Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Știri feroviare din România

1280 posts, 419260 views
 
Go to page:  1  ... 86 87 88 89 90 91 92
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri feroviare din România shoppy

https://www.zf.ro/companii/linia-de-tren ... _s102177

Linia de tren care leagă Gara de Nord de aeroportul Henri Coandă a ajuns anul trecut la 1,2 milioane de pasageri, care reprezintă 8% din traficul de pe Otopeni

Ruta feroviară Gara de Nord – aeroportul interna­ţional Henri Conadă, o investiţie de 120 de milioane de euro, a ajuns anul trecut la un trafic de 1,24 milioane de pasageri, faţă de 700.000 de pasageri anul anterior.

Altfel spus,  această rută a atras doar 8% din numărul total de pasageri care au ajuns pe aeroportul Henri Coandă  (Otopeni), cel mai mare din ţară, potenţialul liniei feroviare fiind mult mai mare. Anul trecut, aeroportul din Otopeni a ajuns la 14,6 milioane de pasageri.

„Vrem să scădem timpul de parcurs şi ritmicitatea curselor de la 40 de minute la jumătate de oră. Traficul pe această rută a ajuns la peste un milion de pasageri anul trecut şi vrem să atragem trafic şi din jurul Bucureştiului, din Buftea, Fundulea, Giurgiu“, a spus pentru ZF Irinel Ionel Scrioşteanu, secretar de stat la Ministerul Transporturilor. În continuare sunt efectuate zilnictur-retur 72 de curse, la o frecvenţă de 40 de minute, din care o treime din trenuri sunt operate de transportatorul feroviar privat Transferoviar Călători (Călin Mitică), iar restul de compania de stat CFR Călători.

Mai mult, această rută are o staţie la Mogoşoaia, ce deserveşte zona Buftea-Mogoşoara dar şi o staţie la Patinoar PO (staţia de pe viaductul ce traversează DN1), patinoarul dezvoltat de Ion Ţiriac.

În prezent, călătoria cu trenul pe această rută durează 20-25 de minute iar preţul unui bilet este de 5 lei.

 


Re: Știri feroviare din România Gabi23

5.50 lei - fără loc pe scaun
8.50 lei - cu loc pe scaun (și în general așa ți se „bagă pe gât” la aeroport)

 


Re: Știri feroviare din România cris_m

Iar linia nu are o frecventa de 40 de minute, ci are un interval de 40 de minute... Frecventa este de 1-2 trenuri pe ora...

 


Re: Știri feroviare din România orex

Penalizările pentru întârzierea celor 37 de trenuri CFR sunt de 80 de milioane lei. ,,Altă pârghie nu am”
Penalizările pe care le aplică Metrorex companiei Alstom (Franța) pentru întârzierea celor 13 rame de metrou au ajuns la 110 milioane lei, iar în cazul celor 37 de trenuri electrice InterRegio de lung parcurs, penalizarea de la Autoritatea pentru Reformă Feroviară pentru același producător este de 80 de milioane lei

PS
Mai vor si contractul celor 62 de rame pentru scurt parcurs, dar nu sunt in stare sa le onoreze pe cele aflate-n derulare! :bleah:

 


Re: Știri feroviare din România ByOnu

Târgul de Carieră Feroviară în România , singurul târg de profil dedicat domeniului feroviar și al transportului urban pe șină, a ajuns la cea de-a noua ediție și se va desfășura în format hibrid, 12-14 iunie – online și 13-14 iunie – fizic în Gara de Nord din București.

Vă invităm să faceți parte din această ediție specială în care ne-am propus să sporim interesul pentru târg și să atragem un număr cât mai mare de participanți și candidați care să descopere și să aleagă o carieră în cadrul companiilor din domeniul feroviar și al transportului urban pe șină.


Ușurează-ți procesul de selecție și recrutare, participând la
Târgul de Carieră Feroviară în România
• MĂREȘTE-ȚI NOTORIETATEA - îți poți face cunoscută oferta profesională și cultura organizațională în fața unui public interesat de acest domeniu.
• CÂȘTIGĂ ANGAJAȚI - vei scurta procesul de selecție și recrutare prin interviuri față în față.


Ce aduce nou această ediție?

Locație nouă: Locul de desfășurare al evenimentului - Peronul de acces dintre intrarea în stația CF – zona coloane și peronul central, partea dreaptă. Am ales o zonă mai centrală, pentru acces ușor, vizibilitate și aflux mai mare de vizitatori.


Promovare intensivă: Vom promova activitatea dumneavoastră și participarea la târg atât înainte, cât și în timpul evenimentului, prin intermediul articolelor, pozelor și filmelor, pentru a atrage atenția unui public cât mai larg și interesat.

Standuri interactive: Vă invităm și vă încurajăm să expuneți în standul companiei dumneavoastră un suport vizual care să atragă și totodată să îi familiarizeze pe candidați cu mediul de lucru și activitatea companiei cu machete, diorame, utilaje de mici dimensiuni, simulatoare, computere pe care lucrați în programe de proiectate sau alte device-uri, roboți pe care îi folosiți în execuție.

Workshop-uri specializate: Posibilitatea de a susține, într-una din cele două zile ale târgului „fizic”, sesiuni de workshop de câte 45 de minute, pentru candidați și vizitatori. Un astfel de workshop reprezintă o bună oportunitate de a prezenta cultura organizațională și proiectele/activitățile în care compania este implicată astfel încât cei interesați să afle mai multe detalii despre oportunitățile de carieră. Acestea vor fi prezentate de specialiști și reprezentanți de la resurse umane din cadrul companiei dumneavoastră.

Ne dorim să reușim ca această ediție a târgului să fie o experiență deosebită și utilă atât pentru companiile participante, cât și pentru cei care își caută oportunități de carieră în acest domeniu dinamic și cu potențial ridicat. Dorim să evidențiem faptul că domeniul feroviar este de viitor, într-o evoluție continuă și plină de perspective. Este o industrie în plină expansiune, cu o cerere constantă de specialiști calificați și într-o continuă dezvoltare.

Prin intermediul ”Târgului de Carieră Feroviară în România” ne-am propus să punem accentul pe diversitatea companiilor și meseriilor din domeniul feroviar. Totodată, prin promovarea acestui eveniment subliniem faptul că sunt atât companii de stat, cât și companii private, cu capital românesc sau străin și fiecare dintre aceste companii funcționează conform unor criterii și regulamente specifice, unele bazate pe standarde naționale, iar altele pe standarde internaționale.


MODALITATEA DE DESFĂȘURARE

Ediția din acest an a Târgului de Carieră Feroviară în România se va desfășura în format hibrid astfel încât companiile participante să poată opta pentru cea mai potrivită metodă de a intra în contact cu cei care își doresc un loc de muncă, un stagiu de internship, să urmeze un curs de calificare sau alte variante care se vor regăsi în ofertele din cadrul târgului.


Puteți astfel opta pentru o participare:

în format fizic, în zilele de 13 și 14 iunie, prin prezența unuia sau mai multor reprezentanți ai companiei în standul din incinta Gării de Nord
în format online, în zilele de 12, 13 și 14 iunie, prin susținerea interviurilor prin intermediul platformei pusă la dispoziție de CFiR
în format hibrid oferind posibilitatea celor interesați de a se întâlni atât în format fizic în standul din incinta Gării de Nord, cât și în mediul online prin intermediul platformei pusă la dispoziție de CFiR
Vă așteptăm să porniți alăturați de noi în această călătorie, să colaborăm și să contribuim la crearea viitorului în lumea feroviară și a transportului urban pe șină!

Pentru detalii despre program și alte informații actualizate vă invităm să accesați pagina evenimentului.


”Târgul de Carieră Feroviară în România” este organizat de către Carieră Feroviară în România (CFiR), cu sprijinul Asociației Industriei Feroviare (AIF) și al Asociației Inginerilor Feroviari din România (AIFR), în parteneriat media cu AGERPRES și Club Feroviar, în format hibrid – fizic 13-14 iunie 2024 în Gara de Nord București, și online 12-14 iunie 2024.


Cariera Feroviara SRL
tel: 0371 314 475 / 0735 234 777
fax: 021 22 44 386

 


Re: Știri feroviare din România shoppy

Primul depou Alstom din București dedicat serviciilor de mentenanță și testare a trenurilor și locomotivelor electrice din România a fost finalizat.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/ ... 21568457

Este in Atelierele CFR Grivita, sunt poze in articol.

Primul depou Alstom din București dedicat serviciilor de mentenanță și testare a trenurilor și locomotivelor electrice din România a fost finalizat.  
Primul tren interregional Coradia Stream se află deja în noul depou, continuându-și programul complex de teste obligatorii în vederea certificării pe piață. ”Alstom, lider global în mobilitate inteligentă și sustenabilă, anunță finalizarea unei noi unități de mentenanță în București. Depoul Alstom Grivița este primul depou dedicat serviciilor de mentenanță și testare a trenurilor și locomotivelor electrice din România. Prima unitate eletrică multiplă din comanda de 37 de unități pentru Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) se află în noul depou, unde continuă programul complex de testare obligatorie în vederea certificării pe piață”, anunță compania.
Angajări la Depoul Alstom Grivița Alstom recrutează activ pentru noul centru de mentenanță, fiind așteptați să se alăture acestui proiect peste 50 de noi angajați care vor urma un program specializat de instruire. ”Acest nou depou reprezintă încă un reper în activitatea companiei și ilustrează angajamentul de lungă durată al Alstom, în anul în care compania marchează cea de-a treizecea aniversare în România. Noul depou va permite, alături de operațiuni de mentenanță, și operațiuni de testare și reglaje de finețe, pentru a ne asigura că materialul rulant atinge performanțele cerute”, a declarat Gabriel Stanciu, director general pentru România, Bulgaria și Moldova. „Acesta este primul depou modern construit în România în ultimii 30 de ani. Noua unitate de mentenanță va fi echipată cu tehnologie de ultimă generație, egalând sau chiar depășind cele mai avansate depouri din lume, inclusiv cu un centru de control digital pentru gestionarea flotei”, spune Roberto Saccione, managing director Alstom pentru servicii de mentenanță pentru Romania, Bulgaria and Moldova.
Trenul „Giurgiu” ajunge miercuri în depoul Metrorex Trenul cu șase vagoane Coradia Stream pentru ARF continuă programul foarte complex de testare obligatorie în conformitate cu reglementările STI (Specificații tehnice de interoperabilitate) stabilite la nivel european și cu Regulile tehnice naționale notificate (NNTR), înainte de a putea circula cu pasageri. Toate funcționalitățile și performanțele noului tip de tren – de la sisteme electrice și electronice, la sisteme de frânare și propulsie, dinamica feroviară pentru stabilitatea trenului, aspectele legate de confortul pasagerilor și multe altele – sunt confirmate prin sute de teste de verificare, mai arată compania. În încheierea testelor de verificare, trebuie parcurse cu succes 60 de teste finale de certificare pentru a dovedi conformitatea trenului în vederea obținerii autorizației de circulație cu pasageri. Pentru a optimiza procesul, Alstom folosește trei trenuri similare în paralel, distribuind fazele principale ale procedurii de testare în intervalul de timp cuprins până la sfârșitul lunii iunie. Etapa finală înainte de operarea pasagerilor sunt testele de anduranță: 10.000 km pe linii comerciale, fără pasageri, în funcție de disponibilitatea liniilor.
Alstom activează în România de 30 de ani și este lider de piață în soluții de electrificare și semnalizare feroviară. Compania este responsabilă de implementarea soluțiilor de semnalizare sau electrificare pe ramura nordică a Coridorului feroviar Rin-Dunăre din România precum și pe două loturi ale liniei de cale ferată Cluj-Oradea. Compania face parte din consorțiul care construiește cel de-al doilea sistem de metrou din România, în orașul Cluj-Napoca, prima linie de metrou complet automatizată din țară. Prima soluție de semnalizare urbană CBTC din țară este în implementare de către Alstom pe Linia 5 de metrou din București. Compania este, de asemenea, furnizor de servicii de mentenanță pentru flota de metrou din București în ultimii 20 de ani și în prezent este în vigoare un nou contract pe termen lung, valabil până în 2036. Principalele funcționalități și performanțe care trebuie demonstrate în conformitate cu specificațiile tehnice de interoperabilitate (STI) aplicabile și cu normele tehnice naționale notificate (NNTR):     Sisteme electrice și electronice: această fază include testarea tuturor componentelor legate de funcționarea sistemelor electrice și electronice ale trenului, cum ar fi semnalizarea, comunicațiile, controlul trenului, detectarea incendiilor și ușile de acces pentru pasageri.     Sisteme de frânare: aceasta implică asigurarea faptului că sistemele de frânare ale trenului îndeplinesc standardele prescrise de siguranță, eficiență și performanță în diferite condiții și pe toată durata de viață a trenului.     Dinamica căilor ferate: aceasta implică asigurarea faptului că trenul este capabil să mențină stabilitatea împotriva riscului de deraiere în diferite tipuri de geometrie și calitate a căii și sub diferite sarcini.     Sisteme de propulsie: această testare determină capacitatea trenului de a accelera, decelera și menține viteza în diferite condiții.     Confortul pasagerilor: aceasta implică evaluarea experienței pasagerilor, cum ar fi nivelul de zgomot din interior, confortul călătoriei, controlul temperaturii și alte caracteristici care pot afecta confortul pasagerului.     Rezistența la impact și robustețea structurală: testele specifice evaluează capacitatea trenului de a suporta sarcini structurale și capacitatea de a rezista la impacturi în cazul unei coliziuni și de a proteja pasagerii din vagoane.     Performanța de mediu: această testare este efectuată pentru a se asigura că trenul respectă reglementările de mediu și include o gamă largă de factori precum poluarea fonică, eficiența energetică, compatibilitatea electromagnetică, designul ecologic.     Condiția de conducere a trenului: aceste teste confirmă siguranța cabinei mecanicului și a interfețelor om-mașină și faptul că sunt eficiente și confortabile pentru a asigura o conducere adecvată a trenului.
”În total, 10.000 km de testare dinamică finală fără pasageri, pe o linie comercială, este considerată o distanță adecvată pentru a se asigura că trenul îndeplinește cerințele de reglementare și pentru a se asigura că este sigur, durabil și fiabil pentru utilizarea cu pasageri. Această fază finală este concepută pentru a se asigura că trenul a fost supus unei validări adecvate pentru a îndeplini standardele necesare pentru serviciul de pasageri. Testarea unui tren pentru o distanță atât de mare în diferite condiții și la viteze mari ajută la identificarea eventualelor defecte care s-ar putea dezvolta pe întreaga durată de viață a trenului. În plus, ajută la asigurarea faptului că orice componente care se pot uza în timp, cum ar fi roțile, frânele sau suspensiile, au fost supuse unui proces de testare amănunțit și sunt stabilite planuri de înlocuire adecvate”, menționează compania. Alstom este prezentă în 63 de țări și are peste 80.000 de angajați din 175 de țări. Listată în Franța, compania a înregistrat venituri de 16,5 miliarde de euro pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie 2023.

 


Go to page:  1  ... 86 87 88 89 90 91 92
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2305 forum members have written 422932 posts in 5268 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use