Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1084 posts, 305881 views
📖 Pagination options
- DarthMan
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
DarthMan
Foarte adevarat, insa eu am facut o corelare a ceea ce s-a intamplat in ultima perioada. Si am considerat acest zvon ca fiind mult mai plauzibil, din mai multe motive, iar aici o sa scot in evidenta cel mai important: sina a fost curatata pe toata portiunea, de la Romprim pana la Sudului, lucru ce nu a mai fost realizat niciodata pana acum de cand a luat foc vechea substatie. Dupa cum bine stim, de obicei curatarea sinei reprezinta unul din ultimele pasuri inainte de inceperea probelor. Deasemenea, s-a lucrat la reteaua electrica si brusc au stagnat lucrarile. Este adevarat ca s-a mai intamplat asta si pana acum, insa eu tot cred ca acum nu s-a mai lucrat pentru ca reteaua e gata. E posibil sa ma insel in aceasta privinta. Substatia nu stim daca intr-adevar este finalizata, mai exact daca in momentul de fata puterea este de .... Un lucru clar insa este ca si daca aceasta functioneaza la o putrere de doar 10, tramvaiele tot ar putea reveni la Romprim. Ce-i drept, daca puterea este mai mica, s-ar putea circula doar cu viteza redusa pe tronsonul Stadion-Romprim, si probabil ca nu se doreste reluarea circulatiei cu o putere de doar ..., pentru a evita ca noua substatie sa ajunga in situatia celei vechi. Cel putin pe tronsonul Sudului-Sura Mare am observat ca de prin vara tramvaiele circula cu o viteza crescuta (am verificat viteza tramvaiului cu telefonul de mai multe ori si de pe la sfarsitul lunii iulie am observat ca viteza era mai mare), ceea ce indica clar faptul ca fie substatia este functionala, fie s-a gasit o metoda prin care sa se poata circula in conditii normale pe tronsonul mentionat. Este doar punctul meu de vedere, nu inseamna ca asa si este. Informatii clare care sa poata fi verificate si confirmate nu cred ca vom putea obtine niciodata.
De la moderator: puterea electrica se masoara in kW, iar valorile respective sunt prea mici pentru o substatie de transformare.
Costin wrote here:
Nu poti combate un zvon cu alt zvon si sa pretinzi apoi ca suntem mai informati. Realitatea e ca stim la fel de putin ca la inceput.
Si apoi, ce e PPC?
Foarte adevarat, insa eu am facut o corelare a ceea ce s-a intamplat in ultima perioada. Si am considerat acest zvon ca fiind mult mai plauzibil, din mai multe motive, iar aici o sa scot in evidenta cel mai important: sina a fost curatata pe toata portiunea, de la Romprim pana la Sudului, lucru ce nu a mai fost realizat niciodata pana acum de cand a luat foc vechea substatie. Dupa cum bine stim, de obicei curatarea sinei reprezinta unul din ultimele pasuri inainte de inceperea probelor. Deasemenea, s-a lucrat la reteaua electrica si brusc au stagnat lucrarile. Este adevarat ca s-a mai intamplat asta si pana acum, insa eu tot cred ca acum nu s-a mai lucrat pentru ca reteaua e gata. E posibil sa ma insel in aceasta privinta. Substatia nu stim daca intr-adevar este finalizata, mai exact daca in momentul de fata puterea este de .... Un lucru clar insa este ca si daca aceasta functioneaza la o putrere de doar 10, tramvaiele tot ar putea reveni la Romprim. Ce-i drept, daca puterea este mai mica, s-ar putea circula doar cu viteza redusa pe tronsonul Stadion-Romprim, si probabil ca nu se doreste reluarea circulatiei cu o putere de doar ..., pentru a evita ca noua substatie sa ajunga in situatia celei vechi. Cel putin pe tronsonul Sudului-Sura Mare am observat ca de prin vara tramvaiele circula cu o viteza crescuta (am verificat viteza tramvaiului cu telefonul de mai multe ori si de pe la sfarsitul lunii iulie am observat ca viteza era mai mare), ceea ce indica clar faptul ca fie substatia este functionala, fie s-a gasit o metoda prin care sa se poata circula in conditii normale pe tronsonul mentionat. Este doar punctul meu de vedere, nu inseamna ca asa si este. Informatii clare care sa poata fi verificate si confirmate nu cred ca vom putea obtine niciodata.
De la moderator: puterea electrica se masoara in kW, iar valorile respective sunt prea mici pentru o substatie de transformare.
- petro burgener
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
petro burgener
@DarthMan, este parerea ta dar, chiar ar fi bine sa ai dreptate!
@DarthMan, este parerea ta dar, chiar ar fi bine sa ai dreptate!
- DarthMan
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
DarthMan
Sa speram. Vedem ce se va intampla luna viitoare. Daca nu, in decembrie se fac deja ~2 ani si 7 luni de cand tramvaiele nu mai circula pe tronsonul Romprim - Sudului.
Sa speram. Vedem ce se va intampla luna viitoare. Daca nu, in decembrie se fac deja ~2 ani si 7 luni de cand tramvaiele nu mai circula pe tronsonul Romprim - Sudului.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Andrei98
Oricum de când a fost modernizat tronsonul respectiv mai mult a stat închis. Capătul de la Romprim a văzut mai multe autobuze decât tramvaie.
Oricum de când a fost modernizat tronsonul respectiv mai mult a stat închis. Capătul de la Romprim a văzut mai multe autobuze decât tramvaie.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Luca M.
In ce an s-a redeschis tronsonul dupa modernizare?
In ce an s-a redeschis tronsonul dupa modernizare?
- punmeister
-
Posted:
-
📖 Pagination options