Topic: DISCUȚII Stația Tokyo
94 posts, 14073 views
📖 Pagination options
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
N-au turnat nimic, au sapat destul de mult dar nu vad nici peretii de sprijin si nici tavanul statiei.
Cum se construieste statia asta defapt? Stiam ca se toarna tavanul, iar apoi prin niste goluri se sapa.
N-au turnat nimic, au sapat destul de mult dar nu vad nici peretii de sprijin si nici tavanul statiei.
Cum se construieste statia asta defapt? Stiam ca se toarna tavanul, iar apoi prin niste goluri se sapa.
- sab
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
sab
Trebuie sa ajunga la nivelul plafonului mai intai. Acel nivel nu este la cota 0 in general, la Tokyo este -2.65m.
Trebuie sa ajunga la nivelul plafonului mai intai. Acel nivel nu este la cota 0 in general, la Tokyo este -2.65m.
Screenshot 2024-11-25 114052.png (59 KB; downloaded 1210 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
shoppy
Schema arată săpătură deschisă cu mal înclinat nu PM până la suprafață, ar însemna la sfârșit să demoleze partea superioară a PM.
Schema arată săpătură deschisă cu mal înclinat nu PM până la suprafață, ar însemna la sfârșit să demoleze partea superioară a PM.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Continua sapatura aici, o sa incerc sa trec saptamanal sa vedem progresul. Vad ca pereti mulati sunt doar in zona sapaturii, s-au apucat si in fata la Dechathlon unde a aparut si o groapa imensa (o sa ii fac poza data viitoare).
Continua sapatura aici, o sa incerc sa trec saptamanal sa vedem progresul. Vad ca pereti mulati sunt doar in zona sapaturii, s-au apucat si in fata la Dechathlon unde a aparut si o groapa imensa (o sa ii fac poza data viitoare).
- AndreiB
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
AndreiB
Daca de aici trebuie lansat TBM-ul, poate se prefera sustinerea provizorie a peretilor mulati cu spraituri la extremitatile statiei. Astfel se ajunge la nivelul radierului mai repede si se poate introduce TBM-ul mai rapid decat daca ar fi realizat planseul de beton armat cu un mare gol provizoriu.
satanistu wrote here:
N-au turnat nimic, au sapat destul de mult dar nu vad nici peretii de sprijin si nici tavanul statiei.
Cum se construieste statia asta defapt? Stiam ca se toarna tavanul, iar apoi prin niste goluri se sapa.
Daca de aici trebuie lansat TBM-ul, poate se prefera sustinerea provizorie a peretilor mulati cu spraituri la extremitatile statiei. Astfel se ajunge la nivelul radierului mai repede si se poate introduce TBM-ul mai rapid decat daca ar fi realizat planseul de beton armat cu un mare gol provizoriu.
- sab
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
sab
Asa fac, momentan. Apropo de mesajul meu anterior, au depasit cota de -2.65 a primului planseu.
Totusi nu prea au pe unde sa introduca ceva printre acele spraituri, cel putin un TBM. Asta este capatul sudic, adica zona macazurilor, nu statia propriu-zisa.
Asa fac, momentan. Apropo de mesajul meu anterior, au depasit cota de -2.65 a primului planseu.
Totusi nu prea au pe unde sa introduca ceva printre acele spraituri, cel putin un TBM. Asta este capatul sudic, adica zona macazurilor, nu statia propriu-zisa.
2a.jpg (735.3 KB; downloaded 736 times)
Screenshot 2024-12-31 162440.png (631.63 KB; downloaded 730 times)
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Pai si au turnat ceva daca au ajuns la -2.65? Sau continua sa sape si fac ceea ce zice AndreiB?
O sa trec in weekend sa vedem ce si cum.
Daca au ales metoda puturoasa de a termina statia dupa, trebuie sa stie ca la Aeroport Baneasa statia trebuie sa fie gata pana ajunge TBM-ul, sau nu, si pe urma stau sa desfaca la inele.
Unde graba?
Pai si au turnat ceva daca au ajuns la -2.65? Sau continua sa sape si fac ceea ce zice AndreiB?
O sa trec in weekend sa vedem ce si cum.
Daca au ales metoda puturoasa de a termina statia dupa, trebuie sa stie ca la Aeroport Baneasa statia trebuie sa fie gata pana ajunge TBM-ul, sau nu, si pe urma stau sa desfaca la inele.
Unde graba?
- sab
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
sab
Din poza ta se vede ca acel excavator este sub cota de -2.65 si nu au turnat nimic. Pare ca fac ce spune AndreiB, deja erau la al doilea rand de spraituri cand ai facut fotografiile, acum 2 saptamani.
Din poza ta se vede ca acel excavator este sub cota de -2.65 si nu au turnat nimic. Pare ca fac ce spune AndreiB, deja erau la al doilea rand de spraituri cand ai facut fotografiile, acum 2 saptamani.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Ah, am inteles.
Din pacate nici nu au terminat cu peretii mulati, doar in partea sudica a statiei sunt gata, apoi statia e taiata in trei de catre cele doua drumuri de access ale magazinului Mega Image/Dechathlon (dintre care unul dintre ele duce si la cladirea de birouri), nu inteleg de ce nu deviaza acele doua drumuri prin spatele magazinului ca sa poata sa se apuce si sa termine peretii mulati.
In ultimul filmulet sapau pt peretii mulati in partea din mijloc a statiei.
Am desenat cu rosu drumurile de acces care taie statia in 3.
Ah, am inteles.
Din pacate nici nu au terminat cu peretii mulati, doar in partea sudica a statiei sunt gata, apoi statia e taiata in trei de catre cele doua drumuri de access ale magazinului Mega Image/Dechathlon (dintre care unul dintre ele duce si la cladirea de birouri), nu inteleg de ce nu deviaza acele doua drumuri prin spatele magazinului ca sa poata sa se apuce si sa termine peretii mulati.
In ultimul filmulet sapau pt peretii mulati in partea din mijloc a statiei.
Am desenat cu rosu drumurile de acces care taie statia in 3.
tokyoschita.PNG (372.85 KB; downloaded 539 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
shoppy
Greu de crezut ca se vor plati inele ca sa se monteze in statii si apoi sa se scoata si sa se arunce la gunoi.
Greu de crezut ca se vor plati inele ca sa se monteze in statii si apoi sa se scoata si sa se arunce la gunoi.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
Am gasit poze direct din "groapa":
https://maps.app.goo.gl/ddDqoaoJqmiy8x1b6
Sunt mai multe daca dati scroll din panoul lateral.
Am gasit poze direct din "groapa":
https://maps.app.goo.gl/ddDqoaoJqmiy8x1b6
Sunt mai multe daca dati scroll din panoul lateral.
- sab
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
sab
Importanta este partea sudica, pe unde se lanseaza TBM-ul. Apoi se pot concentra pe restul statiei, nu este critic acum.
satanistu wrote here:
Din pacate nici nu au terminat cu peretii mulati, doar in partea sudica a statiei sunt gata, apoi statia e taiata in trei de catre cele doua drumuri de access ale magazinului Mega Image/Dechathlon (dintre care unul dintre ele duce si la cladirea de birouri), nu inteleg de ce nu deviaza acele doua drumuri prin spatele magazinului ca sa poata sa se apuce si sa termine peretii mulati.
Importanta este partea sudica, pe unde se lanseaza TBM-ul. Apoi se pot concentra pe restul statiei, nu este critic acum.
- shoppy
-
Posted:
-
- satanistu
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII Stația Tokyo
satanistu
PLS-ul pentru tronsonul spre Otopeni e in nord. Ce sa lansezi in nord spre sud? Ar trebui sa translateze toata statia, nu are sens.
(conform siteul Metrorex defapt PLS-ul pentru Tokyo-Bruxelles si Bruxelles-Otopeni ar fi la Bruxelles, acum nu stiu)
"Stația Bruxelles va fi amplasată în laterala estică a Șoselei București – Ploiești, în zona de Nord-Est a intersecţiei dintre Șoseaua București – Ploiești şi Linia de Centură (D.N.C.B.). Stația Bruxelles reprezintă puțul de lansare din care se vor lansa TBM-urile, pentru fiecare dintre cele două direcții. Această stație va fi dotată cu două accesuri, o galerie, precum și o parcare situată în zona verde adiacentă. Înălțimea parcării este D+P+1E+terasă circulabilă. Stația Bruxelles are o lungime de 295 m, din care 146,3 m sunt destinați zonei de manevră din capătul nordic, și o lățime maximă de 28,27 m."
PLS-ul pentru tronsonul spre Otopeni e in nord. Ce sa lansezi in nord spre sud? Ar trebui sa translateze toata statia, nu are sens.
(conform siteul Metrorex defapt PLS-ul pentru Tokyo-Bruxelles si Bruxelles-Otopeni ar fi la Bruxelles, acum nu stiu)
"Stația Bruxelles va fi amplasată în laterala estică a Șoselei București – Ploiești, în zona de Nord-Est a intersecţiei dintre Șoseaua București – Ploiești şi Linia de Centură (D.N.C.B.). Stația Bruxelles reprezintă puțul de lansare din care se vor lansa TBM-urile, pentru fiecare dintre cele două direcții. Această stație va fi dotată cu două accesuri, o galerie, precum și o parcare situată în zona verde adiacentă. Înălțimea parcării este D+P+1E+terasă circulabilă. Stația Bruxelles are o lungime de 295 m, din care 146,3 m sunt destinați zonei de manevră din capătul nordic, și o lățime maximă de 28,27 m."
📖 Pagination options