Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor

41 posts, 1518 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre transportul în comun orex

TPBI:
1. a bifat doar un raspuns, fara legatura cu interpelarea ta;
2. a pasat problema altora cand, in fapt, acest tip de afisaj e vrerea lor, asa cum rezulta din caietul de sarcini al serviciilor publice de transport local de cǎlǎtori prin curse regulate în regiunea Bucureşti - Ilfov, document asociat contractului de delegare a gestiunii.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun citaro4775

La majoritatea Citaro-urilor de pe linia 102 le-au fost actualizate afisajele, astfel textul acestora este derulat asemenea afisajelor Citaro-urilor pe care pana acum le vedeam pe liniile 232 si 312.

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor STB Spotting 21

Acelasi lucru valabil si la autobuzele liniei 104, Otokar si Mercedes Citaro deopotriva.

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor mirceade

Despre proiectul cu ecranele de afișare a timpilor în stații se mai aude ceva?

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor alchimistul

Personal, sper sa nu se intample. Stim cu totii cum se face mentenanta la noi si nu am dubii ca sistemul, daca va fi instalat,  va functiona cu aceleasi sincope precum afisajele din interiorul mijloacelor de transport. Noi inca nu stim, privind de la distanta, ce linie deserveste un V3A oarecare, pentru ca nu i-a pasat nimanui sa puna afisaje cu leduri portocalii pe vagoane. Ori un Citaro cu foaie in geam. Iertat fie-mi pesimismul, dar deocamdata sa se rezolve aspectele banale, ieftine, de mare impact asupra calatorului. Lucrurile de tipul "nice to have" se fac intotdeauna dupa ce ai rezolvat prioritatile zero

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor WT_fan06

Din păcate, așa cum a zis și colegul mai sus, informarea călătorilor este un subiect complex pe care aproape nimeni nu l-a abordat serios până acum. Primul push a venit de la TPBI care merită aprecierea pentru hărțile calitative pe care le fac în mod constant pentru devierile importante și pentru liniile noi sau modificate.

În rest, operatorul STB S.A. "știe" mai bine cum să informeze călătorii: cu plăcuțe pictate și cu afișaje ilizibile sau lizibile dar cu informație inutilă, că e mai important de unde vine autobuzul decât unde se duce (cred unii).

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor shoppy

Afacerea a mirosit prost de la inceput, adica vine un sector mai smecher si mijloceste el cumparatul de afisaje pentru tot Bucurestiul, iar cand PS1 a zis ca nu da bani pentru asa ceva a picat si mai bine pentru ei ca toti au sarit sa arunce cu noroi in PS1 ca uite ca toate sectoarele colaboreaza intre ele pentru beneficiul bucuresteanului numai PS1 e rea si nu vrea, dupa care e venit momentul sa se inteleaga la bani.
Pe langa problema cu sa dai bani altui sector ca sa iti instaleze afisaje eu nu sunt sigur de cadrul organizational, adica pui tu afisaje care sa afiseze datele pe care STB ti le pune la dispozitie dupa un anumit standard, dar daca intr-o zi STB incepe sa dea prost, schimba standardul sau nu mai da deloc ce faci?, aste este reglementat de TPBI?

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor valy

Solarisul 5424 (61) afișa pe lateral doar 61 ROSETTI,  cu un font foarte mare.

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor cosminduru

Așa este normal să fie, va mai dura dar se poate schimba mentalitatea și la noi.

Îmi amintesc cu amuzament situația întâlnită la Piața Crângași cu fosta linie de noapte N120. Avea traseul cu un fel de buclă spre podul Grant, și astfel făcea aceleați stații în ambele direcții. Deci călătorii care așteptau acolo se puteau trezi cu două N120 în decurs de câteva minute, doar că unul mergea spre centru și celălalt spre 16 februarie. Cum știai care e care? La noroc, întrebai șoferul, sau se mergea pe ideea că nimeni nu așteaptă N-ul la Crângași la 3 dimineața să meargă în Giulești. :)

Situații de acest tip am mai întâlnit, cu autobuze de pe aceeași linie care merg în direcții diferite (opuse) dar, din cauza unei bucle a traseului sau a unor sensuri unice, ambele direcții opresc la aceeași stație. Și călătorii văd în ce direcție merge citind pe afișaj, nu se uită doar după număr.

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor bgd70

Sa asteptam sa vedem daca chiar se vor schimba afisajele. Pana acum TPBI nu a raspuns concret daca vor face modificarea asta, poate e doar un test sau o eroare, avand in vedere ca doar pe firma laterala e modificarea.

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor Andi_C

Pe displayul lateral mai afișeaza astfel de displayuri, dar din ce am văzut sunt probleme de afișare mai mult, uneori arătând "61 COMP", apoi "61 APUSUL".

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor valy

Pe lateral am văzut eu. Nu l-am văzut și din față.

 


Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor Andi_C

Tot de displayurile laterale am vorbit și eu.

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420380 posts in 5239 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use