Topic: CFR Calatori - Inchiriere rame electrice (EMU) si diesel (DMU)
9 posts, 2832 views- PTMZ
-
Posted:
-
CFR Calatori - Inchiriere rame electrice (EMU) si diesel (DMU)
PTMZ
CFR Calatori a lansat pe 21 mai o consultare a pietei pentru inchirierea unor rame electrice si diesel (EMU, respectiv DMU) pentru trenuri Regio.
Caietele de sarcini:
- EMU:
- DMU:
Termenul limita pentru transmiterea propunerilor este 25 iunie, iar cel pentru consultare este 5 iulie.
Link E-licitatie: http://e-licitatie.ro/pub/notices/mc-notice/view/100105937
Si un fragment de articol de la Club Feroviar:
CFR Calatori a lansat pe 21 mai o consultare a pietei pentru inchirierea unor rame electrice si diesel (EMU, respectiv DMU) pentru trenuri Regio.
Caietele de sarcini:
- EMU:
CS inchiriere EMU 19.05.2021-semnat.pdf
CS inchiriere EMU 19.05.2021-semnat.pdf (5.48 MB; downloaded 307 times)
- DMU:
CS inchiriere DMU 19.05.2021-semnat.pdf
CS inchiriere DMU 19.05.2021-semnat.pdf (5.69 MB; downloaded 322 times)
Termenul limita pentru transmiterea propunerilor este 25 iunie, iar cel pentru consultare este 5 iulie.
Link E-licitatie: http://e-licitatie.ro/pub/notices/mc-notice/view/100105937
Si un fragment de articol de la Club Feroviar:
În altă ordine de idei, Ovidiu Vizante a anunțat introducerea unei aplicații de mobil prin care să poată fi achiziționate biletele de călătorie. Informațiile au fost furnizate vineri în cadrul unei deplasări spre Constanța cu ocazia lansării Trenurilor Soarelui. Totodată, Ovidiu Vizante a menționat o cercetare de piață privind posibilitatea achiziției de către CFR Călători a până la 20 de rame destinate curselor Regio.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
CFR Călători - Închiriere rame electrice (EMU) și diesel (DMU)
Andrei Andraș
Pe partea EMU, care ar fi șansele să vedem închiriate ramele ÖBB cumpărate de Ferotrans acum 3-4 ani? Din mesaje reiese faptul că cel puțin 15 unități au ajuns în țară, 6 fiind duse direct la Grivița.
Pe partea EMU, care ar fi șansele să vedem închiriate ramele ÖBB cumpărate de Ferotrans acum 3-4 ani? Din mesaje reiese faptul că cel puțin 15 unități au ajuns în țară, 6 fiind duse direct la Grivița.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: CFR Calatori - Inchiriere rame electrice (EMU) si diesel (DMU)
punmeister
Alea sunt doar monosistem pentru 15kV la 16.7 Hz, in Romania e nevoie de 25kV la 50Hz.
Pentru EMU si DMU daca vor fi bani suficienti poate vedem ceva de la Alpha Trains:
https://www.alphatrains.eu/de/fleet/trai ... 1#trains
Alea sunt doar monosistem pentru 15kV la 16.7 Hz, in Romania e nevoie de 25kV la 50Hz.
Pentru EMU si DMU daca vor fi bani suficienti poate vedem ceva de la Alpha Trains:
https://www.alphatrains.eu/de/fleet/trai ... 1#trains
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
CFR Călători - Închiriere rame electrice (EMU) și diesel (DMU)
Andrei Andraș
Știam că suntem pe alt sistem față de vest, dar mă gândeam că ar putea fi transformate, altfel nu înțeleg de ce ar fi mers respectivele rame la Grivița.
Știam că suntem pe alt sistem față de vest, dar mă gândeam că ar putea fi transformate, altfel nu înțeleg de ce ar fi mers respectivele rame la Grivița.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: CFR Calatori - Inchiriere rame electrice (EMU) si diesel (DMU)
punmeister
Nu cred ca doar o simpla schimbare de Trafo o sa fie suficient.
Nu cred ca doar o simpla schimbare de Trafo o sa fie suficient.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: CFR Calatori - Inchiriere rame electrice (EMU) si diesel (DMU)
PTMZ
Raportul final. Au participat VFU, Softrans, PESA, OBB, Cargounit Polonia, Rail-assets Germania si Alpha Trains Germania:
Raportul final. Au participat VFU, Softrans, PESA, OBB, Cargounit Polonia, Rail-assets Germania si Alpha Trains Germania:
Raport privind consultarea pietei 1.2021-semnat.pdf
Raport privind consultarea pietei 1.2021-semnat.pdf (781.68 KB; downloaded 296 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
CFR Călători - Închiriere rame electrice (EMU) și diesel (DMU)
Andrei Andraș
Mi se par tentante acele Desiro-uri având în vedere că CFR Călători știe cu ce se mănâncă și știe cum trebuie efectuată mentenanța. Tare curios sunt de ce ar putea oferi Pașcaniul și Softrans. Iar polonezii observ că merg pe material rulant cât mai nou posibil, un fel de leasing cu acei minimi 6 ani pentru închiriere.
Mi se par tentante acele Desiro-uri având în vedere că CFR Călători știe cu ce se mănâncă și știe cum trebuie efectuată mentenanța. Tare curios sunt de ce ar putea oferi Pașcaniul și Softrans. Iar polonezii observ că merg pe material rulant cât mai nou posibil, un fel de leasing cu acei minimi 6 ani pentru închiriere.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: CFR Calatori - Inchiriere rame electrice (EMU) si diesel (DMU)
punmeister
Mie propunerea PESA imi suna tentanta.
Mie propunerea PESA imi suna tentanta.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: CFR Calatori - Inchiriere rame electrice (EMU) si diesel (DMU)
PTMZ
CFR Calatori a lansat o licitatie pe doua loturi pentru inchirierea de automotoare diesel (DMU). Procedura este organizata sub forma de acord-cadru, astfel:
- lot 1: min. 3 bucati - max. 26 bucati. Cel mai mare contract subsecvent: min. 5 bucati - max. 21 bucati
- lot 2: min. 3 bucati - max. 16 bucati. Cel mai mare contract subsecvent: min. 5 bucati - max. 11 bucati.
Lotizarea este efectuata in functie de regionalele carora vor fi alocate, anume Bucuresti si Craiova pentru lotul 1, respectiv Cluj si Iasi pentru lotul 2.
Perioada de inchiriere este de 1 an pentru primul contract subsecvent, iar in functie de fonduri, se vor semna alte contracte subsecvente valabile tot un an estimativ. Durata de desfasurare a acordului-cadru este de 3 ani.
Ponderea punctajului:
- 45% pret
- 12% vechimea automotoarelor - obligatoriu sub 27 de ani
- 12% consumul de combustibil specific
- 12% coeficient de disponibilitate - obligatoriu 92% minim
- 10% termen de livrare - maxim 6 luni de la semnare
- 5% norma de poluare
- 2% numar de locuri
- 2% viteza maxima de operare
Termene limita:
- depuneri oferte: 9 decembrie 2024
- evaluari: 12 martie 2025
Link E-licitatie: SEAP
Caiet de sarcini:
CFR Calatori a lansat o licitatie pe doua loturi pentru inchirierea de automotoare diesel (DMU). Procedura este organizata sub forma de acord-cadru, astfel:
- lot 1: min. 3 bucati - max. 26 bucati. Cel mai mare contract subsecvent: min. 5 bucati - max. 21 bucati
- lot 2: min. 3 bucati - max. 16 bucati. Cel mai mare contract subsecvent: min. 5 bucati - max. 11 bucati.
Lotizarea este efectuata in functie de regionalele carora vor fi alocate, anume Bucuresti si Craiova pentru lotul 1, respectiv Cluj si Iasi pentru lotul 2.
Perioada de inchiriere este de 1 an pentru primul contract subsecvent, iar in functie de fonduri, se vor semna alte contracte subsecvente valabile tot un an estimativ. Durata de desfasurare a acordului-cadru este de 3 ani.
Ponderea punctajului:
- 45% pret
- 12% vechimea automotoarelor - obligatoriu sub 27 de ani
- 12% consumul de combustibil specific
- 12% coeficient de disponibilitate - obligatoriu 92% minim
- 10% termen de livrare - maxim 6 luni de la semnare
- 5% norma de poluare
- 2% numar de locuri
- 2% viteza maxima de operare
Termene limita:
- depuneri oferte: 9 decembrie 2024
- evaluari: 12 martie 2025
Link E-licitatie: SEAP
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini DMR6-6-160.2024 REV B-semnat.pdf
Caiet de sarcini DMR6-6-160.2024 REV B-semnat.pdf (891.87 KB; downloaded 13 times)
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination