Topic: Autocarele MAZ-152 (2002 - 2022)
3 posts, 542 views- Stefan_79
-
Posted:
-
Autocarele MAZ-152 (2002 - 2022)
Stefan_79
Acestea au fost două la număr, unul înmatriculat CT-08-HCM, iar celălalt înmatriculat CT-17-LXA. Cele două erau de obicei întâlnite prin oraș cu controlorii regiei, sau erau închiriate pentru diverse curse speciale, transportul elevilor de la școli la diverite instituții de cultură, pelerinaje etc. În acest moment niciun autocar nu mai este funcțional, De soarta lui CT-08-HCM nu se știe nimic, în schimb CT-17-LXA este retras în depoul de tramvaie.
CT-08-HCM:
Sursa: Transport în Comun în Constanța
CT-17-LXA:
Sursa: @stefan85 via Forumul Metrou Ușor
Acestea au fost două la număr, unul înmatriculat CT-08-HCM, iar celălalt înmatriculat CT-17-LXA. Cele două erau de obicei întâlnite prin oraș cu controlorii regiei, sau erau închiriate pentru diverse curse speciale, transportul elevilor de la școli la diverite instituții de cultură, pelerinaje etc. În acest moment niciun autocar nu mai este funcțional, De soarta lui CT-08-HCM nu se știe nimic, în schimb CT-17-LXA este retras în depoul de tramvaie.
CT-08-HCM:
CT-08-HCM-001.jpg (405.84 KB; downloaded 579 times)
Sursa: Transport în Comun în Constanța
CT-17-LXA:
CT+17+LXA.jpg (1.76 MB; downloaded 579 times)
Sursa: @stefan85 via Forumul Metrou Ușor
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autocarele MAZ-152.062 ale RATC Constanța (200x-20xx)
shoppy
Bine ca au scris si in franceza, muti francezi voteaza la locale in Constanta.
Bine ca au scris si in franceza, muti francezi voteaza la locale in Constanta.
- Stefan_79
-
Posted:
-
Re: Autocarele MAZ-152.062 ale RATC Constanța (200x-20xx)
Stefan_79
Am aflat mai multe informații despre CT-08-HCM, el a fost cumpărat odată cu primul lot de MAZ-uri în anul 2002, a funcționat până în anul 2019 și a fost casat odată cu MAZ-urile 103.041 în anul 2020. CT-17-LXA a fost cumpărat cu loturile de MAZ-uri 107 și 203 în anul 2008, a funcționat până în vara anului 2022 și de atunci este retras în depoul de tramvaie. De asemenea, CT-08-HCM a fost un MAZ-152.060, spre deosebire de CT-17-LXA ce este un MAZ-152.062. Câteva poze cu CT-17-LXA:
Am aflat mai multe informații despre CT-08-HCM, el a fost cumpărat odată cu primul lot de MAZ-uri în anul 2002, a funcționat până în anul 2019 și a fost casat odată cu MAZ-urile 103.041 în anul 2020. CT-17-LXA a fost cumpărat cu loturile de MAZ-uri 107 și 203 în anul 2008, a funcționat până în vara anului 2022 și de atunci este retras în depoul de tramvaie. De asemenea, CT-08-HCM a fost un MAZ-152.060, spre deosebire de CT-17-LXA ce este un MAZ-152.062. Câteva poze cu CT-17-LXA:
427990906_274188832363865_722367560006394400_n.jpg (107.6 KB; downloaded 303 times)
428136051_274188939030521_4218437629183574904_n.jpg (182.26 KB; downloaded 303 times)
427928831_274189002363848_714664563000565547_n.jpg (90.87 KB; downloaded 303 times)