Transportul în lumeEuropaGrecia / Ελλάδα

 

Topic: Atena (Αθήνα)

38 posts, 15714 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Atena (Αθήνα) Dragos31





- Syntagma









- Syntagma (3):













- Thissio (1):
















 


Re: Atena (Αθήνα) PTMZ

The first 40 of 300 newly leased buses will go in operation on Friday in 14 of Athens’ busiest bus routes, Transport Minister Kostas A. Karamanlis said on Wednesday.


After a meeting with the heads of Athens transport authorities and other ministry officials, Karamanlis said that the 300 buses would be gradually rolled out to supplement the 14 routes, adding 30 schedules a day to each of the routes.

The next step is launching the tender for the procurement of new buses, having already secured the relevant funding from the EU Recovery Fund.

Some of the routes that will get support include buses 224 (Kessariani-Venizelou/Polygono), 550 (Kifissia-Faliro), 040 (Syntagma-Pireas), B2 (Syngrou Fix-Agios Kosmas), A5 (Akadimia-Agia Paraskevi-Anthousa), and 106 and 126 serving Agia Varvara and Faliro, respectively.

Sursa: ekathimerini.com

 


Re: Atena (Αθήνα) Dragos31

Pentru plata calatoriilor se utilizeaza ATH.ENA TICKET sau ATH.ENA CARD, care pot fi procurate din toate statiile de metrou (automate si ghiseu) si tramvai (automate).

Pe ATH.ENA TICKET poate fi incarcat un singur titlu de calatorie la momentul achizitionaarii, in timp ce ATH.ENA CARD este reincarcabil.

Tarifele sunt urmatoarele:
  • 90 de minute in oras (metrou + tramvaie + autobuze + troleibuze) - €1,20.
  • 24 de ore in oras (metrou + tramvaie + autobuze + troleibuze) - €4,10.
  • 5 zile in oras (metrou + tramvaie + autobuze + troleibuze) - €8,20.
  • o calatorie cu autobuz expres la/de la aeroport - €5,50.
  • o calatorie cu metroul la/de la aeroport - €9,00.
  • 48 de ore in oras (metrou + tramvaie + autobuze + troleibuze) + un drum la/de la aeroport cu metroul/autobuz expres - €16,00.
  • 3 zile in oras (metrou + tramvaie + autobuze + troleibuze) + dus si intors de la aeroport cu metroul/autobuz expres - €20,00.
  • 30 zile in oras - €27,00.*
  • 30 zile in oras si aeroport - €45,00.*
  • 90 zile in oras - €78,00.*
  • 90 zile in oras si aeroport - €129,00.*
  • 180 zile in oras - €155,00.*
  • 180 zile in oras si aeroport - €228,00.*
  • 365 zile in oras - €300,00.*
  • 365 zile in oras si aeroport - €446,00.*

    Copiii beneficiaza de reduceri.

    ATH.ENA TICKET.png (1.73 MB; downloaded 2453 times)


    * - Disponibil doar pe ATH.ENA CARD.



  •  


    Re: Atena (Αθήνα) PTMZ

    Alstom, ca parte a unui consorțiu format împreună cu companiile Avax și Ghella, a semnat contractul pentru construcția primei secțiuni a liniei 4 a rețelei de metrou din Atena. Partea Alstom din proiect este de aproximativ 320 milioane EUR.

    Noua Linie 4, cunoscută sub numele de „Linia U” datorită formei sale, va avea 35 de stații în total și va circula prin cele mai populate zone din centrul Atenei, traversând liniile de metrou existente 2 și 3. Linia 4 este alcătuită din cinci secțiuni, însumând 38 de kilometri. Proiectul actual se referă la secțiunea A, Goudi-Alsos-Veikou, formată din 12,8 kilometri și 15 stații. Se așteaptă ca execuția proiectului pe această primă secțiune să dureze 8 ani.

    Responsabilitățile Alstom în proiect includ soluții integrate de material rulant, semnalizări și infrastructură. Alstom va furniza 20 de trenuri Metropolis cu 4 vagoane, complet automatizate, soluția de control de ultimă generație CBTC Urbalis 400, sistemele de securitate și control Iconis, precum și sistemul de economisire a energiei Hesop.

    „Alstom așteaptă cu nerăbdare să înceapă unul dintre cele mai mari proiecte de infrastructură de tip turnkey planificate în prezent în Europa. Va fi un proiect emblematic pentru compania noastră și pentru echipele noastre de experți, care va pune în aplicare multe dintre soluțiile inovatoare ale Alstom concepute pentru un transport urban mai sigur, mai rapid și mai eficient. Calitatea de lider a Alstom în domeniul mobilității sustenabile va avea o ilustrare exemplară în acest proiect”, a declarat Stavros Vlachos, director general al Alstom Grecia.

    O dată cu proiectul Liniei 4, Alstom va introduce în premieră metrouri driverless în capitala Greciei. Avantajul principal al unui sistem complet automatizat este frecvența crescută a trenurilor, ceea ce duce la o capacitate de transport mai mare în condiții de siguranță sporită. Alstom a implementat unele dintre primele metrouri automatizate din lume, în orașe precum Singapore, Paris și Lyon. Acum, numărul liniilor de metrou driverless marca Alstom este de circa 30 în întreaga lume. Linia 4 de metrou din Atena este, de asemenea, primul proiect major de infrastructură din Grecia care va fi construit folosind sistemul BIM (Building Information Modelling), care va accelera transformarea digitală în industria de proiectare și construcții. Echipa Alstom va conduce procesul BIM pentru a maximiza eficiența în proiectarea și execuția proiectului.

    Alstom are o poziție de lider global și o experiență pe deplin dovedită în construcția, livrarea și punerea în funcțiune cu succes a sistemelor de metrou integrate, precum și în operarea lor sigură, fiabilă și eficientă. Unul dintre succesele recente pentru Alstom în proiectele de metrou integrat este linia de metrou Dubai 2020, lungă de 15 kilometri, inaugurată în iulie 2020 în vederea expoziției mondiale.

    Soluția CBTC Alstom Urbalis 400 este un sistem avansat de control digital al trenurilor bazat pe comunicații, care va contribui la reducerea congestiei traficului, deoarece sistemul crește capacitatea de transport prin reducerea distanței dintre trenurile consecutive (avans) la 90 de secunde sau mai puțin. Sistemul Urbalis CBTC și-a dovedit eficiența de mai bine de 15 ani, pe 100 de linii de metrou în țări precum Italia, Olanda, China, India sau Canada și este în curs de instalare în premieră și în România, pe Magistrala 5 de la București. Peste 25% din sistemele radio CBTC din lume sunt operate cu soluțiile Alstom Urbalis. În Europa, sistemul este deja utilizat în Milano, Malaga și Amsterdam.

    Hesop este o soluție de ultimă generație pentru economisirea energiei, care a fost deja adoptată de multe rețele urbane, de la metrouri – la Dubai, Londra, Panama și Riad până la tramvaie în Sydney și Milano. Reglarea dinamică a tensiunii adaptează sursa de alimentare la cerințele rețelei: dacă traficul crește, puterea poate fi mărită fără a face modificări la infrastructură. În plus, Hesop captează mai mult de 99% din energia de frânare recuperabilă, reinjectând-o în rețeaua electrică sau reutilizând-o în instalațiile din stații, cum ar fi scări rulante, sisteme de iluminat și ventilație.

    Cu o prezență de peste 40 de ani în Grecia, Alstom a participat cu succes la cele mai mari proiecte de construcție a infrastructurii de transport din țară, inclusiv la construcția liniilor 2 și 3 ale metroului din Atena (în operare din anul 2000), precum și extensiile ulterioare, cum ar fi cea către Pireu, în curs de finalizare. Pentru rețeaua existentă de metrou, Alstom a furnizat și 28 de trenuri. În plus, Alstom este furnizorul de tramvaie de ultimă generație Citadis X05 pentru Atena. (D.C.)

    Sursa: Club Feroviar

     


    Re: Atena (Αθήνα) PTMZ

    Municipal technical teams have already completed the structural work and transport authorities are only awaiting the go-ahead from town planning authorities. Several test runs have taken place since January this year.

    Deputy Infrastructure Minister Giorgos Karagiannis has said the service would launch next month.

    The contract for the 5.4-kilometer route was signed in 2013. The line connecting the center of the capital to Greece’s biggest port was scheduled to launch two years later.

    25 new trams are being added to the existing fleet, with most serving the expansion to Piraeus.

    Sursa: Greek City Times

     


    Re: Atena (Αθήνα) PTMZ

    Tramvaiele Citadis X05 au fost introduse în circulație:
    Attiko Metro, the public transport company of Athens has put into commercial operation the Citadis X05 LRV fleet running on a line that extends from the centre of Athens to the city’s Aegean Sea coast.

    More than 60,000 passengers will daily use the latest generation of trams delivered by Alstom.

    Prior to their entry into passenger service, the 25 trams successfully completed dynamic tests without passengers, totalling more than 15,000 km on city’s urban network, ensuring safe and reliable operation once in service.

    “Despite the pandemic, we managed to deliver these trams on time, and we are very proud of that. Alstom has committed to improving passenger experience with comfortable and modern rolling stock, while increasing the capacity. During the recently concluded tests, Citadis X05 again proved its reliability and performance, while showing that its style and class suit Athens well,” Stavros Vlachos, Managing Director Alstom Greece said.

    The Citadis X05 LRV fleet has been ordered in 2018 by the urban transport authority of Athens, are the first Alstom trams to ever circulate in Greece. They will run at a maximum speed of 70 km/h on the city’s existing network, as well as on any planned extensions.

    In addition to the manufacturing and supply of the trams, Alstom is also responsible for the on-site testing, training and three-year warranty services, as well as spare parts for the vehicles.

    The modern Citadis X05 trams supplement the existing fleet of light rail vehicles for use on the network in Athens and Piraeus. The five-section trams are 33.42 metres long and 2.40 metres wide, with a maximum capacity of 294 passengers.

    Double doors along the entire length of the tram ensure enhanced accessibility. The Citadis X05 range offers superior passenger experience, with 20% more glass surface, LED technology for soft, homogeneous lighting, optimised air conditioning and ventilation system as well as travel information on large screens via a telematic system.

    Sursa: Railway PRO

     


    Re: Atena (Αθήνα) PTMZ

    Attiko Metro and the European Investment Bank (EIB) have concluded on a EUR 580 million funding for the construction of Alsos Veikou – Goudi metro section which is the first one on the future Athens Metro Line 4. This agreement represents both the largest EIB support for a new transport project in the country and for a single project in Greece.

    This is the second part of the EUR 730 million total in financing being provided by the EIB for the project.

    “The implementation of Attiko Metro projects would not have been possible if they had not been integrated into the financing programmes of the European Union and if the European Investment Bank had not provided its support and decisive contribution from the beginning of the metro projects construction in Athens and Thessaloniki until the present date,” Attiko Metro CEO Nikos Kouretas, said.

    The 30-year loan will be used for the construction of Alsos Veikou – Goudi line (Section A) which will have a length of 12.8 km with 15 stations of which 9 are interchange stations. The project includes the connecting tunnel of Line 4 with Lines 2 and 3, as well as the access tunnel to the train stabling and maintenance yard at Katehaki. In June 2021, a EUR 1.2 billion contract was signed for the construction of the first section which will serve densely populated areas of the city, as well as a number of important buildings and facilities, such as hospitals, educational institutions, court houses and premises of public organisations or ministries.

    EUR 1.5 billion is the value of the project which is expected to be completed in approximately 8 years.

    Alsos Veikou – Goudi metro section is one of the five Athens Metro Line 4 sections covering a 38.2 km U-shape line with 35 stations. The future line will provide metro transport services from Alsos Veikou and Evangelismos to Faros and Maroussi and together with its extensions it will be further connected to Vyronas/Ano Ilioupoli and Petroupoli and the National Road.

    This latest support follows the first loan agreement in 2019, when Attiko Metro agreed support from the EIB against the amount of EUR 150 million out of the overall approved credit which was disbursed in November 2021.

    Currently, the two metro lines in Athens have a total length of 43 km and accommodate 40 modern stations including the 3 new stations of Line 3 connecting the Port of Piraeus and Athens International Airport expected to be opened this summer.  The metro system serves approximately 1 million passengers daily.

    Sursa: Railway PRO

     


    Re: Atena (Αθήνα) gintaras663

    GR - Athens tram / Τραμ Αθηνών 2021




    GR - Athens trolleybus / Τρόλεϊ Αθηνών 2021


     


    Re: Atena (Αθήνα) PinkyHog

    Am facut o tura cu autobuzul turistic, si pentru ca era ora de varf, am facut poze si la altceva in afara de peisaje si pietre :)
    IMG_20230630_170918.jpg (1.59 MB; downloaded 745 times)
    IMG_20230630_170334.jpg (1.55 MB; downloaded 745 times)
    IMG_20230630_170824.jpg (1.57 MB; downloaded 745 times)
    IMG_20230630_170611.jpg (1.96 MB; downloaded 745 times)

     


    Re: Atena (Αθήνα) WT_fan06

    O privire de ansamblu asupra rețelelor de tramvai și metrou din Atena:


     


    Go to page:  1 2 3
     
     

    📖 Pagination options
    Home page  • 
    Parent forum: Grecia / Ελλάδα  • 
    Choose destination

    Since our 2289 forum members have written 421195 posts in 5246 topics and 513 subforums.

     

    © 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

    Powered by PhpBB In DotNet

    The Terms Of Use