Topic: Transportul public din municipiul Bârlad
95 posts, 35290 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun urban în municipiul Bârlad
fl82
In octombrie 2022 au inceput lucrarile efective de constructie a garajului pentru viitoarele "autobuze" electrice. Acest garaj se construieste la iesirea din Barlad spre Tecuci, pe locul unde, in 1990, era fostul "poligon" auto.
Garajul va apartine "SC CUP SA Barlad", societate care realizeaza, in prezent, transportul urban in comun din Barlad. Actionar majoritar la "SC CUP SA Barlad" este Consiliul Local Barlad.
Pe langa transportul urban in comun, "SC CUP SA Barlad" se ocupa si de: intretinerea parcurilor si a spatiilor verzi, partea din activitatea de salubrizare care a ramas in sarcina primariei Barlad, administreaza si intretinerea fondului locativ al statului (blocurile ANL si locuintele sociale) si administreaza si singura centrala termica publica care a mai ramas in functiune in Barlad (cea de la blocurile ANL de la "Caramidarie").
In octombrie 2022 au inceput lucrarile efective de constructie a garajului pentru viitoarele "autobuze" electrice. Acest garaj se construieste la iesirea din Barlad spre Tecuci, pe locul unde, in 1990, era fostul "poligon" auto.
Garajul va apartine "SC CUP SA Barlad", societate care realizeaza, in prezent, transportul urban in comun din Barlad. Actionar majoritar la "SC CUP SA Barlad" este Consiliul Local Barlad.
Pe langa transportul urban in comun, "SC CUP SA Barlad" se ocupa si de: intretinerea parcurilor si a spatiilor verzi, partea din activitatea de salubrizare care a ramas in sarcina primariei Barlad, administreaza si intretinerea fondului locativ al statului (blocurile ANL si locuintele sociale) si administreaza si singura centrala termica publica care a mai ramas in functiune in Barlad (cea de la blocurile ANL de la "Caramidarie").
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun urban în municipiul Bârlad
fl82
Cateva date "istorice" despre transportul in comun urban din Barlad.
In 1989 existau doua linii de autobuze urbane in Barlad (1 IRB- Gara si 2 IRB- Liceu), deservite de fosta IJTL Vaslui- Autocoloana Barlad. Garajul autobuzelor urbane din Barlad era situat pe strada Tecuciului, nr. 6.
In 1990, prin divizarea si disparitia fostei IJTL Vaslui, se constituie societatea comerciala "SC Urbantrans SA Barlad", unde Consiliul Local Barlad era unic actionar.
In anul 2002 "SC Urbantrans SA Barlad" inceteaza prestarea serviciului de transport urban in comun in Barlad.
In anul 2008, conform informatiilor si fotografiilor de pe site-ul "Tramclub", societatea "SC Urbantrans SA Barlad" aveea in parc un numar de cca 10 autobuze “urbane” (din care: 6 de tipul DAC-112-UDM, unul de tipul "IKARUS-260" , unul de tipul “IKARUS-280”, unul de tipul "IKARUS-256" si unul de tipul “RD-111”) cu care efectua curse regulate spre doua comune de langa Barlad (Zorleni si Popeni) si curse ocazionale. Ca si autovehicule de interventie exista un tractor “Universal-650”.
In anul 2009 "SC Urbantrans SA Barlad" da faliment si dispare.
Perioada anilor 2002-2005 a fost cea mai grea pentru transportul in comun din Barlad, acesta efectandu-se in conditii total improprii, cu un numar de cca 50 de microbuze. Tot in aceea perioada sunt infiintate si 3 trasee noi, "secundare", pentru deservirea si a cartierelor de case (IRB- Podeni, Gara- Cartier Deal si IRB- Cartier Deal II).
Din octombrie 2005 acesta este concesionat asociatiei private « Barlad Trans 2004 » (avand ca si actionar majoritar firma privata « Sc Unistil Srl »), care aduce un numar de 21 autobuze urbane second-hand, pe cele doua linii (1 IRB-Gara, 2 IRB- Liceu) : 6 bucati MAN (din care unul articulat), 5 bucati Mercedes, doua bucati NEOPLAN, 7 bucati NAW si o bucata VOLVO.
Aceasta firma preia si garajul de transport urban in comun din Barlad, situat pe Strada Tecuciului, nr. 6.
In aprilie 2016 mai sunt aduse inca 12 autobuze second-hand tip Scania-CN-230-UB (produse in 2006).
Insa licitatia organizata in mai 2016, de catre primaria Barlad, pentru concesionarea serviciului de transport urban in comun din municipiul Barlad, este castigata de firma « SC Vertrantis Srl Barlad ».
Aceasta aduce un numar de 12 minibuze noi de tip « Otokar-Doruk-220-LE » pentru cele doua linii principale si cateva microbuze pentru cele 3 linii secundare.
In conditiile imposibilitatii firmei « SC Vertrantis Srl » de a mai continua prestarea serviciului de transport urban in comun din Barlad, in aprilie 2019, acesta este din nou concesionat firmei « SC Unistil Srl ».
Aceasta aduce autobuze tip « Scania-CN-230-UB » (produse in 2006 ; sunt acceleasi autobuze urbane sh care mai fusesera aduse si in aprilie 2016) si « (DAF) VDL Berkhof Ambassador SB-200 » , pentru cele doua linii principale si microbuze, pentru cele 3 linii "secundare".
In aprilie 2022 serviciul de transport urban in comun din Barlad revine (dupa 20 de ani) in administrarea primariei Barlad si este preluat de "Compania de Utilitati Publice" Barlad.
Pentru aceasta fiind achizitionate 9 autobuze urbane second-hand (4 de tipul "Volvo" , in februarie 2022 , 3 in mai 2022 si doua de tipul “Volvo” , in noiembrie 2022) si 4 microbuze noi.
In prezent SC CUP SA Barlad opereaza 5 trasee de transport urban in comun, din care doua "principale", cu autobuze urbane (1 IRB- Gara si 2 IRB- Liceu) si 3 "secundare", cu microbuze (IRB- Podeni, Gara- Cartier Deal si IRB- Cartier Deal II).
In prezent se afla in derulare un proiect (cu finantare europeana) prin care se doreste: constructia unui nou garaj ("autobaza") pentru transportul urban in comun din Barlad, achizitia a 10 "autobuze" electrice noi, infiintarea a doua noi trasee, constructia a 3 parcari de tip "park & ride" si amenajarea statiilor si capetelor de linii.
Cateva date "istorice" despre transportul in comun urban din Barlad.
In 1989 existau doua linii de autobuze urbane in Barlad (1 IRB- Gara si 2 IRB- Liceu), deservite de fosta IJTL Vaslui- Autocoloana Barlad. Garajul autobuzelor urbane din Barlad era situat pe strada Tecuciului, nr. 6.
In 1990, prin divizarea si disparitia fostei IJTL Vaslui, se constituie societatea comerciala "SC Urbantrans SA Barlad", unde Consiliul Local Barlad era unic actionar.
In anul 2002 "SC Urbantrans SA Barlad" inceteaza prestarea serviciului de transport urban in comun in Barlad.
In anul 2008, conform informatiilor si fotografiilor de pe site-ul "Tramclub", societatea "SC Urbantrans SA Barlad" aveea in parc un numar de cca 10 autobuze “urbane” (din care: 6 de tipul DAC-112-UDM, unul de tipul "IKARUS-260" , unul de tipul “IKARUS-280”, unul de tipul "IKARUS-256" si unul de tipul “RD-111”) cu care efectua curse regulate spre doua comune de langa Barlad (Zorleni si Popeni) si curse ocazionale. Ca si autovehicule de interventie exista un tractor “Universal-650”.
In anul 2009 "SC Urbantrans SA Barlad" da faliment si dispare.
Perioada anilor 2002-2005 a fost cea mai grea pentru transportul in comun din Barlad, acesta efectandu-se in conditii total improprii, cu un numar de cca 50 de microbuze. Tot in aceea perioada sunt infiintate si 3 trasee noi, "secundare", pentru deservirea si a cartierelor de case (IRB- Podeni, Gara- Cartier Deal si IRB- Cartier Deal II).
Din octombrie 2005 acesta este concesionat asociatiei private « Barlad Trans 2004 » (avand ca si actionar majoritar firma privata « Sc Unistil Srl »), care aduce un numar de 21 autobuze urbane second-hand, pe cele doua linii (1 IRB-Gara, 2 IRB- Liceu) : 6 bucati MAN (din care unul articulat), 5 bucati Mercedes, doua bucati NEOPLAN, 7 bucati NAW si o bucata VOLVO.
Aceasta firma preia si garajul de transport urban in comun din Barlad, situat pe Strada Tecuciului, nr. 6.
In aprilie 2016 mai sunt aduse inca 12 autobuze second-hand tip Scania-CN-230-UB (produse in 2006).
Insa licitatia organizata in mai 2016, de catre primaria Barlad, pentru concesionarea serviciului de transport urban in comun din municipiul Barlad, este castigata de firma « SC Vertrantis Srl Barlad ».
Aceasta aduce un numar de 12 minibuze noi de tip « Otokar-Doruk-220-LE » pentru cele doua linii principale si cateva microbuze pentru cele 3 linii secundare.
In conditiile imposibilitatii firmei « SC Vertrantis Srl » de a mai continua prestarea serviciului de transport urban in comun din Barlad, in aprilie 2019, acesta este din nou concesionat firmei « SC Unistil Srl ».
Aceasta aduce autobuze tip « Scania-CN-230-UB » (produse in 2006 ; sunt acceleasi autobuze urbane sh care mai fusesera aduse si in aprilie 2016) si « (DAF) VDL Berkhof Ambassador SB-200 » , pentru cele doua linii principale si microbuze, pentru cele 3 linii "secundare".
In aprilie 2022 serviciul de transport urban in comun din Barlad revine (dupa 20 de ani) in administrarea primariei Barlad si este preluat de "Compania de Utilitati Publice" Barlad.
Pentru aceasta fiind achizitionate 9 autobuze urbane second-hand (4 de tipul "Volvo" , in februarie 2022 , 3 in mai 2022 si doua de tipul “Volvo” , in noiembrie 2022) si 4 microbuze noi.
In prezent SC CUP SA Barlad opereaza 5 trasee de transport urban in comun, din care doua "principale", cu autobuze urbane (1 IRB- Gara si 2 IRB- Liceu) si 3 "secundare", cu microbuze (IRB- Podeni, Gara- Cartier Deal si IRB- Cartier Deal II).
In prezent se afla in derulare un proiect (cu finantare europeana) prin care se doreste: constructia unui nou garaj ("autobaza") pentru transportul urban in comun din Barlad, achizitia a 10 "autobuze" electrice noi, infiintarea a doua noi trasee, constructia a 3 parcari de tip "park & ride" si amenajarea statiilor si capetelor de linii.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun urban în municipiul Bârlad
fl82
De mentionat ca in Barlad au existat si proiecte de introducere a troleibuzelor, inainte de 1989 si in anul 2001!
De mentionat ca in Barlad au existat si proiecte de introducere a troleibuzelor, inainte de 1989 si in anul 2001!
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul în comun urban în municipiul Bârlad
Andrei Andraș
Cel care va furniza mijloacele de transport este BMC TRUCK & BUS ... potrivit caietului de sarcini, primul autobuz va fi livrat în maximum trei luni de la emiterea ordinului de livrare de către primărie, iar celelalte nouă autobuze vor fi livrate în următoarele șapte luni.Au sosit... după vreo 23 de luni de la semnarea contractului (29 decembrie 2021).
Foto: Actualitatea Bârlădeană
0.jpg (53.08 KB; downloaded 1791 times)
- Pavlov195
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo 7700 Hybrid (ex-Arriva Nederland si ex-Västtrafik)
Pavlov195
Pe unul dintre cele două autobuze Volvo 7900 Hybrid l-am surprins în Bârlad pe data de 1 Mai 2023. (Poate este chiar cel fotografiat de către colegul @ADK în Buzău)
CUP Bârlad VS-36-CLB by Pavlos Andreas - Transport Photography, on Flickr
Andrei Andraș wrote here:
Circulă la Bârlad respectivul Volvo.
Cum Transbus e client fidel al Womy, iar drumul de la Urziceni (unde e sediul din România) până la Bârlad trece prin Buzău, s-o fi oprit să arate noutățile pe care le avea la vânzare.
Pe unul dintre cele două autobuze Volvo 7900 Hybrid l-am surprins în Bârlad pe data de 1 Mai 2023. (Poate este chiar cel fotografiat de către colegul @ADK în Buzău)
CUP Bârlad VS-36-CLB by Pavlos Andreas - Transport Photography, on Flickr
- ADK
-
Posted:
-
Re: Transportul public din municipiul Bârlad
ADK
Ceva îmi sugerează că este un alt exemplar, cel surprins de mine avea vopseaua mai veche, lipsa panoului cu "atenție, copiii!" și acel sticker albastru referitor accesului facil bătrânilor și persoanelor cu dizabilități.
Ceva îmi sugerează că este un alt exemplar, cel surprins de mine avea vopseaua mai veche, lipsa panoului cu "atenție, copiii!" și acel sticker albastru referitor accesului facil bătrânilor și persoanelor cu dizabilități.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul public din municipiul Bârlad
fl82
Pe facebook, pe pagina societatii "Compania de Utilitati Publice" Barlad, am adresat cateva sugestii si intrebari:
-Intocmirea si publicarea unei harti cu traseele de transport urban in comun din Barlad (in prezent doua trasee de autobuze si 3 trasee de microbuze si in perspectiva inca doua trasee de autobuze) , in care sa se arate: strazile pe care circula mijloacele de transport in comun urban din Barlad, locurile unde sunt amplasate statiile si capetele de linii;
-Din ce este format, in prezent, parcul de transport urban in comun din Barlad (autobuze diesel si microbuze) si cand va fi dat in exploatare noul garaj pentru autobuzele si microbuzele urbane din Barlad (garaj aflat in prezent in stadiu de constructie, la iesirea din Barlad spre Tecuci, pe locul unde, in 1990, era fostul poligon auto).
-Nu stiu unde, in prezent, tin parcate cei de la CUP SA Barlad autobuzele si microbuzele urbane.
Adresa sediului societatii "SC CUP SA Barlad" este: Bdul. Republicii, nr. 287.
Pe facebook, pe pagina societatii "Compania de Utilitati Publice" Barlad, am adresat cateva sugestii si intrebari:
-Intocmirea si publicarea unei harti cu traseele de transport urban in comun din Barlad (in prezent doua trasee de autobuze si 3 trasee de microbuze si in perspectiva inca doua trasee de autobuze) , in care sa se arate: strazile pe care circula mijloacele de transport in comun urban din Barlad, locurile unde sunt amplasate statiile si capetele de linii;
-Din ce este format, in prezent, parcul de transport urban in comun din Barlad (autobuze diesel si microbuze) si cand va fi dat in exploatare noul garaj pentru autobuzele si microbuzele urbane din Barlad (garaj aflat in prezent in stadiu de constructie, la iesirea din Barlad spre Tecuci, pe locul unde, in 1990, era fostul poligon auto).
-Nu stiu unde, in prezent, tin parcate cei de la CUP SA Barlad autobuzele si microbuzele urbane.
Adresa sediului societatii "SC CUP SA Barlad" este: Bdul. Republicii, nr. 287.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul public din municipiul Bârlad
fl82
Un articol din ziarul "Plus 24", din care aflam ca au fost introduse in circulatie cu calatori o parte din cele 10 minibuze electrice noi tip 'BMC", achizitionate de primaria Barlad. Aceste 10 minibuze electrice noi tip "BMC" sunt destinate pentru doua noii linii de transport urban in comun, infiintate in Barlad.
Din pacate nu a fost finalizata inca constructia noului garaj pentru transportul urban in comun din Barlad (garaj care va apartine societatii "SC CUP SA Barlad" si care se construieste la iesirea din Barlad spre Tecuci, pe locul fostului poligon auto) si nici statia de incarcare electrica nu a fost pusa inca in functiune!
"Iată traseele celor două linii de transport cu autobuze electrice, din Bârlad
Având în vedere interesul bârlădenilor pentru călătoriile cu autobuzele electrice pe rutele paralele cu strada principală, Puls24.ro vă prezintă traseele, inclusiv stațiile care au fost amenajate de-a lungul lor.
Deocamdată, transportul public de călători pe cele două noi rute sunt asigurate doar de două autobuze electrice, care circulă din 30 în 30 de minute.
Reprezentanții CUP spun că în următoarea perioadă vor mai fi scoase pe traseu încă două autobuze electrice, ceea ce va duce la scăderea timpilor de așteptare.
Ieri, reporterul Puls24 a așteptat autobuzul electric în stația Starea Civilă de pe Bulevardul Epureanu, din dreptul Complexului de Servicii Comunitare „Neculai Roșca Codreanu”.
Iată care este, pornind din acest punct, traseul autobuzului electric de pe linia 2E:
Piața Mică – Benzinăria MOL – Carrefour – Stadionul de rugby – Pompa de apă IRB – Carrefour – Aprozarul de la blocurile turn de la FEPA – Moara MOPAN – Muzeu – LIDL Piață – Str. Mihai Viteazul (Pompa de apă) – Magazinul chinezesc din Gară – Talcioc – Confecții – Liceu – Betania – Confecții – Clădirea fostului IRIS (spate) – Penny Nicolae Bălcescu (fostul sediu CUP) – Colegiul Codreanu – ALOFM – Starea Civilă (vis-a-vis de fostul orfelinat).
Iată traseul autobuzului electric de pe linia 1E, din partea de nord către sudul orașului:
Stadionul de rugby – Pompa de apă de la IRB – Carrefour – Spitalul de Copii – DAS – Starea Civilă – Colțul Școlii „Tudor Pamfile” (Șc. 4) – Spitalul TBC – Grădinița nr. 8 – Confecții (moară) – Liceul „Eminescu” – Depozit en-gros – Unitatea Militară – Gară – str. Mihai Viteazul – LIDL Piață – Muzeu – Moara MOPAN – Benzinăria MOL – Carrefour – IRB – Stadionul de rugby.
Din cele constatate de reporterul Puls24, condițiile de călătorie cu aceste autobuze electrice sunt foarte bune, mașinile fiind dotate cu porturi USB pentru încărcarea gratuită a telefoanelor, dar și cu panouri de afișaj al traseului în timp real, care deocamdată nu au fost puse în funcțiune.
În privința stațiilor recent amenajate pe cele doi noi trasee, acestea au fost vandalizate deja, în mare parte, fiind distruse panourile de afișaj și sparte unele geamuri.
Implementarea proiectului de modernizare a transportului este în derulare, stațiile de alimentare fiind achiziționate, însă încă nu au fost puse în funcțiune, la fel ca și dispeceratul, care urmează a fi pus la punct până la sfârșitul anului.
Cu toate că aceste autobuze circulă de aproape patru luni, acestea rareori circulă la capacitate maximă, atunci când elevii merg sau se întorc de la școală. Cele două trasee prezentate pot suferi modificări pe parcursul implementării acestui proiect".
Link articol (scris de Mihaela Niculescu): https://puls24.ro/iata-traseele-celor-doua-linii-de-transport-cu-autobuze-electrice-din-barlad/#:~:text=Iat%C4%83%20traseele%20celor%20dou%C4%83%20linii%20de%20transport%20cu%20autobuze%20electrice,
Din pacate utilitatea acestor doua noi trasee de transport urban in comun din Barlad este discutabila (un traseu pe: Bdul. Republicii, Bdul. Epureanu, intersectia "Podul Verde", strada Nicolae Balcescu, strada Dragos Voda, strada Mihai Eminescu/strada Tecuciului si celalt traseu pe: Bdul. Republicii, Bdul. Vasile Parvan, strada Ioan Popescu, intersectia "Podul Pescariei", strada colonel Simionescu Sava, strada Mihai Viteazul, gara, strada general Vasile Milea, strada Mihai Eminescu/strada Tecuciului) deoarece aceste doua noii trasee merg aproape paralel cu cele doua trasee principale existe de mult timp (1 IRB- Gara si 2 IRB- Liceu)!
In perspectiva se doreste achizitia si a altor 6 minibuze electrice pentru cele doua trasee principale existente (1 IRB- Gara si 2 IRB- Liceu).
O poza (din acest articol) cu unul din cele 10 minibuze electrice noi tip "BMC" din Barlad:
Un articol din ziarul "Plus 24", din care aflam ca au fost introduse in circulatie cu calatori o parte din cele 10 minibuze electrice noi tip 'BMC", achizitionate de primaria Barlad. Aceste 10 minibuze electrice noi tip "BMC" sunt destinate pentru doua noii linii de transport urban in comun, infiintate in Barlad.
Din pacate nu a fost finalizata inca constructia noului garaj pentru transportul urban in comun din Barlad (garaj care va apartine societatii "SC CUP SA Barlad" si care se construieste la iesirea din Barlad spre Tecuci, pe locul fostului poligon auto) si nici statia de incarcare electrica nu a fost pusa inca in functiune!
"Iată traseele celor două linii de transport cu autobuze electrice, din Bârlad
Având în vedere interesul bârlădenilor pentru călătoriile cu autobuzele electrice pe rutele paralele cu strada principală, Puls24.ro vă prezintă traseele, inclusiv stațiile care au fost amenajate de-a lungul lor.
Deocamdată, transportul public de călători pe cele două noi rute sunt asigurate doar de două autobuze electrice, care circulă din 30 în 30 de minute.
Reprezentanții CUP spun că în următoarea perioadă vor mai fi scoase pe traseu încă două autobuze electrice, ceea ce va duce la scăderea timpilor de așteptare.
Ieri, reporterul Puls24 a așteptat autobuzul electric în stația Starea Civilă de pe Bulevardul Epureanu, din dreptul Complexului de Servicii Comunitare „Neculai Roșca Codreanu”.
Iată care este, pornind din acest punct, traseul autobuzului electric de pe linia 2E:
Piața Mică – Benzinăria MOL – Carrefour – Stadionul de rugby – Pompa de apă IRB – Carrefour – Aprozarul de la blocurile turn de la FEPA – Moara MOPAN – Muzeu – LIDL Piață – Str. Mihai Viteazul (Pompa de apă) – Magazinul chinezesc din Gară – Talcioc – Confecții – Liceu – Betania – Confecții – Clădirea fostului IRIS (spate) – Penny Nicolae Bălcescu (fostul sediu CUP) – Colegiul Codreanu – ALOFM – Starea Civilă (vis-a-vis de fostul orfelinat).
Iată traseul autobuzului electric de pe linia 1E, din partea de nord către sudul orașului:
Stadionul de rugby – Pompa de apă de la IRB – Carrefour – Spitalul de Copii – DAS – Starea Civilă – Colțul Școlii „Tudor Pamfile” (Șc. 4) – Spitalul TBC – Grădinița nr. 8 – Confecții (moară) – Liceul „Eminescu” – Depozit en-gros – Unitatea Militară – Gară – str. Mihai Viteazul – LIDL Piață – Muzeu – Moara MOPAN – Benzinăria MOL – Carrefour – IRB – Stadionul de rugby.
Din cele constatate de reporterul Puls24, condițiile de călătorie cu aceste autobuze electrice sunt foarte bune, mașinile fiind dotate cu porturi USB pentru încărcarea gratuită a telefoanelor, dar și cu panouri de afișaj al traseului în timp real, care deocamdată nu au fost puse în funcțiune.
În privința stațiilor recent amenajate pe cele doi noi trasee, acestea au fost vandalizate deja, în mare parte, fiind distruse panourile de afișaj și sparte unele geamuri.
Implementarea proiectului de modernizare a transportului este în derulare, stațiile de alimentare fiind achiziționate, însă încă nu au fost puse în funcțiune, la fel ca și dispeceratul, care urmează a fi pus la punct până la sfârșitul anului.
Cu toate că aceste autobuze circulă de aproape patru luni, acestea rareori circulă la capacitate maximă, atunci când elevii merg sau se întorc de la școală. Cele două trasee prezentate pot suferi modificări pe parcursul implementării acestui proiect".
Link articol (scris de Mihaela Niculescu): https://puls24.ro/iata-traseele-celor-doua-linii-de-transport-cu-autobuze-electrice-din-barlad/#:~:text=Iat%C4%83%20traseele%20celor%20dou%C4%83%20linii%20de%20transport%20cu%20autobuze%20electrice,
Din pacate utilitatea acestor doua noi trasee de transport urban in comun din Barlad este discutabila (un traseu pe: Bdul. Republicii, Bdul. Epureanu, intersectia "Podul Verde", strada Nicolae Balcescu, strada Dragos Voda, strada Mihai Eminescu/strada Tecuciului si celalt traseu pe: Bdul. Republicii, Bdul. Vasile Parvan, strada Ioan Popescu, intersectia "Podul Pescariei", strada colonel Simionescu Sava, strada Mihai Viteazul, gara, strada general Vasile Milea, strada Mihai Eminescu/strada Tecuciului) deoarece aceste doua noii trasee merg aproape paralel cu cele doua trasee principale existe de mult timp (1 IRB- Gara si 2 IRB- Liceu)!
In perspectiva se doreste achizitia si a altor 6 minibuze electrice pentru cele doua trasee principale existente (1 IRB- Gara si 2 IRB- Liceu).
O poza (din acest articol) cu unul din cele 10 minibuze electrice noi tip "BMC" din Barlad:
Barlad- SC CUP SA- Minibuz electric BMC (10 bucati achizitionate in 2023- 2024).jpeg (283.19 KB; downloaded 476 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Transportul public din municipiul Bârlad
Costin
Sus scrie 7, pe foaie scrie 2E, ce sa inteleaga calatorul...
Sus scrie 7, pe foaie scrie 2E, ce sa inteleaga calatorul...
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul public din municipiul Bârlad
Andrei Andraș
Andrei Andraș wrote here:Au fost livrate și aceste autobuze la începutul lunii.
Primăria Municipiului Bârlad a lansat o licitație pentru achiziționarea a 6 autobuze electrice de 9 - 11 m.
Autobuzele vor fi destinate liniilor 1 și 2.
Foto: Info Vaslui
00.jpg (72.48 KB; downloaded 397 times)
Foto: Vasluianul
0.png (1.43 MB; downloaded 403 times)
📖 Pagination options