Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze

1201 posts, 315834 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 80 81 82 83 84 85 86
 
 

📖 Pagination options
Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze WT_fan06

Păi stai puțin. Nicio soluție nu ne "scapă" de mentenanță. Mentenanța trebuie făcută la timp și bine, nu târziu și prost. Betonul a dispărut nu pentru că era o soluție inferioară tehnic, ci pentru că nu am știut sau nu am vrut să întreținem betonul.

Doar că soluția betonului este mult mai durabilă decât cea a asfaltului. Chiar tu ai spus că au durat niște ani de zile (fără mentenanță).

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze shoppy

Si crezi ca o sa fie in stare PMB sa faca doua contracte diferite de mentenanta cand evident ei nu sunt in stare sa faca nici macar unul?
Apoi mai aparea problema ca se strica si mai rau asfaltul de la marginea platformei din cauza discountinuitatii dintre proprietatile celor doua suprafete, deci ce economisesti de la beton cheltui pe asfaltul de langa beton.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze cris_m

Costin wrote here:
Apoi au disparut de tot.

Mai exista inca in statia Bd Nicolae Grigorescu (la Diham) si in statia de la coloane, la gara. Si cred ca am mai vazut undeva, dar nu-mi amintesc acum...

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze shoppy

Mai este la Clabucet la capatul lui 381 dar acolo este capat, mult mai protejat, si oricum sunt gropi in asfalt unde se termina, si asta cu tot plecatul in cursa cu viteza melcului fix cand se pune pe rosu semaforul de stanga pe Grivita.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze reiny2000

Pe Prelungirea Ghencea există alveole din beton de ani de zile și sunt într-o stare mult mai bună decât șoșeaua.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze Stefan_79

Vă mai dau o dată exemplul Constanței, stația de la parcul gării (liniile 2/43 și 5/40) unde există alveola autobuzelor betonată de dinainte de 1989, și încă se păstrează în forma originală și stare bună... Mai mult ca sigur că aceasta nu a beneficiat de nicio mentenanță în acești ani, plus mediul salin și iernile ce au existat în trecut și tot s-a păstrat la o stare acceptabilă. Deci dacă se dorește construirea acestora cu simț de răspundere, și executantul lucrării nu este vreun așa-numit ”Dorel”, construcția poate să reziste ani fără mentenanță.  
shoppy wrote here:
Apoi mai aparea problema ca se strica si mai rau asfaltul de la marginea platformei din cauza discountinuitatii dintre proprietatile celor doua suprafete, deci ce economisesti de la beton cheltui pe asfaltul de langa beton.

Între platforma de beton și asfalt poate exista o bordură la nivel pentru a delimita cele două materiale, și eventual guri de scurgere a apei pluviale pentru a nu lăsa loc formării bălților. Toate aceste lucruri țin de proiect și de seriozitatea constructorului.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze shoppy

Se pare ca in capetele de linii unde se face stationarea are mai multe sanse sa reziste, mai ales ca daca ai mereu autobuze calde deasupra nici nu trebuie sa intervii cu dezapezirea si sarea lafel de mult.
Poti sa faci beton care sa tina mult dar nu o sa fie aderent, uite dalele OR schimbate pe Mihalache prin anii 2000, dar mai ales ca astazi nu se mai poate sa faci chiar orice trebuie sa vii cu o formula de beton care respecta standardele pentru drumuri publice.
Dat fiind tipul lucrarii "da la noi pentru noi" cum lucreaza si URAC-ul, constructorul sigur o sa fie trustul PMB sau unul neserios, deci cu cat cerintele sunt mai complicate, cu atata o sa iasa mai prost.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze Chev Celios

Se poate face aderent foare usor. Nu ii faci finisajul final fin(elicopterizat) ci ii faci un finisaj zgolturos. Cum am mai spus pe platforma aeroportului puteam sa merg cu orice tip de VEHICUL fie iarna fie vara fara sa derapez. Deci solutie exista asa ca nu mai umpleti pagini aiurea cu discutii care nu isi au rostul. Se poate face numai sa se vrea. Porr spre exemplu are expertiza cu asa ceva si stie ce trebuie sa faca.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze shoppy

Ba defapt argumentul cu aeroportul tot apare aiurea in discutie si umple paginile degeaba.
Vad ca la Otopeni pistele si partial taxi sunt trecute de la beton la asfalt, de ce nu i-au chemat pe Porr sau alti specialisti seriosi sa puna beton nou daca este atat de bun?
Rolul betonului la aeroport este sa fie bun pentru avioane, nu pentru vehicule rutiere.
Acela la aeroport nu este beton chior si neelicopterizat, este un beton special.
Cand merg cu autobuzul sau avionul pe aeroport trecerile dure de la o placa de beton la alta sunt inacceptabile pentru drumuri publice.
La aeroport inchiderile de zone afectate de gropi se pot face mult mai usor pentru ca traficul este planificat si exista mereu rute si porti alternative, la oras daca ai o groapa in statia de autobuz esti obligat sa tot dai in ea.

Pentru multe firme si-au pus multi obrazul ca vin si fac repede si bine, si cand au venit nu a fost asa, deci mai usor cu vandut blana ursului din padure.
La cum se dau contractele la PMB, nu o sa vina niciodata Porr sau alt constructor serios.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze Andi_C

Indicatoare noi și stâlpișori au ajuns și pe strada Ion Câmpineanu, în zona Sălii Palatului, pe sensul opus capătului liniei 178. Cel mai probabil vor fi modificări de trasee pe aceste străzi.






 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze Bogdan Ciorascu

Pare ceva tur retur ca si in fata la Novotel avem stalpisori.
Insa nu am nici cea mai mica idee ce poate fi deviat. 178 la Pta Unirii, vreun autonom, etc etc  :mrgreen:

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze survola

Apare un mini-culoar unic și pe Bd. Gheorghe Șincai, când se vor deschide noile stații:
20240329_115259.jpg (1.2 MB; downloaded 748 times)

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze edi1717

Mi se pare mie sau indicatorul este pus in partea opusa a stației? In spatele lui @survola este Timpuri Noi. De ce ai pune stalpul in acel loc?! Trebuia pus fix invers.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze alexandru_minciu91

Andi_C wrote here:
Indicatoare noi și stâlpișori au ajuns și pe strada Ion Câmpineanu, în zona Sălii Palatului, pe sensul opus capătului liniei 178. Cel mai probabil vor fi modificări de trasee pe aceste străzi.









Poate au luat alta decizie cu linia 70 :)

 


Go to page:  1  ... 80 81 82 83 84 85 86
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421209 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use