Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300)

45 posts, 10261 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

CFR SA a desemnat ofertele câștigătoare pentru Servicii de consultanțӑ și supervizare a proiectӑrii și execuției lucrӑriloraferente obiectivului de investiții „Electrificarea și reabilitarea liniei CF Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor”, LOT 1 Cluj – Napoca - Aghireș și Lot 2 Aghireș - Poieni
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că au fost desemnate ofertele câștigătoare la procedurile de licitație publică pentru achiziția serviciilor de consultanță și supervizare a proiectӑrii și execuției lucrӑrilor aferente obiectivului de investiții „Electrificarea și reabilitarea liniei CF Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor”, LOT 1 Cluj – Napoca - Aghireș și LOT 2 Aghireș – Poieni.

Ofertele financiare depuse de „TPF INGINERIE SRL" pentru serviciul de consultanță LOT 1 Cluj – Napoca – Aghireș, în valoare de 16.352.980 lei, fără TVA, și LOT 2 Aghireș – Poieni, în valoare de 17.841.719 lei, fără TVA, au fost desemnate câștigătoare, contractele de achiziție publică urmând a fi încheiate de ambele părți la finalul perioadei legale de contestații, iar perioada de supervizare a lucrărilor este de 42 luni, pentru fiecare contract.

Sursa de finanţare va fi asigurată prin Planul Naţional de Relansare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 4 – Transport sustenabil.

Activitatea Contractantului/Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de „Supervizor”, a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/2018, pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.

Contractantul/Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.

Lucrările supervizate sunt aferente Lotului 1– Cluj Napoca – Aghireş (30,41 km), între km 500+749 și km 531+160, între Cap X Staţia CF Cluj - Napoca și Cap Y Staţia CF Aghireș și Lotului 2 – Aghireş – Poieni (36,53 km), între km 531+160 – km 567+690, între Cap Y Staţia CF Aghireș şi Cap Y Stația CF Poieni.

 



Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

19,58 MILIOANE LEI pentru CONSULTANȚĂ/SUPERVIZARE pe LOTUL 3 POIENI - ALEȘD
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat oferta câștigătoare pentru serviciile de consultanță și supervizare a proiectării şi execuţiei lucrărilor pe LOTUL 3 POIENI - ALEȘD, aferent obiectivului de investiții „Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor”.

EGIS ROMANIA S.A. a fost desemnată câștigătoare, oferta depusă având valoarea 19.588.700 lei, fără TVA, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

Menționăm faptul că, în cadrul contractului, Consultantul/Supervizorul va coordona, va asigura consultanță și supervizare în cadrul celor două etape ale contractelor, respectiv proiectarea şi execuţia lucrărilor de electrificare și reabilitare, aferente LOTULUI 3, conform prevederilor HG nr. 1/2018, pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice. De asemenea,va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.

Consultanța și supervizarea etapelor de proiectare și execuție lucrări se va realiza pe secțiunea de cale ferată POIENI - ALEȘD, pe o lungime toată de circa 52,74 km, între km 567- 690 și km 620 - 430.

Reamintim faptul că sursa de finanţare a contractului de consultanță și supervizare proiectare și execuție lucrări pe LOTUL 3 POIENI - ALEȘD va fi asigurată din fonduri nerambursabile prevăzute în Planul Naţional de Relansare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 4 - Transport sustenabil, durata totală estimată a serviciilor prestate fiind de 103 luni.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

Gata, s-a lins pe bot Webuild, deci, proiectarea merge mai departe cu Arcada-Alstom!


 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

22,50 MILIOANE LEI pentru CONSULTANȚĂ/SUPERVIZARE pe LOTUL 4 ALEȘD - FRONTIERĂ
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat oferta câștigătoare pentru serviciile de consultanță și supervizare a proiectării şi execuţiei lucrărilor pe LOTUL 4 ALEȘD - FRONTIERĂ, aferent obiectivului de investiții „Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor”.

EGIS ROMANIA S.A. a fost desemnată câștigătoare, oferta depusă având valoarea de 22.501.700 lei, fără TVA, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

Menționăm faptul că, în cadrul contractului, Consultantul/Supervizorul va coordona, va asigura consultanță și supervizare în cadrul celor două etape ale contractelor, respectiv proiectarea şi execuţia lucrărilor de electrificare și reabilitare, aferente LOTULUI 4, conform prevederilor HG nr. 1/2018, pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice. De asemenea, va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.

Consultanța și supervizarea etapelor de proiectare și execuție lucrări se va realiza pe secțiunea de cale ferată ALEȘD - FRONTIERĂ, pe o lungime de 46,75 km, între km 620+430 - 660+086 și km 0+000 - 7+088.

Reamintim faptul că sursa de finanţare a contractului de consultanță și supervizare proiectare și execuție lucrări pe LOTUL 4 ALEȘD - FRONTIERĂ va fi asigurată din fonduri nerambursabile prevăzute în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 4 - Transport sustenabil, durata totală estimată a serviciilor prestate fiind de 103 luni.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

42 de MILIOANE LEI pentru CONSULTANȚĂ/SUPERVIZARE POIENI – ALEȘD – FRONTIERĂ (loturile 3 și 4)
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA și EGIS ROMANIA S.A au semnat două contracte, în valoare totală de 42.090.400 lei, fără TVA, pentru servicii de CONSULTANȚĂ și SUPERVIZARE a proiectӑrii și execuției lucrӑrilor pe tronsoanele POIENI – ALEȘD (lotul 3) și ALEȘD – FRONTIERĂ (lotul 4), aferente obiectivului de investiții „Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată CLUJ NAPOCA – ORADEA – EPISCOPIA BIHOR”.

Consultantul/Supervizorul va coordona, va asigura consultanță și supervizare în cadrul celor două etape ale contractelor, respectiv proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare pe loturile 3 și 4, conform prevederilor HG nr. 1/2018, pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice.

De asemenea,va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.

Consultanța și supervizarea etapelor de proiectare și execuție lucrări se vor realiza pe intervalul de stații POIENI – ALEȘD – FRONTIERĂ, în lungime totală de 99,5 km, de la km 567+690 – 620+430 (lotul 3), respectiv km 620+430 – 660+086, 0+000 – 7+088 (lotul 4), iar durata totală estimată a serviciilor prestate este de103luni, pentru fiecare contract.

Reamintim faptul că sursa de finanţare a contractelor de consultanță și supervizare proiectare și execuție lucrări pe LOTUL 3 POIENI – ALEȘD (19.588.700 lei), respectiv LOTUL 4 ALEȘD – FRONTIERĂ (22.501.700 lei) este asigurată din fonduri nerambursabile prevăzute în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 4 – Transport sustenabil.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

Semnarea contractului: Servicii de consultanță și supervizare a proiectării și execuției lucrărilor aferente obiectivului de investiții “Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor” Lot 2 Aghireș - Poieni
În data de 10.04.2023, la sediul Companiei Naționale de Căi Ferate ”CFR” S.A., a fost semnat contractul pentru consultanță și supervizare a proiectării şi execuţiei lucrărilor aferente obiectivului de investiții „Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor” Lot 2 Aghireș – Poieni.
Contractul a fost atribuit Asocierii Arex Lider Company S.R.L., S.C Baicons Impex S.R.L. și 3TI Progetti Italia- Ingegneria Integrata S.P.A., lider al asocierii fiind declarant S.C Arex Lider Company S.R.L, şi are ca obiect prestarea serviciilor de consultanţă şi supervizare pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare a liniei de cale ferată Aghireș - Poieni.
Printre principalele beneficii aşteptate ca urmare a finalizării acestei investiții se numără cele de reducere a timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie, îmbunătăţirea condiţiilor de siguranţă a traficului feroviar, îmbunătăţirea confortului în timpul călătoriei, facilităţi sporite pentru persoanele cu dizabilităţi, mărirea capacităţii de tranzit la frontiere, reducerea emisiilor de poluanţi şi a impactului negativ asupra mediului.
Valoarea contractului este de 15.758.546,63 lei, fără TVA. Sursa de finanţare pentru acest contract va fi asigurată din sumele reprezentând asistenţă financiară nerambursabilă aferentă PNNR și de la bugetul de stat.
Beneficiarul contractului este Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” S.A.
Durata totala estimată a serviciilor este de 103 de luni de la data de începere a prestării serviciilor, aceasta incluzând şi perioada de garanţie şi notificare a defecţiunilor de 60 luni.

Semnarea contractului: Servicii de consultanță și supervizare a proiectării și execuției lucrărilor aferente obiectivului de investiții “Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor” Lot 1 Cluj Napoca - Aghireș
În data de 10.04.2023, la sediul Companiei Naționale de Căi Ferate ”CFR” S.A., a fost semnat contractul pentru consultanță și supervizare a proiectării şi execuţiei lucrărilor aferente obiectivului de investiții „Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor” Lot 1 Cluj Napoca - Aghireș
Contractul a fost atribuit atribuit Asocierii Arex Lider Company S.R.L., S.C Baicons Impex S.R.L. și 3TI Progetti Italia- Ingegneria Integrata S.P.A., lider al asocierii fiind declarant S.C Arex Lider Company S.R.L şi are ca obiect prestarea serviciilor de consultanţă şi supervizare pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Aghireș.
Printre principalele beneficii aşteptate ca urmare a finalizării acestei investiții se numără cele de reducere a timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie, îmbunătăţirea condiţiilor de siguranţă a traficului feroviar, îmbunătăţirea confortului în timpul călătoriei, facilităţi sporite pentru persoanele cu dizabilităţi, mărirea capacităţii de tranzit la frontiere, reducerea emisiilor de poluanţi şi a impactului negativ asupra mediului.
Valoarea contractului este de 13.383.766,55 lei, fără TVA. Sursa de finanţare pentru acest contract va fi asigurată din sumele reprezentând asistenţă financiară nerambursabilă aferentă PNNR și de la bugetul de stat.
Beneficiarul contractului este Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” S.A.
Durata totala estimată a serviciilor este de 103 de luni de la data de începere a prestării serviciilor, aceasta incluzând şi perioada de garanţie şi notificare a defecţiunilor de 60 luni.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

Electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferate Cluj-Napoca - Oradea - Episcopia Bihor" - Lot 2 Aghires - Poieni
AC 63_10.10.2023 Aghires_Poieni.pdf
AC 63_10.10.2023 Aghires_Poieni.pdf (4.29 MB; downloaded 87 times)

 



Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

Închiderea circulației feroviare pe relația Aghireș – Poieni pentru execuția lucrărilor de reabilitare și electrificare, cu asigurarea transbordării auto pentru călători
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că în perioada 08.01.2024 – 08.01.2026, circulația feroviară va fi închisă pe relația Aghireș – Poieni, pentru execuția lucrărilor de “Electrificare si reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor” – Lot 2 Aghireș – Poieni.

Menționăm faptul că, în perioada închiderii circulației feroviare pe relația Aghireș – Poieni pentru execuția lucrărilor de electrificare și reabilitare, trenurile de călători vor putea circula pe relațiile Cluj Napoca – Aghireș si retur și Poieni – Oradea – Frontieră și retur, în conformitate cu Mersul Trenurilor aflat în vigoare la data prezentei.

În vederea asigurării continuității serviciilor publice de transport călători în zona în care proiectul de reabilitate si electrificare a liniei de cale ferată presupune închiderea totala a liniei, CNCF CFR SA acordă sprijinul necesar Autorității pentru Reformă Feroviară, care în baza noilor prevederi legale, adoptate de către Guvernul României prin Ordonanța de Urgență nr. 131/2023, organizează împreună cu operatorii de transport feroviar de călători (OTF), serviciile cu autocare/autobuze de înlocuire a trenurilor de călători pe perioada realizării lucrărilor la infrastructura feroviară.

Autobuzele/autocarele de înlocuire a trenurilor de călători vor fi asigurate de operatorii de transport feroviar de călători (OTF) și vor circula conform orarului stabilit de aceștia, pe următoarele distanțe:
Aghireș – Huedin – 8 autobuze, Huedin – Aghireș – 7 autobuze, care asigură continuitatea cu trenurile care circulă pe distanța Cluj Napoca – Aghireș și retur, cu transbordarea călătorilor în stația Aghireș;
Aghireș – Stana – 2 autobuze (un autobuz pe sens), care asigură continuitatea cu trenurile care circulă pe distanța Cluj Napoca – Aghireș și retur, cu transbordarea călătorilor în stația Aghireș;
Cluj Napoca – Huedin și retur – 2 autobuze (un autobuz pe sens);
Cluj Napoca – Oradea și retur – 12 autobuze (6 autobuze pe sens).

Menționăm faptul că, autobuzele/autocarele de înlocuire vor avea număr de identificare identic cu numărul de tren, în cazul în care se asigură continuitatea serviciului de transport, iar în celelalte cazuri vor avea alt număr.

Programul de circulație al autobuzelor/autocarelor de înlocuire a trenurilor de călători vor fi publicate pe site-ul CNCF CFR SA – www.cfr.ro, la secțiunea INFO CĂLĂTORI_ Mersul trenurilor CFR, link: https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Itineraries

De asemenea, pentru detalii privind programul autobuzelor/autocarelor de înlocuire, precum și alte condiții de transport, recomandăm publicului călător să se adreseze celor doi operatori de transport feroviar implicați: Interregional Călători și Transferoviar Călători, la următoarele date de contact:
Interregional Călători: https://interregional.ro/ro/#/contact/telefon 0264.596.775;
Transferoviar Călători: https://transferoviarcalatori.ro/ro/supo ... /telefon 0238.434.380.

Lucrările pe tronsonul de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră Ungaria sunt împărțite în 4 Loturi, după cum urmează:
Lotul 1: Cluj Napoca – Aghireș (30,41 km);
Lotul 2: Aghireș – Poieni (36,53 km);
Lotul 3: Poieni – Aleșd (52,74 km);
Lotul 4: Aleșd – Frontieră Ungaria (46,74 km).

Finalizarea lucrărilor de infrastructură feroviară pe toate cele patru loturi este estimată pentru anul 2026.

Obiectivul general al contractului este electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ pe întregul traseu, servicii feroviare moderne în spațiile destinate publicului călător, îmbunătățirea condițiilor de exploatare și operare feroviară, necesare maximizării volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:
creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între 160 km/h și 120 km/h pe întregul tronson;
modernizarea stațiilor (inclusiv haltele de mișcare);
modernizarea clădirilor stațiilor de călători, inclusiv construirea de pasarele şi/sau tuneluri pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
modernizare poduri, podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;
facilități pentru persoanele cu dizabilități;
montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;
construcția drumurilor de întreținere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
modernizarea instalațiilor de electrificare (25 kV) pe toată lungimea tronsonului;
maximizarea capacității de tranzit;
asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din stații si haltele de miscare;
instalații de centralizare electronică noi, în stații, și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
modernizarea echipamentului de telecomunicații.

Reamintim faptul că, linia de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor– Frontieră beneficiază de finanțare în cadrul PNRR, fiind, de asemenea, inclusă în Planul investițional pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare pentru perioada 2020 – 2030.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

„Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj-Napoca-Oradea-Episcopia Bihor” – Lot 1 Cluj Napoca – Aghireș
AC 86_28.12.2023 Cluj-Napoca_Aghires.pdf
AC 86_28.12.2023 Cluj-Napoca_Aghires.pdf (4.75 MB; downloaded 50 times)

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) ByOnu

Cum se desfasoara circulatia cu autocarul de inlocuire intre Cluj si Oradea.



 



Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

Electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferate Cluj-Napoca - Oradea - Episcopia Bihor" - Lot 3 Poieni-Alesd
AC 07_29.02.2024 Poieni Alesd.pdf
AC 07_29.02.2024 Poieni Alesd.pdf (3.59 MB; downloaded 36 times)

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421256 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use