Topic: Ideile voastre de petiții și proiecte din partea Asociației
51 posts, 31263 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Ideile voastre de petitii si proiecte din partea asociatiei
punmeister
Redeschid topicul acesta cu urmatoarea propunere pentru AMU.
Odata cu intrarea tramvaielor Astra Imperio Metropolitan in exploatare pe reteaua de tramvai a STB, acestea marcheaza si intrarea primelor tramvaie cu adevarat accesibile/barrier-free, lucru pe care il salut. Insa o problema in privinta accesibilitatii o reprezinta aplasarea foarte sus a validatoarelor, lucru ce poate deveni un impediment pentru cei care sunt in scaune PMR sau celor care pur si simplu nu pot ajunge cu cardul sus la validator. Avand in vedere dimensiunile compacte a validatoarelor Emsyscon ABT3000, propunerea de fata consta in mutarea validatoarelor actuale conform exemplului din poza a doua, sau montarea a doua validatoare suplimentare in proximitarea zonelor rezervate PMR, respectiv usile 2 si 3 ale tramvaiului.
Redeschid topicul acesta cu urmatoarea propunere pentru AMU.
Odata cu intrarea tramvaielor Astra Imperio Metropolitan in exploatare pe reteaua de tramvai a STB, acestea marcheaza si intrarea primelor tramvaie cu adevarat accesibile/barrier-free, lucru pe care il salut. Insa o problema in privinta accesibilitatii o reprezinta aplasarea foarte sus a validatoarelor, lucru ce poate deveni un impediment pentru cei care sunt in scaune PMR sau celor care pur si simplu nu pot ajunge cu cardul sus la validator. Avand in vedere dimensiunile compacte a validatoarelor Emsyscon ABT3000, propunerea de fata consta in mutarea validatoarelor actuale conform exemplului din poza a doua, sau montarea a doua validatoare suplimentare in proximitarea zonelor rezervate PMR, respectiv usile 2 si 3 ale tramvaiului.
Amplasarea curenta a validatoarelor ABT3000 in tramvaiele Imperio Metropolitan - foto: Cristian Marin
DSC_9886.jpg (1.75 MB; downloaded 2126 times)
Propunere de amplasare a validatoarelor - foto: Siemens AG
im2015110134mo_300dpi.jpeg (1.06 MB; downloaded 2126 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Ideile voastre de petitii si proiecte din partea asociatiei
cris_m
Eu personal sunt curios si la celelalte vehicule (Citaro, Otokar, Citelis, V3A-XX-PPC, Bucur LF) care este inaltimea la care se afla validatoarele. Asa la o prima vedere toate sunt foarte sus.
Eu personal sunt curios si la celelalte vehicule (Citaro, Otokar, Citelis, V3A-XX-PPC, Bucur LF) care este inaltimea la care se afla validatoarele. Asa la o prima vedere toate sunt foarte sus.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Ideile voastre de petitii si proiecte din partea asociatiei
punmeister
Da, doar ca restul au validatoare mult mai mari (atat APtrans-urile vechi cat si ex-Kapsch V760), cu partea de citire card mai joasa.
Da, doar ca restul au validatoare mult mai mari (atat APtrans-urile vechi cat si ex-Kapsch V760), cu partea de citire card mai joasa.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Ideile voastre de petitii si proiecte din partea asociatiei
Vasile52
Nu stiu daca acesta este locul potrivit, dar as avea dori ca asociatia sa imi analizeze propunerea legata de banda unica bus pe Bd. Iuliu Maniu, sa determine daca este o propunere viabila, sa modifice daca este necesar acesta propunere si la momentul oportun sa o transmita factorilor de decizie.
De ce ar trebui analizata aceasta propunere?
Bulevardul Iuliu Maniu a avut anul trecut cele mai multe accidente dintre toate arterele din București.
Bulevardul Iuliu Maniu este o intrare importanta pentu București, dar aceasta este asaltată de un flux de traffic imens. Bulevardul Iuliu Maniu a ajuns unul dintre cele mai aglomerate si zgomotoase artere din București. Nivelul de zgomot pe acest bulevard depasind frecvent limitele legale.
Va mulțumesc pentru timpul acordat.
Nu stiu daca acesta este locul potrivit, dar as avea dori ca asociatia sa imi analizeze propunerea legata de banda unica bus pe Bd. Iuliu Maniu, sa determine daca este o propunere viabila, sa modifice daca este necesar acesta propunere si la momentul oportun sa o transmita factorilor de decizie.
De ce ar trebui analizata aceasta propunere?
Bulevardul Iuliu Maniu a avut anul trecut cele mai multe accidente dintre toate arterele din București.
Sursa: https://www.reddit.com/r/Romania/comment ... curești/
Romania-l936.jpg (1.74 MB; downloaded 1747 times)
Bulevardul Iuliu Maniu este o intrare importanta pentu București, dar aceasta este asaltată de un flux de traffic imens. Bulevardul Iuliu Maniu a ajuns unul dintre cele mai aglomerate si zgomotoase artere din București. Nivelul de zgomot pe acest bulevard depasind frecvent limitele legale.
Va mulțumesc pentru timpul acordat.
- Vlad V
-
Posted:
-
Re: Ideile voastre de petiții și proiecte din partea Asociației
Vlad V
As vrea sa fac o petitie si cred ca ma puteti ajuta, pentru introducerea unei linii de circulatie (autobuz) pe strazile Rm. Sarat / Rm. Valcea caci ar deservi o buna parte a locuitorilor + Vitan Barzesti, Targul Vitan, Metrou Dristor.
As vrea sa fac o petitie si cred ca ma puteti ajuta, pentru introducerea unei linii de circulatie (autobuz) pe strazile Rm. Sarat / Rm. Valcea caci ar deservi o buna parte a locuitorilor + Vitan Barzesti, Targul Vitan, Metrou Dristor.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ideile voastre de petiții și proiecte din partea Asociației
1689
Inainte de a deveni o petitie, categoric trebuie sa ne facem temele cu atentie, dar parerea mea e ca TPBI trebuie sa ia taurul de coarne si sa procedeze la o reorganizare majora a traseelor de transport in comun.
Se tot infiinteaza linii care sint plasturi peste situatia creata in anii ‘80, cind s-au mutilat axele principale de transport, fara insa a se adresa problema fundamentala.
Trebuie regindita de la zero reteaua de transport intr-un mod integrat (transport de suprafata si metrou). Iar aici trebuie luat in considerare si faptul ca metroul incepe - incet-incet - sa-si atinga capacitatea maxima (si ma uit la M2 la orele de virf, doar un exemplu).
Propunerea mea ar fi sa deschidem un topic dedicat discutiei pe aceasta tema si - odata ajuns la un proiect - sa inaintati o petitie in acest sens.
Inainte de a deveni o petitie, categoric trebuie sa ne facem temele cu atentie, dar parerea mea e ca TPBI trebuie sa ia taurul de coarne si sa procedeze la o reorganizare majora a traseelor de transport in comun.
Se tot infiinteaza linii care sint plasturi peste situatia creata in anii ‘80, cind s-au mutilat axele principale de transport, fara insa a se adresa problema fundamentala.
Trebuie regindita de la zero reteaua de transport intr-un mod integrat (transport de suprafata si metrou). Iar aici trebuie luat in considerare si faptul ca metroul incepe - incet-incet - sa-si atinga capacitatea maxima (si ma uit la M2 la orele de virf, doar un exemplu).
Propunerea mea ar fi sa deschidem un topic dedicat discutiei pe aceasta tema si - odata ajuns la un proiect - sa inaintati o petitie in acest sens.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Ideile voastre de petiții și proiecte din partea Asociației
Albert
Vă propun să facem o petiție prin care să încercăm să punem presiune pe partidele politice să repuna și să voteze hotarea de consiliu general privind mandatarea expresă a ADITPBI de a emite licențele pentru Linia Turistică Bucharest City Tour. Este ultimul pas necesar pentru ca linia turistică să devină funcțională. Ultima oară, acest proiect nu a trecut.
Vorbim de niște autobuze pe care s-au dat 240.000€ și pe care s-au mai cheltuit încă 8000€ acum câteva săptămâni pentru revizia lor. Autobuze care zac în garaje de un an și jumătate în lipsa acestei hotărâri de consiliu general.
Las link cu hotărârea de consiliu general care trebuie votată: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/523/oz/11996.pdf
Vă propun să facem o petiție prin care să încercăm să punem presiune pe partidele politice să repuna și să voteze hotarea de consiliu general privind mandatarea expresă a ADITPBI de a emite licențele pentru Linia Turistică Bucharest City Tour. Este ultimul pas necesar pentru ca linia turistică să devină funcțională. Ultima oară, acest proiect nu a trecut.
Vorbim de niște autobuze pe care s-au dat 240.000€ și pe care s-au mai cheltuit încă 8000€ acum câteva săptămâni pentru revizia lor. Autobuze care zac în garaje de un an și jumătate în lipsa acestei hotărâri de consiliu general.
Las link cu hotărârea de consiliu general care trebuie votată: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/523/oz/11996.pdf
IMG_8819.jpeg (118.49 KB; downloaded 722 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Ideile voastre de petiții și proiecte din partea Asociației
Costin
Am raspuns si in topicul de unde a pornit discutia, dar cred ca e oportun ca raspunsul sa fie si aici.
Asociatia este apolitica, drept urmare NU interactioneaza cu persoane sau partide politice. Nu am facut-o niciodata pana acum, nu o vom face nici in viitor, este o chestiune de principiu.
Acestea fiind spuse, atata vreme cat blocajul este de natura politica, solutia nu poate fi decat una politica la randu-i. Intr-o astfel de situatie, Asociatia nu are cum interveni fara a-si incalca principiul neimplicarii politice.
Daca situatia evolueaza in viitor in asa maniera incat eventualele blocaje sau intarzieri devin de natura tehnica (legislativa, de exploatare etc), atunci Asociatia ar putea interveni fie cu interpelari, fie cu propuneri concrete pentru solutionarea problemelor.
Am raspuns si in topicul de unde a pornit discutia, dar cred ca e oportun ca raspunsul sa fie si aici.
Asociatia este apolitica, drept urmare NU interactioneaza cu persoane sau partide politice. Nu am facut-o niciodata pana acum, nu o vom face nici in viitor, este o chestiune de principiu.
Acestea fiind spuse, atata vreme cat blocajul este de natura politica, solutia nu poate fi decat una politica la randu-i. Intr-o astfel de situatie, Asociatia nu are cum interveni fara a-si incalca principiul neimplicarii politice.
Daca situatia evolueaza in viitor in asa maniera incat eventualele blocaje sau intarzieri devin de natura tehnica (legislativa, de exploatare etc), atunci Asociatia ar putea interveni fie cu interpelari, fie cu propuneri concrete pentru solutionarea problemelor.
- AndreiB17
-
Posted:
-
Petitie - Reconditionarea caii ferate de pe Valea Oltului
AndreiB17
Dupa parerea mea, calea ferată de pe Valea Oltului (si de altfel toată secția de circulație ce leagă Craiova si Caracal de Sibiu si nordul tarii, cu o lungime de 164 de km) este grav subestimata de cei responsabili. Vitezele sunt din ce în ce mai mici, legăturile proaste si implicit, trenurile din ce in ce mai goale. Si dupa cum o vad eu, după finalizarea autostrăzii, trenurile deja goale vor deveni si mai goale. Si e păcat, consider ca aceasta linie are un potențial turistic, industrial, si utilitar cel puțin semnificativ, asta daca s-ar investi macar un minim necesar in ea.
In general ideile pe care le sustin in vedera imbunatatirii traficului pe aceasta sectie tin de crearea de legaturi feroviare cu alte rute, in prima faza, apoi eliminearea restrictiilor de viteza, readucerea caii la vitezele stabilite si ulterior alte imbunatiri.
Probleme actuale:
Timpul de parcurs:
Legaturile:
Nici una din aceste probleme nu este rezolvata in mersul trenurilor din 2025. Este acelasi program, copy paste, sau direct inrautatit.
Propunerile mele (cel putin orientative) ar fi urmatoarele:
Dupa parerea mea, cele mentionate nici macar nu necesita un numar mare de garnituri feroviare. Perechea de 4 trenuri expres ar putea fi realizata de una, maxim doua sageti. Acelasi lucru se aplica si pentru trenurile zonale.
Un alt punct important vizat de petitie ar fi si eliminearea restrictiior de viteza. Vitezele de circulatie din livretul unui tren expres ar permite parcurgerea distantei Ramnicu Valcea Sibiu in doar o ora 50, aproximativ. Distanta parcursa intre Caracal si Rm. Valcea ar fi de doar o ora, in loc de doua (si ceva, din 2025), distanta fiind de 120 de km, iar AM Desiro au viteza maxima 120 kmh. Aceste reduceri de timp de mers reprezinta, evident, si eficientizarea traficului, si implicit, posibilitatea introducerii unor trase noi.
Dupa parerea mea, nu exista problema ne-rentabilitatii acestei sectii, intrucat Valea Oltului este una dintre cele mai aglomerate sosele din Romania. Multi oameni ar alege trenul daca legaturile ar fi practice, si vitezele putin mai mari.
Prin aceasta petiție incerc sa aduc in vederea a cat mai multe persoane, dar si a celor responsabili, aceste aspecte, si sper prin aceasta sa se îndrepte soarta acestei linii superbe, si utile. Daca sunteți de acord cu ce am zis aici, o semnătură 🖋️ ajuta enorm. Mulțumesc =)
https://campaniamea.declic.ro/p/salvam-calea-ferata-valea-oltului
Dupa parerea mea, calea ferată de pe Valea Oltului (si de altfel toată secția de circulație ce leagă Craiova si Caracal de Sibiu si nordul tarii, cu o lungime de 164 de km) este grav subestimata de cei responsabili. Vitezele sunt din ce în ce mai mici, legăturile proaste si implicit, trenurile din ce in ce mai goale. Si dupa cum o vad eu, după finalizarea autostrăzii, trenurile deja goale vor deveni si mai goale. Si e păcat, consider ca aceasta linie are un potențial turistic, industrial, si utilitar cel puțin semnificativ, asta daca s-ar investi macar un minim necesar in ea.
In general ideile pe care le sustin in vedera imbunatatirii traficului pe aceasta sectie tin de crearea de legaturi feroviare cu alte rute, in prima faza, apoi eliminearea restrictiilor de viteza, readucerea caii la vitezele stabilite si ulterior alte imbunatiri.
Probleme actuale:
Timpul de parcurs:
- 4 ore jumate tren Regio, 4 ore tren RegioExpres
- Timpul de parcurs pentru distanta Piatra Olt - Sibiu, cu schimb in Podu Olt implica calatoria odioasa timp de 164 de km cu automotorul Malaxa seria 900, cu schimb de o ora in Podu Olt, deci un timp total de parcurs a celor 186 de km in 6 ore si 20 de minute.
Legaturile:
- Legaturile cu Caracal, si deci Bucuresti, sunt insuficiente. Doar 2 directe, si foarte devreme. Cele indirecte nu sunt practicabile incat implica un timp de parcurs foarte mare, si conditii insuportabile (automotor Malaxa de exemplu)
- [Problema in Caracal]. Dupa ce ai sosit la Bucuresti, in cel mai devreme mod posibil, la 11.30 (12, sau 12.30, cu intarziere), ultima plecare spre Ramnicu Valcea este la ~14.30. Si asta luand in considerare opririle trenului 2011. Haltele si localitatile nici atat nu primesc.
- [Problema trenului 2062]. Trenul R-E 2010 pleaca din Sibiu la ora 2.20. In primul rand, un drum de 6 ore (Sibiu - Caracal), noaptea, in Sageata Albastra, este greu de indurat. Apoi, trenul ajunge la Piatra Olt, unde ai legatura catre Bucuresti, cu sosire la ~11.30. Apoi, ajungi la Caracal, unde ai o alta legatura, tot spre Bucuresti, cu sosire tot in jurul orei 11.30.
Trenul R 2062 pleaca din Sibiu la ora 2.55. Tren cu doua vagoane (mereu goale), si o locomotiva Diesel DA. Acest tren nu are nici o legatura la Piatra Olt. Trenul circula mai mereu gol.
- Legaturi bune, eficiente, in Sibiu nu exista. Daca doresti sa ajungi din Ramnicu Valcea, Dragasani, Piatra Olt... etc, la Brasov, nu poti, ajungi prea tarziu, nu ai cu ce te intoarce. Similar pentru alte destinatii precum Deva, Alba Iulia, Fagaras, Cluj, Targu Mures, etc. . Astfel, realizarea unei excursii de o zi, in mod decent, catre una din aceste destinatii este imposibil. Decat daca pleci cu trenul 2061 la ora 02.40, tren care pleaca doar din Ramnicu Valcea, si care oricum ingreuneaza calatoria.
- Desi trenuri spre Sibiu sunt impartite mai mult sau mai putin pe toate perioadele zilei, in sens opus ultimul tren expres pleaca la ora 15.50, iar ultimul tren, care este regional, pleaca la 16.16. Foarte devreme. In special considerand faptul ca R-E 2014 nu are legatura la nimic. Dupa parerea mea, una din solutii ar fi mutarea acestui tren mai tarziu, astfel incat acesta ar reprezenta o plecare mai tarzie din Sibiu, dar si o legatura cu International 78, printe altele.
- Trenul R-E 2011, ultimul tren expres care pleaca spre Sibiu, are legatura la trenul international si cel spre Ucea momentan, desi acestea sunt afectate, din cauza ca RE2011 este deseori intarziat de performanta trenurilor de zi 2521/2522, acestea 3 fiind rulate de acelasi AM Desiro. Problema apare in special vara, cand 2522 ajunge la Caracal (punct plecare spre Sibiu 2011) cu cel putin 80 de minute intarziere. Vara asta s-au atins si 200 de minute. Astfel, oamenii pierd legatura cu cele doua trenuri. In 2025, 2011 a fost mutat 40 de minute mai tarziu, implicit eliminand aceste legaturi. Trenul acesta este defavorizat si de faptul ca la ora aceea in Sibiu nu mai circula nici un fel de mijloc de transport.
Nici una din aceste probleme nu este rezolvata in mersul trenurilor din 2025. Este acelasi program, copy paste, sau direct inrautatit.
Propunerile mele (cel putin orientative) ar fi urmatoarele:
- In prima faza traficul de trenuri expres ar trebui diversificat. Dupa cum am gandit eu, ar putea exista urmatoarele perechi de trenuri:
- Un tren RE pleaca din Rm. Valcea dimineata in jurul orei 4, o plecare mai tarzie decat 2061, si o sosire suficient de timpurie cat sa se prinda legaturi catre alte locatii, cu posibilitatea de intoarcere in Ramnicu Valcea ulterior.
Acea garnitura ar pleca seara din Sibiu, in jurul orei 18, sau 19, ca un alt tren expres. Aceasta ar reprezenta o plecare mai tarzie din Sibiu, si ar prelua calatorii ce doresc sa calatoreasca cu trenul international 78, fara sa stea in gara Craiova 3 ore+. Apoi, garnitura ar prelua calatorii ce vin din Bucuresti, ar forma un alt tren RE, deci si o legatura mai tarziu cu Bucurestiul, si i-ar aduce pana la Ramnicu Valcea. Mai departe, dimineata urmatoare, trenul repeta ciclul. - Apoi, trenul 2062 poate fi mutat astfel incat sosirea sa in Piatra Olt sa faca o legatura cu Pitesti.
- In prezenta trenului tarziu din Craiova, 2011 ar putea fi mutat mai devreme, pentru a permite calatorilor ca la destinatie sa aiba acces la transportul in comun din Sibiu.
- O legatura Caracal - Piatra Olt pentru trenul tarziu Craiova - Rm. Valcea.
- Mai multe trenuri Regio zonale, pe distante scurte, avand in vedere ca distante precum Slatina - Piatra Olt, Craiova - Piatra Olt, Dragasani - Piatra Olt, pot fi toate parcure mai repede/in acelasi timp, fata de transportul cu masina personala. Pentru aceste trenuri depoul Sibiu ar putea furniza un automotor Desiro, pe care il aduce la Piatra Olt cu trenul 2010, si inapoi la Sibiu cu trenul 2011.
Dupa parerea mea, cele mentionate nici macar nu necesita un numar mare de garnituri feroviare. Perechea de 4 trenuri expres ar putea fi realizata de una, maxim doua sageti. Acelasi lucru se aplica si pentru trenurile zonale.
Un alt punct important vizat de petitie ar fi si eliminearea restrictiior de viteza. Vitezele de circulatie din livretul unui tren expres ar permite parcurgerea distantei Ramnicu Valcea Sibiu in doar o ora 50, aproximativ. Distanta parcursa intre Caracal si Rm. Valcea ar fi de doar o ora, in loc de doua (si ceva, din 2025), distanta fiind de 120 de km, iar AM Desiro au viteza maxima 120 kmh. Aceste reduceri de timp de mers reprezinta, evident, si eficientizarea traficului, si implicit, posibilitatea introducerii unor trase noi.
Dupa parerea mea, nu exista problema ne-rentabilitatii acestei sectii, intrucat Valea Oltului este una dintre cele mai aglomerate sosele din Romania. Multi oameni ar alege trenul daca legaturile ar fi practice, si vitezele putin mai mari.
Prin aceasta petiție incerc sa aduc in vederea a cat mai multe persoane, dar si a celor responsabili, aceste aspecte, si sper prin aceasta sa se îndrepte soarta acestei linii superbe, si utile. Daca sunteți de acord cu ce am zis aici, o semnătură 🖋️ ajuta enorm. Mulțumesc =)
https://campaniamea.declic.ro/p/salvam-calea-ferata-valea-oltului
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination