Topic: Repartizarea troleibuzelor
417 posts, 133250 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Luca M.
Din calculele mele, mai raman si troleibuze pentru Berceni (asta daca am nimerit numarul de Solaris utilizate pe fiecare linie corect)
61——18
63——9
73——>21
90——9
93——20
97——23
Posibil sa fi gresit turatia cu Solaris de pe 93, dar tot raman cam 20 de troleibuze disponibile.
313 are 17 ture in prezent deci cred ca ar ajunge.
STB738 wrote here:
Din cate am înțeles, cele 9 troleibuze atribuite liniei 63 nu au nicio treabă cu Tineretului (73,74,76)
Din calculele mele, mai raman si troleibuze pentru Berceni (asta daca am nimerit numarul de Solaris utilizate pe fiecare linie corect)
61——18
63——9
73——>21
90——9
93——20
97——23
Posibil sa fi gresit turatia cu Solaris de pe 93, dar tot raman cam 20 de troleibuze disponibile.
313 are 17 ture in prezent deci cred ca ar ajunge.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Cezar210
Sau poți face linii mixate 73-313 și 74-312, cu câte 10 Solaris pentru fiecare. Depinde ce se va dori, o linie cu Solaris full sau două linii cu Solaris, dar mixate cu autobuze.
Sau poți face linii mixate 73-313 și 74-312, cu câte 10 Solaris pentru fiecare. Depinde ce se va dori, o linie cu Solaris full sau două linii cu Solaris, dar mixate cu autobuze.
- beauty and your feast
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
beauty and your feast
Parcul de Solaris al liniei 61 a fost redus de la 18 la 16, deci mai raman inca doua troleibuze in plus pentru 73 sau orice altceva...
Parcul de Solaris al liniei 61 a fost redus de la 18 la 16, deci mai raman inca doua troleibuze in plus pentru 73 sau orice altceva...
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Luca M.
Cu acele doua ture ar putea sa suplimenteze 63-ul si sa-l duca pana la Cet Vest, inlocuind ultima ramasita din 136, dar aici deja suntem offtopic si daca mai discutam continuam in topicul cu propuneri de trasee.
Cu acele doua ture ar putea sa suplimenteze 63-ul si sa-l duca pana la Cet Vest, inlocuind ultima ramasita din 136, dar aici deja suntem offtopic si daca mai discutam continuam in topicul cu propuneri de trasee.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
WT_fan06
Eu cred că 63 nu ajunge la CET nu din lipsă de vehicule ci din cauză că e prea puțină rețea unde să se încarce.
Eu cred că 63 nu ajunge la CET nu din lipsă de vehicule ci din cauză că e prea puțină rețea unde să se încarce.
- petro burgener
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
joker
63 ar circula pe retea intre P. Leul si Apusului,este suficienta distanta ca sa isi incarce bateriile
WT_fan06 wrote here:
Eu cred că 63 nu ajunge la CET nu din lipsă de vehicule ci din cauză că e prea puțină rețea unde să se încarce.
63 ar circula pe retea intre P. Leul si Apusului,este suficienta distanta ca sa isi incarce bateriile
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Cezar210
Pe un potențial traseu CET Vest - Pod Izvor, înlocuind total linia 136, situația ar deveni ceva mai complicată, mai ales ținând cont de traficul infernal de pe Iuliu Maniu dintre Apusului și Păcii din fiecare zi. Ar trebui să existe o opțiune de încărcare ”de urgență” și la CET Vest, acolo unde este staționare.
M-am băgat puțin la calculat cu ajutorul Google Maps (cu o oarecare marjă de eroare, valorile sunt reale), pentru a vedea cum s-ar împărți traseul.
Sens Pod Izvor (12.3 km)
CET Vest - Păcii (autonomie = 2.7 km) - Piața Leul (fir = 4 km) - Pod Izvor (autonomie = 5.6 km) => un total de 8.3 km de circulat pe autonomie și 4 km conectat la fir, pe acest sens
Sens CET Vest (11 km)
Pod Izvor - Piața Leul (autonomie = 4.3 km) - Apusului (fir = 3.6 km) - CET Vest Militari (autonomie = 3 km) => un total de 7.3 km de circulat pe autonomie și 3.6 km conectat la fir, pe acest sens
În total, pe un traseu de 23.3 km, ar circula în total 15.6 km pe autonomie și 7.6 km pe fir. Dacă încărcarea este suficient de rapidă încât să poată încărca troleibuzul pentru cât a consumat și cât va consuma pe următoarea porțiune, modificarea ar putea avea loc. Dacă nu, pentru a putea ajunge la CET Vest, ar trebui să existe, așa cum am spus, o variantă de a încărca troleibuzul la capătul din Militari.
Pe un potențial traseu CET Vest - Pod Izvor, înlocuind total linia 136, situația ar deveni ceva mai complicată, mai ales ținând cont de traficul infernal de pe Iuliu Maniu dintre Apusului și Păcii din fiecare zi. Ar trebui să existe o opțiune de încărcare ”de urgență” și la CET Vest, acolo unde este staționare.
M-am băgat puțin la calculat cu ajutorul Google Maps (cu o oarecare marjă de eroare, valorile sunt reale), pentru a vedea cum s-ar împărți traseul.
Sens Pod Izvor (12.3 km)
CET Vest - Păcii (autonomie = 2.7 km) - Piața Leul (fir = 4 km) - Pod Izvor (autonomie = 5.6 km) => un total de 8.3 km de circulat pe autonomie și 4 km conectat la fir, pe acest sens
Sens CET Vest (11 km)
Pod Izvor - Piața Leul (autonomie = 4.3 km) - Apusului (fir = 3.6 km) - CET Vest Militari (autonomie = 3 km) => un total de 7.3 km de circulat pe autonomie și 3.6 km conectat la fir, pe acest sens
În total, pe un traseu de 23.3 km, ar circula în total 15.6 km pe autonomie și 7.6 km pe fir. Dacă încărcarea este suficient de rapidă încât să poată încărca troleibuzul pentru cât a consumat și cât va consuma pe următoarea porțiune, modificarea ar putea avea loc. Dacă nu, pentru a putea ajunge la CET Vest, ar trebui să existe, așa cum am spus, o variantă de a încărca troleibuzul la capătul din Militari.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Luca M.
Atunci sa instaleze un metru de retea doar cat sa ridice captatorii si sa stea la incarcat pana pleaca.
Daca are cineva timp si posibilitatea, sa mearga si sa observe cat are troleibuzul la % in momentul decuplarii de la retea pe sensul spre Izvor si cu cat la % se recupleaza cand merge spre Master. Iar apoi sa vada cu cat s-a incarcat pana la str. Apusului.
Asa ne-am da saama daca e posibil un 63 care sa inlocuiasca 136.
Atunci sa instaleze un metru de retea doar cat sa ridice captatorii si sa stea la incarcat pana pleaca.
Daca are cineva timp si posibilitatea, sa mearga si sa observe cat are troleibuzul la % in momentul decuplarii de la retea pe sensul spre Izvor si cu cat la % se recupleaza cand merge spre Master. Iar apoi sa vada cu cat s-a incarcat pana la str. Apusului.
Asa ne-am da saama daca e posibil un 63 care sa inlocuiasca 136.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
idk_vlad
Astăzi avem full Solaris liniile 69, 76 și 96, iar pe 86, pe lângă Solaris-uri, avem și 3 Ikarus.
Astăzi avem full Solaris liniile 69, 76 și 96, iar pe 86, pe lângă Solaris-uri, avem și 3 Ikarus.
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
bgd70
Fata de ieri, azi avem 1 troleibuz Solaris (#5486) in 70 si 4 Ikarus in 86 (cu 1 mai mult decat ieri).
Fata de ieri, azi avem 1 troleibuz Solaris (#5486) in 70 si 4 Ikarus in 86 (cu 1 mai mult decat ieri).
- Luca M.
-
Posted:
-
- idk_vlad
-
Posted:
-
📖 Pagination options