Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)

177 posts, 57274 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 
 

📖 Pagination options

Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) Ivan Semov



 



Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) radupop

https://clubferoviar.ro/calea-ferata-bucuresti-giurgiu-se-va-inchide-din-nou/

Nota: daca nici acest site nu e permis a fi postat, nu are rost sa postez pe aici si am rugamintea sa stergeti acest mesaj. Sincer nu am reusit sa gasesc nicio lista cu site-uri interzise a fi postate pe aici. Nu neg, ca nu ar putea fi, dar... eu nu am gasit-o. Multumesc anticipat.

Redau textul din articol:

Calea ferată București-Giurgiu se va deschide pe 1 iunie, în plină campanie electorală, după care se va închide din nou.

Așa cum a scris Club Feroviar, circulația feroviară pe ruta directă București-Giurgiu se va relua pe 1 iunie, cu opt zile înainte de data alegerilor locale și europarlamentare. Numai că trenurile nu vor circula foarte mult pe această rută, deoarece va fi din nou închidere de linie, pentru executarea lucrărilor la faza a doua a proiectului.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat joi după amiază anunțul de licitație ce are ca obiect ”Proiectare şi execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii <Modernizarea infrastructurii de cale ferată dintre staţile CF Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră – Lot 2>”.

Valoarea totală estimată a contractului este cuprinsă între 2.259.457.149,97 și 2.711.348.579,96 lei.

Pe linia București Progresu km 5+421 – Stația Giurgiu Oraș km 67+332 se vor face lucrări de modernizare (exceptând 12,02 km interval Vidra-Comana (Lotul 1) finalizat de Porr Construct și electrificare. De asemenea, pe linia 106. (Ax stație Giurgiu Nord km 64+044 – Ax Pod Ruse km 69+700) se vor face lucrări de modernizare și electrificare. Pe sectorul CF Progresu – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră vor fi prevăzute lucrări de reabilitare, electrificare, inclusiv ERTMS Nivel 2.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 1 iulie 2024, ora 15:00. Oferta trebuie să fie valabilă până pe 1 Mai 2025.

Calea ferată București – Giurgiu se închide din 2026 pentru trei ani
Cum este vorba de linie simplă, modernizarea nu se poate face menținând traficul feroviar deschis.

Luând în considerare cele scrise în anunțul de licitație, lucrările propriu-zise vor începe în 2026, când linia va trebui închisă pentru alți trei ani. Dacă cele două etape s-ar fi derulat în paralel, nu am mai fi fost în această situație.

Circulația feroviară a fost închisă timp de aproape 19 ani, din 13 august 2005, când s-a prăbușit vechiul pod de la Grădiștea, construit pe vremea Regelui Carol I, pe prima linie ferată din România de atunci.

Licitația pentru lucrările de construcție în cadrul Etapei 1 a fost lansată în august 2019, când ministru era Răzvan Cuc, iar la finele anului 2020, în mandatul lui Lucian Bode la Ministerul Transporturilor și al lui Ludovic Orban la Palatul Victoria, s-a semnat contractul de proiectare și execuție, cu Porr Construct. Trebuie menționat faptul că Lucian Bode era ministru atunci, însă a lipsit de la ceremonia de semnare a contractului, fiind prezent însă premierul Ludovic Orban.

 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) PTMZ

De la moderator citire
Nu există o listă cu site-uri interzise, noi permitem orice sursă atâta timp cât și aceste surse permit publicarea conținutului. Deci problema nu e la noi, trebuie verificat pe fiecare dintre site-uri care permit preluarea de materiale și care nu.

Club Feroviar, de exemplu, e ok, permite citarea sursei. :bere:

Mulțumesc pentru înțelegere. :bere:

 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) oc7avian

Înainte de a vorbi de închideri, ar trebui să ne uităm despre câtă linie simplă vorbim, existentă sau preconizată  ;)

 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) STB738

Buna ziua! Sunt nou pe acest forum. Din cate am văzut, pe InfoFer au fost băgate trenurile catre Comana-Giurgiu. Ce alte trenuri ați mai propune? (InterRegio sau Regio-Express)

 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) shoppy

Pai intai sa vedem cate abonamente se fac pentru trenurile initiale.



 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) STB738

@shoppy

Aveți filmare cu tot traseul Comana-Vidra?

 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) shoppy

Nu este facuta de mine, vezi numele canalului in coltul stanga-sus.

 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) orex

Reluare transport feroviar public de călători pe ruta  București Nord – București Progresu – Giurgiu
Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) anunță reluarea traficului feroviar de călători, începând de mâine, 01.06.2024, pe ruta București Nord Gr.A/Gr.B – București Progresu – Giurgiu și retur, odată cu oficializarea programului de mers de tren, prezentat în tabelele de mai jos.  
Astfel, operatorul de transport feroviar de călători S.N.T.F.C. CFR-Călători S.A. va introduce în circulație șapte perechi de trenuri, conceput după un orar care să acopere nevoia de mobilitate a cetățenilor navetiști, elevi, studenți, etc., din zonele administrative aferente acestei linii de cale ferată.
Prin reluarea acestui serviciu public, ARF își propune să îmbunățească mobilitatea populației din cele două zone metropolitane (București și Giurgiu), care în mod direct să contribuie la dezvoltarea coerentă și durabilă a acestor arii teritoriale urbane și rurale integrate, din proximitatea capitalei României.
Totodată, reamintim că, din data de 13 iulie 2024, intră în vigoare OMTI nr. 1039, care aduce un nou sistem de tarifare în zona metropolitană, inclusiv în București și Giurgiu, cum ar fi:  introducerea biletul de călătorie, valabil pentru o călătorie pe o singură linie la trenul oricărui operator (după modelul implementat cu succes în proiectul pilot București Nord - Aeroport International Henri Coandă) sau a biletelor/abonamentelor metropolitane cu valabilitate 3 ore, o zi, 3 zile, 7 zile, 15 zile și 30 zile indiferent de tren și operator, precum și cel privind transportul bicicletelor.

Mersul trenurilor Bucuresti-Giurgiu-Bucuresti.png (1.24 MB; downloaded 748 times)

 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) bercenicity

Am dat o tura azi cu Desiro:
- pe centura se circulă cu 100, mai puțin câteva macazuri de 15
- firul II intre Comana si Mihai Bravu este in boschețî
- firul II intre Băneasa Giurgiu si Taban nu e folosit
- firul curent intre Taban si Daia este  fiirul I intre Taban si Daita, pe la Diata e reașejat si este firul II intre Daita si Daia - exact cum se vede si pe Google Maps din satelit

In grafic e traseul Giurgiu - Bucuresti Progresu:
0 - Giurgiu
1 - Giurgiu Nord
2 - Frățești
3 - oprire la inductor iesire Frățești
4 - Daia
5 - terasament slăbit Daia
6 - Taban
7 - Băneasa Giurgiu
8 - Mihai Bravu
9 - Vlad Țepeș
A - Comana
B - Grădiștea
C - Vidra
D - Sintești
E - Jilava
F - racord dinspre centura de vest
G - București Progresu
Screenshot_20240601-135555.png (75.77 KB; downloaded 627 times)

 




Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2314 forum members have written 423857 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use