Topic: Discuții despre lucrări
66 posts, 25197 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre lucrări
ByOnu
Compania elenă Aktor a început astăzi să sape cele mai lungi tuneluri feroviare din România, în judeţul Braşov. Lucrează acum la două galerii în lungime totală de 112 kilometri. Autorităţile promit că acest proiect fără precedent în România va fi gata peste doi ani, când trenurile vor merge cu 160 de kilometri pe oră în zonă.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre lucrări
orex
Nici daca adaugi lungimea totala a celor 23 de galerii de legatura (13 la tunelurile Ormenis, respectiv 10 la tunelurile Homorod) nu sunt foraje de 112 km.
Nici daca adaugi lungimea totala a celor 23 de galerii de legatura (13 la tunelurile Ormenis, respectiv 10 la tunelurile Homorod) nu sunt foraje de 112 km.
- ByOnu
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre lucrări
orex
Cine nu stie realitatea ia de buna vestea asta...
Neintrand in detalii...
Cine nu stie realitatea ia de buna vestea asta...
Neintrand in detalii...
Alexandros Exarchou, vicepreședintele Consiliului de Administrație și CEO al Grupului Intrakat, din care face parte constructorul Aktor SA.: „Construim o operă de artă inginerească pentru calea ferată între Brașov și Sighișoara. Forăm cele mai lungi tuneluri feroviare existente în România prin muntele dintre Apața și Racoș. Vor fi 24 km în total. Singularitatea provocărilor tehnice datorate structurii variabile a solului face ca acest proiect să fie o premieră pentru România. De asemenea, subliniază capacitatea Aktor de a implementa proiecte de construcții complexe și provocatoare.”
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții despre lucrări
PTMZ
Dacă ne referim strict la Homorod și Ormeniș, declarația este corectă. Avem linie dublă, deci aproximativ 7 km de 2 ori la Ormeniș și 5 km de 2 ori la Homorod, deci 24 kilometri de galerii pentru acestea două. Apoi se adaugă 0.7 km de 2 ori la Mureni, 0.5 km de 2 ori la Archita 1 și 0.25 km de 2 ori la Archita 2, deci un total de aproximativ 27 km, plus 0.65 de două ori la Beia deja existente, dar care vor fi reabilitate, deci rezultă, cu aproximările de rigoare, cam 28.5 km de tunel pe această secțiune.
Dacă ne referim strict la Homorod și Ormeniș, declarația este corectă. Avem linie dublă, deci aproximativ 7 km de 2 ori la Ormeniș și 5 km de 2 ori la Homorod, deci 24 kilometri de galerii pentru acestea două. Apoi se adaugă 0.7 km de 2 ori la Mureni, 0.5 km de 2 ori la Archita 1 și 0.25 km de 2 ori la Archita 2, deci un total de aproximativ 27 km, plus 0.65 de două ori la Beia deja existente, dar care vor fi reabilitate, deci rezultă, cu aproximările de rigoare, cam 28.5 km de tunel pe această secțiune.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre lucrări
orex
Era vorba de elucubratiile astora.
PS
Romania n-o sa atinga borna de 112 km de tuneluri feroviare nici odata cu edificarea astora, chiar daca la lungimea insumata a tuturor tunelurilor feroviare operationale (cca. 60 km), le-am adauga pe cele aflate-n constructie (Batuta, Salciva 1 si 2), pe cele nefinalizate, respectiv pe cele dezafectare de-a lungul timpului.
Era vorba de elucubratiile astora.
PS
Romania n-o sa atinga borna de 112 km de tuneluri feroviare nici odata cu edificarea astora, chiar daca la lungimea insumata a tuturor tunelurilor feroviare operationale (cca. 60 km), le-am adauga pe cele aflate-n constructie (Batuta, Salciva 1 si 2), pe cele nefinalizate, respectiv pe cele dezafectare de-a lungul timpului.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discuții despre lucrări
reiny2000
Ăștia nu sunt ăia care au făcut doar 25% în 4 ani și din cauza cărora suntem pe cale să pierdem finanțarea europeană?
Ăștia nu sunt ăia care au făcut doar 25% în 4 ani și din cauza cărora suntem pe cale să pierdem finanțarea europeană?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre lucrări
orex
Am pierdut deja din CEF 2014-2020 cca. 605 mil. E (286 mil. pe lot 2 Apata-Cata, respectiv 319 mil. E pe celelalte doua loturi (Brasov-Apata si Cata-Sighisoara)), asa cum rezulta din datele de mai jos
Culmea e alta...
In Programul Investițional 2021-2030 al M.T.I., aprobat prin HG nr. 1312/2021, "lumea" deja avea semnale clare ca proiectele nu se termina in 2023, intrucat pentru cele 3 loturi sunt prinse 450 mil. E (vezi fila 253), in asa zisa "faza a II a". Cu alte cuvinte, se sconta pe stadii fizice de executie in jur de 45-50%, la finele anului 2023, nicidecum pe unele care se nu se situeaza nici la 25%.
Am pierdut deja din CEF 2014-2020 cca. 605 mil. E (286 mil. pe lot 2 Apata-Cata, respectiv 319 mil. E pe celelalte doua loturi (Brasov-Apata si Cata-Sighisoara)), asa cum rezulta din datele de mai jos
Stadiu-proiecte-CFR-Ian-2024.pdf
Stadiu-proiecte-CFR-Ian-2024.pdf (376.16 KB; downloaded 38 times)
Bv-Sighisoara-S1si-S3-Stadiu-Q4-2023.pdf
Bv-Sighisoara-S1si-S3-Stadiu-Q4-2023.pdf (710.81 KB; downloaded 19 times)
Bv-Sighisoara-S2-Stadiu-Q4-2023.pdf
Bv-Sighisoara-S2-Stadiu-Q4-2023.pdf (764.18 KB; downloaded 19 times)
Culmea e alta...
In Programul Investițional 2021-2030 al M.T.I., aprobat prin HG nr. 1312/2021, "lumea" deja avea semnale clare ca proiectele nu se termina in 2023, intrucat pentru cele 3 loturi sunt prinse 450 mil. E (vezi fila 253), in asa zisa "faza a II a". Cu alte cuvinte, se sconta pe stadii fizice de executie in jur de 45-50%, la finele anului 2023, nicidecum pe unele care se nu se situeaza nici la 25%.
Anexa HG Program Investitional 2021-2030.pdf
Anexa HG Program Investitional 2021-2030.pdf (15.14 MB; downloaded 22 times)
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options