Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Poduri de cale ferată

37 posts, 21975 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Poduri de cale ferata andrei11

Gata, m-am prins, nu  e vorba de nicio dublare. Linia aceea exista şi pe vremea lui Ceauşescu, am făcut naveta cu Grădiştea cam un an de zile, o ştiam de atunci, este o linie care lega Gara Mogoşoaia de Vama Chitila. Întrebarea este de ce au păstrat podul actual peste DN 1 A tot cu 3 linii, pentru că traseul este practic părăsit.
Asta e fosta Vamă Chiatila:
Vama Chitila
Ch.1.png (1.62 MB; downloaded 2076 times)
Detliu Vama Chitila
Ch 2.png (1.62 MB; downloaded 2076 times)
Detaliu Vama Chitila
Ch3.png (1.63 MB; downloaded 2076 times)

De fapt "urme" din fostul traseu se văd şi pe parcurs:
Ch 11.png (1.67 MB; downloaded 2076 times)
Ch13.png (1.63 MB; downloaded 2076 times)
Ch 12.png (1.67 MB; downloaded 2068 times)

 


Re: Poduri de cale ferata fl82

Aceea linie intrerupta care se vede pe pod, in stanga, este fosta cale ferata industriala, care aveea urmatorul traseu: se ramifica din statia Mogosoaia, mergea paralel un timp cu M700 si cu calea ferata de centura (linia electrificata din dreapta), apoi facea o curba spre stanga, traversa la nivel soseaua de centura (DNCB), traversa lacul Straulesti pe "podul rosu", dupa care se ramifica in 3 directii: spre fosta fabrica "Bere-Bauturi", spre o "revizie" a CFR-SA si spre depozitele "Romtrans/Vama Chitila".

Pana la inceputul anilor 1970 (cand s-a sistematizat triajul Bucuresti si s-a inaugurat actualul traseu al caii ferate de centura intre statiile Chiajna si Mogosoaia) , traseul acestei cai ferate industriale (intre statia Mogosoaia si fabrica "Bere-Bauturi") facea parte din vechiul traseu al caii ferate de centura (vechiul traseu al caii ferate de centura intre statiile Chitila si Mogosoaia).

 


Re: Poduri de cale ferata shoppy

Este pastrata pentru ca este strategica, exista un racord spre unitatea militara de pe Constantin Godeanu, fostul Aerodrom Chitila: https://wikimapia.org/#lang=ro&lat=4 ... &m=w

 


Re: Poduri de cale ferată BMihai

Pe Str. Aeroportului era din ce se vede pe Bing Maps, o revizie a utilajelor de cale ferată. Văd că apăreau și ceva vagoane de marfă acolo.
Pe fostul racord al Fabricii Bere-Băuturi apare un LDH 1250 albastru inactiv posibil.
Dar în București erau mai multe revizii de reparat utilajele de cale ferată, nu numai cea de la SIMC de la Racordarea Pajura ?
LDH-ul se vede în poza cu racordul, în partea dreaptă sus.
Racord Fabrica Bere Bauturi.png (380.41 KB; downloaded 1136 times)
Revizie poza 2.png (134.09 KB; downloaded 1136 times)
Revizie poza 1.png (183.26 KB; downloaded 1136 times)

 


Re: Poduri de cale ferată shoppy

Mai este baza fostului ISAF actualmente Colas Rail https://www.google.ro/maps/@44.4714246,2 ... ntry=ttu

 


Re: Poduri de cale ferată BMihai

De câți ani nu mai trece nici un tren pe podul acesta ?

https://www.google.com/maps/@44.5002452, ... ntry=ttu

 


Re: Poduri de cale ferată shoppy

Ultimele trenuri au fost în anii 90, era un atelier al infrastructurii pe Aeroportului lângă Sosea Chitila, după tehnologia rolelor este cel mai vechi pod pe care îl știu în țară.

 


Re: Poduri de cale ferată BMihai

Dar de ce oare erau atât de multe revizii de utilaje, cea de la Ramificația Pajura cu extensia din apropierea Gării Băneasa și de asemenea și aceasta cu legătură la Gara Mogoșoaia ? Erau cumva specializate pe tipuri de utilaje, sau erau multe utilaje care nu puteau fi reparate într-un singur loc ?

În zonă nu era și un pod care avea o linie pe el care ajungea în Gara Chitila din comuna Chitila ?

 


Re: Poduri de cale ferată shoppy

Da, era aici, au mai ramas doar pilele https://www.google.com/maps/@44.4988685, ... ntry=ttu , se vede dupa alinierea caselor pe unde venea linia https://www.google.com/maps/@44.500555,2 ... ntry=ttu
Pe vremea aceea toate liniile erau deschise si intretinute, si se mai si construiau mereu linii noi, acuma multe linii sunt inchise, cele deschise sunt pline de restrictii si se construieste putin, asa ca avem mai putine utilaje.

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2314 forum members have written 423854 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use