Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
932 posts, 286407 views
📖 Pagination options
-
- Shadow56_
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Shadow56_
Din câte am înțeles, deja îi are sau aproape îi are... Deci mai trebuie să facă alți 10.000 pe M5.
Din câte am înțeles, deja îi are sau aproape îi are... Deci mai trebuie să facă alți 10.000 pe M5.
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
orex
Aia 10.000 km tre sa-i faca pe magistrala M5, in rest totul e Can-Can!
Luca M. wrote here:
Doar nu o sa isi faca cei 10.000 de kilometrii doar pe M2 in weekenduri, nu!?
Aia 10.000 km tre sa-i faca pe magistrala M5, in rest totul e Can-Can!

- dinudr
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
dinudr
Bun,si stie cineva cand vor fi introduse efectiv trenurile(cred ca unul pe sens) in probe pe M5? Stiu ca primul are de parcurs 10000 km ,iar al doilea si urmatoarele doar 2000 km.
Cred ca vor fi intarzieri si la capitolul asta. Termenul era ca vor intra in circulatie cu calatori la sfarsitul lunii martie, dar ma indoiesc ca se vor incadra in timpul scurt ramas.
Multumesc anticipat pt.raspunsuri.
Bun,si stie cineva cand vor fi introduse efectiv trenurile(cred ca unul pe sens) in probe pe M5? Stiu ca primul are de parcurs 10000 km ,iar al doilea si urmatoarele doar 2000 km.
Cred ca vor fi intarzieri si la capitolul asta. Termenul era ca vor intra in circulatie cu calatori la sfarsitul lunii martie, dar ma indoiesc ca se vor incadra in timpul scurt ramas.
Multumesc anticipat pt.raspunsuri.
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
survola
Avem un scandal cu trenurile Alstom, de data aceasta pentru CFR, dar ni se aduce aminte și de problema cu Metrorex.
Grindeanu, despre actul adițional semnat de ARF cu Alstom, care scutește producătorul francez de plata penalităților de întârziere în valoare de zeci de milioane de euro: Nu pot accepta așa ceva. Probabil că se va ajunge tot în instanță
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, spune că nu știa despre actul adițional semnat de Autoritatea pentru Reformă Feroviară cu Alstom pentru modificarea graficului de livrare a celor 37 de rame contractate de statul român, document care, potrivit interpretărilor, scutește producătorul francez de plata penalităților de întârziere în valoare de zeci de milioane de euro, transmite Agerpres.
Întrebat dacă știa despre acest act adițional, ministrul Transporturilor a răspuns: „Evident că nu”.
„Cum bine știți – și sunt bucuros din acest punct de vedere – am și câștigat un proces, noi, ministerul, companiile, cu Alstom, pe întârzierile pentru metrou (ramele ce trebuiau să fie livrate Metrorex – n. r.). Și acolo s-a câștigat procesul. Același lucru mă aștept să-l facem și pe partea asta, cea legată de garniturile de tren, iar cei de la ARF, din ceea ce am discutat eu cu ei, îmi spun că nu intră (actul adițional – n. r.) în contradicție cu acele penalități. Nu pot accepta așa ceva. Și probabil că cei de la Alstom, nu vreau eu să-i îndemn, dar probabil că se va ajunge tot în instanță, unde iarăși vom câștiga, la fel ca la Metrou”, a afirmat Grindeanu, marți, la Parlament, după dezbaterile din comisiile de specialitate reunite pe marginea proiectului de buget pe 2025 al MTI.
Avem un scandal cu trenurile Alstom, de data aceasta pentru CFR, dar ni se aduce aminte și de problema cu Metrorex.
Grindeanu, despre actul adițional semnat de ARF cu Alstom, care scutește producătorul francez de plata penalităților de întârziere în valoare de zeci de milioane de euro: Nu pot accepta așa ceva. Probabil că se va ajunge tot în instanță
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, spune că nu știa despre actul adițional semnat de Autoritatea pentru Reformă Feroviară cu Alstom pentru modificarea graficului de livrare a celor 37 de rame contractate de statul român, document care, potrivit interpretărilor, scutește producătorul francez de plata penalităților de întârziere în valoare de zeci de milioane de euro, transmite Agerpres.
Întrebat dacă știa despre acest act adițional, ministrul Transporturilor a răspuns: „Evident că nu”.
„Cum bine știți – și sunt bucuros din acest punct de vedere – am și câștigat un proces, noi, ministerul, companiile, cu Alstom, pe întârzierile pentru metrou (ramele ce trebuiau să fie livrate Metrorex – n. r.). Și acolo s-a câștigat procesul. Același lucru mă aștept să-l facem și pe partea asta, cea legată de garniturile de tren, iar cei de la ARF, din ceea ce am discutat eu cu ei, îmi spun că nu intră (actul adițional – n. r.) în contradicție cu acele penalități. Nu pot accepta așa ceva. Și probabil că cei de la Alstom, nu vreau eu să-i îndemn, dar probabil că se va ajunge tot în instanță, unde iarăși vom câștiga, la fel ca la Metrou”, a afirmat Grindeanu, marți, la Parlament, după dezbaterile din comisiile de specialitate reunite pe marginea proiectului de buget pe 2025 al MTI.
-
- Shadow56_
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Shadow56_
1. Se vrea 2500km pe restul trenurilor (conform surselor de la Gându, menționate acum câteva zile).
2. Giurgiu încă nu este 100% stabil, deci până nu rezolvă o parte din probleme, probabil nu o să-l bage pe M5.
dinudr wrote here:
Bun,si stie cineva cand vor fi introduse efectiv trenurile(cred ca unul pe sens) in probe pe M5? Stiu ca primul are de parcurs 10000 km ,iar al doilea si urmatoarele doar 2000 km.
1. Se vrea 2500km pe restul trenurilor (conform surselor de la Gându, menționate acum câteva zile).
2. Giurgiu încă nu este 100% stabil, deci până nu rezolvă o parte din probleme, probabil nu o să-l bage pe M5.
- FabiM
-
Posted:
-
-
- Shadow56_
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Shadow56_
Trenul mai are/avea niște momente când aplica frâne fără motiv, accelerația nu merge etc.
Trenul mai are/avea niște momente când aplica frâne fără motiv, accelerația nu merge etc.
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
orex
In cerințele enunțate in caietul de sarcini, acum mai bine de 6(șase) ani si jumătate (da, da), se menționează, CLAR, la pct. 5.4.3 ”Probele de recepție pentru punerea în funcțiune a trenurilor” cum că:
probele de recepție sunt defalcate în:
(...)
probe de anduranță pentru efectuarea parcursului de 10.000 Km pentru primul tren respectiv 2.000 km pentru trenurile următoare, fără defectări majore;
N-au rost alte discuții/interpretări/tertipuri pe orice filieră ar veni ele, în afara celor statuate, preliminar, în licitație!
PS
Si, s-o mai grăim încă într-o neaoșă limbă romană stimate coleg.
”Se (EI) VOR (ca e vorba de a fi parcurși) 2500 de km PENTRU restul trenurilor”, da?!
1. Se vrea 2500km pe restul trenurilor (conform surselor de la Gându, menționate acum câteva zile).
In cerințele enunțate in caietul de sarcini, acum mai bine de 6(șase) ani si jumătate (da, da), se menționează, CLAR, la pct. 5.4.3 ”Probele de recepție pentru punerea în funcțiune a trenurilor” cum că:
probele de recepție sunt defalcate în:
(...)
probe de anduranță pentru efectuarea parcursului de 10.000 Km pentru primul tren respectiv 2.000 km pentru trenurile următoare, fără defectări majore;
N-au rost alte discuții/interpretări/tertipuri pe orice filieră ar veni ele, în afara celor statuate, preliminar, în licitație!

PS
Si, s-o mai grăim încă într-o neaoșă limbă romană stimate coleg.
”Se (EI) VOR (ca e vorba de a fi parcurși) 2500 de km PENTRU restul trenurilor”, da?!

📖 Pagination options