fti-c%C3%A2nd-ajunge-autobuzul-%C3%AEn-sta%C5%A3ie-115640955.html
Vai ce ma bucur ca se dezvolta la capitolul transport in comun, mai toate orasele si poate intr-un final capitala, care teoretic trebuia sa fie prima, dar deee...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
A fost finalizat viaductul din Gara Mica, intra in reabilitare viaductul din Vasile Aaron:
http://www.turnulsfatului.ro/18287/viad ... iitor.html
Constructia unui nou viaduct peste calea ferata, la limita dintre cartierele Turnisor si Tiglari, a obtinut finantarea din fonduri structurale:
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2555_0_1_0_M
Situatia viaductelor peste calea ferata, acum, la final de 2012:
Ca o parere personala, mult mai util ar fi un viaduct pe Calea Turnisorului (pe harta, putin mai jos fata de cel care va fi construit).
A fost finalizat viaductul din Gara Mica, intra in reabilitare viaductul din Vasile Aaron:
http://www.turnulsfatului.ro/18287/viad ... iitor.html
Constructia unui nou viaduct peste calea ferata, la limita dintre cartierele Turnisor si Tiglari, a obtinut finantarea din fonduri structurale:
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2555_0_1_0_M
Situatia viaductelor peste calea ferata, acum, la final de 2012:
viaducteSibiu.jpg (572.06 KB; downloaded 7695 times)
Ca o parere personala, mult mai util ar fi un viaduct pe Calea Turnisorului (pe harta, putin mai jos fata de cel care va fi construit).
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Un rezumat al investitiilor pentru anul 2013. Nu apar lucrarile ce vor fi executate din fonduri structurale (de exemplu viaductul Calea Surii Mici, prezentat mai sus)...
Lista de investiţii propusă pentru anul 2013 are o valoare de peste 70 de milioane de lei
Lista de investiţii propune lucrări noi în valoare de aproximativ 40 de milioane de lei, lucrările în continuare fiind estimate la aproape 14 milioane de lei.
Dintre lucrările care vor continua în 2013 amintim străzile Calea Poplăcii (alocaţia pentru 2013 fiind de 3,4 milioane de lei), Calea Cisnădiei, Calea Turnişorului, Maşiniştilor, Reşiţa, precum şi modernizarea iluminatului public pe Şoseaua Alba Iulia, pe Calea Cisnădiei, pe Calea Poplăcii, pe Calea Turnişorului şi în Piaţa Iancu de Hunedoara.
Lucrările noi propuse pentru anul 2013, includ construcţia unui nou pod în zona Pieţei Cibin, valoarea alocată în acest an fiind de 1 milion de lei, valoarea totală a investiţiei ajungând la 13 milioane de lei. Şi viaductul Vasile Aaron va intra în reparaţii anul acesta, suma alocată pe listă fiind de 1,6 milioane de lei.
De asemenea, sunt incluse lucrările de modernizare a străzilor Principatele Unite, Strungului, Grigore Ureche, Munteniei, Anatole France, Vasile Pârvan şi Drumul Ocnei.
Vor fi contractate anul acesta lucrări pentru încă 15 străzi din cartiere, structurate pe cinci pachete care vor fi scoase la licitaţie. Este vorba de străzile Ana Ipătescu, Niţă Octavian, Mălinului, Abrud, Bagdazar, Arad, Kiev, Deva, Tribunei, Revoluţiei, Arhivelor, Piaţa Tălmaciu, D.D. Roşca, Gutuilor şi Strugurilor.
Un alt proiect foarte important anul acesta este Proiectul de Management Integrat al Deşeurilor din Municipiul Sibiu, pentru acesta fiind alocată o sumă de aproximativ 2 milioane de lei.
Modernizarea Cartierului Vasile Aron va continua în 2013 cu lucrările la reţelele de apă şi canalizare, dar vor fi realizate şi documentele tehnice pentru modernizarea drumurilor, parcărilor şi spaţiilor verzi.
În Cartierul Tineretului este prevăzută realizarea podurilor dintre strada Berlin şi Luxemburg, cel de pe strada Deventer şi cel dintre strada Londra şi strada Viena. Aceste lucrări sunt estimate la peste 2,4 milioane de lei. În Cartierul Tineretului sunt prevăzute şi lucrări de amenajare a iluminatului public.
În ceea ce priveşte modernizarea iluminatului public, în 2013 această reţea va fi modernizată pe strada Viitorului, pe strada Revoluţiei, pe strada Octavian Goga, în Piaţa Armelor, pe strada Săcel şi în Piaţa Gării (parţial).
Proiecte tehnice vor fi realizate anul acesta pentru reabilitarea străzilor Bahluiului, Frunzei, Calea Şurii Mari (parţial), pentru viabilizarea cartierului Reşiţa II, dar şi pentru 31 de străzi din cartiere pe care lucrările propriu-zise vor fi contractate anul viitor.
În ceea ce priveşte reabilitarea reţelelor, vor fi realizate anul acesta proiectele tehnice pentru reabilitarea reţelelor de apă pe străzile Tudor Arghezi, Matei Milo, Artileriştilor, Transilvaniei, Octavian Goga, Ilie Măcelaru şi Geniştilor. Proiectele tehnice vor fi realizate pentru reabilitarea reţelelor de apă şi canalizare pe străzile Şerbota, Călugăreni, Lomonosov, Velceanu, Cuza, Mureşanu, Mirăslău şi Eroilor.
Sursa
Un rezumat al investitiilor pentru anul 2013. Nu apar lucrarile ce vor fi executate din fonduri structurale (de exemplu viaductul Calea Surii Mici, prezentat mai sus)...
Lista de investiţii propusă pentru anul 2013 are o valoare de peste 70 de milioane de lei
Lista de investiţii propune lucrări noi în valoare de aproximativ 40 de milioane de lei, lucrările în continuare fiind estimate la aproape 14 milioane de lei.
Dintre lucrările care vor continua în 2013 amintim străzile Calea Poplăcii (alocaţia pentru 2013 fiind de 3,4 milioane de lei), Calea Cisnădiei, Calea Turnişorului, Maşiniştilor, Reşiţa, precum şi modernizarea iluminatului public pe Şoseaua Alba Iulia, pe Calea Cisnădiei, pe Calea Poplăcii, pe Calea Turnişorului şi în Piaţa Iancu de Hunedoara.
Lucrările noi propuse pentru anul 2013, includ construcţia unui nou pod în zona Pieţei Cibin, valoarea alocată în acest an fiind de 1 milion de lei, valoarea totală a investiţiei ajungând la 13 milioane de lei. Şi viaductul Vasile Aaron va intra în reparaţii anul acesta, suma alocată pe listă fiind de 1,6 milioane de lei.
De asemenea, sunt incluse lucrările de modernizare a străzilor Principatele Unite, Strungului, Grigore Ureche, Munteniei, Anatole France, Vasile Pârvan şi Drumul Ocnei.
Vor fi contractate anul acesta lucrări pentru încă 15 străzi din cartiere, structurate pe cinci pachete care vor fi scoase la licitaţie. Este vorba de străzile Ana Ipătescu, Niţă Octavian, Mălinului, Abrud, Bagdazar, Arad, Kiev, Deva, Tribunei, Revoluţiei, Arhivelor, Piaţa Tălmaciu, D.D. Roşca, Gutuilor şi Strugurilor.
Un alt proiect foarte important anul acesta este Proiectul de Management Integrat al Deşeurilor din Municipiul Sibiu, pentru acesta fiind alocată o sumă de aproximativ 2 milioane de lei.
Modernizarea Cartierului Vasile Aron va continua în 2013 cu lucrările la reţelele de apă şi canalizare, dar vor fi realizate şi documentele tehnice pentru modernizarea drumurilor, parcărilor şi spaţiilor verzi.
În Cartierul Tineretului este prevăzută realizarea podurilor dintre strada Berlin şi Luxemburg, cel de pe strada Deventer şi cel dintre strada Londra şi strada Viena. Aceste lucrări sunt estimate la peste 2,4 milioane de lei. În Cartierul Tineretului sunt prevăzute şi lucrări de amenajare a iluminatului public.
În ceea ce priveşte modernizarea iluminatului public, în 2013 această reţea va fi modernizată pe strada Viitorului, pe strada Revoluţiei, pe strada Octavian Goga, în Piaţa Armelor, pe strada Săcel şi în Piaţa Gării (parţial).
Proiecte tehnice vor fi realizate anul acesta pentru reabilitarea străzilor Bahluiului, Frunzei, Calea Şurii Mari (parţial), pentru viabilizarea cartierului Reşiţa II, dar şi pentru 31 de străzi din cartiere pe care lucrările propriu-zise vor fi contractate anul viitor.
În ceea ce priveşte reabilitarea reţelelor, vor fi realizate anul acesta proiectele tehnice pentru reabilitarea reţelelor de apă pe străzile Tudor Arghezi, Matei Milo, Artileriştilor, Transilvaniei, Octavian Goga, Ilie Măcelaru şi Geniştilor. Proiectele tehnice vor fi realizate pentru reabilitarea reţelelor de apă şi canalizare pe străzile Şerbota, Călugăreni, Lomonosov, Velceanu, Cuza, Mureşanu, Mirăslău şi Eroilor.
Sursa
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Lucrările la străzi şi reţele de utilităţi încep anul acesta din februarie
O parte dintre constructorii contractaţi de municipalitate au solicitat avizul Comisiei de Circulaţie pentru reluarea lucrărilor începând cu data de luni, 11 februarie. Aceste lucrări se referă în majoritate la reţelele de utilităţi, dar şi la lucrări la structura drumului care pot fi efectuate şi în aceste condiţii meteorologice.
Lucrările de modernizare a cartierului Vasile Aaron se reiau. Pe strada Negoveanu vor începe de luni, 11 februarie, lucrările de reabilitare a reţelelor de apă, atât conducta de transport, cât şi cea de distribuţie. Strada va fi împărţită pe trei tronsoane, primul, cel situat între strada Semaforului şi prima alee de ieşire, urmând să se închidă de la data menţionată. Pe rând, toate cele trei tronsoane ale străzii vor intra în lucru.
Lucrările la reţeaua de canalizare de pe strada Ecaterina Varga vor fi reluate tot de luni, 11 februarie, pe o ultimă porţiune a acestei străzi. Strada Lebedei urmează să intre în lucru, conform graficului constructorului, pentru reabilitarea reţelelor de canalizare. De luni, 11 februarie, vor fi reluate şi lucrările pe strada Oţelarilor, în zona fostului depozit Petrom.
Lucrările la reţelele de utilităţi vor fi reluate de luni, 11 februarie şi pe strada Octavian Goga, pentru finalizarea ultimului tronson de aproximativ 50 de metri, în zona străzii Alexandru Vlahuţă. Pe perioada lucrărilor circulaţia în această zonă se va desfăşura pe o singură bandă.
Şi lucrările pe cele două străzi din Oraşul de Jos aflate în lucru, Turnului şi Ocnei, vor reîncepe de luni, 11 februarie. Pe strada Turnului constructorul va începe lucrul la canalizarea pluvială, pe tronsonul deja închis traficului. Pe strada Ocnei se vor efectua racordurile gospodăriilor la noua canalizare pluvială.
Lucrările pe Calea Poplăcii, unul dintre cele mai importante şi mai extinse şantiere din prezent, vor fi reluate de constructor din data de 4 martie, pe tronsonul dintre Piaţa Sadu şi strada Valea Aurie, cu aşternerea stratului de piatră spartă şi montarea noilor borduri.
De asemenea, tot pentru Calea Poplăcii, se va lucra pe panta străzii Cristianului pentru racordul la reţeaua de canalizare pluvială. Pentru aceasta, începând de săptămâna viitoare, pe panta Cristianului, în dreptul străzii Drăguşanu se va circula pe o singură bandă, dinspre strada Maramureşului spre strada Avrig. Pentru coborârea dinspre strada Avrig va fi folosită strada Jina. Lucrările vor fi finalizate în aproximativ 30 de zile.
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2598_0_1_0_C
Lucrările la străzi şi reţele de utilităţi încep anul acesta din februarie
O parte dintre constructorii contractaţi de municipalitate au solicitat avizul Comisiei de Circulaţie pentru reluarea lucrărilor începând cu data de luni, 11 februarie. Aceste lucrări se referă în majoritate la reţelele de utilităţi, dar şi la lucrări la structura drumului care pot fi efectuate şi în aceste condiţii meteorologice.
Lucrările de modernizare a cartierului Vasile Aaron se reiau. Pe strada Negoveanu vor începe de luni, 11 februarie, lucrările de reabilitare a reţelelor de apă, atât conducta de transport, cât şi cea de distribuţie. Strada va fi împărţită pe trei tronsoane, primul, cel situat între strada Semaforului şi prima alee de ieşire, urmând să se închidă de la data menţionată. Pe rând, toate cele trei tronsoane ale străzii vor intra în lucru.
Lucrările la reţeaua de canalizare de pe strada Ecaterina Varga vor fi reluate tot de luni, 11 februarie, pe o ultimă porţiune a acestei străzi. Strada Lebedei urmează să intre în lucru, conform graficului constructorului, pentru reabilitarea reţelelor de canalizare. De luni, 11 februarie, vor fi reluate şi lucrările pe strada Oţelarilor, în zona fostului depozit Petrom.
Lucrările la reţelele de utilităţi vor fi reluate de luni, 11 februarie şi pe strada Octavian Goga, pentru finalizarea ultimului tronson de aproximativ 50 de metri, în zona străzii Alexandru Vlahuţă. Pe perioada lucrărilor circulaţia în această zonă se va desfăşura pe o singură bandă.
Şi lucrările pe cele două străzi din Oraşul de Jos aflate în lucru, Turnului şi Ocnei, vor reîncepe de luni, 11 februarie. Pe strada Turnului constructorul va începe lucrul la canalizarea pluvială, pe tronsonul deja închis traficului. Pe strada Ocnei se vor efectua racordurile gospodăriilor la noua canalizare pluvială.
Lucrările pe Calea Poplăcii, unul dintre cele mai importante şi mai extinse şantiere din prezent, vor fi reluate de constructor din data de 4 martie, pe tronsonul dintre Piaţa Sadu şi strada Valea Aurie, cu aşternerea stratului de piatră spartă şi montarea noilor borduri.
De asemenea, tot pentru Calea Poplăcii, se va lucra pe panta străzii Cristianului pentru racordul la reţeaua de canalizare pluvială. Pentru aceasta, începând de săptămâna viitoare, pe panta Cristianului, în dreptul străzii Drăguşanu se va circula pe o singură bandă, dinspre strada Maramureşului spre strada Avrig. Pentru coborârea dinspre strada Avrig va fi folosită strada Jina. Lucrările vor fi finalizate în aproximativ 30 de zile.
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2598_0_1_0_C
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Pistele pentru biciclete se extind anul acesta cu inca 15 km
Anul acesta Primăria Sibiu, prin intermediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat, va extinde pistele pentru biciclete cu încă 15 km.
În primăvara şi vara acestui an vor fi marcate piste pentru biciclete pe încă 12 străzi: strada Lungă (legătura cu pista existentă de pe străzile Reconstrucţiei şi Rusciorului), strada Râului (legătura cu pistele de pe străzile Rusiciorului, Reconstrucţiei şi Şoseaua Alba Iulia), strada Metalurgiştilor (legătura cu pistele de pe străzile Rusiciorului, Reconstrucţiei, Şoseaua Alba Iulia), strada Autogării (legătura cu pistele de pe străzile Rusiciorului, Reconstrucţiei, Alba Iulia), strada Malului (leagă Şoseaua Alba Iulia de strada Târgu Fânului), strada Ion Neculce (legătura cu pistele de pe străzile Malului şi Şoseaua Alba Iulia), Calea Turnişorului (legătura cu pistele de pe Şoseaua Alba Iulia şi strada Mihail Kogălniceanu), strada Eduard Bielz (legătura cu pista de pe Şoseaua Alba Iulia), strada Transilvaniei (legătura cu pistele de pe Şoseaua Alba Iulia, Dealului şi Bulevardul Victoriei), strada Lomonosov (legătura cu pistele de pe strada Şcoala de Înot şi Calea Dumbrăvii), strada Rahovei pe tronsonul dintre strada Gheorghe Dima şi Bulevardul Mihai Viteazu) (legătura cu pistele de pe Bulevardul Mihai Viteazu şi celălalt tronson al străzii Rahovei) şi pe strada Hipodromului (legătura cu pistele de pe strada Nicolae Iorga şi Oituz).
În prezent sunt amenajaţi în Sibiu 56,5 km de pistă pentru biciclete pe 33 de străzi: Şoseaua Alba Iulia, Mihail Kogălniceanu, Ţiglari, Calea Şurii Mari, Rusciorului, Reconstrucţiei, Târgu Fânului, Viitorului, Nicolae Teclu, Abatorului, Regele Ferdinand, Constituţiei, Bulevardul Corneliu Coposu, strada Hermann Oberth, Bâlea, Ştefan cel Mare, Semaforului, Rahovei, Vasile Milea, Bulevardul Mihai Viteazu, Nicolae Iorga, Oituz, Calea Dumbrăvii, Aleea Mihai Eminescu, Şcoala de Înot, Nicolaus Olahus, Andrei Şaguna, Bulevardul Victoriei, Banatului, Dealului, Piaţa Unirii, Aleea Călăreţilor, Luduş.
Proiectul de amenajare a pistelor pentru biciclete a demarat în anul 2007, când a fost trasată o scurtă pistă pentru agrement prin Parcul Sub Arini. Proiectul a fost extins în perioda 2008-2012, utilizarea bicicletei devenind posibilă astfel ca o modalitate de transport.
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2597_0_1_0_C
Pistele pentru biciclete se extind anul acesta cu inca 15 km
Anul acesta Primăria Sibiu, prin intermediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat, va extinde pistele pentru biciclete cu încă 15 km.
În primăvara şi vara acestui an vor fi marcate piste pentru biciclete pe încă 12 străzi: strada Lungă (legătura cu pista existentă de pe străzile Reconstrucţiei şi Rusciorului), strada Râului (legătura cu pistele de pe străzile Rusiciorului, Reconstrucţiei şi Şoseaua Alba Iulia), strada Metalurgiştilor (legătura cu pistele de pe străzile Rusiciorului, Reconstrucţiei, Şoseaua Alba Iulia), strada Autogării (legătura cu pistele de pe străzile Rusiciorului, Reconstrucţiei, Alba Iulia), strada Malului (leagă Şoseaua Alba Iulia de strada Târgu Fânului), strada Ion Neculce (legătura cu pistele de pe străzile Malului şi Şoseaua Alba Iulia), Calea Turnişorului (legătura cu pistele de pe Şoseaua Alba Iulia şi strada Mihail Kogălniceanu), strada Eduard Bielz (legătura cu pista de pe Şoseaua Alba Iulia), strada Transilvaniei (legătura cu pistele de pe Şoseaua Alba Iulia, Dealului şi Bulevardul Victoriei), strada Lomonosov (legătura cu pistele de pe strada Şcoala de Înot şi Calea Dumbrăvii), strada Rahovei pe tronsonul dintre strada Gheorghe Dima şi Bulevardul Mihai Viteazu) (legătura cu pistele de pe Bulevardul Mihai Viteazu şi celălalt tronson al străzii Rahovei) şi pe strada Hipodromului (legătura cu pistele de pe strada Nicolae Iorga şi Oituz).
În prezent sunt amenajaţi în Sibiu 56,5 km de pistă pentru biciclete pe 33 de străzi: Şoseaua Alba Iulia, Mihail Kogălniceanu, Ţiglari, Calea Şurii Mari, Rusciorului, Reconstrucţiei, Târgu Fânului, Viitorului, Nicolae Teclu, Abatorului, Regele Ferdinand, Constituţiei, Bulevardul Corneliu Coposu, strada Hermann Oberth, Bâlea, Ştefan cel Mare, Semaforului, Rahovei, Vasile Milea, Bulevardul Mihai Viteazu, Nicolae Iorga, Oituz, Calea Dumbrăvii, Aleea Mihai Eminescu, Şcoala de Înot, Nicolaus Olahus, Andrei Şaguna, Bulevardul Victoriei, Banatului, Dealului, Piaţa Unirii, Aleea Călăreţilor, Luduş.
Proiectul de amenajare a pistelor pentru biciclete a demarat în anul 2007, când a fost trasată o scurtă pistă pentru agrement prin Parcul Sub Arini. Proiectul a fost extins în perioda 2008-2012, utilizarea bicicletei devenind posibilă astfel ca o modalitate de transport.
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2597_0_1_0_C
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Se reiau lucrările de reparaţii pe strada Lungă şi pe strada HipodromuluiSe reiau lucrările de reparaţii pe strada Lungă şi pe strada Hipodromului
DPC va relua de luni, 18 februarie lucrările de reparaţii pe strada Hipodromului şi pe strada Lungă.
Pe strada Lungă lucrările vor fi reluate pe tronsonul dintre străzile Popa Şapcă şi Înfrăţirii. În primă fază circulaţia va fi deviată pe o singură bandă. Pentru a executa reparaţiile şi pe a doua bandă, circulaţia va fi ulterior închisă pe acest tronson, fiind deviată pe strada Câmpului, Înfrăţirii şi Reconstrucţiei. Lucrările pe acest tronson vor fi finalizate în aproximativ două săptămâni. Reamintim faptul că lucrările pe această stradă au început anul trecut şi au fost necesare ca urmăre a modernizării reţelelor de apă, canalizare şi gaz.
Pe strada Hipodromului echipele de lucru vor executa reparaţii pe tronsonul dintre străzile Mirăslău şi Oituz. DPC va turna şi pe acest tronson un nou strat de piatră spartă şi un nou strat asfaltic şi va monta noi borduri. Lucrările vor fi finalizate până la sfârşitul lunii aprilie. Reamintim faptul că pe această stradă a fost reabilitată reţeaua de gaz şi au fost montaţi stâlpi de iluminat public, carosabilul şi trotuarele fiind afectate de săpături.
Pe strada Lebedei încep lucrările de modernizare a reţelei de canalizare. De luni, 18 februarie, constructorul va închide această stradă traficului, accesul fiind permis doar locatarilor. Traficul va fi redeschis la sfârşitul lunii martie, când se estimează că se vor încheia aceste lucrări.
Şi lucrările la reţeaua de gaz pe Aleea Geniştilor continuă, pe un segment situat între Aleea Geniştilor şi strada Luptei, inclusiv ieşirea spre strada Nicolae Iorga. Lucrările vor fi încheiate în aproximativ 30 de zile, în această perioadă traficul fiind restricţionat
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2603_0_1_0_M
Se reiau lucrările de reparaţii pe strada Lungă şi pe strada HipodromuluiSe reiau lucrările de reparaţii pe strada Lungă şi pe strada Hipodromului
DPC va relua de luni, 18 februarie lucrările de reparaţii pe strada Hipodromului şi pe strada Lungă.
Pe strada Lungă lucrările vor fi reluate pe tronsonul dintre străzile Popa Şapcă şi Înfrăţirii. În primă fază circulaţia va fi deviată pe o singură bandă. Pentru a executa reparaţiile şi pe a doua bandă, circulaţia va fi ulterior închisă pe acest tronson, fiind deviată pe strada Câmpului, Înfrăţirii şi Reconstrucţiei. Lucrările pe acest tronson vor fi finalizate în aproximativ două săptămâni. Reamintim faptul că lucrările pe această stradă au început anul trecut şi au fost necesare ca urmăre a modernizării reţelelor de apă, canalizare şi gaz.
Pe strada Hipodromului echipele de lucru vor executa reparaţii pe tronsonul dintre străzile Mirăslău şi Oituz. DPC va turna şi pe acest tronson un nou strat de piatră spartă şi un nou strat asfaltic şi va monta noi borduri. Lucrările vor fi finalizate până la sfârşitul lunii aprilie. Reamintim faptul că pe această stradă a fost reabilitată reţeaua de gaz şi au fost montaţi stâlpi de iluminat public, carosabilul şi trotuarele fiind afectate de săpături.
Pe strada Lebedei încep lucrările de modernizare a reţelei de canalizare. De luni, 18 februarie, constructorul va închide această stradă traficului, accesul fiind permis doar locatarilor. Traficul va fi redeschis la sfârşitul lunii martie, când se estimează că se vor încheia aceste lucrări.
Şi lucrările la reţeaua de gaz pe Aleea Geniştilor continuă, pe un segment situat între Aleea Geniştilor şi strada Luptei, inclusiv ieşirea spre strada Nicolae Iorga. Lucrările vor fi încheiate în aproximativ 30 de zile, în această perioadă traficul fiind restricţionat
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2603_0_1_0_M
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Extinderea şi modernizarea reţelelor de apă şi canalizare se află deja la jumătatea graficului
Implementarea proiectului "Extinderea şi reabilitarea reţelelor de alimentare cu apă şi apă uzată din municipiul Sibiu şi comuna Şelimbăr, finanţat pe POS Mediu avansează foarte bine, lucrările pe aproximativ jumătate dintre străzile incluse în acest proiect fiind executate sau în faze avansate de execuţie. Lucrările din cadrul acestui proiect au început la jumătatea lunii mai 2012 şi au ca termen de execuţie luna august 2014.
LUCRĂRILE DE MODERNIZARE A REŢELELOR DE APĂ sunt realizate în proporţie de 50 %. Din totalul de 43 de străzi incluse în acest proiect, lucrările au fost finalizate pe străzile Privighetorii, Agârbiciu, Dobârca, Iazului, Cindrel, Sibiel, Şoimului, Aleea Şoimului, Şureanu, Calea Poplăcii şi pe străzile E şi F din Viile Sibiului.
Lucrările sunt în curs de desfăşurare pe strada A din Viile Sibiului, pe strada Iezerului, strada Poiana, strada Theodor Mihaly, strada Rozdeşti, strada Oţelarilor şi zona de blocuri de pe strada Oţelarilor şi strada Octavian Goga. Aceste lucrări vor fi finalizate în perioada februarie aprilie 2013.
În următoarea perioadă (primul semestru al anului 2013) vor intra în lucru încă opt străzi pentru modernizarea reţelei de apă: Negoveanu, Muncel, străzile B şi D din Viile Sibiului, Onceşti, Aron Pumnul şi zona Calea Cisnădiei Plugarilor.
LUCRĂRILE DE MODERNIZARE ŞI EXTINDERE A REŢELEI DE CANALIZARE prevăzute în acest proiect pentru 44 de străzi din municipiul Sibiu sunt realizate în proporţie de 45%. Acestea sunt încheiate pe străzile Bănciulescu, Mărdărescu, Mărăcineanu, Anatole France, Măgheranului, Cuptorului, Fabricii, Gheţăriei, Şerbota, Lungă, Oslo, Oslo Ţiglarilor, Ţiglarilor, Aleea Buia şi Aleea Mihai Viteazu.
Constructorul lucrează în această perioadă la canalizare pe străzile A, E şi F din Viile Sibiului, strada Călan, strada Ecaterina Varga şi strada Octavian Goga.
Pentru următoarele şase luni sunt planificate lucrări de reabilitare şi extinderea a reţelei de canalizare pe străzile Toamnei, Vasile Cârlova şi Solidarităţii.
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2602_0_1_0_C
Extinderea şi modernizarea reţelelor de apă şi canalizare se află deja la jumătatea graficului
Implementarea proiectului "Extinderea şi reabilitarea reţelelor de alimentare cu apă şi apă uzată din municipiul Sibiu şi comuna Şelimbăr, finanţat pe POS Mediu avansează foarte bine, lucrările pe aproximativ jumătate dintre străzile incluse în acest proiect fiind executate sau în faze avansate de execuţie. Lucrările din cadrul acestui proiect au început la jumătatea lunii mai 2012 şi au ca termen de execuţie luna august 2014.
LUCRĂRILE DE MODERNIZARE A REŢELELOR DE APĂ sunt realizate în proporţie de 50 %. Din totalul de 43 de străzi incluse în acest proiect, lucrările au fost finalizate pe străzile Privighetorii, Agârbiciu, Dobârca, Iazului, Cindrel, Sibiel, Şoimului, Aleea Şoimului, Şureanu, Calea Poplăcii şi pe străzile E şi F din Viile Sibiului.
Lucrările sunt în curs de desfăşurare pe strada A din Viile Sibiului, pe strada Iezerului, strada Poiana, strada Theodor Mihaly, strada Rozdeşti, strada Oţelarilor şi zona de blocuri de pe strada Oţelarilor şi strada Octavian Goga. Aceste lucrări vor fi finalizate în perioada februarie aprilie 2013.
În următoarea perioadă (primul semestru al anului 2013) vor intra în lucru încă opt străzi pentru modernizarea reţelei de apă: Negoveanu, Muncel, străzile B şi D din Viile Sibiului, Onceşti, Aron Pumnul şi zona Calea Cisnădiei Plugarilor.
LUCRĂRILE DE MODERNIZARE ŞI EXTINDERE A REŢELEI DE CANALIZARE prevăzute în acest proiect pentru 44 de străzi din municipiul Sibiu sunt realizate în proporţie de 45%. Acestea sunt încheiate pe străzile Bănciulescu, Mărdărescu, Mărăcineanu, Anatole France, Măgheranului, Cuptorului, Fabricii, Gheţăriei, Şerbota, Lungă, Oslo, Oslo Ţiglarilor, Ţiglarilor, Aleea Buia şi Aleea Mihai Viteazu.
Constructorul lucrează în această perioadă la canalizare pe străzile A, E şi F din Viile Sibiului, strada Călan, strada Ecaterina Varga şi strada Octavian Goga.
Pentru următoarele şase luni sunt planificate lucrări de reabilitare şi extinderea a reţelei de canalizare pe străzile Toamnei, Vasile Cârlova şi Solidarităţii.
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2602_0_1_0_C
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru delegarea gestiunii serviciului public de transport local în municipiul Sibiu
...cu propunerea prelungirii delegarii actuale (catre Tursib) cu inca 6 ani.
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru delegarea gestiunii serviciului public de transport local în municipiul Sibiu
...cu propunerea prelungirii delegarii actuale (catre Tursib) cu inca 6 ani.
24.zip
24.zip (3.83 MB; downloaded 437 times)
📖 Pagination options