Topic: Poduri de cale ferată
37 posts, 23008 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Poduri de cale ferata
andrei11
Gata, m-am prins, nu e vorba de nicio dublare. Linia aceea exista şi pe vremea lui Ceauşescu, am făcut naveta cu Grădiştea cam un an de zile, o ştiam de atunci, este o linie care lega Gara Mogoşoaia de Vama Chitila. Întrebarea este de ce au păstrat podul actual peste DN 1 A tot cu 3 linii, pentru că traseul este practic părăsit.
Asta e fosta Vamă Chiatila:
De fapt "urme" din fostul traseu se văd şi pe parcurs:
Gata, m-am prins, nu e vorba de nicio dublare. Linia aceea exista şi pe vremea lui Ceauşescu, am făcut naveta cu Grădiştea cam un an de zile, o ştiam de atunci, este o linie care lega Gara Mogoşoaia de Vama Chitila. Întrebarea este de ce au păstrat podul actual peste DN 1 A tot cu 3 linii, pentru că traseul este practic părăsit.
Asta e fosta Vamă Chiatila:
Vama Chitila
Ch.1.png (1.62 MB; downloaded 2410 times)
Detliu Vama Chitila
Ch 2.png (1.62 MB; downloaded 2410 times)
Detaliu Vama Chitila
Ch3.png (1.63 MB; downloaded 2410 times)
De fapt "urme" din fostul traseu se văd şi pe parcurs:
Ch 11.png (1.67 MB; downloaded 2410 times)
Ch13.png (1.63 MB; downloaded 2410 times)
Ch 12.png (1.67 MB; downloaded 2402 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Poduri de cale ferata
fl82
Aceea linie intrerupta care se vede pe pod, in stanga, este fosta cale ferata industriala, care aveea urmatorul traseu: se ramifica din statia Mogosoaia, mergea paralel un timp cu M700 si cu calea ferata de centura (linia electrificata din dreapta), apoi facea o curba spre stanga, traversa la nivel soseaua de centura (DNCB), traversa lacul Straulesti pe "podul rosu", dupa care se ramifica in 3 directii: spre fosta fabrica "Bere-Bauturi", spre o "revizie" a CFR-SA si spre depozitele "Romtrans/Vama Chitila".
Pana la inceputul anilor 1970 (cand s-a sistematizat triajul Bucuresti si s-a inaugurat actualul traseu al caii ferate de centura intre statiile Chiajna si Mogosoaia) , traseul acestei cai ferate industriale (intre statia Mogosoaia si fabrica "Bere-Bauturi") facea parte din vechiul traseu al caii ferate de centura (vechiul traseu al caii ferate de centura intre statiile Chitila si Mogosoaia).
Aceea linie intrerupta care se vede pe pod, in stanga, este fosta cale ferata industriala, care aveea urmatorul traseu: se ramifica din statia Mogosoaia, mergea paralel un timp cu M700 si cu calea ferata de centura (linia electrificata din dreapta), apoi facea o curba spre stanga, traversa la nivel soseaua de centura (DNCB), traversa lacul Straulesti pe "podul rosu", dupa care se ramifica in 3 directii: spre fosta fabrica "Bere-Bauturi", spre o "revizie" a CFR-SA si spre depozitele "Romtrans/Vama Chitila".
Pana la inceputul anilor 1970 (cand s-a sistematizat triajul Bucuresti si s-a inaugurat actualul traseu al caii ferate de centura intre statiile Chiajna si Mogosoaia) , traseul acestei cai ferate industriale (intre statia Mogosoaia si fabrica "Bere-Bauturi") facea parte din vechiul traseu al caii ferate de centura (vechiul traseu al caii ferate de centura intre statiile Chitila si Mogosoaia).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Poduri de cale ferata
shoppy
Este pastrata pentru ca este strategica, exista un racord spre unitatea militara de pe Constantin Godeanu, fostul Aerodrom Chitila: https://wikimapia.org/#lang=ro&lat=4 ... &m=w
Este pastrata pentru ca este strategica, exista un racord spre unitatea militara de pe Constantin Godeanu, fostul Aerodrom Chitila: https://wikimapia.org/#lang=ro&lat=4 ... &m=w
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Poduri de cale ferată
BMihai
Pe Str. Aeroportului era din ce se vede pe Bing Maps, o revizie a utilajelor de cale ferată. Văd că apăreau și ceva vagoane de marfă acolo.
Pe fostul racord al Fabricii Bere-Băuturi apare un LDH 1250 albastru inactiv posibil.
Dar în București erau mai multe revizii de reparat utilajele de cale ferată, nu numai cea de la SIMC de la Racordarea Pajura ?
LDH-ul se vede în poza cu racordul, în partea dreaptă sus.
Pe Str. Aeroportului era din ce se vede pe Bing Maps, o revizie a utilajelor de cale ferată. Văd că apăreau și ceva vagoane de marfă acolo.
Pe fostul racord al Fabricii Bere-Băuturi apare un LDH 1250 albastru inactiv posibil.
Dar în București erau mai multe revizii de reparat utilajele de cale ferată, nu numai cea de la SIMC de la Racordarea Pajura ?
LDH-ul se vede în poza cu racordul, în partea dreaptă sus.
Racord Fabrica Bere Bauturi.png (380.41 KB; downloaded 1471 times)
Revizie poza 2.png (134.09 KB; downloaded 1471 times)
Revizie poza 1.png (183.26 KB; downloaded 1471 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Poduri de cale ferată
shoppy
Mai este baza fostului ISAF actualmente Colas Rail https://www.google.ro/maps/@44.4714246,2 ... ntry=ttu
Mai este baza fostului ISAF actualmente Colas Rail https://www.google.ro/maps/@44.4714246,2 ... ntry=ttu
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Poduri de cale ferată
BMihai
De câți ani nu mai trece nici un tren pe podul acesta ?
https://www.google.com/maps/@44.5002452, ... ntry=ttu
De câți ani nu mai trece nici un tren pe podul acesta ?
https://www.google.com/maps/@44.5002452, ... ntry=ttu
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Poduri de cale ferată
shoppy
Ultimele trenuri au fost în anii 90, era un atelier al infrastructurii pe Aeroportului lângă Sosea Chitila, după tehnologia rolelor este cel mai vechi pod pe care îl știu în țară.
Ultimele trenuri au fost în anii 90, era un atelier al infrastructurii pe Aeroportului lângă Sosea Chitila, după tehnologia rolelor este cel mai vechi pod pe care îl știu în țară.
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Poduri de cale ferată
BMihai
Dar de ce oare erau atât de multe revizii de utilaje, cea de la Ramificația Pajura cu extensia din apropierea Gării Băneasa și de asemenea și aceasta cu legătură la Gara Mogoșoaia ? Erau cumva specializate pe tipuri de utilaje, sau erau multe utilaje care nu puteau fi reparate într-un singur loc ?
În zonă nu era și un pod care avea o linie pe el care ajungea în Gara Chitila din comuna Chitila ?
Dar de ce oare erau atât de multe revizii de utilaje, cea de la Ramificația Pajura cu extensia din apropierea Gării Băneasa și de asemenea și aceasta cu legătură la Gara Mogoșoaia ? Erau cumva specializate pe tipuri de utilaje, sau erau multe utilaje care nu puteau fi reparate într-un singur loc ?
În zonă nu era și un pod care avea o linie pe el care ajungea în Gara Chitila din comuna Chitila ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Poduri de cale ferată
shoppy
Da, era aici, au mai ramas doar pilele https://www.google.com/maps/@44.4988685, ... ntry=ttu , se vede dupa alinierea caselor pe unde venea linia https://www.google.com/maps/@44.500555,2 ... ntry=ttu
Pe vremea aceea toate liniile erau deschise si intretinute, si se mai si construiau mereu linii noi, acuma multe linii sunt inchise, cele deschise sunt pline de restrictii si se construieste putin, asa ca avem mai putine utilaje.
Da, era aici, au mai ramas doar pilele https://www.google.com/maps/@44.4988685, ... ntry=ttu , se vede dupa alinierea caselor pe unde venea linia https://www.google.com/maps/@44.500555,2 ... ntry=ttu
Pe vremea aceea toate liniile erau deschise si intretinute, si se mai si construiau mereu linii noi, acuma multe linii sunt inchise, cele deschise sunt pline de restrictii si se construieste putin, asa ca avem mai putine utilaje.
📖 Pagination options