Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovUnități de întreținere și exploatare din trecut ale STB / ITB / RATB / STB S.A

 

Topic: Depoul Giuleşti (1955 - dezafectat în anul 2013)

100 posts, 44254 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Giuleşti (1955 - dezafectat în anul 2013) ADK

Cred că depoul are și acum șinele, nu știu cât îi mai interesau pe ei să le recupereze când au vândut unitatea, judecând că erau oricum uzate și deformate, lucru ce se căuta deja să se scape.

Dar e vorba de autobaza de lângă, un nou parc rece pe lângă cel de la Alexandria (asta dacă nu cumva vor să mute tot de acolo), doar că nu prea existaseră încă un loc de genul și pentru tramvaie, find garate până acum prin diverse depouri (gen T4R în Victoria, EP-ul 6001 cu cele 2 remorci în BN, Holecul 192 în Colentina etc).

Acuma da (mă rog, era mai demult încă), dacă vrei să dezmembrezi vehicule în special poluante, trebuie să o faci într-un loc asfaltat sau betonat, ca să nu intre reziduri petroliere în pământ, contaminând chiar și apa etc.

La tramvaie ar fi mai elegant să facă o treabă calumea, deși ar fi oleacă de muncă, mă refer să facă șine de intrare/ieșire (similar unui depou) și garate într-o parte a unității una lângă alta, ca să le transporți pe linie cu tramvaiul utilitar cât mai ușor. Deși, mai degrabă vor fi pe trailer + macara, de genul cum au fost garate Timiș-urile ale STPT, îngreunând mereu procesul când va fi vorba de vagoane... Dar e bine să ai corpuri de schimb pentru eventuale accidente de genul Lizeanul (mă rog, în cazul V3A-urilor).

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Giulești ADK

Costin wrote here:
O sa decidem in echipa ce facem cu topicul de fata, pana atunci, ramane inchis. Folositi subiectul fostului depou Giulesti pentru discutii.

Judecând scopul STB cu privirea la folosirea (cel puțin momentan) acestui spațiu (conservarea/casarea vehiculelor vechi, nefolosite sau ireparabile), cred că ar trebui făcut un inventar ca pe listă să nu se afle ceva cu potențial istoric, care ar putea fi scoase la valorificare.

E destul de clar că în acest loc se intenționează mutarea vehiculelor ce nu circulă (inclusiv tramvaie), astfel că ne așteptăm că pe listă ar putea fi orice pentru eliberarea spațiului, inclusiv vehicule istorice (camionul Scania Vabis din A. Obregia, Saviemul al Retromobil mutat din Obregia în Ferentari etc).

Momentan înțeleg că sunt troleibuze Ikarus, care vor fi conservate sau casate, dar se intenționează să ajungă și tramvaie V3A. Pe listă ar trebui să se mai adauge și cele 2 troleibuze Citelis, care au luat foc aproape în totalitate, nu știu dacă și alte astfel de troleibuze.

Nu cunosc dacă se intenționează mutarea parcului rece din A. Alexandriei aici, datorită spațiului mai mare. Dacă există ceva fotografii cu noul spațiu, ar fi bine-venite.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unități de întreținere și exploatare din trecut ale STB / ITB / RATB / STB S.A  • 
Choose destination

Since our 2305 forum members have written 422932 posts in 5268 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use