Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiReabilitare Pasaj Grant

 

Topic: Știri și articole din presă

33 posts, 1495 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) andreiiul

Se apuca in curand de sensul Crangasi Turda. Un moment mai prost pt scoaterea unor ture de pe 41 nu gaseau. Se va merge la paleta de la 1 octombrie.
Sursa:  FB: Nicusor Dan
🚧Am început lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant, un obiectiv de infrastructură extrem de important pentru că este zilnic tranzitat de mii de bucureșteni, fie cu mașinile personale, fie cu tramvaiul 41.
🚧Administrația Străzilor București, prin constructorul S.C. Bog'Art S.R.L., va executa lucrări ce vizează structura de rezistenţă a pasajului, reabilitarea liniei de tramvai, a căii rutiere, dar şi refacerea celor 6 bretele şi a trotuarului pietonal.
🚧Lucrările vor fi realizate pe sensul dinspre Crângași spre Turda, iar în prima faza vom acționa exclusiv pe două bretele ale podului. Începând cu data de 01 octombrie, vom trece la partea principală a podului, la structura de rezistență.
🚧Subliniez faptul că tramvaiul 41 va circula în continuare pe ambele sensuri, iar din luna octombrie va circula pe porțiunea Crângași– Turda pe o singură linie, cu sistem de macaz, până la finalizarea lucrărilor ce țin de calea de rulare a tramvaiului.
🚧În plus, STB va suplimenta cu o linie de autobuz si vor exista rute alternative de circulație.
🚧Valoarea investiției este de 65 de milioane lei cu TVA inclus, iar termenul de execuție este de 22,5 de luni, însă împreună cu ASB și constructorul am decis să facem tot posibilul pentru scurtarea perioadei astfel încât circulația rutieră să nu fie perturbată mult timp.
🚧Investiția este extrem de importantă, având în vedere faptul că expertiza realizată în anul 2017 arătă ca starea podului este nesatisfăcătoare.
🚧Procesul de reabilitare a fost demarat în în urmă cu patru ani de fosta administrație, cu lucrări executate pe un sens în proporție de aproximativ 33%, însă acestea au fost sistate din cauza situației financiare și s-au degradat pentru că nu au fost protejate, iar acum trebuie să intervenim și pentru refacerea acestora.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) shoppy

Astazi am vazut ca au inceput mai serios lucrarile la rampa Grivita.

Si se pare ca sensul ramas va fi inchis vreo 5 luni din 15 octombrie pana in martie 2024.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/pod ... OmE1ZAc4

Podul Grant se închide complet din 15 octombrie până în martie 2024, pe sensul dinspre Crângași către strada Turda Podul Grant se închide complet din 15 octombrie până în martie anul viitor, pe sensul dinspre Crângași către strada Turda, a anunțat pentru Radio România Actualități directorul Administrației Străzilor București. Circulația rutieră va fi permisă doar pe sensul deja reparat Turda-Crângași. În martie 2023, primarul Nicușor Dan anunța reluarea lucrărilor de reabilitare și consolidare la Podul Grant, procesul de reabilitare fiind început în urmă cu patru ani, apoi sistat din cauza situației financiare la nivelul de 35%. În luna august au pornit lucrările, întâi acționându-se asupra bretelelor podului. La începutul lunii septembrie, Nicușor Dan anunța că lucrările avansează și din octombrie vor demara lucrările la structura de rezistență a podului - partea principală a acestuia. Inițial, tramvaiul 41 a circulat în continuare pe ambele sensuri, însă primarul a anunțat în august că din octombrie tramvaiul 41 va circula pe porțiunea Crângași– Turda pe o singură linie, cu sistem de macaz, până la finalizarea lucrărilor ce țin de calea de rulare a tramvaiului. Șoferii vor fi deviați pe Calea Giulești și pe Pasajul Basarab. Podul Grant a fost finalizat în 1982 şi reabilitat în urmă cu 15 ani. Valoarea investiției actuale este de 65 de milioane lei cu TVA inclus, iar termenul de execuție este de 22,5 de luni.

 



  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) V2A

MĂSURI DE FLUIDIZARE A TRAFICULUI ÎN ZONA PODULUI GRANT

Ca urmare a blocajelor din trafic de luni 16 Octombrie a.c. cauzate de lucrările de reabilitare și consolidare la Podul Grant pe sensul Crângași-Turda, într-o ședință la care au participat primarul general al Capitalei și reprezentanți ai: Brigăzii Rutiere, Poliției Locale a Sectorului 1, Poliției Locale a Sectorului 6, Poliției Locale a Municipiului București, STB și Administrației Străzilor București s-au decis următoarele măsuri pentru fluidizare:

1. Începând de marți 17 Octombrie, va fi suplimentat numărul de echipaje de poliție rutieră care vor dirija traficul în intersecțiile afectate de lucrări.

2. Polițiștii care vor dirija traficul în intersecții vor aloca timpi necesari fluxurilor de mașini astfel încât să favorizeze rutele alternative.

3. Vom modifica diagramele semafoarelor din intersecțiile Șos. Orhideelor cu Bulevardul Dinicu Golescu, respectiv Bulevardul Dinicu Golescu cu str. Witting astfel încât timpii de așteptare pentru șoferi pe sensul Orhideelor- Gara de Nord să fie mai mic.

4. În zilele următoare STB va monta delimitatoare pe traseul tramvaielor 11 și 44 de la Maternitatea Giulești până la Bulevardul Constructorilor. În măsura în care fluxul de călători o va impune, vom suplimenta numărul de tramvaie de pe liniile 11 și 44. De asemenea, dispeceratul STB va lua măsuri pentru dirijarea în timp real a mijloacelor de transport public pentru a evita aglomerarea mai multor vehicule în aceeași zonă.

Recomandăm participanților la trafic care se deplasează dinspre Calea Giulești înspre Gara de Nord să folosească ruta ocolitoare Calea Plevnei-Știrbei Vodă-Str. Buzești și traseele alternative prin Șoseaua Virtuții - Splaiul Independenței, respectiv Calea Crângași - străzi adiacente - Calea Giulești. Restricțiile sunt semnalizate cu ajutorul unor panouri de presemnalizare instalate în intersecțiile principale. Rugăm participanții la trafic să respecte indicațiile polițiștilor rutieri.
Mulțumim pentru sprijin Brigăzii Rutiere București, Poliției Locale Sector 1, Poliției Locale Sector 6 și Poliției Locale a Municipiului București.
Totodată, facem un nou apel la bucureșteni ca în măsura în care este posibil să aleagă mijloacele de transport în comun în defavoarea autoturismului personal.
Reabilitarea și consolidarea podului Grant este necesară și de importanță majoră pentru siguranța tuturor participanților la trafic.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat în această dimineață și pe toată perioada lucrărilor. Îi asigurăm pe bucureșteni că monitorizăm în permanență starea traficului și vom lua măsuri suplimentare acolo unde situația o va impune.

https://www.facebook.com/PMBucuresti/pos ... NkJNgNPl

 


Re: Știri și articole din presă survola

Traficul rutier pe podul Grant din Capitală a fost redeschis, după șase luni de lucrări
Traficul rutier pe podul Grant a fost redeschis, duminică dimineaţă, pe sensul Crângaşi-Turda, după ce în luna octombrie pasajul a fost închis pentru lucrări de modernizare. Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a anunţat că firma privată care a câştigat contractul mai are de executat lucrări la structura de rezistenţă a podului, însă acestea nu presupun restricţii de trafic, scrie News.ro.
„Am promis că pe 31 martie dăm drumul la circulaţia pe acest sens, ne-am ţinut de cuvânt. Mulţumesc Administraţiei Străzilor şi constructorului! În plus, dăm drumul şi pe bretelele de acces şi am dat drumul deja pe cele două linii de tramvai, deci, din punctul de vedere al traficului nu mai există restricţii”, a afirmat primarul general.
Investiţia a costat, în total 54 de milioane de lei, au fost facturate lucrări în valoare de aproape 27 de milioane de lei şi au fost achitaţi 13 milioane de lei, pentru restul de plată sumele sunt prinse în buget, a adăugat Nicuşor Dan.
Edilul a precizat că firma care realizează modernizarea podului mai are de făcut unele lucrări la structura de rezistenţă a podului care nu vor afecta buna desfăşurare a circulaţiei rutiere. Acestea se vor încheia în august 2024, cu un an mai devreme decât termenul prevăzut în contract.
Reprezentantul constructorului, prezent duminică alături de Nicuşor Dan, a explicat că lucrările la structura de rezistenţă se vot desfăşura în intervalul orar 10:00-15:00. Acestea includ montarea unui parapet şi a unor materiale de protecţie anticorozivă. Acesta a precizat că nu se pun probleme cu privire la siguranţa traficului, chiar dacă mai sunt de executat lucrări la structura de rezistenţă a podului.

„Ăsta este avantajul de a lucra cu firme private în loc de companii municipale care chiar dacă vor, nu au expertiza de a face tipul ăsta de lucrări”, a mai spus Nicușor Dan.

Lucrări la pasajele de la Lujerului și Obor
Acesta a anunţat că, după ce s-au constatat probleme la pasajele de la Lujerului, Obor şi la podul de pe drumul spre Ploieşti, Administraţia Străzilor a întocmit documentaţii de intervenţie iar cel mai probabil se vor supune votului Consiliului General indicatorii tehnico-economici pentru lucrări.

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reabilitare Pasaj Grant  • 
Choose destination

Since our 2300 forum members have written 422500 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use