Transportul în lumeEuropaFranța / FranceParis

 

Topic: Metroul

185 posts, 76102 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 14
 
 

📖 Pagination options
Re: Franţa-Metroul din Paris 2009

2009 wrote:
Linia de legătură de la Vavin între



şi




Aici tot linia de legătură între linia



şi



, dar de partea cealaltă la Montparnasse – Bienvenüe văzută de pe linia




http://en.wikipedia.org/wiki/Montparnas ... M%C3%A9tro)
Raccordement_4-12_Montparnasse12.jpg (139.41 KB; downloaded 4999 times)

 


Re: Franţa-Metroul din Paris 2009

Aici aveţi o hartă unde puteţi cauta staţia după nume şi să vedeţi exact reţeaua de metrou pariziană cu toate legăturile între liniile de metrou, toate staţiile şi cum sunt poziţionate în cadrul reţelei de metrou.
http://carto.metro.free.fr/cartes/metro ... 834&zoom=2

 


Re: Franţa-Metroul din Paris George

vagon de metrou de pe linia 12
request for sending TEST REPORT FORM 1381.jpg (524.63 KB; downloaded 4993 times)


Statia Lamarck - Coulaincourt, de pe linia de metrou 12, in zona Montmartre
request for sending TEST REPORT FORM 1369-1.jpg (573.62 KB; downloaded 4999 times)
request for sending TEST REPORT FORM 1368-1.jpg (529.84 KB; downloaded 4985 times)

 


Re: Franţa-Metroul din Paris George

In speranta de a nu iesi din topic, voi posta si cateva fotografii dintr-o statie RER, statia Luxembourg (langa Panteon si Jardin du Luxembourg).

request for sending TEST REPORT FORM 1262.jpg (505.34 KB; downloaded 4988 times)


request for sending TEST REPORT FORM 1258.jpg (486.07 KB; downloaded 4981 times)


RER-ul este o retea de trenuri suburbane, construita in completarea celei de metrou. RER face legatura dintre Paris, aeroporturile Charles de Gaulle si Orly, precum si cu localitati situate in vecinatatea Parisului (precum Versailles, Melun si altele).
Statiile de RER sunt mai mari decat cele de metrou, si trenurile mai lungi. Consider ca metroul nostru seamana mai degraba cu RER-ul, din perspectiva frecventei mai reduse, a lungimii trenurilor si a distantei dintre statii. Desigur, marea deosebire consta in aceea ca RER-ul este un tren suburban, care circula si la suprafata.
Ca impresie "artistica", RER-ul nu este un tren la fel de agreabil ca metroul, cu al sau aer clasic, inclusiv statiile fiind mai putin frumoase.

http://parisbytrain.com/files/2008/05/rer.pdf (harta liniilor RER)
http://parisbytrain.com/files/2008/06/metro.pdf (harta combinata metrou - RER)

 



Re: Franţa-Metroul din Paris 2009

Villiers




http://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%83%95% ... ravaux.jpg
800px-Metro_Paris_-_Ligne_2_-_Station_Villiers_-_Travaux.jpg (99.88 KB; downloaded 4923 times)

 


Re: Franţa-Metroul din Paris 2009

Villiers




http://en.wikipedia.org/wiki/Villiers_(Paris_M%C3%A9tro)
799px-Metro_Paris_-_Ligne_3_-_station_Villiers_02.jpg (109.74 KB; downloaded 4926 times)

 


Re: Franţa-Metroul din Paris 2009

Şi acum să vă explic şi povestea staţiilor Villiers, care e foarte interesantă:
Prima staţie construită la Villiers este cea de pe



şi deschisă în anul 1902. În anul 1903 se deschide şi Villiers de pe



. Ambele staţii au fost construite la acelaşi nievl, cota şinei fiind egală în trecut, staţiile fiind paralele. Până în anul 1910



are capăt terminus la Villiers, metroul întorcând pe bucla Monceau sau Van Dick. Autorităţile au avut în plan, ca metrourile de pe



să intre pe lina lui



şi să meargă până la capătul



la Porte Dauphine.
Acest lucru nu a fost însă posibil datorită ciculaţiei foarte mari de pe



.



nu putea rămâne cu capătul la Villiers în mijlocul oraşului aşa că trebuia prelungit, numai că prelungirea lui



necesita neapărat subtraversarea linilor



lucru foarte greu de făcut deoarece ambele magistrale, cât şi staţiile Villiers erau la aceeaşi cotă iar



nu putea subtraversa



.
Atunci ce au făcut ei?
Au adâncit tunelul



cât şi staţia Villiers de pe



astfel încât să poată subtravera



. se vede clar în poza de mai sus că staţia de pe



e mai înaltă că cealaltă, înălţimea ei fiind dată de adâncirea care s-a făcut. Ea este mai înaltă decât toate staţiile vechi de metrou din Paris.
http://carto.metro.free.fr/cartes/metro ... 337&zoom=2


 


Re: Franţa-Metroul din Paris 2009

Cel mai intersesat din toată povestea de mai sus e acest pod subteran unde sus e



, iar jos, de unde e realizată fotografia



, care are plafonul mai înalt rezultat din urma adâncirii, linia şi staţia



fiind în trecut la acelaşi nivel cu




http://www.flickr.com/photos/leonarddes ... 068010389/


 


Re: Franţa-Metroul din Paris Dominatrix

Din harta "track-map" postata in pagina anterioara, inteleg ca fosta bucla a liniei M3 e dezafectata. Chiar asa e (adica s-a scos calea de rulare) sau inca mai exista pentru scopuri tehnice, parcare etc? Daca s-a desfiintat linia, tunelul la ce mai foloseste? Sau a fost astupat si el?

 


Re: Franţa-Metroul din Paris 2009

Dominatrix wrote:
Din harta "track-map" postata in pagina anterioara, inteleg ca fosta bucla a liniei M3 e dezafectata. Chiar asa e (adica s-a scos calea de rulare) sau inca mai exista pentru scopuri tehnice, parcare etc? Daca s-a desfiintat linia, tunelul la ce mai foloseste? Sau a fost astupat si el?

Bucla a fost transformată în centru de formare a RATP. Ea se află chiar sub Parcul Monceau, la suprafaţă pe lângă buclă nefiind nicio clădire. Bucla fiind sub parc nu încurca cu nimic la construcţii ulterioare de clădiri sau dezvoltări ale oraşului.
Uite aici am ,,căcălit,, o schiţă, şi am reprezentat peroanele staţiei Monceau, la staţia Villiers nu am mai pus peroanele pentru că sunt patru şi nu mi-au mai încăput pe schiţă, dar am notat ,,Villiers,, iar bucla am reprzentat-o numai cu o linie chiar dacă avea două, pentru că nu îmi iese cercul. Asta ca să îţi faci o idee cum sunt poziţionate în teren, dar track-mapul de mai sus e cel mai corect.Bucla reprezentată de mine poate fi 10 metri mai în stanga sau 20 mai în dreapta, deci nu e la scară.


 


Re: Franţa-Metroul din Paris Dominatrix

OK, multumesc pentru explicatii. Totusi, ce inteleg ei prin centru de formare? Un fel de scoala pentru viitorii mecanici de metrou sau cum? Si tot n-am inteles: linia din bucla inca mai exista si e folosita pentru "scoala" sau e dezafectata?

 


Re: Franţa-Metroul din Paris 2009

Nu, linia de sub bucla nu mai exista, ea a fost transformata in sali de sedinte, examinare, etc. Iar pentru formarea conductorilor/mecanici exista o linie de metrou speciala in zona garii de Nord a Parisului, USFRT (unité spécialisée en formation et réglementation du transport).
http://carto.metro.free.fr/cartes/metro ... 222&zoom=2


 


Re: Franţa-Metroul din Paris 2009

Liège




Staţie cu peroane decalate, datorită Rue d' Amesterdam, care este îngustă.
Staţia Liège a fost deschisă în anul 1911. În anul 1914 în timpul primului război mondial a fost închisă 4 luni de zile. Apoi a fost redeschisă, dar la începutul celui de-al doilea război mondial staţia, a fost iar închisă alături de alte staţii. După terminare războiului celelalte staţii s-au redeschis, nu însă şi Liège, care a rămas închisă până în anul 1968 când s-a redeschis, dar numai într-un anumit interval orar cu un program special faţă de restul staţilor. Abia dupa 2000, prin 2005 a fost acceptat ca staţia Liège să fie deschisă normal la fel ca celelalte staţii de pe reţea
http://www.ask.com/wiki/Paris_M%C3%A9tro_Line_13



Metrouri la Liège





 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 14
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Paris  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420711 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use