Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din RomâniaCoridorul IV feroviarLucrarile pe tronsonul Brasov - Sighisoara

 

Topic: Discuții despre lucrări

66 posts, 25197 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options

Re: Discuții despre lucrări ByOnu

Compania elenă Aktor a început astăzi să sape cele mai lungi tuneluri feroviare din România, în judeţul Braşov. Lucrează acum la două galerii în lungime totală de 112 kilometri. Autorităţile promit că acest proiect fără precedent în România va fi gata peste doi ani, când trenurile vor merge cu 160 de kilometri pe oră în zonă.




 


Re: Discuții despre lucrări orex

Nici daca adaugi lungimea totala a celor 23 de galerii de legatura (13 la tunelurile Ormenis, respectiv 10 la tunelurile Homorod) nu sunt foraje de 112 km. :headbash:

 


Re: Discuții despre lucrări ByOnu

Fail marca Antena.

___________




 


Re: Discuții despre lucrări orex

Cine nu stie realitatea ia de buna vestea asta...
Neintrand in detalii...
Alexandros Exarchou, vicepreședintele Consiliului de Administrație și CEO al Grupului Intrakat, din care face parte constructorul Aktor SA.: „Construim o operă de artă inginerească pentru calea ferată între Brașov și Sighișoara. Forăm cele mai lungi tuneluri feroviare existente în România prin muntele dintre Apața și Racoș. Vor fi 24 km în total. Singularitatea provocărilor tehnice datorate structurii variabile a solului face ca acest proiect să fie o premieră pentru România. De asemenea, subliniază capacitatea Aktor de a implementa proiecte de construcții complexe și provocatoare.”

 


Re: Discuții despre lucrări PTMZ

Dacă ne referim strict la Homorod și Ormeniș, declarația este corectă. Avem linie dublă, deci aproximativ 7 km de 2 ori la Ormeniș și 5 km de 2 ori la Homorod, deci 24 kilometri de galerii pentru acestea două. Apoi se adaugă 0.7 km de 2 ori la Mureni, 0.5 km de 2 ori la Archita 1 și 0.25 km de 2 ori la Archita 2, deci un total de aproximativ 27 km, plus 0.65 de două ori la Beia deja existente, dar care vor fi reabilitate, deci rezultă, cu aproximările de rigoare, cam 28.5 km de tunel pe această secțiune.

 


Re: Discuții despre lucrări orex

Era vorba de elucubratiile astora.
PS
Romania n-o sa atinga borna de 112 km de tuneluri feroviare nici odata cu edificarea astora, chiar daca la lungimea insumata a tuturor tunelurilor feroviare operationale (cca. 60 km), le-am adauga pe cele aflate-n constructie (Batuta, Salciva 1 si 2), pe cele nefinalizate, respectiv pe cele dezafectare de-a lungul timpului.

 


Re: Discuții despre lucrări reiny2000

Ăștia nu sunt ăia care au făcut doar 25% în 4 ani și din cauza cărora suntem pe cale să pierdem finanțarea europeană?

 


Re: Discuții despre lucrări orex

Am pierdut deja din CEF 2014-2020 cca. 605 mil. E  (286 mil. pe lot 2 Apata-Cata, respectiv 319 mil. E pe celelalte  doua loturi (Brasov-Apata si Cata-Sighisoara)), asa cum rezulta din datele de mai jos
Stadiu-proiecte-CFR-Ian-2024.pdf
Stadiu-proiecte-CFR-Ian-2024.pdf (376.16 KB; downloaded 38 times)

Bv-Sighisoara-S1si-S3-Stadiu-Q4-2023.pdf
Bv-Sighisoara-S1si-S3-Stadiu-Q4-2023.pdf (710.81 KB; downloaded 19 times)

Bv-Sighisoara-S2-Stadiu-Q4-2023.pdf
Bv-Sighisoara-S2-Stadiu-Q4-2023.pdf (764.18 KB; downloaded 19 times)

Culmea e alta...
In Programul Investițional 2021-2030 al M.T.I., aprobat prin HG nr. 1312/2021, "lumea" deja avea semnale clare ca proiectele nu se termina in 2023, intrucat pentru cele 3 loturi sunt prinse 450 mil. E (vezi fila 253), in asa zisa "faza a II a". Cu alte cuvinte, se sconta pe stadii fizice de executie in jur de 45-50%, la finele anului 2023, nicidecum pe unele care se nu se situeaza nici la 25%.
Anexa HG Program Investitional 2021-2030.pdf
Anexa HG Program Investitional 2021-2030.pdf (15.14 MB; downloaded 22 times)

 



Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrarile pe tronsonul Brasov - Sighisoara  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421212 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use