Topic: Iluminatul interior defectuos din mijloacele de transport
365 posts, 117734 views
📖 Pagination options
-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
adn2377
#094 Bucurestii Noi - 2/3/2 tuburi functionale - 7/26.
In plus mergea foarte repede si din cand in cand tuburile se stingeau juma' de secunda si se aprindea iluminatul de avarie...
#094 Bucurestii Noi - 2/3/2 tuburi functionale - 7/26.
In plus mergea foarte repede si din cand in cand tuburile se stingeau juma' de secunda si se aprindea iluminatul de avarie...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
Tom
Acest lucru mi-a adus aminte de iluminatul in tramvaiele V3A-93-Faur. Pe vremea cand tramvaiele roz mergeau pe linia 41, cand tramvaiul intra in pasaj, se aprindeau luminile, dar pe durata trecerii prin pasaj se stingeau de cateva ori si se aprindeau la loc. Care era cauza acestei probleme?
Acest lucru mi-a adus aminte de iluminatul in tramvaiele V3A-93-Faur. Pe vremea cand tramvaiele roz mergeau pe linia 41, cand tramvaiul intra in pasaj, se aprindeau luminile, dar pe durata trecerii prin pasaj se stingeau de cateva ori si se aprindeau la loc. Care era cauza acestei probleme?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
Dr2005
Frânarea puternică cu patine şi defrânarea federelor şi trecerea pe sub piesele de separaţie cu întrerupere de curent...
Dacă vagonul are iluminatul alimentat de la reţea (cum au primele vagoane de Faur şi URAC... şi prin primele înţeleg cele făcute până prin 1998-1999), se va întrerupe curentul iluminării şi se va aprinde iluminatul de siguranţă, cu becuri de 24V alimentate direct de la bateria de acumulatoare. În cazul vagoanelor cu federe, e nevoie de o putere mare pentru a le defrâna (adică a tensiona arcul care strânge timoneria de frână), dar la vagoanele ,,noi" se alimentează şi iluminatul normal tot de la baterii, deci la defrânarea federelor scăderea intensităţii luminoase e destul de mică (adică în loc de 27V rămân 24).
Prin alimentare de la reţea înţeleg ori de la grup (ceea ce e logic: la separatoare se opreşte curentul, deci se opreşte şi grupul motor c.c - generator c.c.), ori de la sursă (care iar se opreşte şi ea când nu intră curent).
Legat de pasaj, pot doar să bănuiesc că, din cauza ,,calităţii" reţelei, pantograful se mişca prea tare şi nu făcea contact perfect cu firul, deci se întrerupea curentul şi se întâmpla ce amzis mai sus.
Frânarea puternică cu patine şi defrânarea federelor şi trecerea pe sub piesele de separaţie cu întrerupere de curent...
Dacă vagonul are iluminatul alimentat de la reţea (cum au primele vagoane de Faur şi URAC... şi prin primele înţeleg cele făcute până prin 1998-1999), se va întrerupe curentul iluminării şi se va aprinde iluminatul de siguranţă, cu becuri de 24V alimentate direct de la bateria de acumulatoare. În cazul vagoanelor cu federe, e nevoie de o putere mare pentru a le defrâna (adică a tensiona arcul care strânge timoneria de frână), dar la vagoanele ,,noi" se alimentează şi iluminatul normal tot de la baterii, deci la defrânarea federelor scăderea intensităţii luminoase e destul de mică (adică în loc de 27V rămân 24).
Prin alimentare de la reţea înţeleg ori de la grup (ceea ce e logic: la separatoare se opreşte curentul, deci se opreşte şi grupul motor c.c - generator c.c.), ori de la sursă (care iar se opreşte şi ea când nu intră curent).
Legat de pasaj, pot doar să bănuiesc că, din cauza ,,calităţii" reţelei, pantograful se mişca prea tare şi nu făcea contact perfect cu firul, deci se întrerupea curentul şi se întâmpla ce amzis mai sus.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
Gabi23
205 - Dep. Alexandria - 9 fata, 6 mijloc, 9 spate
205 - Dep. Alexandria - 9 fata, 6 mijloc, 9 spate
-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
adn2377
Ultimul update vis-a-vis de tuburile lui #021 (Bucurestii Noi).
Ieri avea 3/3/3 deci in total 9 tuburi functionale. Ca sa refacem graficul, din 24 februarie pana acum (deci cam intr-o luna) a ajuns de la 25 la 9 neoane functionale. Hai sa spunem ca unul poate s-a defectat singur, rezulta ca s-au furat 15 tuburi. De pe un singur vagon. Intr-o singura luna...
Chiar si pentru Bucuresti, e un record care ar trebui sa ne dea de gandit...
adn2377 wrote:3mil wrote:
#021: 5/4/5, total 14/26 (in ritmul asta, in 2 saptamani o sa numaram pe degetele de la o mana tuburile functionale).
Da. Deci da.
Deci sa facem un grafic. Pe axa timpului avem in trepte 24 februarie -> 1 martie, iar pe axa neoaneloravem 25->22->17->14. And counting!
Care mai circulati cu #021, incepand de pe 3 martie, vrem din nou cate un update
Ultimul update vis-a-vis de tuburile lui #021 (Bucurestii Noi).
Ieri avea 3/3/3 deci in total 9 tuburi functionale. Ca sa refacem graficul, din 24 februarie pana acum (deci cam intr-o luna) a ajuns de la 25 la 9 neoane functionale. Hai sa spunem ca unul poate s-a defectat singur, rezulta ca s-au furat 15 tuburi. De pe un singur vagon. Intr-o singura luna...
Chiar si pentru Bucuresti, e un record care ar trebui sa ne dea de gandit...
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
Gabi23
282 (Dep. Alexandria) - 5 fata, 6 mijloc, 3 spate
282 (Dep. Alexandria) - 5 fata, 6 mijloc, 3 spate
-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
adn2377
#098 Bucurestii Noi - 1/2/3 tuburi functionale - 6/26.
Exemplar pentru un depou care a se spune ca a primit tuburi acum o luna...
#129 tot BN: 3/3/3 - 9/26
#098 Bucurestii Noi - 1/2/3 tuburi functionale - 6/26.
Exemplar pentru un depou care a se spune ca a primit tuburi acum o luna...
#129 tot BN: 3/3/3 - 9/26
- Tom
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
Tom
A primit, dar le-a impartit la toate tramvaiele sale, plus hale si cladiri din depou. Probabil a rezultat o crestere a numarului de neoane functionale cu 1-2 pe tramvai, iar intre timp s'au mai ars din cele vechi, poate si din cele noi
A primit, dar le-a impartit la toate tramvaiele sale, plus hale si cladiri din depou. Probabil a rezultat o crestere a numarului de neoane functionale cu 1-2 pe tramvai, iar intre timp s'au mai ars din cele vechi, poate si din cele noi

-
- adn2377
-
Posted:
-
-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
adn2377
V3A-93 #221 Bucurestii Noi - 2/1/2 tuburi functionale in aceasta seara. 5/26 - de trei ori jalnic...
V3A-93 #221 Bucurestii Noi - 2/1/2 tuburi functionale in aceasta seara. 5/26 - de trei ori jalnic...
-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
adn2377
#4009 Alexandria, aseara - 3/2/0 tuburi functionale. Si un singur cuvant - intimitate... Mai ales in partea din spate!
#4009 Alexandria, aseara - 3/2/0 tuburi functionale. Si un singur cuvant - intimitate... Mai ales in partea din spate!
-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
adn2377
O aparitie rara in acest topic (pentru ca nu circul pe linia 34 de obicei). V3A-93M-EPC #352 - 6/7/7 tuburi functionale (sau 20/58).
O aparitie rara in acest topic (pentru ca nu circul pe linia 34 de obicei). V3A-93M-EPC #352 - 6/7/7 tuburi functionale (sau 20/58).
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie
Gabi23
V3A-93-CH-PPC 4020 - Dep. Alexandria 8-6-8 24/26
V3A-93-CH-PPC 172 - Dep. Alexandria 4-0-5 9/26
V3A-93-CH-PPC 4020 - Dep. Alexandria 8-6-8 24/26
V3A-93-CH-PPC 172 - Dep. Alexandria 4-0-5 9/26
-
- adn2377
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov
•
Choose destination