Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)
216 posts, 115154 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
Dominatrix
E totusi vorba de un prototip. Nu inseamna ca la productia de serie scaunele vor ramane asa, cu atat mai mult cu cat acest aspect este lasat la latitudinea beneficiarului.
E totusi vorba de un prototip. Nu inseamna ca la productia de serie scaunele vor ramane asa, cu atat mai mult cu cat acest aspect este lasat la latitudinea beneficiarului.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
DocOctavius
Îmi pare foarte îngust, să înțeeg că dacă o să fie produs pentru București o să fie mai lat, că parcă ecartamentul este de 1460 și nu 1000 ca prototipul. Asta zic măsurând așa ochiometric de la fereastră.
Îmi pare foarte îngust, să înțeeg că dacă o să fie produs pentru București o să fie mai lat, că parcă ecartamentul este de 1460 și nu 1000 ca prototipul. Asta zic măsurând așa ochiometric de la fereastră.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
Dr2005
Poate 1435 mm...
În poze se vede linia încălecată (1435 + 1000 mm)... dar nu se vede exact pe ce ecartament e vagonul. Oricum, mai lat sau mai îngust nu cred că o să fie.
DocOctavius wrote:
parcă ecartamentul este de 1460 și nu 1000 ca prototipul.
Poate 1435 mm...
În poze se vede linia încălecată (1435 + 1000 mm)... dar nu se vede exact pe ce ecartament e vagonul. Oricum, mai lat sau mai îngust nu cred că o să fie.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
Dominatrix
S-a spus ca la Arad vor fi produse tramvaie pe 1000 mm. Mai mult, prototipul va fi testat pe reteaua de tramvai din Arad, deci e clar ca e vorba de un vagon pe 1000 mm. Legat de ingustimea culoarului, acesta e "pretul" platit pentru a avea un vagon cu podea coborata 100%. N-am vazut pana acum un tramvai de acest gen cu culoar "larg", mai ales in zona articulatiilor. Problema capacitatii diminuate s-ar putea rezolva prin adaugarea de module suplimentare.
S-a spus ca la Arad vor fi produse tramvaie pe 1000 mm. Mai mult, prototipul va fi testat pe reteaua de tramvai din Arad, deci e clar ca e vorba de un vagon pe 1000 mm. Legat de ingustimea culoarului, acesta e "pretul" platit pentru a avea un vagon cu podea coborata 100%. N-am vazut pana acum un tramvai de acest gen cu culoar "larg", mai ales in zona articulatiilor. Problema capacitatii diminuate s-ar putea rezolva prin adaugarea de module suplimentare.
- bercenicity
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
Dominatrix
Asa este, totusi se observa din poze ca prototipul de la Arad e foarte ingust si in zona articulatiilor.
Asa este, totusi se observa din poze ca prototipul de la Arad e foarte ingust si in zona articulatiilor.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
DocOctavius
Eu mă refeream la spațiul dintre scaune în general, unde nu pare a fi destul loc să treacă o persoană mai "americană" la constituție fără să-și frece fesele de umerii celor de pe scaune. Acolo cei 40 de cm contează enorm de mult.
Și mulțumesc de corectură, niciodată nu le nimeresc cu cifrele astea 1460/1435
Eu mă refeream la spațiul dintre scaune în general, unde nu pare a fi destul loc să treacă o persoană mai "americană" la constituție fără să-și frece fesele de umerii celor de pe scaune. Acolo cei 40 de cm contează enorm de mult.
Și mulțumesc de corectură, niciodată nu le nimeresc cu cifrele astea 1460/1435
- George
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
George
E adevarat ca de gustibus non disputandum, dar mie mi se pare foarte fain. Incapator, spatios (solutia nu e un bou-vagon arhiplin, ci un interval rezonabil intre tramvaie). Eu zic ca ar face face cu brio si pe 41 (cele actuale nu mi se par mai incapatoare...). Sper doar sa nu se ajunga din nou la porcaria damboviteana cu scaune de plastic, necapitonate...
E adevarat ca de gustibus non disputandum, dar mie mi se pare foarte fain. Incapator, spatios (solutia nu e un bou-vagon arhiplin, ci un interval rezonabil intre tramvaie). Eu zic ca ar face face cu brio si pe 41 (cele actuale nu mi se par mai incapatoare...). Sper doar sa nu se ajunga din nou la porcaria damboviteana cu scaune de plastic, necapitonate...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
Dominatrix
Sa nu comparam capacitatea unui V3A cu chicineata din poza. Siemens Imperio are aproximativ aceeasi lungime cu un V3A, dar o capacitate proiectata de doar circa 200 de calatori, se si vede cat de stramt este culoarul de trecere. Pe 41 clar nu ar face fata in formula prezentata, decat daca vagoanele vor fi mai lungi.
Sa nu comparam capacitatea unui V3A cu chicineata din poza. Siemens Imperio are aproximativ aceeasi lungime cu un V3A, dar o capacitate proiectata de doar circa 200 de calatori, se si vede cat de stramt este culoarul de trecere. Pe 41 clar nu ar face fata in formula prezentata, decat daca vagoanele vor fi mai lungi.
- Gabi
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
Gabi
Nu stiu mie mi se par scaunele cam late oricum daca se vor construi pentru 41 ar trebui sa rezolve problema asta cu spatiul
Nu stiu mie mi se par scaunele cam late oricum daca se vor construi pentru 41 ar trebui sa rezolve problema asta cu spatiul
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
Dr2005
Alea late sunt scaune de 1,5 locuri... găseşti şi pe Citaro şi pe alte vehicule unde un spaţiu tehnic a trebuit acoperit cu ceva şi nu au avut cu ce. La Citaro acoperă rezervorul, la Imperio acoperă - probabil - motorul electric de tracţiune.
Alea late sunt scaune de 1,5 locuri... găseşti şi pe Citaro şi pe alte vehicule unde un spaţiu tehnic a trebuit acoperit cu ceva şi nu au avut cu ce. La Citaro acoperă rezervorul, la Imperio acoperă - probabil - motorul electric de tracţiune.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
bercenicity
Scaunele de pe interiorul boghiurilor arata foarte incomod, pentru picioare ai loc doar jumate din latimea scaunului, trebuie sa stai sui.. pe langa faptul ca stai genunchi in genunchiul cu calatorul de vizavi...
Scaunele de pe interiorul boghiurilor arata foarte incomod, pentru picioare ai loc doar jumate din latimea scaunului, trebuie sa stai sui.. pe langa faptul ca stai genunchi in genunchiul cu calatorul de vizavi...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
Goldmund
Tramvaiul e primul tram. cu adevarat 'european' produs in Romania. Sper ca si RATB sa comande cateva zeci/sute de astfel de tramvaie. E adevarat, par foarte inguste, insa ecartamentul din Arad e ingust(cu toate ca aceleasi vagoane pot fi puse pe osii 'normale' sau 'inguste' ! Importatnta e distanta intre sine si raza curbelor)
Tramvaiul e primul tram. cu adevarat 'european' produs in Romania. Sper ca si RATB sa comande cateva zeci/sute de astfel de tramvaie. E adevarat, par foarte inguste, insa ecartamentul din Arad e ingust(cu toate ca aceleasi vagoane pot fi puse pe osii 'normale' sau 'inguste' ! Importatnta e distanta intre sine si raza curbelor)
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad
mastocitu
Tramvaiul arata foarte bine.Sa fie vointa politica sa se cumpere tramvaie din astea pentru Bucuresti.Daca nu sunt suficient de mari pentru 41 nici o problema sunt atitea alte linii de tramvai in Bucuresti .Eu nu ma supar sa merg cu tramvaiul asta pe 16 la mine in Tei
Tramvaiul arata foarte bine.Sa fie vointa politica sa se cumpere tramvaie din astea pentru Bucuresti.Daca nu sunt suficient de mari pentru 41 nici o problema sunt atitea alte linii de tramvai in Bucuresti .Eu nu ma supar sa merg cu tramvaiul asta pe 16 la mine in Tei
📖 Pagination options