Topic: Transportul feroviar
27 posts, 10412 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Japonia
WT_fan06
Un foarte scurt și extraordinar de captivant videoclip pe tema "De ce au ajuns Japonezii unde sunt astăzi"... respect enorm acest popor...
---
Dacă vreți, activați subtitrările în limba engleză din setările videoclipului, ca să urmăriți mai ușor ce spune naratorul.
Un foarte scurt și extraordinar de captivant videoclip pe tema "De ce au ajuns Japonezii unde sunt astăzi"... respect enorm acest popor...
---
Dacă vreți, activați subtitrările în limba engleză din setările videoclipului, ca să urmăriți mai ușor ce spune naratorul.
- ByOnu
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Japonia
PTMZ
Sursa: Railway PRO
Tobu Railway awarded Hitachi Ltd. a contract to supply a new fleet of “Limited” N100 express trains for its flagship transport service between Tokyo and renowned Nikko and Kinugawa. The first electric multiple unit of N100 series will be put in operation in 2023 on the Tobu Skytree Line (41 km), Nikko Line (94.5 km), and on Kinugawa route (16 km).
The six-car electric multiple units will have a capacity of 212 seats and will have a café counter.
N100’s exterior drew inspiration from the heart-warming design of Japanese traditional crafts, and the coloring comes from the noble white of Nikko Toshogu Shrine. While inheriting the comfortable large swivel recliner seats and compartment rooms of Spacia series, N100 newly provides lounge sheets and cafe counter to meet the diverse needs of all passengers.
“We are proud to design and build Tobu’s flagship express trains that will improve the service for the millions of passengers who visit Nikko and Kinugawa every year. Hitachi has built over 500 commuter cars of A-train for Tobu. We will work with Tobu to build a fleet of modern trains that are safe, comfortable environmentally friendly and pleasant,” Koji Agatsuma, Group COO (Rolling Stock) at Hitachi Rail said.
The new EMUs which will be powered by renewable energy will reduce the CO2 emissions by up to 40 per cent compared to the current Spacia existing fleet.
The trains will be built at Hitachi Rail’s Kasado Works plant in Kudamatsu City, Yamaguchi Prefecture in Japan. The plant develops and manufactures railway and Shinkansen trains that feature lightweight aluminum raw materials.
The popular tourist destination, which includes natural beauty spots and the Nikko Toshogu shrine, World heritage site dedicated to one of Japan’s most famous shoguns, attracts up to 12 million visitors each year. The new N100 express trains will improve the service from the Japanese capital and tourist spot and replace the previous Spacia 100 series, which have been operating since 1990.
Tobu Railway operates a 433 km long route in Tokyo area.
Sursa: Railway PRO
- WT_fan06
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Japonia: transportul feroviar
WT_fan06
Un mini-documentar despre magistrala de mare viteză Tohoku-Shinkansen, ce se află în proces de upgrade pentru mărirea vitezei comerciale maxime de la 320 km/h la 360 km/h.
Scopul upgrade-ului este acela de a concura mai bine cu transportul aviatic, astfel încât trenul să aibă o cotă de piață mai mare și să reducă poluarea. Adică înțelegeți voi, obiectivele unei civilizații evoluate.
https://youtu.be/wtU77h1B5TM
Un mini-documentar despre magistrala de mare viteză Tohoku-Shinkansen, ce se află în proces de upgrade pentru mărirea vitezei comerciale maxime de la 320 km/h la 360 km/h.
Scopul upgrade-ului este acela de a concura mai bine cu transportul aviatic, astfel încât trenul să aibă o cotă de piață mai mare și să reducă poluarea. Adică înțelegeți voi, obiectivele unei civilizații evoluate.
https://youtu.be/wtU77h1B5TM
- WT_fan06
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Japonia: transportul feroviar
ByOnu
Un numar din anul 2017 al revistei にぽにか (niponica / niponika), dedicat sectorului feroviar.
Sursa: Min. Afacerilor Externe din Japonia / link: https://web-japan.org/niponica/backnumber_en.html
Un numar din anul 2017 al revistei にぽにか (niponica / niponika), dedicat sectorului feroviar.
no20_en.pdf
no20_en.pdf (3.48 MB; downloaded 97 times)
Sursa: Min. Afacerilor Externe din Japonia / link: https://web-japan.org/niponica/backnumber_en.html
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Japonia: transportul feroviar
ByOnu
Muzeul căilor ferate din Kyoto
Cel mai interactiv muzeu feroviar pe care l-am vazut vreodata. Poti interactiona cu aproape orice: bariere la trecerea la nivel care se activeaza prin apasarea unui buton, poti inchide si deschide usile, samd. Recomand sa aruncati un ochi.
Muzeul căilor ferate din Kyoto
Cel mai interactiv muzeu feroviar pe care l-am vazut vreodata. Poti interactiona cu aproape orice: bariere la trecerea la nivel care se activeaza prin apasarea unui buton, poti inchide si deschide usile, samd. Recomand sa aruncati un ochi.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar
ByOnu
Muzeul căilor ferate din Tokyo
Muzeul căilor ferate din Tokyo
În acest episod, am avut ocazia incredibilă de a explora Muzeul Căilor Ferate din Omiya, Saitama, adesea considerat ca fiind cel mai important muzeu al căilor ferate din Japonia. Așa cum era de așteptat de la cel mai important muzeu feroviar al națiunii, experiența a fost bogată și diversă, prezentând atracții precum SL Simulator, experiențe de conducător, rotația uluitoare a platoului rotativ al locomotivei cu abur și un prânz încântător în vagonul restaurant. Muzeul este atât de extins încât o singură zi ar putea să nu fie suficientă pentru a acoperi totul.
Deși biletele de intrare sunt disponibile la fața locului, puteți economisi costuri cumpărând bilete în avans, profitând de reduceri de grup (pentru 20 sau mai multe persoane) sau explorând magazinele de bilete și piețele online binecunoscute. Pentru experiențe specifice, cum ar fi SL Simulator, o aplicație exclusivă este utilizată pentru un sistem de loterie, iar participarea la loterie este esențială, deoarece sloturile se umplu rapid, chiar și în zilele lucrătoare. Simulatoarele din seria 205, seria 211 și seria E233 sunt disponibile pe principiul primul venit, primul servit în zilele lucrătoare.
Aventura noastră include, de asemenea, explorarea dioramei extinse, revizuirea magazinului muzeului, asistarea la demonstrația de cuplare a Shinkansen din seria 200, surprinderea esenței Shinkansen-ului din prima generație și observarea trenurilor Shinkansen care trec.
Experiență SL Simulator: 25 de minute
Deschis în zilele în afara sărbătorilor și în alte zile decât marți, de la 10:00 la 17:00.
Taxa de admitere: 1.330 yeni (Adulți), 620 yeni (Copii/Studenți), 310 yeni (3 ani și peste)
Taxa de simulare: 510 yeni (SL, experiență dirijor, E5 Shinkansen, mini tren)
Sos Hamburg Demi-Glace: 1.980 de yeni, set de salată și băuturi: 500 de yeni, vin roșu: 580 de yeni (Toate prețurile din ianuarie 2024)
Locație: 1 minut de mers pe jos de Gara Muzeului Căilor Ferate, 1 stație de Gara Omiya prin New Shuttle (Prefectura Saitama)
Trenuri: SL, E5 Shinkansen Hayabusa și diverse altele
Impresii: extraordinare! Merită să cumpărați un permis de după-amiază în timpul săptămânii!
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Transportul feroviar
WT_fan06
La 19 ani de la dezastrul de la Amagasaki, lupta pentru a îmbunătăți siguranța feroviară continuă. Un reportaj impresionant despre cum a schimbat acest dezastru viața multor oameni și despre cum se păstrează amintirile și lecțiile învățate:
https://youtu.be/EC82nxq6X8Y?si=Wxaf8lTk7iPBnRSb
*Autorul clipului nu permite redarea acestuia în afara YouTube.
La 19 ani de la dezastrul de la Amagasaki, lupta pentru a îmbunătăți siguranța feroviară continuă. Un reportaj impresionant despre cum a schimbat acest dezastru viața multor oameni și despre cum se păstrează amintirile și lecțiile învățate:
https://youtu.be/EC82nxq6X8Y?si=Wxaf8lTk7iPBnRSb
*Autorul clipului nu permite redarea acestuia în afara YouTube.
- ByOnu
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options