Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate

2244 posts, 636219 views
 
Go to page:  1  ... 155 156 157 158 159 160 161
 
 

📖 Pagination options
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate reiny2000

De la STB:
Stația „Orizont” revine pe amplasamentul de bază

Avȃnd ȋn vedere finalizarea lucrărilor la proiectul „Reabilitare rețele termice Loc 3 Grozăvești Obiectiv 16 – Bretele de legătură”, începând de astăzi, 15.05.2024, stația „Orizont”, aferentă liniilor 69, 93, 105, 168, 368 și N116, situată pe Drumul Taberei, pe sensul spre Str. Sibiu, revine pe amplasamentul de bază.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate cosminduru

orex wrote here:
2. Sa stii ca si pe linia 41 se sta la semafor...la statia bd. Timisoara, Brasov (fosta Tricodava), si nu-i bai! ;)


Ba este foarte mare bai. Vrem să atragem lumea către transportul în comun, dar ne batem joc de călători ținându-i captivi minute în șir degeaba la semafoare prost setate.
De fapt nu prost, intenționat. La Răzoare, fluxurile de mașini au 3 sau 4 minute, iar tramvaiele doar 10 secunde.

Ce am văzut prin alte părți - tramvaiul poate comanda verde la apropiere (ideal) sau, altă variantă, semaforul tramvai să fie verde scurt, dar mai des. Și timpii mașinilor să fie mai scurți, nu o infinitate.
Deci tramvaiul are liber la fiecare 30 secunde, cam așa. Apoi mașinile dintr-un sens, apoi tramvaiul, apoi altă direcție auto, apoi tramvai..  alternativ.

La traficul de tramvaie care este la Răzoare, se impune o schimbare, dar autoritățile sunt interesate de mașini, șoferi, nu de călătorii din STB.
De asemenea la Plaza, 41 trebuie să treacă mai des, 25 la fel. Nu e normal să aștepte fiecare timp de semaforizare așa cum este acum, ci să fie intercalate cu auto.

Dacă nu sunt în stare cei de la circulație, și se vede că nu îi duce capul, să angajeze consultanți. Din afară. Să seteze semafoarele alea.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate cris_m

Ca sa poti seta semafoarele asa cum trebuie, adica dinamic/automatizat, ar trebui sa ai toate echipamentele functionale (bucle inductive, automat de trafic, conexiune cu centrul de date etc), ori nu e cazul. In multe cazuri semafoarele functioneaza dupa programe statice determinate de niste valori ale fluxurilor de trafic la anumite momente ale zilei/saptamanii... Asa ca o reglare privilegiata pentru vehiculele de transport ramane un vis destul de indepartat, chiar daca ea tehnic s-ar putea face si mai repede (vehiculele au GPS, exista centre de date, doar ar trebui facute conexiunile)

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate reiny2000

Ca să mai adaugi o fază pentru tramvai nu ai nevoie de bucle inductive, centre de trafic sau nave spațiale. Până descoperă PMB semaforizarea dinamică ar fi bine dacă programele statice ar avantaja transportul public acolo unde se poate.

 


Go to page:  1  ... 155 156 157 158 159 160 161
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2300 forum members have written 422561 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use