Topic: Wrocław
38 posts, 1222 views
📖 Pagination options
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Wrocław
Icsilviu
Autobuze Autosan H9 fabricate în anii 90 pentru a deservii liniile județene în Polonia, denumite popular PKS după numele firmelor care operau aceste linii. De remarcat designul extrem de demodat pentru data fabricației. Nu este o surpriză că respectivele linii PKS au falimentat rând pe rând după căderea comunismului în Polonia, mai ales că nici nu au primit suport financiar la nivel guvernamental sau local. Cele două vehicule au fost doar închiriate pentru zilele deschise ale depoului Popowice, având un proprietar privat.
Autobuze Autosan H9 fabricate în anii 90 pentru a deservii liniile județene în Polonia, denumite popular PKS după numele firmelor care operau aceste linii. De remarcat designul extrem de demodat pentru data fabricației. Nu este o surpriză că respectivele linii PKS au falimentat rând pe rând după căderea comunismului în Polonia, mai ales că nici nu au primit suport financiar la nivel guvernamental sau local. Cele două vehicule au fost doar închiriate pentru zilele deschise ale depoului Popowice, având un proprietar privat.
Autosan H9-21.41 fabricat în 1995
Autosan H9-21.41 DW 49U 1995.JPG (1.13 MB; downloaded 224 times)
Autosan H9-35 cu numărul de parc 113, fabricat în 1996
Autosan H9-35 113 1996.JPG (1.48 MB; downloaded 224 times)
Autosan H9-35 113 1996 (2).JPG (1.07 MB; downloaded 224 times)
Autosan H9-35 interior
Autosan H9-35 113 1996 (4).JPG (1.25 MB; downloaded 224 times)
Autosan H9-35 interior
Autosan H9-35 113 1996 (3).JPG (1.17 MB; downloaded 224 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Wrocław
Icsilviu
Ikarus 260 3932 aparține asociației KSTM și este găzduit permanent de depoul Popowice.
Fabricat în 1986, acest autobuz a fost destinat pieței maghiare și a aparținut de Kisalföld Volán circulând pe liniile regionale din zona orașului Gyor, iar apoi de firma Kekes Bus fiind folosit în orășelul Püspökladány în apropiere de Debrecen. În 2014 s-a încheiat exploatarea sa și a fost cumpărat pentru a servi ca exponat de muzeu în Polonia.
Ikarus 260 3932 aparține asociației KSTM și este găzduit permanent de depoul Popowice.
Fabricat în 1986, acest autobuz a fost destinat pieței maghiare și a aparținut de Kisalföld Volán circulând pe liniile regionale din zona orașului Gyor, iar apoi de firma Kekes Bus fiind folosit în orășelul Püspökladány în apropiere de Debrecen. În 2014 s-a încheiat exploatarea sa și a fost cumpărat pentru a servi ca exponat de muzeu în Polonia.
Ikarus 260 3932.JPG (1.57 MB; downloaded 206 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Wrocław
Icsilviu
Ikarus 260.43 cu numărul 3938 fabricat în 1988 pentru piața est-germană. A circulat aici până în 1996, apoi 22 de ani în Ungaria pe liniile regionale ale operatorului Szabolcs Volan. În 2018 a intrat în proprietatea asociației KSTM.
Ikarus 260.43 cu numărul 3938 fabricat în 1988 pentru piața est-germană. A circulat aici până în 1996, apoi 22 de ani în Ungaria pe liniile regionale ale operatorului Szabolcs Volan. În 2018 a intrat în proprietatea asociației KSTM.
Ikarus 260.43 3938.JPG (1.88 MB; downloaded 203 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Wrocław
Icsilviu
Ikarus 280.17 cu numărul 3935 fabricat în 1990, a fost folosit până în 2015 de către armata maghiară. Acum este proprietatea asociației KSTM.
Ikarus 280.17 3935 2.JPG (1.39 MB; downloaded 191 times)
Ikarus 280.17 3935 3.JPG (1.43 MB; downloaded 191 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Wrocław
Icsilviu
Un autentic Ikarus 280.49 din Budapesta, unde a circulat ca autobuz al operatorului BKV între 1986-2020 sub numărul de parc 04-63. Acum are un proprietar privat și participă în întreaga Polonie la diverse evenimente.
Un autentic Ikarus 280.49 din Budapesta, unde a circulat ca autobuz al operatorului BKV între 1986-2020 sub numărul de parc 04-63. Acum are un proprietar privat și participă în întreaga Polonie la diverse evenimente.
Ikarus 280.49 04-63 1986-2020 BKV.JPG (1.67 MB; downloaded 187 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Wrocław
Icsilviu
Ikarus 260.04 fabricat în 1985. A aparținut pe toată durata existenței de MPK Poznań. Există o lungă tradiție în Polonia ca orașele să își împrumute între ele vehicule sau chiar să facă schimb între ele. În cazul de față este vorba doar de o vizită.
Ikarus 260.04 fabricat în 1985. A aparținut pe toată durata existenței de MPK Poznań. Există o lungă tradiție în Polonia ca orașele să își împrumute între ele vehicule sau chiar să facă schimb între ele. În cazul de față este vorba doar de o vizită.
Ikarus 260.04 MPK Poznan 1985.JPG (1.4 MB; downloaded 182 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Wrocław
Icsilviu
Autobuz suburban Jelcz 080 cu numărul de parc 012 aflat în proprietatea asociației KSTM. Vehiculul fabricat în 1980 a fost folosit până în 2012 de o companie de construcții pentru transportul muncitorilor.
Lungime: 8m
Lățime: 2,5m
Înălțime: 3,15m
Greutate: 6,5 tone
Număr de locuri total: 40
Număr de locuri pe scaun: 31
Motor: FSC Starachowice S359 (6.8dm3, 150KM)
Autobuz suburban Jelcz 080 cu numărul de parc 012 aflat în proprietatea asociației KSTM. Vehiculul fabricat în 1980 a fost folosit până în 2012 de o companie de construcții pentru transportul muncitorilor.
Lungime: 8m
Lățime: 2,5m
Înălțime: 3,15m
Greutate: 6,5 tone
Număr de locuri total: 40
Număr de locuri pe scaun: 31
Motor: FSC Starachowice S359 (6.8dm3, 150KM)
Jelcz 080 (2).JPG (1.26 MB; downloaded 154 times)
Jelcz 080.JPG (1.06 MB; downloaded 154 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Wrocław
Icsilviu
Autobuzul Jelcz M11 cu numărul 272 în proprietatea KSTM combină elemente de design ale Berliet PR110 din anii 70 cu elemente ale Ikarus 260 precum puntea, motorul și cutia de viteze. Vehiculul a fost construit în 1990 și se află acum în proces de recondiționare, după cum demonstrează imaginea.
Lungime: 11 m
Înălțime: 3.06 m
Lățime: 2.55 m
Greutate: 9.2 tone
Număr de locuri în total: 100
Număr de locuri pe scaun: 30
Motor: Raba-MAN D2156HM6U 141kW 10350cm
Cutia de viteze: Csepel ASH-75.2
Autobuzul Jelcz M11 cu numărul 272 în proprietatea KSTM combină elemente de design ale Berliet PR110 din anii 70 cu elemente ale Ikarus 260 precum puntea, motorul și cutia de viteze. Vehiculul a fost construit în 1990 și se află acum în proces de recondiționare, după cum demonstrează imaginea.
Lungime: 11 m
Înălțime: 3.06 m
Lățime: 2.55 m
Greutate: 9.2 tone
Număr de locuri în total: 100
Număr de locuri pe scaun: 30
Motor: Raba-MAN D2156HM6U 141kW 10350cm
Cutia de viteze: Csepel ASH-75.2
Jelcz M11 272.JPG (1.04 MB; downloaded 149 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Wrocław
Icsilviu
Autobuzul Jelcz M121MB cu numărul 110 (reumerotat recent 9500) aparține de KSTM și reprezintă una din primele tentative ale fabricantului polonez Jelcz de a produce autobuze parțial low-floor. Vehiculul a fost construit în 1996 și s-a conservat foarte bine, având norocul să fie în proprietatea unui spital care nu l-a folosit aproape deloc.
Lungime: 12m
Lățime: 2.5m
Înălțime: 3.02m
Greutate: 10.24 tone
Număr de locuri: 100
Număr de locuri pe scaun: 34
Motor: Mercedes OM447hLA 11967 dm3 (184kW)
Autobuzul Jelcz M121MB cu numărul 110 (reumerotat recent 9500) aparține de KSTM și reprezintă una din primele tentative ale fabricantului polonez Jelcz de a produce autobuze parțial low-floor. Vehiculul a fost construit în 1996 și s-a conservat foarte bine, având norocul să fie în proprietatea unui spital care nu l-a folosit aproape deloc.
Lungime: 12m
Lățime: 2.5m
Înălțime: 3.02m
Greutate: 10.24 tone
Număr de locuri: 100
Număr de locuri pe scaun: 34
Motor: Mercedes OM447hLA 11967 dm3 (184kW)
Jelcz M121MB 110 1.JPG (1.24 MB; downloaded 142 times)
Jelcz M121MB 110 2.JPG (1.14 MB; downloaded 142 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Wrocław
Icsilviu
Bonus
Autobuzul Mercedes-Benz O530 C2 E-Citaro G, prezentat la toate evenimentele legate de transportul public din ultimii 2 ani. 13 exemplare cu numere de parc de la 6001 la 6013 au fost achiziționate în 2023 și circulă cu precădere pe linia rapidă K.
Bonus
Autobuzul Mercedes-Benz O530 C2 E-Citaro G, prezentat la toate evenimentele legate de transportul public din ultimii 2 ani. 13 exemplare cu numere de parc de la 6001 la 6013 au fost achiziționate în 2023 și circulă cu precădere pe linia rapidă K.
DSC_8899.JPG (1.49 MB; downloaded 129 times)
DSC_8885.JPG (1.45 MB; downloaded 129 times)
Mercedes E2.JPG (1.29 MB; downloaded 129 times)
Mercedes E1.JPG (1.34 MB; downloaded 129 times)
📖 Pagination options