Topic: Staţia Politehnica
29 posts, 4318 views
📖 Pagination options
- neoman
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Staţia Politehnica
shoppy
Sunt reciclabile, cel mai probabil au fost scoase din statie si pana sa le ridice le-au imprastiat oamenii strazii cautand doze de aluminiu.
Sunt reciclabile, cel mai probabil au fost scoase din statie si pana sa le ridice le-au imprastiat oamenii strazii cautand doze de aluminiu.
- sab
-
Posted:
-
Re: Staţia Politehnica
sab
Credeam ca Metrorex are un sistem mai sofisticat, nu ca le scoate in strada ca orice consumator amarat.
Credeam ca Metrorex are un sistem mai sofisticat, nu ca le scoate in strada ca orice consumator amarat.
- shoppy
-
Posted:
-
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Staţia Politehnica
sorin.niculescu_
Se poate rezolva în așa fel încât după ce iese metroul din stație în direcția Anghel Saligny să nu se mai producă acea flamă? Ce cauzează acea flamă, încrucișarea?
Se poate rezolva în așa fel încât după ce iese metroul din stație în direcția Anghel Saligny să nu se mai producă acea flamă? Ce cauzează acea flamă, încrucișarea?
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Staţia Politehnica
TudorSt
Flama e absolut normală, mai ales la ieșirea din stație, pentru ca se termină șina a treia. Plus de asta, metroul e în accelerare, ceea ce înseamnă ca “trage” curenți mai mari.
Flama e absolut normală, mai ales la ieșirea din stație, pentru ca se termină șina a treia. Plus de asta, metroul e în accelerare, ceea ce înseamnă ca “trage” curenți mai mari.
- punmeister
-
Posted:
-
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Staţia Politehnica
Mihaidraghici
Nu poti parasi Politehnica cu 20-30 km/h doar pentru treaba asta... Arcul electric de acolo este cauzat in principal de prezenta zonei neutre dintre cele 2 tronsoane de sina a-III-a din proximitatea peronului (15 m fata de capul firului 1, in perimetrul semnalului) unde, in trecut, acolo era incrucisarea cu linia 2 abatuta, desfiintata prin 2009-2010.
sorin.niculescu_ wrote here:
Se poate rezolva în așa fel încât după ce iese metroul din stație în direcția Anghel Saligny să nu se mai producă acea flamă? Ce cauzează acea flamă, încrucișarea?
Nu poti parasi Politehnica cu 20-30 km/h doar pentru treaba asta... Arcul electric de acolo este cauzat in principal de prezenta zonei neutre dintre cele 2 tronsoane de sina a-III-a din proximitatea peronului (15 m fata de capul firului 1, in perimetrul semnalului) unde, in trecut, acolo era incrucisarea cu linia 2 abatuta, desfiintata prin 2009-2010.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Staţia Politehnica
sorin.niculescu_
Și acest arc electric a existat dintotdeauna sau abia după ce s-a desființat acea încrucișare?
Și acest arc electric a existat dintotdeauna sau abia după ce s-a desființat acea încrucișare?
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Staţia Politehnica
punmeister
Si nu vad care ar fi problema, ca vorbim de o non-problema aici.
Ah da, daca era ceva in genul Piata Romana anii 2003-2005 cand erau BM2 noi si faceau arcuri electrice in veselie, mai ales inspre Universitate, da, atunci ERA o problema mare.
Si nu vad care ar fi problema, ca vorbim de o non-problema aici.
Ah da, daca era ceva in genul Piata Romana anii 2003-2005 cand erau BM2 noi si faceau arcuri electrice in veselie, mai ales inspre Universitate, da, atunci ERA o problema mare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Staţia Politehnica
shoppy
Este o oarecare problema, cand ai acea flama praful si mizeriile sunt transformate in cenusa care poate cauza contact imperfect sau punere la pamant, din nefericire sina a 3-a trebuie sa se intrerupa la macazuri sau la peron(ca trebuie sa ai sina pe partea opusa peronului si peroanele unele sunt pe stanga si altele pe dreapta), bine, mai este si ideea tampita a usilor statiilor care sunt adapost atomic, acolo intreruperea ar putea fi umpluta.
Este o oarecare problema, cand ai acea flama praful si mizeriile sunt transformate in cenusa care poate cauza contact imperfect sau punere la pamant, din nefericire sina a 3-a trebuie sa se intrerupa la macazuri sau la peron(ca trebuie sa ai sina pe partea opusa peronului si peroanele unele sunt pe stanga si altele pe dreapta), bine, mai este si ideea tampita a usilor statiilor care sunt adapost atomic, acolo intreruperea ar putea fi umpluta.
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: Staţia Politehnica
bogdan5ful
Legat de orientare șinei a treia. La noi în România, șina a treia este pe partea opusă peronului probabil sa se eviteze arcul electric, dar în Rusia sina a treia este chiar pe partea cu peronul, sub el. Care ar fi explicatia? La ei nu există arc electric?
Legat de orientare șinei a treia. La noi în România, șina a treia este pe partea opusă peronului probabil sa se eviteze arcul electric, dar în Rusia sina a treia este chiar pe partea cu peronul, sub el. Care ar fi explicatia? La ei nu există arc electric?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Staţia Politehnica
shoppy
La noi explicatia este ca daca pica un om de pe peron atunci sa nu pice peste sina a 3-a si daca vine trenul sa se poata adapostii in ghena de sub buza peronului, la rusi no comment.
La noi explicatia este ca daca pica un om de pe peron atunci sa nu pice peste sina a 3-a si daca vine trenul sa se poata adapostii in ghena de sub buza peronului, la rusi no comment.
📖 Pagination options