Topic: V3A versiunea clasică (1971-2007)
181 posts, 89992 views
📖 Pagination options
- messe
-
Posted:
-
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
nokia2110
Visez tramvaie sau au existat unele V3A-uri care aveau ataşate o frână suplimentară, pusă pe inelul extern al osiei. Adică parcă venea ceva pe osie şi era acţionată de nişte braţe mobile, probabil la căderea frânei patină.
Visez tramvaie sau au existat unele V3A-uri care aveau ataşate o frână suplimentară, pusă pe inelul extern al osiei. Adică parcă venea ceva pe osie şi era acţionată de nişte braţe mobile, probabil la căderea frânei patină.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
WT_fan06
ADK wrote here:Dacă te referi la brațele care se văd venind pe osia frontală a fiecărui boghiu, din câte știu, acelea sunt pentru împământarea osiei. La V3A-93 nu există deoarece împământarea vine în interiorul boghiului (în spatele căruciorului).
128 în anul 1996 la uzinele URAC.
Autor: hinerkduetz/phototrans.eu
- nokia2110
-
Posted:
-
- messe
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
messe
Mai trebuie remarcat in fotografia postata de @ADK cu 128 si prezenta in dreapta fotografiei a unui vagon V3A, fost slave in componenta trenurilor 2xV3A, se vede acea usita aflata sub parbriz (la 128 nu exista) unde se cuplau electric cele 2 vagoane.
Mai trebuie remarcat in fotografia postata de @ADK cu 128 si prezenta in dreapta fotografiei a unui vagon V3A, fost slave in componenta trenurilor 2xV3A, se vede acea usita aflata sub parbriz (la 128 nu exista) unde se cuplau electric cele 2 vagoane.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
rosetti61
Foto Bernhard Kußmagk
197, 167 si 245 venind spre Piata Unirii; 30 intorcea la Podul Grozavesti ca si 14 dar inca nu-i modificasera ruloul si din ce se vede la un moment dat a fost o peroada cand nu s-a mai folosit coltarul pentru numarul de linie - geamul era fie vopsit fie inlocuit cu tabla.
Foto Bernhard Kußmagk
197, 167 si 245 venind spre Piata Unirii; 30 intorcea la Podul Grozavesti ca si 14 dar inca nu-i modificasera ruloul si din ce se vede la un moment dat a fost o peroada cand nu s-a mai folosit coltarul pentru numarul de linie - geamul era fie vopsit fie inlocuit cu tabla.
1982 197 167 245.jpg (822.06 KB; downloaded 779 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
GPS
245 care la acel moment era încă V3A clasic. Ulterior tramvaiul va deveni V3A-2S.
245 care la acel moment era încă V3A clasic. Ulterior tramvaiul va deveni V3A-2S.
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
1689
Coltarul a fost folosit o perioada foarte scurta de timp - probabil era greu de accesat, din ce tin minte avea o trapa de acces separat in tavan din cabina vatmanului.
Initial a fost vopsit, ulterior, pe masura ce geamurile se spargeau / trecere prin RK-uri au fost desfiintate complet si inlocuite cu tabla.
La fel si afisajul liniilor folosind cutia cu ruloul de pinza imprimat si iluminat din interior a “evoluat” intr-placa de melaminat linga care era legat (daca !) un bec chior de 24V.
Coltarul a fost folosit o perioada foarte scurta de timp - probabil era greu de accesat, din ce tin minte avea o trapa de acces separat in tavan din cabina vatmanului.
Initial a fost vopsit, ulterior, pe masura ce geamurile se spargeau / trecere prin RK-uri au fost desfiintate complet si inlocuite cu tabla.
La fel si afisajul liniilor folosind cutia cu ruloul de pinza imprimat si iluminat din interior a “evoluat” intr-placa de melaminat linga care era legat (daca !) un bec chior de 24V.
- Pavlov195
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
Pavlov195
094 pe linia 21 pe Calea Moșilor în Decembrie 1990
Autor: Norihiro Haruta
094 pe linia 21 pe Calea Moșilor în Decembrie 1990
Autor: Norihiro Haruta
Iarna - Calea Mosilor.jpeg (516.41 KB; downloaded 396 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
WT_fan06
Ar fi interesant de studiat dacă în poză sunt 2 V3A pe linii diferite sau sunt 2 V3A cuplate (tren urban) ale liniei 21. Știm deja din relatările de pe forum că a existat cuplul 095+093, însă nu s-a relatat despre un cuplu în componența căruia se afla 094. Cred că în poză se vede caseta din față a lui 094, care i-ar fi permis să fie al doilea motor într-un cuplu.
În decembrie 1990 încă mai existau trenuri urbane? Când a fost ultima dată văzut un tren urban, fie în poze, fie în persoană?
Ar fi interesant de studiat dacă în poză sunt 2 V3A pe linii diferite sau sunt 2 V3A cuplate (tren urban) ale liniei 21. Știm deja din relatările de pe forum că a existat cuplul 095+093, însă nu s-a relatat despre un cuplu în componența căruia se afla 094. Cred că în poză se vede caseta din față a lui 094, care i-ar fi permis să fie al doilea motor într-un cuplu.
În decembrie 1990 încă mai existau trenuri urbane? Când a fost ultima dată văzut un tren urban, fie în poze, fie în persoană?
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
ikarus13
Eu stiu sigur ca tatal meu a lucrat pe un astfel de "tren urban" pe linia 21 in anul 1993 (poate si 1994). La el personal primul era vagonul 143, al doilea nu mai stiu. O sa il mai intreb in zilele ce urmeaza mai multe detalii.
Eu stiu sigur ca tatal meu a lucrat pe un astfel de "tren urban" pe linia 21 in anul 1993 (poate si 1994). La el personal primul era vagonul 143, al doilea nu mai stiu. O sa il mai intreb in zilele ce urmeaza mai multe detalii.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
WT_fan06
Mulțumesc! Eu unul aștept cu interes mai multe amănunte. Din ce s-a scris pe forum, 143 a fost la un moment dat inclusiv motor 2 (cuplul 151+143). De aici deduc că se schimba frecvent compoziția cuplurilor, la fel cum se schimbau în cazul tramvaielor Rathgeber înainte de mutarea pe boghiuri EP/V3A și eliminarea cuplelor automate BSI.
Mulțumesc! Eu unul aștept cu interes mai multe amănunte. Din ce s-a scris pe forum, 143 a fost la un moment dat inclusiv motor 2 (cuplul 151+143). De aici deduc că se schimba frecvent compoziția cuplurilor, la fel cum se schimbau în cazul tramvaielor Rathgeber înainte de mutarea pe boghiuri EP/V3A și eliminarea cuplelor automate BSI.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A versiunea clasică (1971-2007)
PaulIP
De remarcat că 197 și 245 au tamponul și aparatul de salvare originale, în timp ce 167 are modelul ulterior de grilaj la aparatul de salvare și tamponul specific vagoanelor Tatra (asimilat apoi la toată flota ITB).
rosetti61 wrote here:
Foto Bernhard Kußmagk
De remarcat că 197 și 245 au tamponul și aparatul de salvare originale, în timp ce 167 are modelul ulterior de grilaj la aparatul de salvare și tamponul specific vagoanelor Tatra (asimilat apoi la toată flota ITB).
📖 Pagination options