Topic: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
1932 posts, 411889 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
subway guru
Primul atac la PMB l-a dat Ceaușescu privând capitala de mâncare prin desființarea sectorului agricol Ilfov.
Adrian Năstase l-a lovit pe Basescu la bani și i-a dat la sectoare
Acum vine Ciolacu și desființează tot…
E obsesia de a face cea mai votată funcție locală lipsită de orice autoritate și competență normală
Primul atac la PMB l-a dat Ceaușescu privând capitala de mâncare prin desființarea sectorului agricol Ilfov.
Adrian Năstase l-a lovit pe Basescu la bani și i-a dat la sectoare
Acum vine Ciolacu și desființează tot…
E obsesia de a face cea mai votată funcție locală lipsită de orice autoritate și competență normală
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
subway guru
La sectoare PSD și PNL țintesc să-și dubleze numărul de primari și să ia tot.
La sectoare PSD și PNL țintesc să-și dubleze numărul de primari și să ia tot.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
subway guru
Se pare că PSD și PNL s-au încurcat în propriile ițe și o vor lua pe coajă
Se pare că PSD și PNL s-au încurcat în propriile ițe și o vor lua pe coajă
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
ByOnu
Eu n-am mai vazut asa bataie crancena pentru locurile 2 si 3.
Eu n-am mai vazut asa bataie crancena pentru locurile 2 si 3.
- subway guru
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
ByOnu
Sebastian Burduja vrea sistem de tuneluri „ca în Boston” pentru a rezolva problema traficului
Sebastian Burduja, candidatul PNL la Primăria Generală a Capitalei, invitat la Jurnalul de Seară de la Digi24, spune că problema traficului din București poate fi rezolvată cu ajutorul unui sistem de tuneluri subterane care să conecteze zone cheie ale orașului. Burduja a dat exemplul orașului american Boston pentru un astfel de sistem. Principalul său contracandidat, Nicușor Dan, actualul primar general, nu crede că acest plan ar avea un efect pentru reducerea traficului și spune că măsurile cele mai eficiente sunt cele de a-i stimula pe oameni să folosească transportul public.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
reiny2000
The Big Dig, proiectul la care face referire Burduja, a costat peste 8 miliarde de dolari, construcția a durat 15 ani (1991 - 2006), iar planificarea a început în 1982.
The Big Dig, proiectul la care face referire Burduja, a costat peste 8 miliarde de dolari, construcția a durat 15 ani (1991 - 2006), iar planificarea a început în 1982.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
ByOnu
Exemple de bune practici din EUROPA nu vrea si el sa dea?
Exemple de bune practici din EUROPA nu vrea si el sa dea?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
ByOnu
O cucoana ii cere lui Piedone loc de parcare "sub geam", pe spatiul verde din curtea blocului.
https://tiktok.com/@cristianpopescupiedo ... 19465761
O cucoana ii cere lui Piedone loc de parcare "sub geam", pe spatiul verde din curtea blocului.
https://tiktok.com/@cristianpopescupiedo ... 19465761
- ADK
-
Posted:
-
Re: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
ADK
Cred că primarul i-a răspuns pozitiv doar să scape de ea, că cu așa specii doar îți faci rău dacă te cerți... e mai bine să ai liniște decât dreptate, mai ales că una ca dânsa o știe să te batjocorească și la anii ei o știe să atace destul de bine și energetic.
Lumea nu o să înțeleagă niciodată că ce e la comun, trebuie folosit să mulțumească măcar pe majoritatea. Ce cere ea este strict pentru sufletul ei, iar Piedone a mers pe principiu "zi ca ea și fă ca tine" unde oricum ulterior o să-i spună probabil că nu au voie să distrugă spațiile verzi, sau te miri că-i face loc cu dedicație dar cu taxă anuală la primărie de (măcar) 500 lei, că spațiul verde cu ce "cotizează" la buget?
Înainte de UE își amenaja fiecare cam cum vroia locul de parcare la bloc, își alegea o pătrățică (de pe domeniul public), iar unii își puneau... gard, flori în pneuri uzate și vopsite, pietre vopsite și ele etc. Nu mai zic când erau garajele, ce party-uri se dădeau, se scârțâiau unii făcând burnout și era un fum de la țigări și grătare de-l tăiai cu cuțitul iar cu puțin efort te puteai și rezema de el. Dacă cineva făcea prostia să parcheze pe locul ăla când autorul era plecat, respectiva mașină era zgâriată, cu vreo oglindă ruptă, iar șoferul îmbrâncit și el când era găsit. Însă dacă în București au dispărut (măcar în mare parte) obiceiurile astea, poate într-o zi vă arăt actual pe 2024 cum și-au amenajat unii în orașul Buzău locurile, tipic România anilor '90-2000 sau măcar mai actualizați - în primul rând gard, terasă, camere video sau măcar "atenție, supraveghere video", pietriș turnat, depozit de anvelope, pitici de grădină, lămpi solare... asta până ajunge primarul și prin locurile alea, iar apoi e amenințat că e ultimul lui mandat.
Cred că primarul i-a răspuns pozitiv doar să scape de ea, că cu așa specii doar îți faci rău dacă te cerți... e mai bine să ai liniște decât dreptate, mai ales că una ca dânsa o știe să te batjocorească și la anii ei o știe să atace destul de bine și energetic.
Lumea nu o să înțeleagă niciodată că ce e la comun, trebuie folosit să mulțumească măcar pe majoritatea. Ce cere ea este strict pentru sufletul ei, iar Piedone a mers pe principiu "zi ca ea și fă ca tine" unde oricum ulterior o să-i spună probabil că nu au voie să distrugă spațiile verzi, sau te miri că-i face loc cu dedicație dar cu taxă anuală la primărie de (măcar) 500 lei, că spațiul verde cu ce "cotizează" la buget?
Înainte de UE își amenaja fiecare cam cum vroia locul de parcare la bloc, își alegea o pătrățică (de pe domeniul public), iar unii își puneau... gard, flori în pneuri uzate și vopsite, pietre vopsite și ele etc. Nu mai zic când erau garajele, ce party-uri se dădeau, se scârțâiau unii făcând burnout și era un fum de la țigări și grătare de-l tăiai cu cuțitul iar cu puțin efort te puteai și rezema de el. Dacă cineva făcea prostia să parcheze pe locul ăla când autorul era plecat, respectiva mașină era zgâriată, cu vreo oglindă ruptă, iar șoferul îmbrâncit și el când era găsit. Însă dacă în București au dispărut (măcar în mare parte) obiceiurile astea, poate într-o zi vă arăt actual pe 2024 cum și-au amenajat unii în orașul Buzău locurile, tipic România anilor '90-2000 sau măcar mai actualizați - în primul rând gard, terasă, camere video sau măcar "atenție, supraveghere video", pietriș turnat, depozit de anvelope, pitici de grădină, lămpi solare... asta până ajunge primarul și prin locurile alea, iar apoi e amenințat că e ultimul lui mandat.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu
punmeister
Que sorpresa! Fac pariu ca ar fi fost cu totul altfel daca era... alt primar la conducere.
ByOnu wrote here:
Nu exista "macar un T". Solutia tehnica este una complexa ce depaseste un simplu macaz.
Iar aia complexa nu pare sa se faca acum. Cand se va face, toata lucrarea actuala din zona afectata va fi numai buna de aruncat la gunoi. Asociatia a tras cat de mult a putut pentru un proiect unitar, am cerut pana si audienta PG, iar in cele din urma ne-au primit doar functionarii din Directia Transporturi care verbal ne-au dat dreptate, dar fara un factor politic prezent (PG, Vice), audienta a fost degeaba. Presa si publicul n-au fost interesati de subiect.
Que sorpresa! Fac pariu ca ar fi fost cu totul altfel daca era... alt primar la conducere.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Politica, istorie, natiuni, curente de gandire
Costin
Bineinteles ca ar fi fost cu totul altfel. Asociatia nici macar nu ar fi ajuns la o audienta in PMB cu alt primar la conducere.
Bineinteles ca ar fi fost cu totul altfel. Asociatia nici macar nu ar fi ajuns la o audienta in PMB cu alt primar la conducere.
- subway guru
-
Posted:
-
- Stefan_79
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Stefan_79
Vin și eu cu un răspuns întârziat..
Chiar ieri (08.05) am văzut autobuzele Otokar Sultan ale JTA & GMS (compania ce operează traseul 23) colantate făcând campanie electorală dlui Horia Constantinescu și partidului de care aparține. Credeți că dacă dl. Horia Constantinescu va câștiga alegerile nu va bloca această procedură? E cam aceeași pățanie care s-a întâmplat acum ~25 de ani cu liniile 1x și 2x (liniile exterioare aparținând de RATC), dl. Radu Mazăre inițial independent, apoi la următoarele alegeri susținut de același partid care îl susține și pe dl. Constantinescu, iar urmările le cunoaștem cu toții. Tare îmi e de CT BUS să nu se ducă și mai în groapă față de cum este acum dacă dl. Constantinescu va ieși căștigător în aceste alegeri.
Jeorje wrote here:
Primele curse metropolitane ale CT Bus, din august
Primele curse metropolitane ale CT Bus ar putea fi efectuate în luna august și vor fi asigurate în urma înființării Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ADI Transport Public din care fac parte mai multe primării aflate în Zona Metropolitană.
Pentru început, ar putea beneficia de transport în comun cu autobuzele CT Bus cetățenii din localitățile situate în jurul municipiului Constanța, a declarat primarul Vergil Chițac, la ședința de Consiliu Local Municipal de joi:
Cred că în luna august trebuie să fie gata cele care sunt în primul inel: Cumpăna pe relația Sud, pe relația Vest este Valu, pe relația Nord – Ovidiu și cu Năvodari.
Un alt proiect propus aleșilor locali prevede ca transportul public pe liniile CT Bus să fie gratuit pentru soldații români, veterani în teatrele de operații din străinătate.
Este vorba despre o modificare a regulamentului de transport în comun, facilitatea referindu-se la personalul participant la acțiuni militare, misiuni și operațiuni desfășurate în afara teritoriului național.
http://www.radioconstanta.ro/2024/03/28/ ... -august/
Vin și eu cu un răspuns întârziat..
Chiar ieri (08.05) am văzut autobuzele Otokar Sultan ale JTA & GMS (compania ce operează traseul 23) colantate făcând campanie electorală dlui Horia Constantinescu și partidului de care aparține. Credeți că dacă dl. Horia Constantinescu va câștiga alegerile nu va bloca această procedură? E cam aceeași pățanie care s-a întâmplat acum ~25 de ani cu liniile 1x și 2x (liniile exterioare aparținând de RATC), dl. Radu Mazăre inițial independent, apoi la următoarele alegeri susținut de același partid care îl susține și pe dl. Constantinescu, iar urmările le cunoaștem cu toții. Tare îmi e de CT BUS să nu se ducă și mai în groapă față de cum este acum dacă dl. Constantinescu va ieși căștigător în aceste alegeri.
📖 Pagination options